SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
30 november : nominatie publiek
01 december : nominatie bewoners“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waaif zou toch champignonragout maken?
Please don't start run or runs again.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Met port toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:34 schreef beequeen het volgende:
Waaif zou toch champignonragout maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peziez.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft die pop nu al 3 dagen de zelfde kleren aan![]()
Geweldige ouders die Gina en Mark![]()
Hoeft ook niet in bad, poept niet, pist niet en kotst niet.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft die pop nu al 3 dagen de zelfde kleren aan![]()
Geweldige ouders die Gina en Mark![]()
En nog niet in bad geweest.Als ze er een fles indrukken,is de pop stil.dus vandaag constant een fles in de snoet...
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen drank meer voor Mario.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vang ik nu spinnen an? 2 mal Naomi??![]()
![]()
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het antwoord is al een tig keer tegen je gezegd......quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vang ik nu spinnen an? 2 mal Naomi??![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze ondervinden een small obstacle Run... nu in de aanbieding 10Equote:Op vrijdag 20 november 2015 17:34 schreef beequeen het volgende:
Waaif zou toch champignonragout maken?
Please don't start run or runs again.![]()
![]()
Waaif wenst niet aangesproken te worden op het feit dat ze even lag te slapen. Hoe durven ze.
― Mark Twain
Sorry,maar Wim moet zo wel eten hoor.Het is bijna 6 uur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waaif ... Ikke ikke ike ... Ik hoef verder geen verantwoording af te leggen... Morgen gaan we (zonder ikke) blablabla![]()
Het wordt half zeven. Als hij dat maar redt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sorry,maar Wim moet zo wel eten hoor.Het is bijna 6 uur.
Liever niet eik.![]()
― Mark Twain
Kan iemand hem vertellen dat er vanavond geen eten is? Ik wil die dikke Wim weleens in paniek zien.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sorry,maar Wim moet zo wel eten hoor.Het is bijna 6 uur.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
hoeft ook niet onder een dekentje, of extra kleertjes aan als het ding naar buiten wordt meegenomenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hoeft ook niet in bad, poept niet, pist niet en kotst niet.
![]()
Ik maak me ernstige zorgen. Arme Wim.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze eten nooit om 6 uur , zou Wim dat wel trekken??![]()
![]()
![]()
Dat ging ook veel te ver.Een beetje tegen haar beginnen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef beequeen het volgende:
Waaif wenst niet aangesproken te worden op het feit dat ze even lag te slapen. Hoe durven ze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn kleinkind was inmiddels al opgenomen in het ZH na dit alles, wat een farce.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef Verida het volgende:
hoeft ook niet onder een dekentje, of extra kleertjes aan als het ding naar buiten wordt meegenomen
― Mark Twain
Zal ik het rode kruis maar bellen? Kunnen ze ff een voedselpakket droppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik maak me ernstige zorgen. Arme Wim.![]()
Hadden ze 23 jaar geleden maar zulke babiesquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
hoeft ook niet onder een dekentje, of extra kleertjes aan als het ding naar buiten wordt meegenomen![]()
![]()
Haar taak is delegeren, verders helemaal niets.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Waaif is echt te erg voor woorden.. Morgen mensen aan het werkt zetten ....Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Strak plan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal ik het rode kruis maar bellen? Kunnen ze ff een voedselpakket droppen.Die jongen heeft keihard gewerkt en ook nog gesport.
![]()
![]()
Die wijven zorgen slecht voor Wim.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Strak plan.Die jongen heeft keihard gewerkt en ook nog gesport.
Nicole: probeer maar eens een fakking event in 3 dagen in elkaar te zetten. We hebben verdomme 10 dagen.![]()
![]()
Haar taak is een grote bek en zichzelf in een goed daglicht zettenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Haar taak is delegeren, verders helemaal niets.![]()
Kutwijven, niets waard.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Die wijven zorgen slecht voor Wim.![]()
![]()
Dan kunnen we daar nog een paar uurtjes voor uittrekken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef Urb het volgende:
Of ze reageert haar frustraties af op anderen![]()
Nicole gaat nog steeds niet koken.![]()
![]()
Zij ziet dat toch echt anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar taak is een grote bek en zichzelf in een goed daglicht zetten
Zou Wim geen vrouw toegewezen hebben gekregen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Die wijven zorgen slecht voor Wim.![]()
Meer het donkere daglicht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
Haar taak is een grote bek en zichzelf in een goed daglicht zetten
Waaif heeft ineens een tattooafspraak morgen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Eh ja, maar wie dat was, geen idee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Wim geen vrouw toegewezen hebben gekregen...Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zijn allerschattigste Gnoompie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Wim geen vrouw toegewezen hebben gekregen...![]()
![]()
Ja maar die heeft vast wel weer en excuusquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zijn allerschattigste Gnoompie.![]()
Dan zorgt zij wel heel erg slecht voor hem. Het is al bijna 6 uur en waar is Gnoom met zijn avondeten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zijn allerschattigste Gnoompie.
Shanna maar die mag niet meer komen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole: Eigenlijk hadden we dit enorm uit moeten melken. Ze in boxershort rond laten lopen, zand laten verplaatsen.![]()
druk druk drukquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gnoom die nog steeds ligt te slapenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het zit Wimpie echt tegen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shanna maar die mag niet meer komen.
Naar mens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Disana het volgende:
Nicole: Eigenlijk hadden we dit enorm uit moeten melken. Ze in boxershort rond laten lopen, zand laten verplaatsen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zij heeft vroeger lang genoeg an de fotos gewerktquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gnoom die nog steeds ligt te slapen![]()
Ach jee tattoo afspraak voor morgen afgezegd.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Met zulke acties geef je ook echt aan dat vrouwen dingen goed kunnen regelen enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Disana het volgende:
Nicole: Eigenlijk hadden we dit enorm uit moeten melken. Ze in boxershort rond laten lopen, zand laten verplaatsen.
stom waaif, dan zet je toch alleen maar jezelf te kakken![]()
![]()
Maar Ivan dansen met een snol ...quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waaif weet wat pas echt leuk is : de mannen de hele dag in boxershorts laten rondhupsen![]()
![]()
Bel de pliessie. Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zorgt zij wel heel erg slecht voor hem. Het is al bijna 6 uur en waar is Gnoom met zijn avondeten?![]()
![]()
Dan zijn er erg weinig kaarten verkocht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De powervrouwen zouden 2 k binnenhale, maar volgens Nicole kunnen ze beter lol maken.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
2K in de minquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De powervrouwen zouden 2 k binnenhale, maar volgens Nicole kunnen ze beter lol maken.![]()
Story of his life.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is pure verwaarlozing.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bel de pliessie. Dit kan echt niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shanna maar die mag niet meer komen.Waarom niet?
![]()
Dat doet ze snel, dat afzeggen dus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:53 schreef beequeen het volgende:
Waaif heeft ineens een tattooafspraak morgen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En andere vrouwen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Met zulke acties geef je ook echt aan dat vrouwen dingen goed kunnen regelen enzo.
stom waaif, dan zet je toch alleen maar jezelf te kakken![]()
![]()
![]()
Ah gos, het wordt weer een intiem, gezellig, persoonlijk feestje.![]()
![]()
11quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zijn er erg weinig kaarten verkocht.![]()
![]()
![]()
Die wil niet meer,teveel negatieve reacties op social media...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsssssssssss. Hoe- is- het - mogelijk?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die wil niet meer,teveel negatieve reacties op social media...Het zag eruit als pure liefde op het 1e gezicht.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die wil niet meer,teveel negatieve reacties op social media...![]()
![]()
![]()
Bas gaat bellen voor een paar danseressen. Man: dat is erg moeilijk, korte termijn. Bas: dan ga ik even een ander bedrijf bellen.![]()
![]()
![]()
Zal ik even twee kaartjes bestellen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar wil hij die voor hebben?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Bas gaat bellen voor een paar danseressen. Man: dat is erg moeilijk, korte termijn. Bas: dan ga ik even een ander bedrijf bellen.![]()
![]()
Meisje kijkt geen TV.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer bijna.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gina staafmixt het snoer bijna mee
Als Bas nu ff de danslerares belt die heeft toch wel vriendinnen die langs willen komenTwinning = boring![]()
Meisje wil geld zien,ze wil rijk worden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sneu wichtquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meisje wil geld zien,ze wil rijk worden...
Twinning = boring![]()
Bas tegen dame, die betaald wilt hebben: het is een kans om bekend te worden. Dame: ik wil niet beroemd worden, ik wil rijk worden.![]()
![]()
![]()
Duh,dat mag toch niet van Nicole...quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:06 schreef Inca het volgende:
Als Bas nu ff de danslerares belt die heeft toch wel vriendinnen die langs willen komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Godsamme en mensen laten zich door die amoebe verknippenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gina staafmixt het snoer bijna mee![]()
ow jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duh,dat mag toch niet van Nicole...![]()
Twinning = boring![]()
Nog niet in beeld geweest. Dus ik vrees dat het heel slecht met hem gaat.quote:
Echt wat zielig, gaan ze nu iedereen bellen om te komen morgen pppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Net opgehaald met de dierenambulance![]()
![]()
Dan is Face ook niet meer zo alleen.
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan is Face ook niet meer zo alleen.
![]()
Twinning = boring![]()
Ja deze dames hebben het allemaal prima geregeld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Echt wat zielig, gaan ze nu iedereen bellen om te komen morgen pppfffffHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ow ik dacht met de Rotebquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Net opgehaald met de dierenambulance![]()
Die pop jankt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze schijnen maar niet in de gaten te hebben dat mensen niet meer willenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja deze dames hebben het allemaal prima geregeld.
OT< Wat zei Gabs nu, wat heeft Ivan met de pop gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gesmacktquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze schijnen maar niet in de gaten te hebben dat mensen niet meer willen
OT< Wat zei Gabs nu, wat heeft Ivan met de pop gedaan?![]()
Angela Groothuis kan maandag langskomen om meer te vertellen over mama Cach en het geld in ontvangst nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat os gesmackt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar is Mario? Die weet dat wel...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou lekker nu heeft die pop er nog een trauma bij. Eerst dat Mark en Gina je pa en ma zij en dan nog geslagen.quote:
Dat dat kan in Nederland.
Ik zie of hoor die pop helemaal niet op de streams.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou lekker nu heeft die pop er nog een trauma bij. Eerst dat Mark en Gina je pa en ma zij en dan nog geslagen.
Dat dat kan in Nederland.![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat jeugdzorg zo snel was.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie of hoor die pop helemaal niet op de streams.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker idee, iemand met psoriasis die met het eten bezig is.. ZONDER HANDSCHOENEN
[ afbeelding ]![]()
Ringworm...quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker idee, iemand met psoriasis die met het eten bezig is..
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Have fun.quote:
O echtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ringworm? Dat is zo besmettelijk als de hel. Dat gaat nog wat worden daar.quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Vind die pop heel erg rustig hoor, is echt geen terrorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En alles voor de tvquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou lekker nu heeft die pop er nog een trauma bij. Eerst dat Mark en Gina je pa en ma zij en dan nog geslagen.
Dat dat kan in Nederland.
Gnoom moet iets op de website zetten, maar ze weet niet hoe ze het moet verwoorden.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Willen ze nu allemaal danseressen voor morgen uit gaan nodigen
Hebben ze niet in de gaten dat ze dinsdag ook al danseressen hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Danseressen kun je noooooit genoeg hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Willen ze nu allemaal danseressen voor morgen uit gaan nodigen
Hebben ze niet in de gaten dat ze dinsdag ook al danseressen hebben?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jeugdzorg zo snel was.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danseressen kun je noooooit genoeg hebben.![]()
![]()
Dames in de COS even uw aandacht.
De dames van Utopia maken zich hard voor onze rechten in de maatschappij.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danseressen kun je noooooit genoeg hebben.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:31 schreef notturna het volgende:
De dames van Utopia maken zich hard voor onze rechten in de maatschappij.Sla die van mij maar over.
![]()
![]()
Ik voel me gediscrimineerd!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:31 schreef notturna het volgende:
De dames van Utopia maken zich hard voor onze rechten in de maatschappij.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Als die mijn positie in de maatschappij moeten gaan verbeteren, bedank ik ook maar ff.quote:
Dan moet je bij die trutten van Utopia zijn. Stuur ze een mailtje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd!!!!Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Niet huilen,flesje?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd!!!!
Mag niet van de arbeidsinspectie,is nog jong.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie of hoor die pop helemaal niet op de streams.![]()
Ik ga boer John mailen dat de dames voor jouw rechten moeten opkomen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd!!!!![]()
![]()
Cees wil leiden, en ik denk Row ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankje!!! Voel me al weer wat beter!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ga boer John mailen dat de dames voor jouw rechten moeten opkomen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Cees zegt dat Bjorn helemaal niet heeft gezegd dat Row de leiding zou gaan nemen, hij noemen Naomi. Ik heb jou wel genoemd, zegt hij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cees is meer van het lijden...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sukkolquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dankje!!! Voel me al weer wat beter!!![]()
![]()
Cees heeft de leiding over zijn neuspulks.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cees is meer van het lijden...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Cees zegt dat Bjorn helemaal niet heeft gezegd dat Row de leiding zou gaan nemen, hij noemen Naomi. Ik heb jou wel genoemd, zegt hij.Gaan de mannen nu stoken?
![]()
![]()
Waaif haalt gloeiend hete maiskloven uit de magnetron, smeert ze in met iets dus dat zal nog wel in de oven gaan.
Zou de champignonragout met port mislukt zijn?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zit ik hier dus voor niks om het recept op te schrijven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:40 schreef beequeen het volgende:
Waaif haalt gloeiend hete maiskloven uit de magnetron, smeert ze in met iets dus dat zal nog wel in de oven gaan.
Zou de champignonragout mislukt zijn?
Mag best, maar dat het niet uithaalt dan maar. Ivan was naar mijn mening te denigrerend bezig over de vrouwen die niets zouden kunnen presteren.quote:![]()
En zoiets zei hij ook tegen de danseressen van middag.![]()
![]()
Zo zijn mannen niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wb deze club dames en hun grootse evenement morgen heeft Ivan toch wel een punt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mag best, maar dat het niet uithaalt dan maar. Ivan was naar mijn mening te denigrerend bezig over de vrouwen die niets zouden kunnen presteren.![]()
En zoiets zei hij ook tegen de danseressen van middag.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Hakim heeft het steuken uitgevonden.quote:
― Mark Twain
Die heeft het tot kunstvorm verheven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hakim heeft het steuken uitgevonden.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Gabs wil meer geld binnen halen, ze kunnen niet voor 29 e uro Angela Groothuis laten komen
Ehmmm ja, maar ze vertegenwoordigen ons soort.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Wb deze club dames en hun grootse evenement morgen heeft Ivan toch wel een punt.![]()
Wim leeft nog.![]()
![]()
![]()
![]()
AB hoort servies en bestek dus is als eerste aanwezig.
Bas zat er al.
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hakim heeft het steuken uitgevonden.En niet zo'n beetje ook.
![]()
VInd hem behoorlijk rustig de laatste dagenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cees is meer van het lijden...
Maar ja het is ook alleen die powerwatjes en het gezinnetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt? Die blowende bierzuiper lag voornamelijk op bed.als dat stoken is,dan ben ik een master stoker...quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Die heeft het tot kunstvorm verheven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze focus ligt nu echt op morgen, daarna gaan we knallen voor mama cash.
Dat kan niet, het is maandag al
De moeder van alle Nederlanders komt langs, wie bedoelen ze daar mee
Mijn moeder is dood en heb geen andere moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Angela kreeg vroeger tenminste wel heel wat voor elkaar met vrijwilligers enzo, De Uitdaging heette dat toch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Gabs wil meer geld binnen halen, ze kunnen niet voor 29 e uro Angela Groothuis laten komen![]()
![]()
Nicole wil de mannen laten knallen, bellen en mailen we moeten knallen, zegt NaomiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Angela Groothuizen..quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Onze focus ligt nu echt op morgen, daarna gaan we knallen voor mama cash.
Dat kan niet, het is maandag al
De moeder van alle Nederlanders komt langs, wie bedoelen ze daar mee
Mijn moeder is dood en heb geen andere moeder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze had het nog wel gemaakt op de enige goede manierquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:40 schreef beequeen het volgende:
Zou de champignonragout met port mislukt zijn?![]()
![]()
Ze kwamen notabene 1 voor 1 bij hem aan het bed op audientie alsof hij Caesar was, ze voerden hem nog net geen druiven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt? Die blowende bierzuiper lag voornamelijk op bed.als dat stoken is,dan ben ik een master stoker...![]()
![]()
Geen idee, het enige programma waar ik haar in gezien was the voice geloof ikquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Angela kreeg vroeger tenminste wel heel wat voor elkaar met vrijwilligers enzo, De Uitdaging heette dat toch.
O jee, Naomi heeft het rekening nr op de site gezet om geld te storten voor mama cash
Volgens mij mag dat nietop de gewone rekening
Daar gaan vast weer mooie berichten binnen komen nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeder van alle moeders, zijquote:
Met 1 telefoon,die gaan knallen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Nicole wil de mannen laten knallen, bellen en mailen we moeten knallen, zegt Naomi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel mooi he, ze willen iets neer zetten maar de mannen moeten het doenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met 1 telefoon,die gaan knallen...
Ze zouden niet eens zelf een hele dag gaan promoten en bellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is al tijdje geleden https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Uitdagingquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, het enige programma waar ik haar in gezien was the voice geloof ik
O jee, Naomi heeft het rekening nr op de site gezet om geld te storten voor mama cash
Volgens mij mag dat nietop de gewone rekening
Daar gaan vast weer mooie berichten binnen komen nu![]()
Aardbeien.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze kwamen notabene 1 voor 1 bij hem aan het bed op audientie alsof hij Caesar was, ze voerden hem nog net geen druiven.
Cees gaat ff voordoen hoe hij gaat presenteren dinsdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook lekker op tijd op vrijdagavond 7 uur.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel mooi he, ze willen iets neer zetten maar de mannen moeten het doen
Ze zouden niet eens zelf een hele dag gaan promoten en bellen
Iedereen zit nu lekker thuis op de bank weekend te vieren. (ik denk niet dat de febo ze heeft voorzien van een lijst privenummers )![]()
Dat zal wel vegan zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
die afbakbroodjes van Armanda zijn gewoon nog wit
― Mark Twain
![]()
Cees maakt er een heel verhaal van, het is niet even aankondigen
Dit zijn mislukte vrouwen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ehmmm ja, maar ze vertegenwoordigen ons soort.![]()
Wim leeft nog.![]()
![]()
Cees gaat maar door en door en door
Nou hij liet iedereen op audientie komen aan bed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt? Die blowende bierzuiper lag voornamelijk op bed.als dat stoken is,dan ben ik een master stoker...Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ze hebben een rugzakje...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Edit: spuit 11.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou hij liet iedereen op audientie komen aan bed.
Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Cees gaat maar door en door en door
[ afbeelding ]![]()
Ivan weer een pretpil geslikt?
― Mark Twain
![]()
Ik vind het ook leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja, hij doet het leukquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeg ik deze zijn totaal mislukt. Ze mogen alleen op straat onder begeleiding.quote:
Dus niet alleen een cameltoe?quote:
― Mark Twain
Hier moet FF even over nadenken.quote:
― Mark Twain
Ja dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier moet FF even over nadenken.
ze hebben het ook zooooooooooo drukquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel mooi he, ze willen iets neer zetten maar de mannen moeten het doen
Ze zouden niet eens zelf een hele dag gaan promoten en bellen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier moet FF even over nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die kutpop is pleite.
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat bedoelde ik niet precies. Rugzakje en kameel, maar een mopje is al mislukt als je die uit moet leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden.
― Mark Twain
Ding ligt niet in dat kratje, dus......quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef Verida het volgende:
hoop je dat, denk je dat of weet je dat“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Salade capreize.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik ging eerst maar eens proeven...quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:13 schreef LLgetikt het volgende:
ze klappen voor het eten
ook voor het eerst“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ging eerst maar eens proeven...
Stupid Me.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet precies. Rugzakje en kameel, maar een mopje is al mislukt als je die uit moet leggen.
Om de laten zien dat de vrouwen ook kunnen koken.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ah 4 realquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Om de laten zien dat de vrouwen ook kunnen koken.
Ar noh...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De vrouwen hebben daar de macht aan het aanrecht.quote:
apart dat ze nu opeens die bewijzingsdrang hebbenquote:
nu wel, daarvoor niet zo
LL heeft wel een punt ,de mannen die er nu zitten ,koken bijna nooit...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahja dat zal dan dat recht zijn waar ze voor staan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef notturna het volgende:
[..]
De vrouwen hebben daar de macht aan het aanrecht.![]()
Daar maken ze zich hard voor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja dat zal dan dat recht zijn waar ze voor staan.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Snap dat dan! Het is mannenverwendag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
apart dat ze nu opeens die bewijzingsdrang hebben
nu wel, daarvoor niet zo![]()
![]()
Cees, en Bas wel en Benji heeft ook al een aantal maaltijden gemaaktquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
LL heeft wel een punt ,de mannen die er nu zitten ,koken bijna nooit...
en Mark, Bjorn, Rob en Ivan nooit![]()
maar nog steeds in verhouding bar weinig.. toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Cees, en Bas wel en Benji heeft ook al een aantal maaltijden gemaakt
en Mark, Bjorn, Rob en Ivan nooit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nou Gnoom heeft Wim behoorlijk verwaarloost.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Snap dat dan! Het is mannenverwendag.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
fuck die mannen, als echt de vrouwen de macht hadden waren ze feministisch geworden en lesbisch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Snap dat dan! Het is mannenverwendag.
Komt goed,hij mag vanavond weer een half uur bij haar op bed liggen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou Gnoom heeft Wim behoorlijk verwaarloost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En hoe zit het met de kniepertjes van Wimquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Cees, en Bas wel en Benji heeft ook al een aantal maaltijden gemaakt
en Mark, Bjorn, Rob en Ivan nooit![]()
Cowboyvlees.![]()
![]()
En maar gluren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt goed,hij mag vanavond weer een half uur bij haar op bed liggen...Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Mijn idee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
fuck die mannen, als echt de vrouwen de macht hadden waren ze feministisch geworden en lesbisch.Maar ja.....Utopia etc.
![]()
Ja, misschien wel, maar bij de dames is het ook alleen Gabs die regelmatig kookt, Gnoom echt sporadisch, Nicole vissticks met diepvriesspinazie, Armanda alleen eigen meuk, voor grote groepen is het te stressvol en Stef heeft ook nog niet zoveel klaargemaakt. Row ook nog nooit geloof ik en Gina alleen als patathulpje...quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar nog steeds in verhouding bar weinig.. toch?![]()
Haar Engels is adembenemend...........slechtquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Nicole speelt met de gedachte om een amerikaans restaurant te beginnen.
SOONY![]()
Gnoom was geblesseerd of zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou Gnoom heeft Wim behoorlijk verwaarloost.![]()
![]()
Brettaking ....quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar Engels is adembenemend...........slecht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rowena heeft een aantal keer gekookt en dat werd goedgekeurd. Bas en Ben koken ook.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar bij de dames is het ook alleen Gabs die regelmatig kookt, Gnoom echt sporadisch, Nicole vissticks met diepvriesspinazie, Armanda alleen eigen meuk, voor grote groepen is het te stressvol en Stef heeft ook nog niet zoveel klaargemaakt. Row ook nog nooit geloof ik en Gina alleen als patathulpje...![]()
![]()
En haar doorzettingsvermogen ook....quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar Engels is adembenemend...........slecht![]()
![]()
Ze zijn ook vaak ondankbaar, nu toevallig niet een xquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar bij de dames is het ook alleen Gabs die regelmatig kookt, Gnoom echt sporadisch, Nicole vissticks met diepvriesspinazie, Armanda alleen eigen meuk, voor grote groepen is het te stressvol en Stef heeft ook nog niet zoveel klaargemaakt. Row ook nog nooit geloof ik en Gina alleen als patathulpje...
Bas en Ben had ik al genoemd, dat was bij de mannen, alleen was ik daar vergeten bij te zetten dat Marrekie in leluifel kookt en Rob de bbqquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Rowena heeft een aantal keer gekookt en dat werd goedgekeurd. Bas en Ben koken ook.![]()
Heb ik veel gemist ? 3 cossen doorspitten is best een klusik zag filmpje van waaif die haar excuses maakte
![]()
En een filmpje dat row woest is op patta'sen bring it on..fitty blabla..
![]()
In Portugal ook inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En haar doorzettingsvermogen ook....
SOONY![]()
Pfffff, die heeft 100 duizend plannen, begint steeds aan wat nieuws en maakt niets fatsoenlijk af.quote:Wat een onrust. Dat zie je ook aan haar manier van eten: alsof elk moment haar bord weggetrokken kan worden.
![]()
gina wil nog heel veel dingen doen
ze bedoelt spullen vergaren
Volgens Gina is ze 2 uur achter elkaar met de pop bezig geweest: alles gedaan en toen lachte ze......![]()
![]()
![]()
![]()
Wim was ook een huilbaby.![]()
![]()
Dat is nooit over gegaan.
![]()
![]()
dat is niet veranderdquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wim was ook een huilbaby zegt ie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Cees weet dus dat je de batterijen uit die kutpop kunt halen.
AB was ook een huilbaby. Waarom verbaast me dat niet.
Waaif ook.
― Mark Twain
Waarom verbaast me dat nou niet?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wim was ook een huilbaby zegt ieHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Hoeveel bbq's heeft hij al gehad?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas en Ben had ik al genoemd, dat was bij de mannen, alleen was ik daar vergeten bij te zetten dat Marrekie in leluifel kookt en Rob de bbq![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Gina is ze 2 uur achter elkaar met de pop bezig geweest: alles gedaan en toen lachte ze......![]()
![]()
![]()
![]()
Wim was ook een huilbaby.![]()
![]()
Dat is nooit over gegaan.
![]()
![]()
![]()
Hij is niks veranderdquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wim was ook een huilbaby zegt ie![]()
Nicole: De eerste anderhalf jaar van mijn leven, heb ik alleen maar gejankt. Nu niet meer.
Ze liegt een keer niet
SOONY![]()
Waaif weer met haar sterke verhalen. Godsamme.
― Mark Twain
Nicole heeft echt een klein hoofd als je haar naast Gabs ziet.![]()
Nicole's moeder ging vaak 's nachts met haar autorijden en daarna liet haar in de auto in de garage staan. Bas: deed ze wel de motor uit?![]()
![]()
![]()
Bas!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Nicole heeft echt een klein hoofd als je haar naast Gabs ziet.![]()
Nicole's moeder ging vaak 's nachts met haar autorijden en daarna liet haar in de auto in de garage staan. Bas: deed ze wel de motor uit?![]()
![]()
![]()
― Mark Twain
Nee, niet echt. O het powervrouwenfeest wordt intiem en gezellig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
Maar meer heb ik niet gemist luitjes ?![]()
![]()
ik zie net de meeting op tvquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, niet echt. O het powervrouwenfeest wordt intiem en gezellig.![]()
![]()
![]()
Het barst hier van de Wimfans. Weet je toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:36 schreef mazaru het volgende:
Zijn er nog Wim fans die een UI zoeken?![]()
[ afbeelding ]![]()
Row: Bas, hou je van bonen?
Bas: Ik hou van een bonus.
― Mark Twain
De verleiding is groot, toch maar niet. Dank je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:36 schreef mazaru het volgende:
Zijn er nog Wim fans die een UI zoeken?![]()
[ afbeelding ]
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het barst hier van de Wimfans. Weet je toch?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
awww eigenlijk was hij voor jou.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
De verleiding is groot, toch maar niet. Dank je.
Ik ben zo blij dat je zo af en toe aan me denkt.quote:
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je zo af en toe aan me denkt.![]()
Alweer tellsellWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noom : Morgen komt.....hoe heet ze ook alweer....oh ja, Angela Groothuis langs, om de gegeven donaties te doneren.
Bezopen much?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Leuk die korte storing tijdens je gifje.quote:
― Mark Twain
Vraagje,mijn Ui is toch ook van jou?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
als ze weer komt dan doe ik mijn best“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, wat gebeurt er met dat oog.![]()
![]()
VOor de hoogste bieder, opbrengst gaat naar mama cash
50 cent.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De mannen moeten wat moois bedenken om aandacht te vragen voor mama cashWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bjorn heeft al 20 euro geboden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mannen moeten geld op gaan halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze redden het echt niet zonder mannen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef Dotteke het volgende:
De mannen moeten wat moois bedenken om aandacht te vragen voor mama cash
Utopia als samenleving, mannen die van vrouwen houden, vrouwen die van vrouwen houden we gaan geld binnen halen, zegt NicoleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die er achter hangt vind ik mooierquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]Twinning = boring![]()
Ik had ze echt in hun gezicht uitgelachen ..... maanden doen ze geen ene moer daar, en nu ineens moeten ze van alles gaan bedenken. Rot ff lekker op dames. Doe zelf eens wat stelletje luie dozen ...quote:![]()
Ze leren het niet, ze weten niet dat men geen zin meer heeft iets voor Utopia te doen en dan zo snel iets regelen gaat nooitquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze redden het echt niet zonder mannen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: