SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
30 november : nominatie publiek
01 december : nominatie bewonersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vond ik ook, normaal plaats ik geen gifje met een storing maar vond deze wel leukquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk die korte storing tijdens je gifje.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal van mij voor jou!quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vraagje,mijn Ui is toch ook van jou?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wim hou je bek...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er nog steeds blij mee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er komt morgen geen licht en geluid
Beveiliging ook niet
Ze gaan het huiselijk en klein houden
De opstelling zal zijn als halloweeen
Dat er elkaar allemaal kunnen verstaan met een achtergrond muziekje
Ze beloven weer van alles aan de gasten en komen het weer niet naar
Row vraagt hoeveel kaarten zijn gekocht, Gabs zegt een paar
Nou Gabs we weten het 11 zijn er verkocht
De dames worden morgen allemaal opgemaakt door de meiden van de contestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En morgenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:43 schreef beequeen het volgende:
Noom : Morgen komt.....hoe heet ze ook alweer....oh ja, Angela Groothuis langs, om de gegeven donaties te doneren.
Bezopen much?![]()
![]()
11 betalende gasten en 40 gratis gasten... Voel je je ook flink genaaid...quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Er komt morgen geen licht en geluid
Beveiliging ook niet
Ze gaan het huiselijk en klein houden
De opstelling zal zijn als halloweeen
Dat er elkaar allemaal kunnen verstaan met een achtergrond muziekje
Ze beloven weer van alles aan de gasten en komen het weer niet naar
Row vraagt hoeveel kaarten zijn gekocht, Gabs zegt een paar
Nou Gabs we weten het 11 zijn er verkocht
De dames worden morgen allemaal opgemaakt door de meiden van de contest![]()
Ik lig helemaal in een deuk om de uitzending. Die pop klikt echt hard.![]()
Rob: uitzouten ermee.![]()
Stelletje idioten.
![]()
Schijn bedriegt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
Wist niet dat dit nog steeds was. Sommige van die figuren in OP zien er nog best wel normaal uit.![]()
Laat je niet bedriegen door het uiterlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
Wist niet dat dit nog steeds was. Sommige van die figuren in OP zien er nog best wel normaal uit.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Welkom Jimmy.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
Wist niet dat dit nog steeds was. Sommige van die figuren in OP zien er nog best wel normaal uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om de uitzending. Die pop klikt echt hard.![]()
Rob: uitzouten ermee.![]()
Stelletje idioten.
![]()
![]()
Er wordt gefluisterd dat hij met een telelens in de duinen ligt. Nuff said.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat hij met een telelens in de duinen ligt. Nuff said.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: