Oh ja, "zwarte" is het woord hoorde ik ooit van de antipietenclub.quote:
Waarom zou er geluisterd moeten worden?quote:Op maandag 30 november 2015 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit toont aan hoe slecht er geluisterd werd
neger stamt af van nikker = monsterquote:Op maandag 30 november 2015 22:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh ja, "zwarte" is het woord hoorde ik ooit van de antipietenclub.
Dat ik "neger" een normaler woord vond mocht niet baten.
absoluut. Dat is vaak het geheugen van de Sint.quote:Op maandag 30 november 2015 22:56 schreef MichielPH het volgende:
Zwarte piet is absoluut niet dom, hij is juist de slimmerik
Ben jij die dude op TV?quote:Op maandag 30 november 2015 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
neger stamt af van nikker = monster
Tevens ben ik niet zwart, maar lichtbruin, echt donker moet je in midden Afrika zijn
maar waarom is die tekening achterhaald en die verkleedpartij niet?quote:Op maandag 30 november 2015 22:54 schreef matthijst het volgende:
Pff, tekening is gewoon achterhaald.
De hele tekenstijl, niet alleen Sjimmie.
Inderdaad. Sowieso ieder blanke stripfiguur of feestnummer verbieden, straks gaan mensen denken dat alle blanken zo zijn!!!quote:Op maandag 30 november 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan we hierna Jip en Janneke verbieden
zodat je had kunnen weten dat de bezwaren er al veel langer zijnquote:Op maandag 30 november 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou er geluisterd moeten worden?
Achterhaald als in: die tekenstijl is ouderwets.quote:Op maandag 30 november 2015 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar waarom is die tekening achterhaald en die verkleedpartij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |