Een hek?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef rowan634 het volgende:
Ivan glimlacht van oor tot oor, het gaat over Esza.
''Ik was de enige die op haar gestemd had wahaha, maar ik houd mijn mond, want dat ligt gevoelig''
dat was jammer iddquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef rowan634 het volgende:
''Ik was de enige die op haar gestemd had wahaha, maar ik houd mijn mond, want dat ligt gevoelig''
Mijn besef van realiteit.Het is nooit een oplossing.quote:
Waaif ook al jaloers op haar?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef rowan634 het volgende:
Hou dat vast !quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn besef van realiteit.Het is nooit een oplossing.
Het is een teken van zwaktequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn besef van realiteit.Het is nooit een oplossing.
het was leuker als zij een andere maand gekomen was en gekozen werd, want Chris had ik ook niet willen missen. Zo jammer dat ze samen met hem moest komenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Hij kan beter ook maar voor zich houden dat ze toen hij met haar meeliep naar de buitenste poort zei buiten met haar te willen afspreken... zonder camera's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |