vindtquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:10 schreef tailfox het volgende:
Je valt op mannen maar vind mannen niks?
GG.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:10 schreef tailfox het volgende:
Je valt op mannen maar vind mannen niks?
GG.
die vallen op alszijnde homo. Homo's zijn over het algemeen net mensenquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat de enige homo's die je ziet, van die kanslozen zijn en de normale houden zich waarschijnlijk op de achtergrond.
Ik heb het wel te doen met TS
daarom op vrouwen vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat de enige homo's die je ziet, van die kanslozen zijn en de normale houden zich waarschijnlijk op de achtergrond.
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die vallen op alszijnde homo. Homo's zijn over het algemeen net mensen
Alleen de flikkers eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom praten hommos eigenlijk zo flikkerig?
Markersquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
droom verderquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Alleen de flikkers eigenlijk.De rest praat met een diepe soort van Isaac Hayes/Barry White stem. (Ja echt, allemaal)
Ja, vogeltjesdans, dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zat homos met heel veel testosteron...maar goed ik ga natuurlijk niet alles uit de doeken doen...dat is voor hetero's veel te verwarrend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
droom verder
voor zon stem moet je veel testosteron hebben wat je automatisch alpha male maakt en dus hetero. Homos hebben eerder veel oestrogeen
ja maar heteros zie je eerder met veel testosteronquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zat homos met heel veel testosteron...maar goed ik ga natuurlijk niet alles uit de doeken doen...dat is voor hetero's veel te verwarrend.
Waar jij waarschijnlijk op doelt is de hypothese dat in de embryonale ontwikkelingsfase de baby (of embryo) meer oestorgeen krijgt dat gemiddeld en dat dat een verklaring zou zijn voor homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja maar heteros zie je eerder met veel testosteron
zo is la vida loca
Als evolutiebioloog zou je toch in ieder geval wel mogen weten dat het puberteit is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waar jij waarschijnlijk op doelt is de hypothese dat in de embryonale ontwikkelingsfase de baby (of embryo) meer oestorgeen krijgt dat gemiddeld en dat dat een verklaring zou zijn voor homoseksualiteit.
2 punten; dat geld enkel voor die periode, jongens/mannen maken in latere fasen in hun leven ook nog een grote hoeveelheid testosteron aan...je hebt er vast wel van gehoord, pubertijd noemen we dat. Daarin zijn er verder geen noemenswaardige verschillen in testosteron aanmaak tussen homo's en hetero's...dat verschilt gewoon van persoon tot persoon.
Twee,, het is een hypothese waar nog niet zo heel veel bewijs voor is en waar nog volop onderzoek naar gedaan wordt.
En ik weet dit niet omdat ik homo ben, maar omdat het langs komt in mijn (evolutionaire) biologie studie.
Maar goed, je mag verder natuurlijk lekker vasthouden aan dat beeld hoor...even goede niet-vrienden.
1; ik studeer het nog, dus ben (nog) geen evolutiebioloog. 2; evolutiebioloog zijn zegt niks over je taalkundige eigenschappen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als evolutiebioloog zou je toch in ieder geval wel mogen weten dat het puberteit is.
Ja als ik even snel foto's bekijk van PANN feestjes herken ik niet echt iets van het beeld dat TS schetst. Ik denk dat TS gewoon een hekel heeft aan mensen in het algemeen en dit projecteert op de 'gay scene'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef YuckFou het volgende:
Pann feestjes vunzig noemen
Dat zijn toch allemaal van die net uit de kast jongetjes op zoek naar hun ware liefde?
Tijd is geen vertaling van tyquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:58 schreef Semisane het volgende:
(even een "goed" excuus) mijn studie is in het Engels en daar zegt men altijd puberty.
Het is nooit goed om teveel eisen te stellen aan andere mensen. Vooral niet als je ze zelf nauwelijks iets te bieden hebt.quote:Het is goed om veel eisen te stellen aan je partner. Voor minder moet je het niet doen. In de tussentijd kun je je best vermaken met minder, toch?
Enige affiniteit met je studie is je duidelijk vreemd. Misschien had je gewoon recht moeten gaan doen, scheelt weer een ongeïnspireerde leraar voor de klas.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
1; ik studeer het nog, dus ben (nog) geen evolutiebioloog. 2; evolutiebioloog zijn zegt niks over je taalkundige eigenschappen.en 3; (even een "goed" excuus) mijn studie is in het Engels en daar zegt men altijd puberty.
ik vond de sfeer ook altijd normaal daarquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef YuckFou het volgende:
Pann feestjes vunzig noemen
Dat zijn toch allemaal van die net uit de kast jongetjes op zoek naar hun ware liefde?
Ja dat is inderdaad de enige conclusie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Enige affiniteit met je studie is je duidelijk vreemd. Misschien had je gewoon recht moeten gaan doen, scheelt weer een ongeïnspireerde leraar voor de klas.
mja hij heeft wel een punt als je echt affectie of passie had voor het vak biologie had je anders gesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad de enige conclusie.
Ik hoop dat je niet in een beslissingsbevoegde positie zit, ik zou al medelijden krijgen met degene die daar mee te maken krijgen.
Je bedoelt dan had ik geen fout in de spelling gemaakt? Serieus, dat is een goed punt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja hij heeft wel een punt als je echt affectie of passie had voor het vak biologie had je anders gesproken
nee ik bedoel wat er staat, ik vind je niet overkomen als iemand met een passie voor bioquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bedoelt dan had ik geen fout in de spelling gemaakt? Serieus, dat is een goed punt?![]()
Goh, mijn werkelijke beroep (naast de studie) is dat ik wordt ingehuurd om de ICT-puinhopen op te ruimen van het soort debiele manager die altijd maar conclusies trekken op de minst beschikbare hoeveelheid informatie. Ik had altijd gehoopt dat dit een soort zeldzaamheid is, maar kennelijk neemt het epidemische proporties aan.
Vergeef me dat ik niet in elk topic een schitterend verhaal ga houden over de mechanismen binnen de embryonale ontwikkelingsfase, maar ik vond het op deze manier goed genoeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik bedoel wat er staat, ik vind je niet overkomen als iemand met een passie voor bio
TS is homo. "Doodnormaal" is voor hem een gepasseerd station.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:46 schreef Kaas- het volgende:
Maar TS op al die websites zijn toch meer dan genoeg doodnormale mensen? En je hebt Tinder en gay.nl en al dat soort shit. Je hoeft niet per se naar nichtenfuiven.
Er zijn geen normale homo'squote:Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vind eigenlijk dat er ongelooflijk veel doodnormale andere hommo's zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:02 schreef Horzula het volgende:
[..]
TS is homo. "Doodnormaal" is voor hem een gepasseerd station.
Als TS slimmer was geweest had hij dat al veel eerder doorgehad.
Echt hèquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:15 schreef SpecialK het volgende:
Wat nu dan, TS? Dan maar vrouwen neuken? Die zijn nog veel oppervlakkiger.
TS is kieskeurig en stelt te hoge eisen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:10 schreef tailfox het volgende:
Je valt op mannen maar vindt mannen niks?
GG.
Ga je een keer mee naar Rapido?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:08 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht. Ik was een keer op PANN om te kijken wat het nou was, maar ik hoefde maar 1mm sec iemand per ongeluk aanraken/aankijken en ze kijken je gelijk met die rape face aan. Fuck. Veel te overdreven op seksbelustheid. Ik vond het niks
Gesjellug hôr.quote:
Maar ik blijf wel benedenquote:
Beneden? Ik ben er nooit geweest, ben maar 1 keer na een gayfeestje geweestquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar ik blijf wel beneden![]()
Maar jij mag gaan&staan waar je wilt
En dat was Pann, waar je na 1 sec al met een rapeface aangekeken werd? *zo schattig*quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef BlueJeans het volgende:
Beneden? Ik ben er nooit geweest, ben maar 1 keer na een gayfeestje geweest
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En dat was Pann, waar je na 1 sec al met een rapeface aangekeken werd? *zo schattig*
Gezellig met je schoolvriend blijven stappen, straight&gay, en Rapido heel gauw vergetenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:21 schreef BlueJeans het volgende:
JaHad een schoolvriend die homo was en die wilde me graag een keer meenemen naar zo'n feest. Oh ben trouwens ook nog naar cafe Kalff geweest in Utrecht met hem, gaybarretje die was wel gezellig
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhomoquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:05 schreef _Kronk het volgende:
6 jaar geleden is Kronk als homo uit de kast gekropen. Wat dat betreft verliep alles prima en volgens verwachting: Ouders reageerden prima, vrienden die Kronk niet lieten vallen, geen gepest op de middelbare school en ook geen ander gezeik. Maar als homo word in je Nederland bijna gedwongen te kiezen, wil je ook maar énige kans maken op een relatie: Het bezoeken van vunzige feesten als Pann, waar het barst van de opscheersels die naar niets minder op zoek zijn dan het scoren van een “lekker hapje” ( :’) ), of op “moet” rondhangen op websites tussen mensen die geen haar beter zijn.
Daar komt bij dat Kronk redelijk introvert is en andere dingen doet dan uitgaan: Iets waarbij Kronk zich niet op zijn gemak voelt. Fact of life, kan hij niets aan doen. Maar waarom is het zo verdomde moeilijk een partner te treffen die er net zo over denkt en er niet uitziet als een ideale kandidaat voor Obese en ook niet als ‘restje’ beschouwd word?
Zal ik maar gewoon met gierende banden terug de kast ingaan, uit schaamte voor mijn medemens, euh.. -homo? :’) Of emigreren naar een wat dit betreft rationeler land misschien?
Klacht: Het chronische gebrek aan normale (!!11!!) jongens die een partner prefereren van hetzelfde geslacht, bezette mensen die wél zo zijn en het gebrek aan niet-nichten in het dagelijks leven
Subklacht: De oppervlakkige Nederlandse gayscene
Subklacht 2: Niet gewoon zoals iedereen op het werk of de studie een normale partner aan de haak kunnen slaan
Subklacht 3: Alleen maar tegen overrated schapen moeten kijken met hetzelfde opgeschoren halveprijskapsel en hetzelfde nichterige karakter
Subklacht 4: Puistenpubernichten die in hun onzekerheid een voorbeeld nemen aan Gordon en Joling en daardoor na hun coming-out zo blijven, zonder dat ze dat zelf doorhebben
Subklacht 5: Organisaties als Stichting PANN die langgeleden zijn opgezet als zijnde 'voorvechter van emancipatie en acceptatie' maar door hun nichtenfuiven een bepaald stereotype in stand houden en dat zelf niet doorhebben
Dit.quote:
Ik vind de backfire deze keer wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef Rezania het volgende:
En kan er nou niet één keer een topic over homo's in KLB zijn zonder dat het gelijk uitloopt op 'Hihi, TS is een vuile flikker!'?Puberaal gedrag voegt niks toe.
Viel me op bij de laatste pagina, maar is nu grotendeels weg idd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vind de backfire deze keer wel meevallen eigenlijk
Kloptquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Topics als deze laten weer eens goed zien hoe bekrompen veel mensen zijn, en dan heb ik het niet over TS of de klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |