Ze lijken wel niet goed joh.quote:
Voor dat geld mogen ze wel een goeie, lange show neerzetten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:42 schreef richolio het volgende:
Ik hoop ook op veel Coldplay Classics
Ik will Swallowed In The Sea live horenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:42 schreef richolio het volgende:
Ik hoop ook op veel Coldplay Classics
Jezus Gristusquote:
Glass of Water.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik will Swallowed In The Sea live horen
Iddquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:29 schreef richolio het volgende:
[..]
JaEn eigenlijk vind ik alles tot en met Mylo Xyloto wel tof, ook dingen als Charlie Brown live enzo
Gaaf! Ik heb die tour op DVD, echt onwijs prachtig inderdaad.. Die lampjesquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd
M'n vriendin is naar de Mylo Xyloto Tour in Madrid geweest toendertijd. Als ik die beelden op YouTube zie kan ik alleen maar jaloers zijn...
Jaaa. Charlie Brownquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Gaaf! Ik heb die tour op DVD, echt onwijs prachtig inderdaad.. Die lampjes
Dit heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:36 schreef mabo11 het volgende:
Zit te twijfelen want ik ben bang dat het nieuwd album tering hard tegenvalt en oude nummers bijna niet meer gespeeld worden.
Dat heb ik ook inderdaad. Ik was er toen ook bij, en was geweldigquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:22 schreef remco1993 het volgende:
Die show op het Malieveld drie jaar geleden staat me nog steeds bij als één van de tofste concerten waar ik bij ben geweest, dus ondanks de prijs laat ik deze niet lopen denk ik
quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:38 schreef Tommeke het volgende:
Als het maar half zo tof is als die Mylo Xyloto Tour is het het voor mij wel waard. Ik ga dus wel.
Dit is zo vet:
Flink die F5 toets mishandelen haha.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:00 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Trouwens, er zijn al twee Facebook events waarbij de ene bijna 33K mensen op "interested" staan, en bij de andere 19K.Ik denk dat het erg druk gaat worden bij de verkoop
quote:
me neitherquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop dat het album geen Mylo Xyloto 2.0 wordt
Die laatste single is wel Mylo Xyloto-ishquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop dat het album geen Mylo Xyloto 2.0 wordt
Ja net kwam hier The Scientist voorbij en ik betrapte mezelf dat ik ging meezingen. Kijk er nu toch wel naar uit moet ik zeggenquote:Op zondag 22 november 2015 21:39 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook weer helemaal into Coldplay nu, had het lang niet geluisterd.
A Rush of Blood to the Head
quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een Coldplay avondje aan het houden hier, wat blijft Yellow toch een prachtige plaat
Ik heb dit weekend ook weer een hoop oud materiaal gedraaidquote:Op zondag 22 november 2015 21:39 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook weer helemaal into Coldplay nu, had het lang niet geluisterd.
A Rush of Blood to the Head
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:22 schreef remco1993 het volgende:
Die show op het Malieveld drie jaar geleden staat me nog steeds bij als één van de tofste concerten waar ik bij ben geweest, dus ondanks de prijs laat ik deze niet lopen denk ik
Elke keer kippenvel als ik het weer zie en hoor...quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:38 schreef Tommeke het volgende:
Als het maar half zo tof is als die Mylo Xyloto Tour is het het voor mij wel waard. Ik ga dus wel.
Dit is zo vet:
Niet, de avond zelf krijg je je plaatsen toegewezen.quote:Op maandag 23 november 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
We snappen er niets van met die plaatsenHoe weten we waar we zitten als we wat kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2015 16:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Niet, de avond zelf krijg je je plaatsen toegewezen.We zijn met een groep, dus dat is wel irritant met plannen. Vooral als je het echt pas om 10:00 ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
4 volgens http://www.mojo.nl/concerten/coldplay/quote:Op maandag 23 november 2015 21:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
Lieve mede Coldplay-gekken,
Weet iemand hoeveel kaarten je tegelijkertijd kan kopen aanstaande vrijdag?
Het zal wel weer 4 zijn he? Dan hebben we straks een probleem met vijf zitplaatsen...
Heel Parachutes en A Rush of Blood To The Head zijn geweldig. Amsterdam.quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een Coldplay avondje aan het houden hier, wat blijft Yellow toch een prachtige plaat
QFTquote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben je oud ofzoquote:Op woensdag 25 november 2015 13:30 schreef richolio het volgende:
Wij nemen denk ik de zitplaatsen van 82,50
Ja idd, maar ik ga eerst vrijdag proberen kaarten te scoren. Hoe zijn de ervaringen met Ticketmaster? Heb zoiets nog nooit gedaan. Ga meestal naar kleinschalige concertjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop op een tweede show in Amsterdam, net zoals ze 10-9-2009 toevoegden in Nijmegen.
Veel frustratie, lange wachtrij, denk je uit de wachtrij te zijn, begint ie gewoon weer opnieuw. Ben je eindelijk aan het betalen, word je er weer uitgegooid; transactie mislukt. Dat soort dingen...quote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik ga eerst vrijdag proberen kaarten te scoren. Hoe zijn de ervaringen met Ticketmaster? Heb zoiets nog nooit gedaan. Ga meestal naar kleinschalige concertjes.
Waarom ga je niet vanuit Groningen naar Hamburg, daar spelen ze op een vrijdag. Kun je mooi weekendje Hamburg doen. Plus minder gedoe op de ticketsites in Duitsland meestal en je kunt goedkoop met de trein naar daar.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik ga eerst vrijdag proberen kaarten te scoren. Hoe zijn de ervaringen met Ticketmaster? Heb zoiets nog nooit gedaan. Ga meestal naar kleinschalige concertjes.
.....en hopelijk op het eind de blijdschap dat je ondanks al die ellende toch kaartjes heb weten te scorenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Veel frustratie, lange wachtrij, denk je uit de wachtrij te zijn, begint ie gewoon weer opnieuw. Ben je eindelijk aan het betalen, word je er weer uitgegooid; transactie mislukt. Dat soort dingen...
Is een optie, maar.... Donderdag komt me goed uit qua dag.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom ga je niet vanuit Groningen naar Hamburg, daar spelen ze op een vrijdag. Kun je mooi weekendje Hamburg doen. Plus minder gedoe op de ticketsites in Duitsland meestal en je kunt goedkoop met de trein naar daar.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:51 schreef mabo11 het volgende:
Vers van de pers de nieuwe single everglow net kwartier geleden in premiere gegaan.
https://itunes.apple.com/(...)e5-8e3f-7baf19636840
En hij is waanzinnig goed, twijfel nu wel erg hard om kaarten te halen morgen.
Ik geniet er alleen maar van, wat patat...quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:02 schreef Seam het volgende:
Matig liedje, wat met name verpest wordt door een afschuwelijk productie (om maar niet te spreken over die gitaarlijn in de climax). Refrein ook wel erg zeikerig en ongeïnspireerd. Klinkt wel als een liedje wat beter wordt als hij als rustig interval staat op het album.
Het nummer is ook op Spotify te horen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:51 schreef mabo11 het volgende:
Vers van de pers de nieuwe single everglow net kwartier geleden in premiere gegaan.
https://itunes.apple.com/(...)e5-8e3f-7baf19636840
En hij is waanzinnig goed, twijfel nu wel erg hard om kaarten te halen morgen.
Vast wel als je het tourschema kijktquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:40 schreef JochemP het volgende:
Zou er een 2e show komen denken jullie?
zit er met 1 laptop, 1 pc, 1 telefoon en 1 ipad inquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu geen wachtrij meer? Wat jullie?
8 PC's hierquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef mabo11 het volgende:
[..]
zit er met 1 laptop, 1 pc, 1 telefoon en 1 ipad in
Nog geen moment in de wachtrij gezeten. Ondanks herhaaldelijk refreshen. Niet dat het uitmaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu geen wachtrij meer? Wat jullie?
quote:Let op dat de wachtrij om tickets te kopen start pas om 10 uur start. Je wordt dan vanaf deze pagina in de rij gezet en de wachttijd wordt dan opnieuw berekend.
Ja, die kans acht ik vrij groot. Zit 6 dagen tussen Amsterdam en Berlijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:40 schreef JochemP het volgende:
Zou er een 2e show komen denken jullie?
Hier wel. Iets voor half 10 ofzo. Maar toen was ik daar doorheen en nu heb ik een mooie site dat de VVK nog niet is begonnenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:46 schreef Happel het volgende:
Nog geen moment in de wachtrij gezeten. Ondanks herhaaldelijk refreshen. Niet dat het uitmaakt volgens mij.
Dat. Zat dan ook al om 8:00 online.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier wel. Iets voor half 10 ofzo. Maar toen was ik daar doorheen en nu heb ik een mooie site dat de VVK nog niet is begonnen
Livenation linkt door naar ticketmaster, zelfde partijquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:52 schreef disasterbutton het volgende:
Kan je op zowel livenation als ticketmaster kopen eigenlijk?
Bedankt, heb ik een tabblad minderquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:53 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Livenation linkt door naar ticketmaster, zelfde partij
Heeft geen nutquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:03 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik sta nog steeds in de wachtrij voor de wachteij volgens mijn scherm... Moet ik refreshen?
Zat al vanaf 8 uur te refreshen tot wachtrij en die kwam rond half 10quote:
ah jawel joh. En anders sta je straks iig voorin de rij voor -hopelijk- de 2e datumquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:09 schreef Lamabal het volgende:
Dit duurt me te lang, dit wordt hem niet meer
Ik hoorde iemand anders daar ook over, zijn wss nog de enige die over zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:08 schreef Tommeke het volgende:
M'n vriendin is thuis bezig. Heeft het over kaarten van 150 euro per stuk. Vraag me af waar ze zit te kijken
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand anders daar ook over, zijn wss nog de enige die over zijn.
Niet echt maat...twitter:RemmelinkGeert twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:12:56JAAAAAAAAA! De kaartjes voor @coldplay zijn in de digitale pocket!!! Thnx @Ticketmaster_NL voor jullie goedgezinde wachtrij!! #happy reageer retweet
Alleen nog maar premium?quote:
Is elke plaats uitverkocht?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar gewoon blijven proberen! Er komen nog wel tickets vrij en dit was met 4 kaarten bij elkaar.
Dit is best beschikbaar dus dan kijkt hij naar alle plekken. Maar als je blijft proberen heb je misschien nog wel kans op tickets door onvoltooide transacties.quote:
Ga jij ook gezellig naar Coldplay?quote:
Het meisje wil.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij ook gezellig naar Coldplay?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Statistisch gezien zijn er nog maar weinig mensen met kaarten in dit topic
2 mensen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Statistisch gezien zijn er nog maar weinig mensen met kaarten in dit topic
Idemquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
2 mensen geloof ik.
Er is echt geen doorkomen aan.
Ik zit met 4 man te proberen hier.
Dit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:26 schreef luukert het volgende:
Je denkt elke keer dat er niet nog een streepje tussen past, maar het kan wel
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:36:03Er zijn geen tickets meer beschikbaar voor @coldplay op dit moment. Maar hou vol, want er kunnen altijd nog tickets terug vallen! reageer retweet
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:36:03Er zijn geen tickets meer beschikbaar voor @coldplay op dit moment. Maar hou vol, want er kunnen altijd nog tickets terug vallen! reageer retweet
Dit is inderdaad voor mij voor het eerst dat ik uberhaubt geen kaartjes voor een concert heb kunnen kopen. Het is mij altijd nog wel gelukt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:43 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
eerste keer sinds 2008 dat ik geen kaartjes heb
Dit dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:47 schreef Bronson het volgende:
Opzich mogen ze nu wel het 2e concert erin gooien.
Hier ook, en die veiligheidscheck is ook drama ene keer wel die woorden andere keer nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:46 schreef CoExist het volgende:
Ik krijg nu technische fouten op de website...
Ik ook, vak 424 in plaats van de gewenste staanplaatsen maar we zijn erbij.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:49 schreef remco1993 het volgende:
ergens helemaal bovenin achterin... Kutplekken, maar ik ben er iig bij
Hoe danquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben er als nog bij via mijn werk
Zal wel weer jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:51 schreef Tommeke het volgende:
En straks staan al die fucking woekersites vol met kaarten zeker
Lucky bastardquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We doen soms wat klusjes voor Mojo Events.
Pas de eerste keer dat ik gebruik van maak.quote:
Die gaat er komen kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:00 schreef NeoDweezil het volgende:
Ik blijf net zolang op die site tot ze aankondigen dat er geen 2e show komt.. Pfffff
Beter schieten ze op dan!!quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die gaat er komen kan ik je zeggen.
100%?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gaat die dan ook meteen in de verkoop vandaag?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja wss wel, moet goed ticketmaster twitter in de gaten houden. Er was ook grore chaos toen ik kaarten voor Muse moest regelen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gaat die dan ook meteen in de verkoop vandaag?
Ik denk in de loop van volgende week ergens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gaat die dan ook meteen in de verkoop vandaag?
Meestal de zelfde dag tochquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk in de loop van volgende week ergens.
Wordt dan weer net zo'n aidszooi als nu. Beter knallen ze het er nu gelijk achteraan, gezien mensen nu toch al gestopt zijn met F5-en.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk in de loop van volgende week ergens.
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 11:12:59WHOOO!! @coldplay geeft een 2e concert in de Amsterdam ArenA op 24/6! Klik voor tickets: https://t.co/pl6GStTYFj https://t.co/SvVWjB5mF3 reageer retweet
Ga je toch naar Manchester? Is nog leuker ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:51 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
2de show in Manchester, pleaseee Amsterdam ook, Maar zal wel niet
Ik had geen wachtrij voor het tweede concert, misscien omdat ik er eerder al doorheen wasquote:
Mijn held, bedankt bedankt bedankt!quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:13 schreef donroyco het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 11:12:59WHOOO!! @coldplay geeft een 2e concert in de Amsterdam ArenA op 24/6! Klik voor tickets: https://t.co/pl6GStTYFj https://t.co/SvVWjB5mF3 reageer retweet
Ik zat nog te kloten voor de eerste datum, en bij de refresh stond er ineens een nieuwe datum.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wachtrij sloot wel aan dus? Da's wel netjes
Als je er al door was kreeg je opeens het tweede concert. Wachtrij moest je gewoon in een nieuwe.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wachtrij sloot wel aan dus? Da's wel netjes
Ja haha. Ik dacht ook; laat ik maar ff het scherm open staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zat nog te kloten voor de eerste datum, en bij de refresh stond er ineens een nieuwe datum.
Ga dan naar Gelsenkirchen of Hamburg. Voor beide shows nog kaarten te krijgen (zonder wachtrij).quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Op dit moment zijn alle Coldplay tickets (beide shows) gereserveerd, maar er kunnen nog tickets terugkomen die niet worden betaald. Je kan het dus blijven proberen.
Psst…Tickets geboekt? Het kan max. 24 uur duren eer je ze in je digitale pocket hebt.
Vanaf 10 uur geen kaart kunnen krijgen. Wat een schijtzooi.
Wat ontiegelijk zuurquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:36 schreef richolio het volgende:
Ik had ze gewoon, die kaarten. Ik kan wel huilen zeg. Wat een kneuzenbedrijf is dat
Ik heb geen auto en OV is te duur.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga dan naar Gelsenkirchen of Hamburg. Voor beide shows nog kaarten te krijgen (zonder wachtrij).
OV te duur vinden als dat stukken goedkoper is dan geld uitgeven aan Chris Martin en co.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en OV is te duur.
Ik kan gratis reizen met OV in Nederland. De prijzen van de shows zijn al zo hoog dat ik niet meer wil uitgeven dan de kaarten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:43 schreef MCH het volgende:
[..]
OV te duur vinden als dat stukken goedkoper is dan geld uitgeven aan Chris Martin en co.
Wat een kutleven dan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan gratis reizen met OV in Nederland. De prijzen van de shows zijn al zo hoog dat ik niet meer wil uitgeven dan de kaarten.
Het past wel en London heeft nu ook 3 dagen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:48 schreef boriq het volgende:
Weten de mensen uit welingelichte kringen of er ook een derde concert op stapel staat?
Iemand anders kon het nog fixen gelukkigquote:
Pfoeh gelukkig, beter dan niks iddquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Iemand anders kon het nog fixen gelukkig
[ afbeelding ]
Ik ging wel haast kapot achter mijn computertje. We zitten niet bij elkaar nu, maar we gaan in ieder geval.
Die loginfunctie bij het kopen werkte niet bij mij, de login rechtsbovenin wel gewoon, maar daar kwam ik pas achter toen de kaarten al weg waren
Met je vriendinnetje?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Iemand anders kon het nog fixen gelukkig
[ afbeelding ]
Ik ging wel haast kapot achter mijn computertje. We zitten niet bij elkaar nu, maar we gaan in ieder geval.
Die loginfunctie bij het kopen werkte niet bij mij, de login rechtsbovenin wel gewoon, maar daar kwam ik pas achter toen de kaarten al weg waren
Haha ja hier ook, al heb ik er voor vrijdag dus de preparty schiet erbij in dit jaar helaasquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:38 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik zie net pas dat Defqon, waar ik sowieso al heen zou gaan, op de 24e begint.
Lekkere preparty dus en mooie variatie; donderdag Coldplay en vrijdag-zondag lekker stampen.
Naja je hebt in elk geval kaartjes. Gezien de 2 concerten nu al uitverkocht zijn, mag je daar wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:39 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik mag natuurlijk eigenlijk niet zeiken, omdat ik gewoon kaartjes heb weten te bemachtigen, maar ik heb er dus 2 voor de 23ste, en 4 voor de 24ste.
Ik had er nog 2 voor de 24ste betaald, het leek helemaal perfect, zelfs in hetzelfde vak als die andere 4, in een mooi vak ook, 103.
Maar ik kreeg maar geen orderbevestiging van die laatste 2, dus ik er net een berichtje achteraan gestuurd, blijkt dus dat je max 4 tickets per ACCOUNT kan kopen voor hetzelfde evenement ipv per keer...
Zooo dom! En nu kunnen we dus niet met de hele familie tegelijkertijd. Beetje bittersweet gevoel
Bizar hè? Standaard twee of drie keer proberen voordat het lukt. Doen ze bij de Duitse en Engelse ticketmaster een stuk beter. Bij de Duitse zijn het alleen cijfers en de Engelse heeft leesbare woorden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:23 schreef MissLuna het volgende:
Alleen moet TM echt eens af van die klote captchas, wat een ellende is dat zeg. Onleesbare ondingen in het heetst van de strijd. Echt tof..
Ditquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:23 schreef MissLuna het volgende:
Hier ook enorm blij met twee veldkaarten voor vrijdag. Eerst na ruim een half uur door de wachtrij van donderdag, alles weg. Ik zag de tweet over het tweede concert, meteen erdoor!.
Alleen moet TM echt eens af van die klote captchas, wat een ellende is dat zeg. Onleesbare ondingen in het heetst van de strijd. Echt tof..
Ik was er binnen 1 minuut doorheen, maar heb eerst nog 3 captcha's verneuktquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:23 schreef MissLuna het volgende:
Hier ook enorm blij met twee veldkaarten voor vrijdag. Eerst na ruim een half uur door de wachtrij van donderdag, alles weg. Ik zag de tweet over het tweede concert, meteen erdoor!.
Muse is mij ook niet gelukt, Pinkpop kaarten zijn me ook al eens door mijn neus geboord door een technische fout tijdens het betalen. Wat een frustrerend gedoe blijft het toch. Iedere keer dat ik via TM iets ga bestellen kost me 3 jaar van m'n leven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar man man man, normaal gesproken is die rij van Ticketmaster echt zuur. Bij Muse lukte het totaal niet.
Die mochten dat woensdag toch al?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:16 schreef Bintzak het volgende:
Was door en ging voor de zitplaatsen kijken, kies je een vak moet je eerst een fokking onleesbare code invoeren na 5 pogingen sorry er zijn geen plekken meer in dit vak, toen baar beste plek beschikbaar gedaan krijg je uitverkocht.
Ik bleef proberen omdat ik wist dat er weleens kaarten terug komen, zag me vriendin dat er een concert extra bij was gekomen, toen kon ik ze gelukkig krijgen de kaarten.
En om 9 uur mochten de Amerikan express houders al reserveren lekker met twee maten meten is dat.
Zo frustrerend inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:23 schreef MissLuna het volgende:
Ja idd, echt. Wat een klotensysteem. Heb ook 4 keer moeten refreshen voordat het enigszins leesbaar was. Hoerensysteemquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:23 schreef MissLuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |