Waar?quote:Op maandag 21 maart 2016 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
Verdorie
We hebben op dit moment meer dan genoeg bèta testers, we zullen de bèta registratie weer openen als we jullie weer nodig hebben
quote:Op maandag 21 maart 2016 06:59 schreef µ het volgende:
https://github.com/sabnzbd/sabnzbd/releases/tag/1.0.0/
Mwah, geen idee wat voor speciale dongen je zoekt, maar met een Eweka abbo haal ik toch echt practisch alles compleet binnen hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:13 schreef danos het volgende:
Ik ben nu een weekje bezig met nieuwsgroepen, accountje bij Sunnyusenet, maar het is nog niet zaligmakend. Ik denk dat 80-90% van de aangeklikte nzb's niet volledig zijn en daarmee waardeloos. Blijf het nog even proberen maar anders misschien toch maar VPN en terug naar torrentz.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:22 schreef s0ul1991 het volgende:
Police Raid Usenet Service, Arrest Operator, Seize Data
Gewoon wat recente films en series, weinig speciaals dacht ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwah, geen idee wat voor speciale dongen je zoekt, maar met een Eweka abbo haal ik toch echt practisch alles compleet binnen hoor.
Gebruik de NZB tester van Eweka in plaats van hier maar wat te gaan speculeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:13 schreef danos het volgende:
Ik ben nu een weekje bezig met nieuwsgroepen, accountje bij Sunnyusenet, maar het is nog niet zaligmakend. Ik denk dat 80-90% van de aangeklikte nzb's niet volledig zijn en daarmee waardeloos. Blijf het nog even proberen maar anders misschien toch maar VPN en terug naar torrentz.
Dat is bij Eweka vrijwel altijd compleet. Maar die Sunnyusenet is wel heel goedkoop, al heb je daar natuurlijk helemaal niets aan wanneer niets compleet binnenkomt. Ik stap dus maar niet over en blijf gewoon iedere maand 7,50 aan Eweka founeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:27 schreef danos het volgende:
[..]
Gewoon wat recente films en series, weinig speciaals dacht ik.
Ik speculeer niet, ik observeer alleen maar hoe het nu gaat. Een nzb checker is wel een tip, ik zal eens gebruiken, overigens verbetert dan misschien het succces ratio maar als ik dan alsnog 40 links moet gaan checken voor ik een goede heb gevonden is het nog steeds niet zaligmakend natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Gebruik de NZB tester van Eweka in plaats van hier maar wat te gaan speculeren.
Ik zal eens een trial proberen!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is bij Eweka vrijwel altijd compleet. Maar die Sunnyusenet is wel heel goedkoop, al heb je daar natuurlijk helemaal niets aan wanneer niets compleet binnenkomt. Ik stap dus maar niet over en blijf gewoon iedere maand 7,50 aan Eweka founeren.
Dat is niet helemaal waar ik op doelde. Als je de NZB tester van Eweka gebruikt dan zul je zien dat zo goed als alle NZB's compleet zijn. Als jij denkt dat 80 à 90 procent van de NZB's die jij aanklikt niet compleet op Usenet staan dan beweer je dus iets wat hoogstwaarschijnlijk niet klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:13 schreef danos het volgende:
[..]
Ik speculeer niet, ik observeer alleen maar hoe het nu gaat. Een nzb checker is wel een tip, ik zal eens gebruiken, overigens verbetert dan misschien het succces ratio maar als ik dan alsnog 40 links moet gaan checken voor ik een goede heb gevonden is het nog steeds niet zaligmakend natuurlijk
Daar zou ik niet zo zeker van zijn 90% wat bij Sunny incomplete is, is bij andere USP's gewoon compleet te krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:11 schreef RoaRRR het volgende:
Heb hier weinig problemen met Sunny
Af en toe incompleet maar dat komt dan door een takedown.
Update, ik ben niet bepaald laaiend enthousiast over PureVPN.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Excuus voor de late reactie, ik heb er inderdaad gebruik van gemaakt.
Heb het 'los' op een aantal apparaten gebruikt / getest - dit werkte prima (geen diepgaande snelheidstests gedaan).
Heb het nog niet geconfigureerd op m'n router (zoals ik van plan was / ben) zodat m'n hele lan achter de VPN hangt, nog geen tijd voor gevonden om daar mee te puzzelen.
ik schakelde PureVPN alleen als ik iets via een openbare torrent wilde binnenhalen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:38 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Update, ik ben niet bepaald laaiend enthousiast over PureVPN.
Ingesteld op m'n syno, werd bestookt met reconnects (mailtjes van synology dat de nas niet bereikbaar was, ook dsm was tijden niet beschikbaar of erg traag als het het wel af en toe deed, net als services als sab & couch waren niet beschikbaar).
Nu ingesteld op een Pi (raspbian) waar ik ook transmission op heb draaien, ook daar klapt PureVPN er na een (half) uur uit, tot ik de vpn service opnieuw start.
Ga waarschijnlijk nog wel een scriptje schrijven die lokaal gaat draaien om de vpn service te herstarten zodra vpn uit is en deze dan weer herstart.
Niet bepaald wat ik gehoopt had, maar eerlijkheidshalve heb ik support nog niet in staat gesteld om er naar te kijken / op te lossen, misschien binnenkort maar proberen.
Eweka inmiddels alweer verbeterd? Paar jaar geleden was dat echt dramatisch met takedowns. Daar hebben ze toen een hoop abonnees verloren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is bij Eweka vrijwel altijd compleet. Maar die Sunnyusenet is wel heel goedkoop, al heb je daar natuurlijk helemaal niets aan wanneer niets compleet binnenkomt. Ik stap dus maar niet over en blijf gewoon iedere maand 7,50 aan Eweka founeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |