Zennnnnquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik heb ook zo'n collega gehad. Die dikke papzak deed ook nooit wat en van de 3 woorden die uit zn mond kwamen waren 2 gelogen.
Echt
Herkenbaar en die lui daar stromen helemaal over met sterke verhalenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik heb ook zo'n collega gehad. Die dikke papzak deed ook nooit wat en van de 3 woorden die uit zn mond kwamen waren 2 gelogen.
Echt
Whut? Ze mixen soms dure whiskey met cola....quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net alsof die lui whiskey expers zijn
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Whut? Ze mixen soms dure whiskey met cola....
Ja en Lot was ook jaloers op Esza omdat die naar LauA toetrok die haar natuurlijk weer un lekkur ding vond, echt kutnijd ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]hij kreeg zelfs haar nummer
Nicole was toen ook al jaloers, ivan werd toen nog boos op lot en lau omdat die er over aan het stoken waren
Toch was utopia toen leuker dit is niks meerquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en Lot was ook jaloers op Esza omdat die naar LauA toetrok die haar natuurlijk weer un lekkur ding vond, echt kutnijd ook
Ivan probeert de pop over de flos te krijgen. Gabs ligt dubbel, maar hij moet ophouden van Gabs en Nicole.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Nu zie ik Gabs weer met die pop, doet Gina zelf nog wel wat met dat ding?
Dat iddquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch was utopia toen leuker dit is niks meer
Achja als je al hoorde hoe ze zei dat ze "un chineesjuh wildu nemuh" hadden we al genoeg kunnen weten. Die is zelf nog een kindquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Nu zie ik Gabs weer met die pop, doet Gina zelf nog wel wat met dat ding?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ivan probeert de pop over de flos te krijgen. Gabs ligt dubbel, maar hij moet ophouden van Gabs en Nicole.
Geknakte nekjes...quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Bij Gina staat al genoeg geregistreerd
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef puzziepie het volgende:
Terug naar zijn eigen snol
[ afbeelding ]
Is Ivan nou zo groot?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef puzziepie het volgende:
Terug naar zijn eigen pop
[ afbeelding ]
Blije moeder op achtergrondquote:
Ik zie nu echt telkens een klein hoofdjequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef puzziepie het volgende:
Terug naar zijn eigen pop
[ afbeelding ]
quote:
En die oogjes ook,ik kom niet meer bij....quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:20 schreef puzziepie het volgende:
Die buiken zijn treffend Danique !!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zie nu echt telkens een klein hoofdje
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En die oogjes ook,ik kom niet meer bij....
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:25 schreef puzziepie het volgende:
En Wim heeft een keer bij Gina onder de douche gestaan
[ afbeelding ]
Owww k*t zeg! moet je niet even je modem resetten? ik dacht namelijk dat de storing over wasquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef beequeen het volgende:
AB stond een keer bijna met Gina onder de douche.
Hij moest extra lang douchen daarna.![]()
Goffer de goffer, mijn tv doet het nog steeds niet. Klote KPN.
Nee, ik moet gewoon wachten. Het probleem wordt gefaseerd herstelt door de KPN.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:28 schreef DaniqueV het volgende:
Owww kut zeg! moet je niet even je modem resetten? ik dacht namelijk dat de storing over wasIk heb UPC/Ziggo nu, en dan moet je even een paar minuten de stroom eraf halen en dan weer aanzetten, vaak doet alles het dan wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |