Formalinequote:Op zaterdag 21 november 2015 10:44 schreef Puala het volgende:
Wat kan je trouwens doen aan die stomme groene aanslag? Het is nog niet eens winter en mijn stoep is al helemaal groen. En de muur van de buren ook al voor 40%. Ziet er niet uit zeg
Haha, verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:07 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de winterbanden van de auto afgehaald en er winterbanden met spikes onder gezet. Beetje veel ijs op de staten momenteel.
Keurigquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:08 schreef Gieliovd het volgende:
Ik laat ze er dinsdag ook onder zetten. Ben benieuwd of ze nou wel mijn eigen banden terugzetten.
Met de zomerwissel dacht ik opeens na een paar slippartijen op rotondes toch maar eens te kijken wat er gaande was. Lagen heel andere banden onder aan de vooras. Achter de banden van vorig seizoen...
Ik gebruik Photobucketquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:18 schreef Makrolon het volgende:
Manmanman, wat hebben ze met mijnalbum gedaan![]()
![]()
T lukt me niet meer vlot om plaatjes te uploaden en de link te pakken voor t forum, goeie verbetering zeg...
Iemand nog tip waar ik fotos kan hosten om ze hier op t forum te knallen?
Lekker danquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:08 schreef Gieliovd het volgende:
Ik laat ze er dinsdag ook onder zetten. Ben benieuwd of ze nou wel mijn eigen banden terugzetten.
Met de zomerwissel dacht ik opeens na een paar slippartijen op rotondes toch maar eens te kijken wat er gaande was. Lagen heel andere banden onder aan de vooras. Achter de banden van vorig seizoen...
Je had die jaar toch ook een nieuwe auto gekregen? Peu-god nog wat sw toch? logisch dat je daar ook nieuwe banden bij krijgt toch?quote:
Wat bedoel je met doorposten? Wat kun jij wat ik met Photobucket niet kan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:28 schreef Saisai het volgende:
Imgur gebruik ik, dan kun je plaatjes ook doorposten op forums.
Winterbanden is niet altijd logisch. Maar jup. En lucky me, ik heb het maandagochtend model. Maandag maar weer naar de garagequote:Op zaterdag 21 november 2015 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je had die jaar toch ook een nieuwe auto gekregen? Peu-god nog wat sw toch? logisch dat je daar ook nieuwe banden bij krijgt toch?
Ik zag dat het gelukt wasquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:37 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb even gebabbelt met Andrea van de klantenservice, een stukje van de oude funcionaliteit komt weer terug en ze heeft uitgelegd hoe net nu moet
Dat spul uit die link zeker wel verdunnen, doe maar 1 op 10.. 1x niet gedaan, omdat ik dacht dat het verdund was. Was super effectief maar ging zelf bijna van mn stokkie van de stank. Zit niet voor niets verschil tussen consumenten en professioneel spul. Is behoorlijk agressief.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Formaline
https://www.melkveehouder(...)mDNlYZC1waAjTn8P8HAQ
Niets aantrekken van dat zinnetje op die pagina, dat gaat naar een of ander Bayer Garden (=zeer sterk verdund) product à ¤7 voor 750mL
* derLudolf mompelt iets over Franse auto's en allemaal maandagochtend modellenquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Winterbanden is niet altijd logisch. Maar jup. En lucky me, ik heb het maandagochtend model. Maandag maar weer naar de garage
Nou. Deze is wel erg. Ik had het gister voor elkaar om wel via bluetooth muziek af te spelen maar het niet te kunnen bedienen omdat er volgens de auto niets speelde. Hele scherm was zwartquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
* derLudolf mompelt iets over Franse auto's en allemaal maandagochtend modellen
Ik heb acht jaar geleden ook een account daar, werd toen ook stopgezet idd. Belabberde kwaliteit ook daarquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik had eens een account bij mijnalbum met wat vakantiefoto`s erop, op een gegeven moment kreeg ik elke paar maanden een mail dat mijn account gedeactiveerd werd omdat er te weinig activiteit op was.
Weer even inloggen dan blijft het wel behouden, maar dat is ook zo`n gedoe, op een gegeven moment heb ik het maar laten verlopen.
Ik gebruik nu alweer jaren Photobucket.
Ik dacht dat dit met photobucket niet kon, maar ik denk dat ik in de war ben met een andere plaatjessite. Weet alleen niet meer hoe die heet. Op het moment dat je een plaatje probeerde te posten van die site, werd de url ervan zichtbaar ipv plaatje zelf.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je met doorposten? Wat kun jij wat ik met Photobucket niet kan?
Vroeger alles met imageshack, maar dat werkt ook niet meer zoals vroeger.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar geleden ook een account daar, werd toen ook stopgezet idd. Belabberde kwaliteit ook daar
FTFYquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:24 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Vroeger alles met imageshack, maar dat werkt ook niet
Kijkl eigenlijk alleen de Kwis en Flikken (maar daas alweer afgelopen)quote:
Ben m'n knocklock (atmoz klop kast sluitingquote:
Hmm nee het is niet erg dat ik dit gemist hebquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijkl eigenlijk alleen de Kwis en Flikken (maar daas alweer afgelopen)
Ja was erg leuk, ze speelden het ouwe kopspijkers na
Morgen even met een heldere blik naar kijken dan maar?quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben m'n knocklock (atmoz klop kast sluiting) overnieuw aan t opbouwen, maar heb iets verneukt ergens en kan t niet vinden
Bij gebrek aan een betere zaterdagavondbesteding..
hebben wel, kopen niet. Sorryquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:34 schreef Puala het volgende:
Iemand hier nog een mooi schermpje hebben?![]()
V&A / [TK] 24 inch monitor HP
Hmm nee voor het hebben heb ik op dit moment niets staanquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
hebben wel, kopen niet. Sorry
Was je geen fan van Kopspijkers? Ik vond dat altijd geniaal.
Ik reageer er ook niet op, naar lees het wel even. Leedvermaak ofzoquote:Op zondag 22 november 2015 00:38 schreef Puala het volgende:
Waar je je druk om maakt trouwens. Ik laat dat soort discussies altijd gaan
Dat snap ik ook niet neequote:Op zondag 22 november 2015 00:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik reageer er ook niet op, naar lees het wel even. Leedvermaak ofzo
Sowieso, dat je aan een kind uit de 1e klas moet uitleggen dat ie geen snoep krijgt
Nee precies, maar nee is dan toch nee. De zwarte Piet zelf heeft ook gereageerd, kreeg toen ook alle pittig korte kapsels over zich heenquote:Op zondag 22 november 2015 00:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee![]()
Maar ja dat ie het probeert weer wel
Nee is inderdaad nee. Het is en blijft een kinderfeestquote:Op zondag 22 november 2015 00:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee precies, maar nee is dan toch nee. De zwarte Piet zelf heeft ook gereageerd, kreeg toen ook alle pittig korte kapsels over zich heen
Ik mag nog niet naar bedquote:Op zondag 22 november 2015 00:52 schreef Puala het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot slapen doen
Middenstandquote:Op zondag 22 november 2015 00:00 schreef derLudolf het volgende:
"Ja het zijn altijd de kinderen van de middenstand die worden voorgetrokken" (wordt georganiseerd door de handelsvereeniging, middenstand stelt niet veel voor, merendeel heeft kinderen van minstens 15)
Canadese Nederlander heeft nieuw wereldrecord op 10 km geredenquote:Op zondag 22 november 2015 00:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik mag nog niet naar bedDan nog maar wat schaatsen kijken
afbeelding ]
Het winkelaanbod is niet enorm nee, maar bedrijven/bedrijfjes stiekem best veel. Er zijn trouwens meer zelfslachtende slagers (2) dan in Wageningen (2 slagers totaal) terwijl er 10x zoveel inwoners zijnquote:Op zondag 22 november 2015 02:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Middenstanddie 5 winkels daar bij jou
Jup, gezienquote:Canadese Nederlander heeft nieuw wereldrecord op 10 km gereden
Tammo begint te blazen als je opstaat. Eigenlijk is ie niet heel liefquote:Op zondag 22 november 2015 08:51 schreef Puala het volgende:
Zo goedemorgen![]()
Herkenbaar beeld trouwens derLudolf, ik mag ook nooitMaar ik sta gewoon op en dan verplaatsen ze maar mee
quote:Op zondag 22 november 2015 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ is allergisch voor katten
En los daarvan heb ik t sowieso niet zo op katten
Als je dat niet hebt vinden katten je des te lieverquote:Op zondag 22 november 2015 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ is allergisch voor katten
En los daarvan heb ik t sowieso niet zo op katten
Dan zou ik niet hier in de buurt naar het bos gaanquote:Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
He gatver. Ik wilde straks misschien nog wel ff naar t bos
ja dat was ik dus wel van planquote:Op zondag 22 november 2015 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zou ik niet hier in de buurt naar het bos gaan
Nadeel van afspreken met iemand die vrij bekend is in het dorp en nog niet overal samen gezien willen worden.. je moet t verder weg zoeken met zoiets. Maar dan maar even iets anders bedenkenquote:Op zondag 22 november 2015 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je waarschuwde dan
nu ook niet meer, uurtje geleden welquote:Op zondag 22 november 2015 12:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hier in het oosten geen natte sneeuw te zien
Helaas wel jaquote:Op zondag 22 november 2015 12:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt vinden katten je des te liever
Nawwwquote:Op zondag 22 november 2015 12:45 schreef Puala het volgende:
Ik vind rollebollende poesjes altijd wel leuk![]()
[ afbeelding ]
En ding scheelt, jullie hoeven die kat niet te leren dat ie niet de trap op magquote:Op zondag 22 november 2015 17:57 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Nawww. Als het huisje af is mag ik ook eindelijk een kat
. Kan die mooi alles slopen wat we de afgelopen maanden hebben opgebouwd
.
Vrienden van me hebben de kat juist geleerd om trap te lopen, zodat hij 's morgens mee naar beneden (buiten) kan, en 's middags als ze terug komen van werken, weer mee naar binnen gaatquote:Op zondag 22 november 2015 18:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ding scheelt, jullie hoeven die kat niet te leren dat ie niet de trap op mag
Plantenspuit werkt goed met katten toch? Tenminste dat is mij altijd verteld. Onze beagle vind het alleen maar interessantquote:Op zondag 22 november 2015 18:44 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben de kat juist geleerd om trap te lopen, zodat hij 's morgens mee naar beneden (buiten) kan, en 's middags als ze terug komen van werken, weer mee naar binnen gaat.
Wij moeten zo'n monstertje sowieso leren dat hij/zij niet op het aanrecht mag, ondanks dat er geen deur zit in de keuken(en die vanaf de woonkamer niet te zien is dus corrigeren ook lastig gaat).
Soms wel, maar niet altijd hoorquote:Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plantenspuit werkt goed met katten toch? Tenminste dat is mij altijd verteld. Onze beagle vind het alleen maar interessant
Mwoah, die van ons niet. Af en toe geef ik hem vliegles, dat helpt v vaak wel voor een poosjequote:Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plantenspuit werkt goed met katten toch? Tenminste dat is mij altijd verteld. Onze beagle vind het alleen maar interessant
Moet je er wel bij zijn om ze te betrappenquote:Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Schudden met de plantenspuit is hier al genoeg; we hoeven hem niet eens te gebruiken.quote:Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was ook een optie vanochtend, maar ik kon er echt niet zo vroeg uitkomen, dus toch lekker de scooter maar gepakt.quote:
Zo'n spuitflesje van de Action, verdwijnt het ijs zo. Oh en de auto 5 minuten voor vertrek alvast even aanzetten, kachel op standje snijbranderquote:
Dat idee leek leuk. Maar met vastgevroren deuren en een ijskrabber in de auto heb je wel een probleem. Gelukkig kon ik via de kofferbak naar voren toe kruipenquote:
quote:Op maandag 23 november 2015 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat idee leek leuk. Maar met vastgevroren deuren en een ijskrabber in de auto heb je wel een probleem. Gelukkig kon ik via de kofferbak naar voren toe kruipen
Nou, er zat een beste laag ijs op, dus dat ene graadje was t niet in elk geval.quote:Op maandag 23 november 2015 09:59 schreef Makrolon het volgende:
[..]![]()
En dat was dit nog maar een graadje vorst oid. Bereid je maar voor dan.Jij had een nieuwe auto toch? Dan verwacht je dit niet..
Maar ook nog geen 10quote:Op maandag 23 november 2015 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, er zat een beste laag ijs op, dus dat ene graadje was t niet in elk geval.
En ja het is een nieuwe, maar het is echt een maandagochtend model
Nee gelukkig niet. Dan was ik denk ik wakker geworden midden in de nacht van de kou. Brrr.quote:Op maandag 23 november 2015 10:04 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Maar ook nog geen 10
Volgende keer effe een mooie duitser regelen dan!
Ik werd ook wakker van de kou, vergeten dat mijn raam nog open stondquote:Op maandag 23 november 2015 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Dan was ik denk ik wakker geworden midden in de nacht van de kou. Brrr.
Nee dankjeIk heb er 5 maanden in mogen rijden, maar wat een horror was dat zeg
Ik heb alleen altijd t geluk om dat ene maandagochtend model te hebben. Dus ik gok dat het een nieuwe boordcomputer word, maar mijn monteur is vandaag vrij. Morgen word ik gebeld
quote:Op maandag 23 november 2015 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat idee leek leuk. Maar met vastgevroren deuren en een ijskrabber in de auto heb je wel een probleem. Gelukkig kon ik via de kofferbak naar voren toe kruipen
Leuk boompjequote:Op maandag 23 november 2015 10:10 schreef ueberduitser het volgende:
Even de kerstboom nog showen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |