Opgeslagen en eentje om gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Wat hebben jullie eigelijk met de trouwring gedaan?
Aan Piper gegeven en de andere heb ik zelf om.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Shit, er zijn twee trouwringen? Ik heb alleen eentje equipped. Moet ik weer terug naar de vault om 'm van m'n vrouw te pakken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Yep. En als je dan de vault in gaat, neem Dogmeat mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Shit, er zijn twee trouwringen? Ik heb alleen eentje equipped. Moet ik weer terug naar de vault om 'm van m'n vrouw te pakken?
Ik kreeg ook een mooie reactie van Nick bij het openen van de Cryo-pod van m'n vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep. En als je dan de vault in gaat, neem Dogmeat mee.
De reacties van companions zijn sowieso lachwekkend af en toe.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een mooie reactie van Nick bij het openen van de Cryo-pod van m'n vrouw
Denk dat iedere companion een unieke reactie heeft op die situatie
Gelijk verkocht natuurlijk. Ik neem nooit companions mee omdat ik de lone wanderer perk gebruik, die je overigens ook kan gebruiken als je dogmeat meeneemt aangezien hij niet als companion teltquote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Is volgens mij alleen goed voor cloth om mee te craften.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Nooit geweten dat Dogmeat niet als companion telt.
Wat kun je trouwens doen met al dat Pre-war money?
Verkopen, volgens mij 3 caps per 1 'pre-war money'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Wat kun je trouwens doen met al dat Pre-war money?
Nick is dope ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind Nick tot nu toe de leukste companion, gisteren ook een begin gemaakt aan zijn quest. Nick kan trouwens master terminals hacken, handig voor degenen die net als mij te lui zijn om bij dat hacken ook daadwerkelijk na te denken.
Serieus? Nice, ik gebruik die perk ook.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gelijk verkocht natuurlijk. Ik neem nooit companions mee omdat ik de lone wanderer perk gebruik, die je overigens ook kan gebruiken als je dogmeat meeneemt aangezien hij niet als companion telt
Red rocket truck stop al gecheckt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef seto het volgende:
[..]
Serieus? Nice, ik gebruik die perk ook.
Ben Dogmeat alleen wel kwijt, had hem een keer naar Sanctuary gestuurd maar daar is hij nooit aangekomen
Check de hondenhokken bij de huizen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef seto het volgende:
[..]
Ben Dogmeat alleen wel kwijt, had hem een keer naar Sanctuary gestuurd maar daar is hij nooit aangekomen
Bij mij heeft 'ie tot nu toe alle terminals wel weten te kraken op een enkele keer een expert terminal na.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nick is dope ja.
Ik liet hem ook een paar keer hacken maar hij faalt supervaak?
Gewoon advanced terminals die pas na 3 keer lukken ofzo.
OK weird. Naja ik hack sowieso liever zelf, af en toe wel een grappige afwisseling. Vooral die met 7(?)-letterwoorden zijn leuk om te doen. Ik las trouwens ergens dat je't nog veel simpeler kunt maken door van die codes tussen brackets o.i.d. aan te klikken, dan verdwijnen een paar mogelijke opties ofzo. Nooit nodig gehad tbhquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'ie tot nu toe alle terminals wel weten te kraken op een enkele keer een expert terminal na.
Zoals Fir3fly al meldt zou ik even bij de hondenhokken in Sanctuary kijken, staan er 2-3 volgens mij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef seto het volgende:
[..]
Voornamelijk Strenght, Charisma, Intelligence. En Perception en Endurance. Eigenlijk alles behalve Luckquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:50 schreef Abdus18 het volgende:
gisteren voor het eerst gedaan, wat is een goeie statverdeling voor een newb? :$
heb het een beetje gemixt, volgens mij intelligence gemaxt, de rest op 3/4 zoiets
Thanks, straks maar eens proberen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voornamelijk Strenght, Charisma, Intelligence. En Perception en Endurance. Eigenlijk alles behalve Luck
Voor elke stat kun je een bobblehead vinden, die geeft +1 aan de stat. Daarnaast kun je ze ook omhoog halen door te levelen en een punt toe te kennen aan één van de S.P.E.C.I.A.L.'s, kan sinds dit deelquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Thanks, straks maar eens proberen.
Kun je ze tijdens het spel nog upgraden? of blijven ze hetzelfde
Dat. 0 gewicht en drie keer zijn waarde, ik ben redelijk wild gegaan met ammo op dat geld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verkopen, volgens mij 3 caps per 1 'pre-war money'.
Kan wel lekker aantikken als je een rits kassa's bij langs bent geweest.
Ik was op een gegeven moment die hond ook kwijt ja, terwijl ik twee hele mooi geplaatste hondenhokken had naast mijn slaap/woongebouwen. Lag dat mormel ergens achterin een verwoed hondenhok. Alle gesloopt behalve die twee bij de weg en alles is weer leukquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zoals Fir3fly al meldt zou ik even bij de hondenhokken in Sanctuary kijken, staan er 2-3 volgens mij.
Jup. Combinaties van brackets, haakjes en < > laten woorden verdwijnen of resetten je tries.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
OK weird. Naja ik hack sowieso liever zelf, af en toe wel een grappige afwisseling. Vooral die met 7(?)-letterwoorden zijn leuk om te doen. Ik las trouwens ergens dat je't nog veel simpeler kunt maken door van die codes tussen brackets o.i.d. aan te klikken, dan verdwijnen een paar mogelijke opties ofzo. Nooit nodig gehad tbh
Zelf heb ik (level 17):quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:50 schreef Abdus18 het volgende:
gisteren voor het eerst gedaan, wat is een goeie statverdeling voor een newb? :$
heb het een beetje gemixt, volgens mij intelligence gemaxt, de rest op 3/4 zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |