Zoals ik zei, introspellen wint Gerard altijd, echt debiel goed daarin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:13 schreef BoerBert het volgende:
Helemaal niet leuk als Ekdom meedoet.
Zat wel iets van geluid bij hoor, was niet alleen de krassenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
nav de krassen op de plaat Mister Blue Sky herkennen
Inderdaad, ik hoorde ook wel iets herkenbaars (niet dat ik daar nog iets mee kon overigens).quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat wel iets van geluid bij hoor, was niet alleen de krassen
Als je zo'n nummer heel vaak gehoord hebt herken je zo'n intro wel snel. Maar Gerard is daar wel extreem goed in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoorde ook wel iets herkenbaars (niet dat ik daar nog iets mee kon overigens).
Denk het wel hoor. dat ufo-geluidje is toch wel typerend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de piano was nog niet eens geweest. Zou n00bie dat ook zo kunnen?
Ik weet wel dat het erin zit maar als ik het zo hoor kan ik niet zeker zeggen dat het Mr Blue Sky is, 2 pianotonen zijn wel duidelijk voldoende denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. dat ufo-geluidje is toch wel typerend.
Afgelopen zaterdag opgenomen, vertelde Gerard vanmorgen op de radio!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.
Dit is niet live lijkt me?
Dus het enige qua diversiteit wat jij vervelend vindt is het feit dat er geen vrouwen bij de top2000 team zitten? Van de 20+ DJs van Radio 2 zijn er maar 2 (of 3 volgens wikipedia, waarvan maar eentje op beide sites staat) vrouw. Dus in het algemeen zijn er al bijna geen vrouwen bij Radio 2. Dus procentueel gezien had er hooguit eentje bij het team gezeten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want je maakt in het leven alleen onderscheid tussen blanke mannen en allochtonen.
Vrouwen doen niet meer mee in het leven?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef peaceman het volgende:
Ik ben trouwens bijzonder tevreden met de terugkeer van Rob Stenders tijdens de top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |