Ik zie nu echt telkens een klein hoofdjequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef puzziepie het volgende:
Terug naar zijn eigen pop
[ afbeelding ]
quote:
En die oogjes ook,ik kom niet meer bij....quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:20 schreef puzziepie het volgende:
Die buiken zijn treffend Danique !!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zie nu echt telkens een klein hoofdje
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En die oogjes ook,ik kom niet meer bij....
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:25 schreef puzziepie het volgende:
En Wim heeft een keer bij Gina onder de douche gestaan
[ afbeelding ]
Owww k*t zeg! moet je niet even je modem resetten? ik dacht namelijk dat de storing over wasquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef beequeen het volgende:
AB stond een keer bijna met Gina onder de douche.
Hij moest extra lang douchen daarna.![]()
Goffer de goffer, mijn tv doet het nog steeds niet. Klote KPN.
Nee, ik moet gewoon wachten. Het probleem wordt gefaseerd herstelt door de KPN.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:28 schreef DaniqueV het volgende:
Owww kut zeg! moet je niet even je modem resetten? ik dacht namelijk dat de storing over wasIk heb UPC/Ziggo nu, en dan moet je even een paar minuten de stroom eraf halen en dan weer aanzetten, vaak doet alles het dan wel weer
Ik vind hem zo'n engerd hé, voel dat al vanaf bijna het begin al zo.vieze gluurderquote:
Ja is het zeker, kan je niet ergens online meekijken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon wachten. Het probleem wordt gefaseerd herstelt door de KPN.
Echt, zo balen.
Stelletje mafkezen daarquote:
Jawel, maar ben te moe om te zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:30 schreef DaniqueV het volgende:
Ja is het zeker, kan je niet ergens online meekijken?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef beequeen het volgende:
AB stond een keer bijna met Gina onder de douche.
Hij moest extra lang douchen daarna.![]()
Goffer de goffer, mijn tv doet het nog steeds niet. Klote KPN.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar ben te moe om te zoeken.![]()
Ik wacht maar rustig af en doe ondertussen een online spelletje.
Dankjewel, dat hoop ik ook.quote:
En MaGina weer opletten, je hygische dochter zit weer te pulken en wrijvenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:31 schreef puzziepie het volgende:
"Hey Armanda, kan je bier tappen? ......BIER TAP-PEN ..!! "
[ afbeelding ]
Over het nominerenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ook niet met schoeisel aan op het aanrecht van de horecakeuken zitten.
Het schijnt van welquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef Raskolnikow het volgende:
Haai Cos! Hoeist met Brooklyn? Wordt er nog op terror modus gejankt?
Klopt,maar Bas gaat wel blijven.quote:
dat was niet wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,maar Bas gaat wel blijven.
Ivanquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:58 schreef puzziepie het volgende:
Met wie heeft Row nog geen diepgaande gesprekken gehad , maar die wel hard werkt?
Let maar even niet op mij.Wat bedoelde jij dan?quote:
Ik zit nu alweer in dit gesprekquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Let maar even niet op mij.Wat bedoelde jij dan?
Uitpraten doen ze daar niet aan, alleen in de kiem smoren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit nu alweer in dit gesprek![]()
Maar het ging over wat ze zei over de puntjes waar mensen voor op de bank worden gezet
en hoe makkelijk die opgelost zouden kunnen worden met een gesprek ,en vooral het communiceren met de ander
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Uitpraten doen ze daar niet aan, alleen in de kiem smoren.
klopt, de cos heeft dat al zo lang geconstateerd, maarja.. ligt aan het volk daar, kortzichtig en grote ego's en geen oprechte karakters.quote:
ze snap het ook echt niet, dat ze beetje een bitch isquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Noom: 'Ik heb lang mensen boos op me gehad,............NU NOG"
Ik vind haar oke,quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze snap het ook echt niet, dat ze beetje een bitch is
ze is ook wel bijgedraaid sinds gio. maar ik vind haar nog steeds geen heel leuk persoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |