voor de slechte nachten!
Hier was het niet veel beter. Q werd 2 uur wakker en wilde maar niet meer goed in slaap komen. Geprobeerd hem te laten liggen, maar half 4 er echt maar uit. In de box liet ie een paar goede scheten en poepte z'n luier vol, zat kennelijk dwars! Nog wat eten gegeven, beetje spelen en rond 5 uur denk ik sliep ie pas weer, tot 9. 1e dutje was ook maar kort, want weer een poepluier

Middagdutje wil niet goed lukken, valt niet in slaap of slaapt maar kort. Misschien heeft ie al wat minder slaap nodig, maar hij lijkt nog wel moe..
Fijn om te horen dat het wel mee valt hoe traag Q is! Soms word ik er eventjes onzeker van

Maargoed, ik zie dat hij het goed doet en vrolijk is.
Dr net heb ik em nog wat peer gegeven, in reepjes. Hij pakt het niet echt, raakt het wel even aan en doet dan z'n mond open zodat ik er een stukje in steek

Maar hij hapt het nu zelf af, kauwt wat en slikt het zonder kokhalzen door

Fijn dat dit ook steeds beter gaat!
Aww Wolk! Zo schattig als ze aan je gezicht voelen!
(inmiddels is dat "voelen" er hier wel af en is het iets te enthousiast knijpen en of slaan

Dus dat komt misschien over een tijdje nog..)
Ahh verlegen R! En knappe L alweer 4 maanden!
Vriend heeft lactoseintolerantie, Q lijkt vooralsnog nergens last van te hebben. Lijkt me nog lastig, uitzoeken wat je nog mag hebben dan, melk zit toch in veel dingen!
Beterschap voor de zieken!

Pinq!
Weet niet of eenkennigheid al kan. Dacht even terug dat Q dat had, 2x dat ie ineens hard moest huilen bij sm (en ik bang was dat dat kwam omdat ze donker is en hij dat misschien gek vond

). Ook paar keer dat ie bij anderen huilde, maar toen was ie ook moe. Inmiddels lacht ie weer naar iedereen. Even afwachten denk ik, kijken of het zo blijft!