abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157688807
6 jaar geleden is Kronk als homo uit de kast gekropen. Wat dat betreft verliep alles prima en volgens verwachting: Ouders reageerden prima, vrienden die Kronk niet lieten vallen, geen gepest op de middelbare school en ook geen ander gezeik. Maar als homo word in je Nederland bijna gedwongen te kiezen, wil je ook maar énige kans maken op een relatie: Het bezoeken van vunzige feesten als Pann, waar het barst van de opscheersels die naar niets minder op zoek zijn dan het scoren van een “lekker hapje” ( :’) ), of op “moet” rondhangen op websites tussen mensen die geen haar beter zijn.

Daar komt bij dat Kronk redelijk introvert is en andere dingen doet dan uitgaan: Iets waarbij Kronk zich niet op zijn gemak voelt. Fact of life, kan hij niets aan doen. Maar waarom is het zo verdomde moeilijk een partner te treffen die er net zo over denkt en er niet uitziet als een ideale kandidaat voor Obese en ook niet als ‘restje’ beschouwd word?

Zal ik maar gewoon met gierende banden terug de kast ingaan, uit schaamte voor mijn medemens, euh.. -homo? :’) Of emigreren naar een wat dit betreft rationeler land misschien?

Klacht: Het chronische gebrek aan normale (!!11!!) jongens die een partner prefereren van hetzelfde geslacht, bezette mensen die wél zo zijn en het gebrek aan niet-nichten in het dagelijks leven

Subklacht: De oppervlakkige Nederlandse gayscene

Subklacht 2: Niet gewoon zoals iedereen op het werk of de studie een normale partner aan de haak kunnen slaan

Subklacht 3: Alleen maar tegen overrated schapen moeten kijken met hetzelfde opgeschoren halveprijskapsel en hetzelfde nichterige karakter

Subklacht 4: Puistenpubernichten die in hun onzekerheid een voorbeeld nemen aan Gordon en Joling en daardoor na hun coming-out zo blijven, zonder dat ze dat zelf doorhebben

Subklacht 5: Organisaties als Stichting PANN die langgeleden zijn opgezet als zijnde 'voorvechter van emancipatie en acceptatie' maar door hun nichtenfuiven een bepaald stereotype in stand houden en dat zelf niet doorhebben :')
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:09:30 #2
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_157688847
Klacht: schrijven in derde persoon.
pi_157688857
Je valt op mannen maar vindt mannen niks?
GG.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 11:13:16 ]
pi_157688889
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:10 schreef tailfox het volgende:
Je valt op mannen maar vind mannen niks?
GG.
vindt
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157688920
quote:
Je valt op mannen maar vind mannen niks?
GG.
:')

Het komt er op neer dat de enige homo's die je ziet, van die kanslozen zijn en de normale houden zich waarschijnlijk op de achtergrond.

Ik heb het wel te doen met TS
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:16:17 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157688958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef HPLC het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat de enige homo's die je ziet, van die kanslozen zijn en de normale houden zich waarschijnlijk op de achtergrond.

die vallen op alszijnde homo. Homo's zijn over het algemeen net mensen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157688961
quote:

[..]

daarom op vrouwen vallen.
Die zijn dan wel niet te begrijpen. Mannen zijn zelf eikels
pi_157688964
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die vallen op alszijnde homo. Homo's zijn over het algemeen net mensen
Je verwacht het niet :T
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:17:28 #9
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157688976
Ach, de uitgaansscene is altijd een beetje vuig. Of het nu mannen of vrouwen zijn.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:20:39 #10
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157689023
TS, ik zou wat minder naar een ideaal beeld zoeken en gewoon mensen proberen te ontmoeten.

Het probleem is volgens mij niet zozeer de "homo-scene", maar je overdreven zucht naar conformisme.

Overigens kan ik je gewoon bevestigen dat ook de "normale, saaie, hetero-achtige, conventionele, conservatieve etc homo" bestaat, enkel hoe meer eisen jij hebt, des te kleiner de vijver waar uit je kan vissen. Dit lijkt mij vrij logisch, maar wellicht had je daar gewoon nog even niet over nagedacht.

Oh, en laat dit soort gejank achterwegen, het is niet aantrekkelijk, je krijgt er geen werkelijke medeleven voor terug en eigenlijk is het enkel maar vermoeiend.

Groeten van een homo-die-dit-soort-OP's-eigenlijk-maar-heel-erg-nichterig-vind
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_157689055
Misschien is de Russische gayscene wat voor je.
pi_157689263
Verhuis naar Amsterdam.

Daar heb je homo's in alle soorten en maten en heb je nog wat te kiezen als je uit wilt gaan of om het even wat wilt gaan doen. Ik ben een jaar of twee weg uit Amsterdam, maar heb daarvoor in voor homo's vreselijke provinciesteden gewoond (Haarlem, Delft, Rotterdam, Wageningen en Leiden) en dat schiet gewoon niet op qua homoleven.
pi_157689349
Waarom praten hommos eigenlijk zo flikkerig?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:46:31 #14
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157689405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alleen de flikkers eigenlijk. :P De rest praat met een diepe soort van Isaac Hayes/Barry White stem. (Ja echt, allemaal) :7
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_157689440
quote:
Markers
pi_157689932
Rotprobleem TS. Gewoon volhouden en effe doorbijten ( niet als je pijpt trouwens ;) :P ).
Ook in moeilijke tijden.
pi_157690243
Terechte klacht.
  vrijdag 20 november 2015 @ 12:45:38 #18
286575 Roces18
Chef de party
pi_157690321
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:46 schreef Semisane het volgende:

[..]

Alleen de flikkers eigenlijk. :P De rest praat met een diepe soort van Isaac Hayes/Barry White stem. (Ja echt, allemaal) :7
droom verder
voor zon stem moet je veel testosteron hebben wat je automatisch alpha male maakt en dus hetero. Homos hebben eerder veel oestrogeen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_157690789
quote:
Ja, vogeltjesdans, dat zou ik ook wel willen weten.
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:13:07 #20
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157690873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

droom verder
voor zon stem moet je veel testosteron hebben wat je automatisch alpha male maakt en dus hetero. Homos hebben eerder veel oestrogeen
Zat homos met heel veel testosteron...maar goed ik ga natuurlijk niet alles uit de doeken doen...dat is voor hetero's veel te verwarrend. 8-)
pi_157690961
lastig g
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:18:08 #22
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157690968
Pann feestjes vunzig noemen :D
Dat zijn toch allemaal van die net uit de kast jongetjes op zoek naar hun ware liefde?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:21:44 #23
286575 Roces18
Chef de party
pi_157691037
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:13 schreef Semisane het volgende:

[..]

Zat homos met heel veel testosteron...maar goed ik ga natuurlijk niet alles uit de doeken doen...dat is voor hetero's veel te verwarrend. 8-)
ja maar heteros zie je eerder met veel testosteron
zo is la vida loca
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:28:29 #24
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157691167
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja maar heteros zie je eerder met veel testosteron
zo is la vida loca
Waar jij waarschijnlijk op doelt is de hypothese dat in de embryonale ontwikkelingsfase de baby (of embryo) meer oestorgeen krijgt dat gemiddeld en dat dat een verklaring zou zijn voor homoseksualiteit.

2 punten; dat geld enkel voor die periode, jongens/mannen maken in latere fasen in hun leven ook nog een grote hoeveelheid testosteron aan...je hebt er vast wel van gehoord, pubertijd noemen we dat. Daarin zijn er verder geen noemenswaardige verschillen in testosteron aanmaak tussen homo's en hetero's...dat verschilt gewoon van persoon tot persoon.

Twee,, het is een hypothese waar nog niet zo heel veel bewijs voor is en waar nog volop onderzoek naar gedaan wordt.

En ik weet dit niet omdat ik homo ben, maar omdat het langs komt in mijn (evolutionaire) biologie studie. :P

Maar goed, je mag verder natuurlijk lekker vasthouden aan dat beeld hoor...even goede niet-vrienden. :)
pi_157691537
Het lijkt erop dat je een excuus verzint voor het niet kunnen vinden van een partner. In mijn beleving lijken er steeds meer homo's uit de kast te komen. Maar dat is nergens op gebasseerd.

Het is goed om veel eisen te stellen aan je partner. Voor minder moet je het niet doen. In de tussentijd kun je je best vermaken met minder, toch?

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:51:04 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_157691649
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:28 schreef Semisane het volgende:

[..]

Waar jij waarschijnlijk op doelt is de hypothese dat in de embryonale ontwikkelingsfase de baby (of embryo) meer oestorgeen krijgt dat gemiddeld en dat dat een verklaring zou zijn voor homoseksualiteit.

2 punten; dat geld enkel voor die periode, jongens/mannen maken in latere fasen in hun leven ook nog een grote hoeveelheid testosteron aan...je hebt er vast wel van gehoord, pubertijd noemen we dat. Daarin zijn er verder geen noemenswaardige verschillen in testosteron aanmaak tussen homo's en hetero's...dat verschilt gewoon van persoon tot persoon.

Twee,, het is een hypothese waar nog niet zo heel veel bewijs voor is en waar nog volop onderzoek naar gedaan wordt.

En ik weet dit niet omdat ik homo ben, maar omdat het langs komt in mijn (evolutionaire) biologie studie. :P

Maar goed, je mag verder natuurlijk lekker vasthouden aan dat beeld hoor...even goede niet-vrienden. :)
Als evolutiebioloog zou je toch in ieder geval wel mogen weten dat het puberteit is. :')
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:58:27 #27
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157691802
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:51 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als evolutiebioloog zou je toch in ieder geval wel mogen weten dat het puberteit is. :')
1; ik studeer het nog, dus ben (nog) geen evolutiebioloog. 2; evolutiebioloog zijn zegt niks over je taalkundige eigenschappen. :) en 3; (even een "goed" excuus) mijn studie is in het Engels en daar zegt men altijd puberty. O-)
pi_157691807
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef YuckFou het volgende:
Dat zijn toch allemaal van die net uit de kast jongetjes op zoek naar hun ware liefde?
Ja als ik even snel foto's bekijk van PANN feestjes herken ik niet echt iets van het beeld dat TS schetst. Ik denk dat TS gewoon een hekel heeft aan mensen in het algemeen en dit projecteert op de 'gay scene'.
pi_157691828
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:58 schreef Semisane het volgende:
(even een "goed" excuus) mijn studie is in het Engels en daar zegt men altijd puberty. O-)
Tijd is geen vertaling van ty :P maargoed de puberteit is ook de tijd waarin men pubert dus ik zie niet waarom het niet allebei kan.. genoeg hierover nu
pi_157691839
quote:
Het is goed om veel eisen te stellen aan je partner. Voor minder moet je het niet doen. In de tussentijd kun je je best vermaken met minder, toch?
Het is nooit goed om teveel eisen te stellen aan andere mensen. Vooral niet als je ze zelf nauwelijks iets te bieden hebt.

Een succesvolle relatie is bij iemand zijn waarmee het klikt.

Een eisenpakket dat lijkt op het Sinterklaas verlanglijstje van een kind van acht daar doe je niemand een plezier mee en schattig is het op jou leeftijd ook al niet meer.
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:03:55 #31
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157691913
Zwaar pakket ja, homo's die niet naar nichtenfuiven willen hebben het zwaar.
Liefde voor God
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:06:27 #32
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_157691960
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:58 schreef Semisane het volgende:

[..]

1; ik studeer het nog, dus ben (nog) geen evolutiebioloog. 2; evolutiebioloog zijn zegt niks over je taalkundige eigenschappen. :) en 3; (even een "goed" excuus) mijn studie is in het Engels en daar zegt men altijd puberty. O-)
Enige affiniteit met je studie is je duidelijk vreemd. Misschien had je gewoon recht moeten gaan doen, scheelt weer een ongeïnspireerde leraar voor de klas.
pi_157691988
haha ts is hommo
pi_157692148
Dit is gewoon hetzelfde als "ik weet niet waar ik leuke meisjes kan ontmoeten" gezeur van hetero's.
pi_157692194
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef YuckFou het volgende:
ik vond de sfeer ook altijd normaal daar
alles behalve enorm gay
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:20:35 #36
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157692293
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:06 schreef Nobu het volgende:

[..]

Enige affiniteit met je studie is je duidelijk vreemd. Misschien had je gewoon recht moeten gaan doen, scheelt weer een ongeïnspireerde leraar voor de klas.
Ja dat is inderdaad de enige conclusie. :Y

Ik hoop dat je niet in een beslissingsbevoegde positie zit, ik zou al medelijden krijgen met degene die daar mee te maken krijgen. :)
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:23:27 #37
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157692346
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad de enige conclusie. :Y

Ik hoop dat je niet in een beslissingsbevoegde positie zit, ik zou al medelijden krijgen met degene die daar mee te maken krijgen. :)
mja hij heeft wel een punt als je echt affectie of passie had voor het vak biologie had je anders gesproken
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_157692390
Kom posten in de homo sc

dat is de bakermat van beschaving
pi_157692442

HI TS
U MAD?
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:30:12 #40
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157692490
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

mja hij heeft wel een punt als je echt affectie of passie had voor het vak biologie had je anders gesproken
Je bedoelt dan had ik geen fout in de spelling gemaakt? Serieus, dat is een goed punt? :')

Goh, mijn werkelijke beroep (naast de studie) is dat ik wordt ingehuurd om de ICT-puinhopen op te ruimen van het soort debiele manager die altijd maar conclusies trekken aan de hand van de minst mogelijk beschikbare hoeveelheid informatie. Ik had altijd gehoopt dat dit een soort zeldzaamheid is, maar kennelijk neemt het epidemische proporties aan. :D
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:31:05 #41
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157692515
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je bedoelt dan had ik geen fout in de spelling gemaakt? Serieus, dat is een goed punt? :')

Goh, mijn werkelijke beroep (naast de studie) is dat ik wordt ingehuurd om de ICT-puinhopen op te ruimen van het soort debiele manager die altijd maar conclusies trekken op de minst beschikbare hoeveelheid informatie. Ik had altijd gehoopt dat dit een soort zeldzaamheid is, maar kennelijk neemt het epidemische proporties aan. :D
nee ik bedoel wat er staat, ik vind je niet overkomen als iemand met een passie voor bio
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:34:06 #42
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_157692590
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

nee ik bedoel wat er staat, ik vind je niet overkomen als iemand met een passie voor bio
Vergeef me dat ik niet in elk topic een schitterend verhaal ga houden over de mechanismen binnen de embryonale ontwikkelingsfase, maar ik vond het op deze manier goed genoeg eigenlijk. :*

Scheelt natuurlijk wel dat ik niet studeer om leraar te worden...dus de kinderen blijven mij bespaard. :D
pi_157692888
Matige klacht. Veel chiller om homo te zijn. Enige grote nadeel is dat je niet veilig willekeurig leuke mensen kunt aanspreken, omdat de kans groot is dat die niet homo zijn.

Maar TS op al die websites zijn toch meer dan genoeg doodnormale mensen? En je hebt Tinder en gay.nl en al dat soort shit. Je hoeft niet per se naar nichtenfuiven.

Je klacht lijkt niet echt specifiek voor hommo's te zijn, maar vrij algemeen toepasbaar. Behalve dan dus dat je in het dagelijkse leven niet echt homo's kan treffen (althans niet dat je dat dan ook doorhebt :P ).
pi_157693206
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:46 schreef Kaas- het volgende:

Maar TS op al die websites zijn toch meer dan genoeg doodnormale mensen? En je hebt Tinder en gay.nl en al dat soort shit. Je hoeft niet per se naar nichtenfuiven.

TS is homo. "Doodnormaal" is voor hem een gepasseerd station.

Als TS slimmer was geweest had hij dat al veel eerder doorgehad.
pi_157693231
quote:

[..]

Er zijn geen normale homo's :r
pi_157693241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:02 schreef Horzula het volgende:

[..]

TS is homo. "Doodnormaal" is voor hem een gepasseerd station.

Als TS slimmer was geweest had hij dat al veel eerder doorgehad.
Ik ook. Maar vind eigenlijk dat er ongelooflijk veel doodnormale andere hommo's zijn.
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:15:03 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157693531
Wat nu dan, TS? Dan maar vrouwen neuken? Die zijn nog veel oppervlakkiger.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_157693617
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:15 schreef SpecialK het volgende:
Wat nu dan, TS? Dan maar vrouwen neuken? Die zijn nog veel oppervlakkiger.
Echt hè :P
SOONY
pi_157695952
quote:
Je valt op mannen maar vindt mannen niks?
GG.
TS is kieskeurig en stelt te hoge eisen.
Ура для россии
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:08:32 #50
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157696197
Terechte klacht. Ik was een keer op PANN om te kijken wat het nou was, maar ik hoefde maar 1mm sec iemand per ongeluk aanraken/aankijken en ze kijken je gelijk met die rape face aan. Fuck. Veel te overdreven op seksbelustheid. Ik vond het niks aan en vroeg me af waar de ''normale'' gaymensen waren die net als heteromensen gewoon naar de kroeg gaan en niet gelijk tegen alles aanrijden.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:15:08 #51
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157696344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:08 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht. Ik was een keer op PANN om te kijken wat het nou was, maar ik hoefde maar 1mm sec iemand per ongeluk aanraken/aankijken en ze kijken je gelijk met die rape face aan. Fuck. Veel te overdreven op seksbelustheid. Ik vond het niks
Ga je een keer mee naar Rapido? O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:16:28 #52
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157696376
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:15 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ga je een keer mee naar Rapido? O+
Gesjellug hôr.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:17:38 #53
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157696407
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:16 schreef BlueJeans het volgende:
Gesjellug hôr.
Maar ik blijf wel beneden :{w
Maar jij mag gaan&staan waar je wilt :P
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:18:15 #54
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157696423
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Maar ik blijf wel beneden :{w
Maar jij mag gaan&staan waar je wilt :P
Beneden? Ik ben er nooit geweest, ben maar 1 keer na een gayfeestje geweest :P
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:19:13 #55
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157696439
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef BlueJeans het volgende:

Beneden? Ik ben er nooit geweest, ben maar 1 keer na een gayfeestje geweest :P
En dat was Pann, waar je na 1 sec al met een rapeface aangekeken werd? *zo schattig* O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:21:30 #56
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157696478
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:19 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En dat was Pann, waar je na 1 sec al met een rapeface aangekeken werd? *zo schattig* O+
Ja :@ Had een schoolvriend die homo was en die wilde me graag een keer meenemen naar zo'n feest. Oh ben trouwens ook nog naar cafe Kalff geweest in Utrecht met hem, gaybarretje die was wel gezellig :s)
pi_157696498
Je lijkt dus op een nicht.
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:22:37 #58
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157696499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:21 schreef BlueJeans het volgende:
Ja :@ Had een schoolvriend die homo was en die wilde me graag een keer meenemen naar zo'n feest. Oh ben trouwens ook nog naar cafe Kalff geweest in Utrecht met hem, gaybarretje die was wel gezellig :s)
Gezellig met je schoolvriend blijven stappen, straight&gay, en Rapido heel gauw vergeten :7
pi_157696547
U can"t hurry love ,, komt wel goed schatje :P
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:37:44 #60
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_157699846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:05 schreef _Kronk het volgende:
6 jaar geleden is Kronk als homo uit de kast gekropen. Wat dat betreft verliep alles prima en volgens verwachting: Ouders reageerden prima, vrienden die Kronk niet lieten vallen, geen gepest op de middelbare school en ook geen ander gezeik. Maar als homo word in je Nederland bijna gedwongen te kiezen, wil je ook maar énige kans maken op een relatie: Het bezoeken van vunzige feesten als Pann, waar het barst van de opscheersels die naar niets minder op zoek zijn dan het scoren van een “lekker hapje” ( :’) ), of op “moet” rondhangen op websites tussen mensen die geen haar beter zijn.

Daar komt bij dat Kronk redelijk introvert is en andere dingen doet dan uitgaan: Iets waarbij Kronk zich niet op zijn gemak voelt. Fact of life, kan hij niets aan doen. Maar waarom is het zo verdomde moeilijk een partner te treffen die er net zo over denkt en er niet uitziet als een ideale kandidaat voor Obese en ook niet als ‘restje’ beschouwd word?

Zal ik maar gewoon met gierende banden terug de kast ingaan, uit schaamte voor mijn medemens, euh.. -homo? :’) Of emigreren naar een wat dit betreft rationeler land misschien?

Klacht: Het chronische gebrek aan normale (!!11!!) jongens die een partner prefereren van hetzelfde geslacht, bezette mensen die wél zo zijn en het gebrek aan niet-nichten in het dagelijks leven

Subklacht: De oppervlakkige Nederlandse gayscene

Subklacht 2: Niet gewoon zoals iedereen op het werk of de studie een normale partner aan de haak kunnen slaan

Subklacht 3: Alleen maar tegen overrated schapen moeten kijken met hetzelfde opgeschoren halveprijskapsel en hetzelfde nichterige karakter

Subklacht 4: Puistenpubernichten die in hun onzekerheid een voorbeeld nemen aan Gordon en Joling en daardoor na hun coming-out zo blijven, zonder dat ze dat zelf doorhebben

Subklacht 5: Organisaties als Stichting PANN die langgeleden zijn opgezet als zijnde 'voorvechter van emancipatie en acceptatie' maar door hun nichtenfuiven een bepaald stereotype in stand houden en dat zelf niet doorhebben :')
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhomo
Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
pi_157700357
Een homofobe homo, altijd leuk. Ga met Joshi-hiroshi daten, die heeft hetzelfde probleem.
pi_157700636
Hetero zijn en de heterowereld verafschuwen is ook niet alles. Je kunt alleen een hete chick krijgen als je uren in de sportschool traint en dj bent.
pi_157701010
Nou TS. Ik kan je koppelen aan iemand die er net zo over denkt als jij: Fotoboek van Abraham-de-Lacy

Openlijk homo maar een gigantische afkeer tegen alles wat met homoseksualiteit heeft te maken. Ook als het of iemand daar niet mee heeft te maken, heeft hij er toch een afkeer tegen. Deze gast heeft een permban, maar zal vast binnenkort onder de zoveelste kloon opduiken.

Nu ff serieus. Ik denk dat je de scene niet zo serieus moet nemen. Het is allemaal stereotiep, maar tussen de oppervlakkige nichten zijn ook wel interessantere mannen te vinden.
pi_157706071
Top of Bottom TS :)
Lach met een schone bips
pi_157707352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:09 schreef Dressers het volgende:
Klacht: schrijven in derde persoon.
Dit.

Voor de rest Grindr of Tinder. Tja, je zal de koren van het kaft moeten scheiden, maar dat moeten hetero's ook gewoon.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157707368
En kan er nou niet één keer een topic over homo's in KLB zijn zonder dat het gelijk uitloopt op 'Hihi, TS is een vuile flikker!'? :') Puberaal gedrag voegt niks toe.
pi_157709396
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef Rezania het volgende:
En kan er nou niet één keer een topic over homo's in KLB zijn zonder dat het gelijk uitloopt op 'Hihi, TS is een vuile flikker!'? :') Puberaal gedrag voegt niks toe.
Ik vind de backfire deze keer wel meevallen eigenlijk
pi_157709421
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:00 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik vind de backfire deze keer wel meevallen eigenlijk
Viel me op bij de laatste pagina, maar is nu grotendeels weg idd.
pi_157710143
Stats?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_157710348
Ts wil gewoon weten of er op fok nog een gewone normale gay one is die hem wil
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:01:06 #71
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157711215
Topics als deze laten weer eens goed zien hoe bekrompen veel mensen zijn, en dan heb ik het niet over TS of de klacht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157713195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Topics als deze laten weer eens goed zien hoe bekrompen veel mensen zijn, en dan heb ik het niet over TS of de klacht
Klopt
'Hihi je bent een homo hihihihihihi' :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 12:34:08 #73
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157713342
Goed topic. Probeer FOK!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157713922
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:34 schreef Renesite het volgende:
Probeer FOK!
Niet doen.
pi_157713969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niet doen.
pi_157714020
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

:D
pi_157714085
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

:D
Ik heb trouwens een date met Jim volgende week.
pi_157714092
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nice. Wie vroeg wie?
pi_157714103
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nice. Wie vroeg wie?
Ik hem na gepush van de halve ABO SC. _O-
pi_157714109
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hem na gepush van de halve ABO SC. _O-
Hehe _O- Wist je al dat die gay was?
pi_157714162
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hehe _O- Wist je al dat die gay was?
Ja, dus dat scheelde wel.
pi_157717842
Haha rezania wordt ontmaagd
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_157719315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:37 schreef Aiciu het volgende:
Haha rezania wordt ontmaagd
pi_157719396
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wie is Jim?
pi_157719457
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Wie is Jim?
Vriend van Jamai.
pi_157719469
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vriend van Jamai.
pi_157720188
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
Kom posten in de homo sc

pi_157720276
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, niet dan?
pi_157720283
quote:
Kom posten in de homo sc

Even quoten dit.
pi_157720507
quote:
Kom posten in de homo sc

Vergeleken met KLB. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')