Maar ik jank de laatste tijd ook om álles. Dus mij moet je niet als maatstaf nemenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde hem vandaag gaan luisteren, maar dan doe ik het voorlopig ook maar niet.
Ik heb wel een goeie maatstaf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik jank de laatste tijd ook om álles. Dus mij moet je niet als maatstaf nemen
quote:
Je kunt ten minste jankenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik jank de laatste tijd ook om álles. Dus mij moet je niet als maatstaf nemen
Ik ook hoor. En om muziek, en om niks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ten minste janken
Ik jank alleen om televisie.
Ga je zondag ook janken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En om muziek, en om niks.
#lekkerjanken
Ik denk het niet.quote:
JAAA.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Het is bijna zo ver
Coldplay?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
¤ 85,- voor een staanplaats in de fucking Arena.
En dan hoor je die ooowwhs ook nog waanzinnig mooi in die galmbakquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay?
Verdommeik betaalde paar jaar terug ¤55 bij Metallica. Wat zijn dat voor graaiers daar bij Coldplay?
Iemand vroeg het hem vandeweek op twitter en toen zij Guy dat ie gewoon naar de AB kwam. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk en onverantwoordelijk, maar goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAAA.![]()
Hij zal wel niet in Brussel optreden denk.
Nee inzake die dame.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat je moet faxen na de koffie?
Was wel een tweet van week geleden, dus lijkt mij inderdaad ook onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iemand vroeg het hem vandeweek op twitter en toen zij Guy dat ie gewoon naar de AB kwam. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk en onverantwoordelijk, maar goed.
Vriendinnetje van mij had tickets voor Brussel maar die gaat er niet naar toe.
Hoiquote:
Als Brussel nog in lockdown is dan schiet het niet op om alle spullen daarheen te brengen. En dan komt er waarschijnlijk ook niemand naar de AB toe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was wel een tweet van week geleden, dus lijkt mij inderdaad ook onwaarschijnlijk.
Nu nog goed. Straks buikpijn gok ik, want ik eet koekjesdeeg.quote:
Ah zo... Uit deze post blijkt dat je smaak hebt, maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee inzake die dame.
En ik drink geen koffie
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu nog goed. Straks buikpijn gok ik, want ik eet koekjesdeeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |