abonnement Unibet Coolblue
pi_157664767



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen vijf uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het zesde seizoen op dit moment opgenomen. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Elke maandag, Teen Mom OG :Y).
Teen Mom 2 iedere donderdag!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157664771
, babe! :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157664839
:D
pi_157665297
die tt :D
pi_157665721
Leuk voor Chelsea :)

Ik zeg; knocked up binnen een half jaar / jaar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157665764
Ik hoop zo dat ze dat niet doet. Dat ze zich gewoon beseft dat ze nu een good thing going heeft en daar lekker van geniet...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157665917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat ze dat niet doet. Dat ze zich gewoon beseft dat ze nu een good thing going heeft en daar lekker van geniet...
Ik wilde het niet schrijven, maar precies dit dus :) Maar ik gok dat ze het wel gaat doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157665969
Kailyn zal binnenkort ook wel weer zwanger zijn denk ik. Javi schijnt een heel elftal te willen, maar er komt zeker nog een baby bij zag ik op een filmpje eergisteren.
pi_157665997
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde het niet schrijven, maar precies dit dus :) Maar ik gok dat ze het wel gaat doen.
Ja, ik vrees ook met grote vrezen.

Kan me van Cole uit ook voorstellen dat hij graag een kindje met haar maakt, maar toch.... de hard times zijn voorbij, ga er niet weer opnieuw in duiken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 10:59:42 #10
382129 crew  Donna
pi_157666105
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik vrees ook met grote vrezen.

Kan me van Cole uit ook voorstellen dat hij graag een kindje met haar maakt, maar toch.... de hard times zijn voorbij, ga er niet weer opnieuw in duiken...
Mwoah, ze zijn nog wel jong natuurlijk. Ik denk dat ze nog wel even wachten.
pi_157666118
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik vrees ook met grote vrezen.

Kan me van Cole uit ook voorstellen dat hij graag een kindje met haar maakt, maar toch.... de hard times zijn voorbij, ga er niet weer opnieuw in duiken...
Ik kan me van Cole amper voorstellen dat hij (nu) zo nodig wil.
Ik hoop het echt niet. En ze wonen ook niet 4 jaar samen ofzo.
En idd, alle ellende is net voorbij. Hou het voor Aubree dan lekker zo, denk ik dan. En ook voor het genieten van elkaar. Aubree is zelfstandig, waarom zo jong dan weer met een baby gaan beginnen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157677060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat ze dat niet doet. Dat ze zich gewoon beseft dat ze nu een good thing going heeft en daar lekker van geniet...
Helemaal mee eens ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157677918
Wat leuk voor Chelsea! Ik hoop eigenlijk ook dat ze verder nog niet zoveel haast hebben :)
pi_157679341
In het vorige topic zei ik nog dat ik Sophia zo'n eng kind vind. Btje the anti-christ. Maar die ene vd tweeling vind ook best engig.
Ook absoluut geen leuk kind van wat we te zien krijgen dan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157679411
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
In het vorige topic zei ik nog dat ik Sophia zo'n eng kind vind. Btje the anti-christ. Maar die ene vd tweeling vind ook best engig.
Ook absoluut geen leuk kind van wat we te zien krijgen dan.

Ik weet niet hoeveel uur haar zus met handicap meer krijgt qua tijd en aandacht.
Bij gewone zussen/broers al lastig, maar dit is nog een tweeling.

En dan alles met Leah en Jeremy. En nieuw zusje. En vader ook weer een kindje.
Als dat gezin toch eens rust krijgt...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157679954
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel uur haar zus met handicap meer krijgt qua tijd en aandacht.
Bij gewone zussen/broers al lastig, maar dit is nog een tweeling.

En dan alles met Leah en Jeremy. En nieuw zusje. En vader ook weer een kindje.
Als dat gezin toch eens rust krijgt...
Dat heb ik natuurlijk ook wel in mijn achterhoofd ;)
Maar nog vind ik het een engig kind om te zien.

Aubree is veruit favoriet bij mij O+
Maar ik herken ook zoveel van mezelf terug in Chelsea hoe ze met haar omgaat.

Jace wordt denk ik een echte pestkop. Jenelle zou ook eens een keer rust moeten hebben. Volgens mij is ze dan best een toffe mama.

Oh en Isaac wordt gay! :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157680247
Als Jenelle verkeerde jongens zou negeren, dan zie ik nog best wat potentie.
Ik vind het heel leuk dat ze haar opleiding heeft afgerond. Had ik niet verwacht! Nu doorpakken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157680356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:50 schreef DonnaRush het volgende:
Kailyn zal binnenkort ook wel weer zwanger zijn denk ik. Javi schijnt een heel elftal te willen, maar er komt zeker nog een baby bij zag ik op een filmpje eergisteren.
Kailyn wil ook nog wel een meisje, dus daar komen nog wel wat kinderen. Al moet zij misschien ook even wachten gezien die drama's met Javi.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157821575
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh en Isaac wordt gay! :D
:D :D :D :D :D :D :D :D
Vind die ene van de tweeling ook echt een engerd om te zien, beetje gemene insteek. Al vind ik idd wel dat zij juist ook meer aandacht hoort te krijgen, af en toe even dagje voor HAAR ipv altijd alles om dr zieke zusje.
En sophia idd....wat een engerd, devil })
pi_157899850
Iedereen die nog even terug wil kijken hoe Farrah de Kreeeeekreeeeeee basketcase die ze nu is, is geworden, Mtv, NU!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157899862
O god, shot 3 en daarin zie je al dat kind met demonlevel: through the roof :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157904259
quote:
‘Teen Mom 2′ Stars Corey & Miranda Simms Welcome Daughter Remi Home from Hospital

It’s been a stressful couple of weeks for Teen Mom 2 star Corey Simms and his wife Miranda, but the couple had a lot to be thankful for yesterday as they celebrated Thanksgiving– their newborn daughter finally came home from the hospital!

The couple was surprised on November 8 when Miranda went into labor, despite being eight weeks from her due date. When Corey and Miranda welcomed their daughter Remington Monroe later that day, she weighed in at 4 lbs. 11 oz. at birth. Baby Remi had been in the NICU (Neonatal Intensive Care Unit) since her birth.



In the last few days, however, Baby Remi was determined to be strong enough to leave the hospital, and was home in time to celebrate her first Thanksgiving with her parents, as well as Corey’s twin daughters Ali and Aleeah!

The couple, who recently gained full primary custody of the twins, posed for a family photo with all three of Corey’s daughters yesterday. Corey’s father, Jeff Simms, later posted a few photos of the Simms family Thanksgiving, one of which showed Ali reading to her tiny little sister Remi.

It appears that the twins also spent some time with their mother, Leah Messer, on Thanksgiving. Leah’s sister, Victoria, posted photos of the twins celebrating with the Messer family yesterday.

Things between Leah and Corey are still not good. A recent report stated that Leah believed Corey and Miranda had doctored the twins’ school attendance records to make her look like an unfit mother who couldn’t get her kids to school on time.

“Leah is convinced Corey and Miranda persuaded a school employee to mark them tardy,” a source recently told Radar Online, adding that Corey allegedly has friends in the school’s faculty.

The Ashley has been unable to confirm or dispel this rumor. However, The Ashley has heard through the grapevine that it was likely Leah or someone in her family that sold this particular story to Radar. She cannot confirm this, however.

Anyway, Baby Remi is now 19 days old and appears to be doing great. Jeff Simms recently told a fan on his Instagram that Remi “has some of her mommy’s features but I agree she looks like Corey and Aliannah.”
pi_157904267
Och jezus! Nog zo klein! :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157977928
quote:
‘Teen Mom 2′ Star Leah Messer Update: Is She Still Dating T.R. Dues?



Leah Messer has tried her best to keep her relationship with T.R. Dues on the downlow, but it appears that the Teen Mom 2‘s rebound romance is getting quite serious.

Over six months after their romance began, things are still going strong between T.R. and Leah. In fact, a source tells The Ashley that T.R. and his two young sons are “considered to be part of Leah’s family” at this point.

Leah started dating fitness trainer T.R. back in May, around the same time as her divorce from second husband Jeremy Calvert was finalized. She has never publicly admitted to being in a relationship with T.R., and even flat-out lied during the filming of a Season 6 “Closer Look” segment in July, stating that she was totally single, even though she had been in a relationship with T.R. for several months by that time, and he had accompanied her to Los Angeles to film the Season 6 reunion!

“I just went through a divorce,” Leah said during the segment, conveniently forgetting that her new boyfriend was in her hotel room at the time of the taping. “Let’s play it smart this time. Let’s not jump into anything.”

It doesn’t appear that Leah has taken her own advice. T.R.’s sons are about the same age as Leah’s children, and are often brought to Messer family events. In fact, they were recently included in a tree-decorating event at Leah’s grandma’s house, along with the other kids in the family.

It is not yet known if T.R. will be introduced on the upcoming season of ‘Teen Mom 2′ or if he will be “forgotten” about again, as he was last season.

While things may be going well with T.R., a recent tweet by Leah made it seem like she may sometimes miss what she had with ex-husband Corey Simms.

“I got the boy and she got the man,” Leah tweeted on November 23.

The quote, which comes from a country song by Jana Kramer, seemed to be aimed at Corey’s current wife, Miranda Simms. Leah tweeted the song lyrics around the time that Corey and Miranda were in the news after they welcomed their baby, Remi, into the world.

Leah’s sentimental tweet didn’t set well with her current boyfriend, T.R., however, judging by his response.



  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 00:03:57 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157978663
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kailyn wil ook nog wel een meisje, dus daar komen nog wel wat kinderen. Al moet zij misschien ook even wachten gezien die drama's met Javi.
alsof ze dat voor het uitkiezen heeft, echt de domste reden om voor nog een kind te gaan :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 00:08:56 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157978762
Sinds wanneer heeft Corey de voogdij over de tweeling? Was mij nog niet bekend :o nooit gepost hier toch :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_157981138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:08 schreef MaJo het volgende:
Sinds wanneer heeft Corey de voogdij over de tweeling? Was mij nog niet bekend :o nooit gepost hier toch :?
zit nu mobiel dus kan niet quoten, maar is in post 246 van t vorige topic voor t eerst benoemd
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 08:42:32 #28
382129 crew  Donna
pi_157981607
Ja het is wel genoemd idd.. Maar Leah is verder niet echt 'actief' op social media, dus je hoort er ook niet zoveel over verder.
pi_157981716
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

alsof ze dat voor het uitkiezen heeft, echt de domste reden om voor nog een kind te gaan :')
Dat is haar hoofdreden toch niet. Ze wil graag meer kinderen en hoopt (dan/ook) op een meisje.

Robert ten Brink heeft tig dochters, de gewenste zoon kwam nooit. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 23:12:31 #30
382129 crew  Donna
pi_158070008
Jenelle schijnt helemaal klaar te zijn met TeenMom2 / MTV. Geen idee waarom.
pi_158070189
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 23:12 schreef DonnaRush het volgende:
Jenelle schijnt helemaal klaar te zijn met TeenMom2 / MTV. Geen idee waarom.
Ik moest even zoeken, maar ik kom dit tegen:

quote:
Jenelle Evans Threatens To Quit ‘Teen Mom 2’ — Because of Nathan Griffith?
Oh man, some ish is going down on Twitter.

A rumor hit Teen Mom land today that Nathan Griffith, aka Jenelle Evans’s ex-fiance, is engaged to his girlfriend, Jessica Henry — you know, the one Jenelle allegedly got arrested for assaulting? Nathan quickly took to Twitter to deny the crazy claims, and who weighed in? None other than Jenelle herself!

Firstly, Nathan told his followers not to believe the hearsay — they are not engaged but rather “just enjoying our time together.”
Clearly Jenelle, who has since moved on with (and moved in with!) David Eason, was not too happy to read about her ex and his lady friend, so she replied to his tweet calling him an “attention seeker” — and threatening to leave Teen Mom 2, which is currently shooting its seventh season!

“I’m done with the show,” Jenelle tweeted before adding, ”you two can go have your own now.” She later wrote that the focus of the show “seems to have shifted” since the girls are no longer teen parents. Of course, all these tweets have since been deleted:

If you read through the comments on Kaiser's parents' conversation, most people seem to be siding with Nathan on this one, saying Jenelle is stalking him and seeking attention herself by claiming to quit again. And as one follower points out, MTV films all the Teen Mom dads, so it’s not like Nathan is begging the crew to shoot with him, you know?
Bron: http://www.wetpaint.com/j(...)ith-engaged-1458316/

Ik denk een storm in een glas water :)
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 23:51:45 #32
382129 crew  Donna
pi_158070705
Ja ze had er zonet weer wat tweets over. Zal idd wel aandacht tekort komen. :{w
pi_158072331
woont jenelle ook al weer samen met die david?!
leah en zij laten er ook nooit gras over groeien he
pi_158072484
Farrah heeft dr boobs weer laten vergroten
pi_158072819
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 23:51 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ze had er zonet weer wat tweets over. Zal idd wel aandacht tekort komen. :{w
Ik denk eerder dat ze zo baalt dat ze niet meer samen met hem is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 09:02:25 #36
382129 crew  Donna
pi_158072838
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze zo baalt dat ze niet meer samen met hem is.
Ze heeft zelf ook een nieuwe vriend waar ze al bij ingetrokken is.. Beetje raar dan.
pi_158072862
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:02 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze heeft zelf ook een nieuwe vriend waar ze al bij ingetrokken is.. Beetje raar dan.
Oh dat zegt toch niks? Genoeg mensen die gedumpt worden en bij een nieuwe partner zijn, maar altijd nog 'die ene' missen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 09:08:08 #38
382129 crew  Donna
pi_158072882
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat zegt toch niks? Genoeg mensen die gedumpt worden en bij een nieuwe partner zijn, maar altijd nog 'die ene' missen.
Jawel, dat snap ik ook wel dat dat wss zo is. Maar dat ze zo op de show en MTV af zit te geven is imo wel een beetje aandacht trekken.
Ik hoop iig niet dat ze stopt.

Vandaag is komt de promo van Teen Mom OG uit toch? Of was dat gisteren?
pi_158073075
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:08 schreef DonnaRush het volgende:

Ik hoop iig niet dat ze stopt.

Ik ook niet. Ik zie ook wel potentie in haar verder, hoop dat ze de goeie kant op gaat en wij dat nog kunnen volgen. :)
Tegen afwijzing kan Jenelle niet, ik hoop dat ze daar ooit iets van therapie bij kan krijgen, volgens mij zou dat zo helpen!

Was de leeftijd van die nieuwe vriend al bekend? Ik moet even nadenken nu met al die moeders/vaders en nieuwe relaties :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158076495
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik zie ook wel potentie in haar verder, hoop dat ze de goeie kant op gaat en wij dat nog kunnen volgen. :)
Tegen afwijzing kan Jenelle niet, ik hoop dat ze daar ooit iets van therapie bij kan krijgen, volgens mij zou dat zo helpen!

Was de leeftijd van die nieuwe vriend al bekend? Ik moet even nadenken nu met al die moeders/vaders en nieuwe relaties :')
volgens mij is hij ook ergens in de twintig
hij heeft iig van die creepy strakke (geëpileerde?) wenkbrauwen
pi_158080692


Dit is 'm.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158080767
Oh ja die! Die had ik iets ouder geschat.

Is dat ook nog een jongen met verleden, zoals Nathan (en dochter die hij zelden zag)?

Hij lijkt een beetje op een Basset :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158080783
Jenelle zou gewoon zo'n soort van opvoedkastje om haar pols moeten dragen en 24/7 gemonitord worden. Dat iemand wanneer ze iets stoms doet haar een stroomstoot geeft en dat er wanneer ze goed bezig is een snoepje uit het kastje komt.

Zij is echt zelf haar grootste vijand. Ze heeft echt wel potentieel, maar ze gelooft zelf niet dat ze het waard is. (Waarvoor dank Barb :r)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 19:39:58 #44
382129 crew  Donna
pi_158167702
tweede trailer: https://www.facebook.com/teenmom/videos/10153150683927343/

creepy matt heeft 7 kinderen?!
pi_158168096
Jeetje dat belooft weer een berg drama! :o
pi_158168172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:10 schreef JaneDoe het volgende:
tweede trailer: https://www.facebook.com/teenmom/videos/10153150683927343/

creepy matt heeft 7 kinderen?!
Ik doe even een gebedje dat Amber echt goeie anticonceptie gebruikt :X :X :X

En dikke Gary met zijn enge vriendinvrouw :')

Amber is verder wel op de goeie weg ^O^

Ligt het nu aan mij of volgen de seizoenen elkaar dit jaar sneller op?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158168197
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeetje dat belooft weer een berg drama! :o
Ik keek het filmpje en idd, je hebt niks teveel gezegd _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158168220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik doe even een gebedje dat Amber echt goeie anticonceptie gebruikt :X :X :X

En dikke Gary met zijn enge vriendinvrouw :')

Amber is verder wel op de goeie weg ^O^

Ligt het nu aan mij of volgen de seizoenen elkaar dit jaar sneller op?
als ze de waarheid spreekt wel ja
ligt er ook aan wat je onder 'sober' verstaat want ze drinkt wel gewoon alcohol, dus helemaal clean is ze niet... daarnaast las ik dat matt en zij geen programma voor (ex-)verslaafden (meer) volgen omdat ze vinden dat ze het niet nodig hebben...

dus ja, of ze op de goede weg is?
pi_158168271
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

als ze de waarheid spreekt wel ja
ligt er ook aan wat je onder 'sober' verstaat want ze drinkt wel gewoon alcohol, dus helemaal clean is ze niet... daarnaast las ik dat matt en zij geen programma voor (ex-)verslaafden (meer) volgen omdat ze vinden dat ze het niet nodig hebben...

dus ja, of ze op de goede weg is?
Oh dat klinkt niet zo goed.

Geen idee hoeveel mensen zonder zo'n programma kunnen, maar zeker omdat hij óók een ex-verslaafde is... -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158168320
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat klinkt niet zo goed.

Geen idee hoeveel mensen zonder zo'n programma kunnen, maar zeker omdat hij óók een ex-verslaafde is... -O-
precies dat, weet niet of t noodzakelijk is maar in hun situatie is t geen overbodige luxe
dr. drew had er ook duidelijk zijn bedenkingen bij tijdens de laatste reunion show van tm1
hoe walgelijk gary ook is ik snap wel dat hij er niet happig op is om nu de voogdij te delen met amber
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 11:27:38 #52
382129 crew  Donna
pi_158168640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:10 schreef JaneDoe het volgende:
tweede trailer: https://www.facebook.com/teenmom/videos/10153150683927343/

creepy matt heeft 7 kinderen?!
Whuuuuuut? Ik dacht 2. :X
pi_158168673
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Whuuuuuut? Ik dacht 2. :X
Ik hoop dat het dan een drieling en vierling is. Goeie hoop *kuch* :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158168850
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Whuuuuuut? Ik dacht 2. :X
dat dachten we allemaal, amber incluis
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het dan een drieling en vierling is. Goeie hoop *kuch* :')
:D
pi_158168991
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het dan een drieling en vierling is. Goeie hoop *kuch* :')
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 12:24:22 #56
382129 crew  Donna
pi_158169539
c_/
pi_158173473
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat dachten we allemaal, amber incluis

Ik ben benieuwd sinds wanneer exact ze het weet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:23:42 #58
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158181018
Hoi, ik kom even binnenvallen.
Ik volg teen mom al een aantal jaren, leuk om jullie reacties te lezen, ik vraag me ook regelmatig af waar sommige dames mee bezig zijn. :X
Chelsea vond ik altijd de leukste, vrolijke meid! En haar vriend, christenzielen wat is hij lekker :9~
Zag op instagram dat ze nu verloofd zijn!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  roze dinsdag 15 december 2015 @ 21:58:02 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158270463
Hmm volgend seizoen weer kijken denk ik. Ik heb het al tijdje niet meer gekeken. Wie is creepy Matt?
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 15 december 2015 @ 22:04:28 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158270721
En doen Chelsea en Kailyn niet mee dit seizoen?
Your beauty never ever scared me.
pi_158270852
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Hmm volgend seizoen weer kijken denk ik. Ik heb het al tijdje niet meer gekeken. Wie is creepy Matt?
Al een tijdje de vriend van Amber. Maar velen van ons denken dat hij een dubbele agenda heeft.
pi_158270870
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef Amarantha het volgende:
En doen Chelsea en Kailyn niet mee dit seizoen?
Die zitten in Teen Mom 2, nieuwe seizoen is van Teen Mom 1.
pi_158270894
Btw, het wordt met het seizoen gênanter hoe Farrah zich gedraagt..
  roze dinsdag 15 december 2015 @ 22:11:20 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158271003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:07 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Die zitten in Teen Mom 2, nieuwe seizoen is van Teen Mom 1.
Oh haha :D Ik volg dit echt al een tijdje niet meer. Toch weer doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:07 schreef Reismeis het volgende:
Maar velen van ons denken dat hij een dubbele agenda heeft.
Hoezo? :o
Your beauty never ever scared me.
pi_158275936
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh haha :D Ik volg dit echt al een tijdje niet meer. Toch weer doen.

[..]

Hoezo? :o
Invallen is echt heerlijk! Ik ben er ook een paar jaar uit geweest, maar inmiddels weer helemaal back in business en het blijft smullen :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158276676
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh haha :D Ik volg dit echt al een tijdje niet meer. Toch weer doen.

[..]

Hoezo? :o
matt schijnt een soort van groupie van de teen moms die voordat hij iets met amber kreeg al verschillende van die meiden via twitter benaderde
amber is de enige die hapte en hem ontmoette waarna ze vrij snel verliefd op elkaar werden

matt bleef na een paar weken al vrij vaak bij amber slapen, waarna hij voor de camera's aan haar opbiechte de huur van zijn apartement en zijn baan zonder haar medeweten te hebben opgezegd omdat hij bij haar wilde wonen en meer bij haar wilde zijn, ze is dus min of meer in een hoek gedrukt (zo benoemde ze dat zelf in eerste instantie)

ook bleek toen dat hij officieel nog getrouwd was met de moeder van twee van zijn kinderen, ook die waren niet op de hoogte van zijn vertrek... hij komt namelijk uit een andere staat
hij ziet zijn kinderen niet meer en nu gaat het gerucht dat hij er in werkelijkheid 7 heeft

tot slot bleek hij, net als amber, een (ex)verslaafde te zijn met een woedebeheersingsprobleem
ze doen beide niet aan nazorg omdat ze vinden dat ze t niet nodig hebben... ondertussen drinken ze wel regelmatig alcohol wat hen is afgeraden
toen dr. drew dit tijdens de laatste reunion show bespreekbaar probeerde te maken, liep amber boos weg waarna matt snel schoof naar haar plekje op de bank en vrolijk over zichzelf begon te vertellen zonder zich verder om haar te bekommeren

ben ik nog iets vergeten? oh ja, naast bovenstaande vind ik hem er ook creepy uit zien ;), los daarvan is hij ook nog een stuk ouder dan amber en staat haar familie niet achter de relatie en de snelle verloving
  roze woensdag 16 december 2015 @ 12:47:09 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158280780
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 07:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

matt schijnt een soort van groupie van de teen moms die voordat hij iets met amber kreeg al verschillende van die meiden via twitter benaderde
amber is de enige die hapte en hem ontmoette waarna ze vrij snel verliefd op elkaar werden

matt bleef na een paar weken al vrij vaak bij amber slapen, waarna hij voor de camera's aan haar opbiechte de huur van zijn apartement en zijn baan zonder haar medeweten te hebben opgezegd omdat hij bij haar wilde wonen en meer bij haar wilde zijn, ze is dus min of meer in een hoek gedrukt (zo benoemde ze dat zelf in eerste instantie)

ook bleek toen dat hij officieel nog getrouwd was met de moeder van twee van zijn kinderen, ook die waren niet op de hoogte van zijn vertrek... hij komt namelijk uit een andere staat
hij ziet zijn kinderen niet meer en nu gaat het gerucht dat hij er in werkelijkheid 7 heeft

tot slot bleek hij, net als amber, een (ex)verslaafde te zijn met een woedebeheersingsprobleem
ze doen beide niet aan nazorg omdat ze vinden dat ze t niet nodig hebben... ondertussen drinken ze wel regelmatig alcohol wat hen is afgeraden
toen dr. drew dit tijdens de laatste reunion show bespreekbaar probeerde te maken, liep amber boos weg waarna matt snel schoof naar haar plekje op de bank en vrolijk over zichzelf begon te vertellen zonder zich verder om haar te bekommeren

ben ik nog iets vergeten? oh ja, naast bovenstaande vind ik hem er ook creepy uit zien ;), los daarvan is hij ook nog een stuk ouder dan amber en staat haar familie niet achter de relatie en de snelle verloving
Hahah wat? :D _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_158301515
quote:
EXCLUSIVE! The Truth About ‘Teen Mom’ Amber Portwood’s Fiance Matt Baier: 7 Kids, Ex-Wives & Grandkids!

Gary Shirley dropped a bombshell in the trailer for the upcoming season of Teen Mom OG when he accused Amber Portwood’s fiancé, Matt Baier, of being the father of seven kids! Amber seemed to be really upset by Gary’s accusation, and was shown screaming at him that she knows her man.

Of course, The Ashley had to investigate to find out if Matt really does have a litter of children like Gary said in the trailer.

The Ashley can now exclusively confirm that the news appears to be true! Matt does, in fact, have child support cases filed against him for at least seven children!

Matt, who is 44, moved to Indiana last year to be with Amber, and now his child support cases are following him. A county court clerk confirmed to The Ashley that Matt currently has seven reciprocal child support cases against him in the state of Indiana, filed by five different women in several states!

“A reciprocal support case means that another state is asking [the state of Indiana] to enforce a support case that was filed in another state,” the court clerk confirmed. “A court order was issued in another state after [paternity] had been established, and that state is now asking [the state of Indiana] to help enforce the case, now that the [father] lives in Indiana.”

Matt has acknowledged that he has two children living in the state of Massachusetts—a daughter and a son, ages 18 and 13, respectively. Matt has said that he wasn’t a good father to those kids in the past, due to his drug use. However, he has stated that he now has a great relationship with the kids and their mother, and Amber even follows Matt’s daughter on Twitter.

From what The Ashley can gather from the child support cases filed against Matt, he allegedly has three other daughters and two other sons that he has not publicly acknowledged—even though several of these kids carry Matt’s last name! They range in age from five years old to 25! (It is not known if Matt has any sort of relationship with the other five kids.)

The Ashley will not be posting the kids’ names, as many of them are now adults and she does not want to disrupt their lives.

Child #1 is the 18-year-old daughter that Matt has acknowledged. She lives in Massachusetts.

Child #2 is the 13-year-old son that Matt has acknowledged. He lives in Massachusetts.

Child #3 is a 19-year-old daughter who is a college student in North Dakota.

Child #4 is a 25-year-old son living in South Dakota. He appears to have been in some trouble with the law in recent years.

Child #5 is a five-year-old son living in Massachusetts.

Child #6 is a 22-year-old daughter living in Minnesota. She’s currently pregnant and the mother of a young son.

Child #7 is a 23-year-old daughter living in Minnesota. (Her sister is Child #6.) She is currently married with one child.

Yes, kids, that means that Matt is actually technically a grandfather!

The Ashley was contacted earlier this year by a person who claims that Matt also has an eight-year-old daughter. That daughter is not one of the seven kids listed on these pending court cases, so The Ashley cannot confirm this case.

Although all but two of the children are now over 18, the cases are still open, and several of them appear to have been active since the 1990s.

In October of this year, all seven support cases were moved to the state of Indiana. There were several attempts to serve Matt at the house he shares with Amber throughout October and November, but they were unsuccessful.

On December 8, 2015, a hearing was set to enforce or modify all of the child support cases. The next day, a motion to vacate the hearings was granted.

During her investigation, The Ashley also found what looks like two divorce records for Matt. Wife Sarah (mother of Child #4) filed for divorce from Matt in 1992 in the state of North Dakota. She continued to try to get child support after the divorce, even filing several cases against Matt in the late 1990s. In 2011, a bench warrant was issued for Matt in North Dakota for failing to pay child support for his son. According to the North Dakota Child Support Lien Registry, by 2012, Matt owed over $47,000 in child support. (It’s not know if he has since paid, though.)

Those cases followed Matt to his next destination, Minnesota. Once in Minnesota, it appears (via online court records) that Matt allegedly met and married another woman. Their marriage appears to have been dissolved in 1998 and did not produce any children.

From what The Ashley hears, Amber was very angry that Gary chose to bring up Matt’s plethora of children while cameras were rolling. She felt that it should have been mentioned off-camera. However, it does not appear that she’s naive to Matt’s past.

According to an on-set source, the topic of Matt’s children was brought up at the ‘Teen Mom OG’ after show taping this past weekend. Amber implied that she was standing by her man, regardless of how many children he may have. However, the source said that Amber seemed to want Matt to make things right with the court cases.

“She claims she has been looking into all of it,” the source, who was in the audience at the taping, told The Ashley. “She said she is in love with the man she knows now and that’s all that matters.”

The Ashley will update this story when she has more info.

UPDATE: A fan sent Amber a link to this story and she stated that “You would have to be ignorant to believe that honestly…he’s a great catch, thanks.”

Of course, court documents don’t lie. The support filings all have Amber’s current home address listed as Matt’s place of residence, so unless there’s another Matt Baier living at her address with the same birthday as her fiance, then these cases are all pertinent to the Matt Baier on ‘Teen Mom OG.’ The Ashley stands by her story.
:o :o :o
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 09:15:03 #69
382129 crew  Donna
pi_158302014
:X :X :X :X :X
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 09:17:38 #70
382129 crew  Donna
pi_158302039
Amber's laatste tweets;

Amber Portwood ‏@AmberLPortwood 3 u3 uur geleden

For anyone talking crap about this whole situation with Matt..this shit isn't funny This is real life I have to deal with not entertainment
------------------------------
Amber Portwood ‏@AmberLPortwood 3 u3 uur geleden

I'm not dealing with this negative immature bullshit. I have enough to worry about. I'll block and be done with it. Love not hate💙 learn it!
---------------------
Amber Portwood ‏@AmberLPortwood 3 u3 uur geleden

I don't care if I found out he had 10 kids. He has to deal with that and his past and I'll stand by him. But I'm a woman and I hold my own.

*Bovenstaande kwam na de tweet in het bericht hierboven.
pi_158302272
Dafuq! Run Amber! Run!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158302287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Dafuq! Run Amber! Run!
Ja dat, al vermoed ik dat ze nog geen 1 stapje neemt.

Als ze dan maar in vredesnaam niet trouwt, of zwanger wordt. :%
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158302624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dat, al vermoed ik dat ze nog geen 1 stapje neemt.

Als ze dan maar in vredesnaam niet trouwt, of zwanger wordt. :%
ik hoop het ook zo, maar iets zegt mij dat we het tegenovergestelde kunnen verwachten :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158302831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Dafuq! Run Amber! Run!
Dit....
Het ontbreekt er eigenlijk alleen nog maar aan dat een van haar "stiefdochters" ook al aan 16 and pregnant meegedaan heeft :{
Of dat ze nog een relatie krijgt met zijn 25-jarige zoon die has been in some trouble with the law in recent years.

Niets verbaast me meer wat dat betreft, maar ik denk wel dat ze moet maken dat ze wegkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158302874
Ze kunnen er allemaal niet tegen om alleen te zijn. -O- Amber, Jenelle...

Amber laat Matt na zo'n tijd (iig jaar samen) echt niet meer gaan.
Ze krijgen goed betaald voor de serie, maar kunnen ze bij mij MTV dan niet geld missen voor wat goeie hulpverlening?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158302947
Dat je er niet tegen kunt om alleen te zijn snap ik nog wel (nou ja, eigenlijk niet, maar goed), maar dat je daarom met zo'n zak de behanger moet blijven rondlopen?
Er zijn ook gewoon aardige kerels die wel bereid zijn je angst voor het alleen zijn te verhelpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158302989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:29 schreef Leandra het volgende:
Dat je er niet tegen kunt om alleen te zijn snap ik nog wel (nou ja, eigenlijk niet, maar goed), maar dat je daarom met zo'n zak de behanger moet blijven rondlopen?
Er zijn ook gewoon aardige kerels die wel bereid zijn je angst voor het alleen zijn te verhelpen.
Maar ook niet heel veel. Een gezonde verstandige jongen kiest niet voor een meid als Amber met zoveel problemen en haar verleden. En nog een kind erbij.

Of bedoelde je gewoon casual gezelschap? ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158303017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar ook niet heel veel. Een gezonde verstandige jongen kiest niet voor een meid als Amber met zoveel problemen en haar verleden. En nog een kind erbij.

Of bedoelde je gewoon casual gezelschap? ;)
Ach jawel, maar vaak zijn het een beetje sukkels, en daar zitten de dames kennelijk niet op te wachten, ze willen niet iemand die ze zelf verantwoordelijk voor hun eigen leven laat zijn, ze willen iemand die ze op hun flikker geeft als ze iets doen wat ze niet horen te doen.
Iemand waar ze naar moeten luisteren....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158303072
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach jawel, maar vaak zijn het een beetje sukkels, en daar zitten de dames kennelijk niet op te wachten, ze willen niet iemand die ze zelf verantwoordelijk voor hun eigen leven laat zijn, ze willen iemand die ze op hun flikker geeft als ze iets doen wat ze niet horen te doen.
Iemand waar ze naar moeten luisteren....
Ja, de criminele, verslaafde of gekke vriendjes. Dat is spannend en trekt aan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158303192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kunnen er allemaal niet tegen om alleen te zijn. -O- Amber, Jenelle...
leah hoort ook bij dit rijtje
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 10:50:17 #81
382129 crew  Donna
pi_158303212
Catelynn Lowell Talks ‘Teen Mom’ Stalkers, Reveals Plans for More Babies

Doing Facebook Q&A sessions with fans seems to be all the rage for the stars of the Teen Mom franchise. Maci Bookout, Chelsea Houska and Kail Lowry have all answered their fans’ questions via Facebook sessions recently, and yesterday, Teen Mom OG star Catelynn Lowell finally got a turn to do her own Q&A sesh!

Catelynn took over the official ‘Teen Mom’ Facebook page to answer questions about her relationship with husband Tyler Baltierra, their daughter Novalee, and the upcoming new season of ‘Teen Mom OG.’

As always, The Ashley has pulled out all of “the good stuff” from the Q&A session for y’all to feast on…

On how Novalee got her name:

Catelynn revealed that Novalee’s name was not actually inspired by Natalie Portman’s character in the film “Where The Heart Is,” which was what many fans originally thought.
“We always liked the name Nova and when she was born we thought she needed something else,” Catelynn wrote. “My mom’s middle name is Lee so that’s how we came up with Novalee!”

On her family’s relationship with daughter Carly:

Catelynn said that she and Tyler have a great relationship with Carly, the daughter they placed for adoption six years ago.
“My relationship with Carly is very good and very open,” Catelynn wrote. “We see each other once a year and text/email often.”
She added that she would be supportive of Carly and Nova developing a close relationship as they get older.
“I feel like I want them to relate and be sisters and be close but it’s really up to them when they get older,” she wrote.

On creepy ‘Teen Mom’ fans:

“We actually get noticed a lot,” Catelynn responded when asked if she and Tyler are ever recognized by ‘Teen Mom’ fans. She added that some fans have gotten creepy when interacting with her.
“I had a girl who used body wraps and she wanted me to use them and practically stalked me!” Catelynn wrote. “It was really weird…”

On having more children:
Catelynn revealed that she and Tyler plan to have at least one more child.
“If the next one is boy, I’m done!” she wrote. “If it’s not than we’ll probably try for a 3rd but I’m done after that.”

On her future plans:
In addition to having more kids, Catelynn’s future plans also include getting a real job outside of filming for MTV.
“I am planning to go back to school and would like to be a social worker and/or a 2nd or 3rd grade teacher,” she told a fan.
She also plans to do more speaking engagements about adoption.
“I feel like others can benefit by hearing my story so it actually helps me!” she wrote.

On regretting her past decisions:
Catelynn told a fan that she doesn’t have any regrets in terms of what she’s done in the past.
“I wouldn’t redo anything I did,” she said. “People ask me that all the time but I have no regrets.”
pi_158303277
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit....
Het ontbreekt er eigenlijk alleen nog maar aan dat een van haar "stiefdochters" ook al aan 16 and pregnant meegedaan heeft :{
Of dat ze nog een relatie krijgt met zijn 25-jarige zoon die has been in some trouble with the law in recent years.

Niets verbaast me meer wat dat betreft, maar ik denk wel dat ze moet maken dat ze wegkomt.
die 25 jarige zoon lijkt trouwens op een beschrijving van adam, de vader van aubree komt ook uit south dakota... dat zou nog eens een plot twist zijn! :D
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 10:54:25 #83
382129 crew  Donna
pi_158303288
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die 25 jarige zoon lijkt trouwens op een beschrijving van adam, de vader van aubree komt ook uit south dakota... dat zou nog eens een plot twist zijn! :D
_O- _O-
pi_158303323
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die 25 jarige zoon lijkt trouwens op een beschrijving van adam, de vader van aubree komt ook uit south dakota... dat zou nog eens een plot twist zijn! :D
:o

*GAAAAAAASP*

We zien Adam toch wel eens met zijn vader? Hij heeft altijd hele aparte figuren om zich heen hangen vind ik...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158303420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o

*GAAAAAAASP*

We zien Adam toch wel eens met zijn vader? Hij heeft altijd hele aparte figuren om zich heen hangen vind ik...
volgens mij zijn de ouders van adam nooit herkenbaar in beeld
maar dan nog,misschien is adam wel geadopteerd! :o
pi_158304794
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die 25 jarige zoon lijkt trouwens op een beschrijving van adam, de vader van aubree komt ook uit south dakota... dat zou nog eens een plot twist zijn! :D
:D _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 december 2015 @ 12:34:42 #87
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158305397
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die 25 jarige zoon lijkt trouwens op een beschrijving van adam, de vader van aubree komt ook uit south dakota... dat zou nog eens een plot twist zijn! :D
:D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_158307387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o

*GAAAAAAASP*

We zien Adam toch wel eens met zijn vader? Hij heeft altijd hele aparte figuren om zich heen hangen vind ik...
je bedoelt die griezel. Dat is een vriend van hem. Dacht ook dat hij Adam's vader was tot voor kort ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158307414
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die 25 jarige zoon lijkt trouwens op een beschrijving van adam, de vader van aubree komt ook uit south dakota... dat zou nog eens een plot twist zijn! :D
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 18 december 2015 @ 16:09:42 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158331174
Amber heeft weer gedeelde voogdij over Leah, waar die tot voor kort volledig bij Gary lag.
http://radaronline.com/ce(...)eah-ex-gary-shirley/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158331310
Ik vind het wel terecht. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158331348
Ik ook! Ze is van ver gekomen!

Alleen die situatie met Matt vind ik wel een beetje eng...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158332914
ik weet niet wat ik hiervan moet denken, stabiel is ze nog altijd niet
pi_158342418
quote:
Rumor: Amber Portwood has regained 50/50 custody of her daughter Leah.

FALSE! Stay tuned– The Ashley will be posting more about this very soon.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 23:21:32 #95
382129 crew  Donna
pi_158344013
c_/
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 18:52:51 #96
382129 crew  Donna
pi_158416178

Jenelle is 24 geworden!
pi_158416483
quote:
MORE DRAMA!
‘Teen Mom’ Star Amber Portwood Slams Farrah Abraham Amid Catelynn Lowell Feud
These mommies just can't seem to get along.

The Teen Mom feud continues as Amber Portwood responds to being dissed by Farrah Abraham.

As Radar reported, a recently leaked snapchat video showed Teen Mom OG cast members Amber Portwood and Maci Bookout, and Teen Mom 2 star Kailyn Lowry enjoying some drinks, with Lowry shouting, “To Farrah, f***ing hoebag….Amen to that b****!” as she took a shot.

Not one to let a slick comment slide, Abraham posted the video to her Instagram and Twitter accounts, calling the other moms losers, trash, and pathetic parents, saying that she would not want something like that recorded.

In response, Portwood left a comment on Abraham’s tweet, saying, “One person said something..what a weird ass way to react. Lol And obviously we didn’t care it was recorded?”

Lowell, who had already clapped back with a tweet of her own, jumped in once again, saying, “I love you, amb : )”

But Lowell did not stop there. She tweeted again, hammering home her intent. “The last thing I’ll say on the subject,” she wrote in a tweet Dec. 19. “U can’t be ‘busted’ if u aren’t afraid 2 b caught or trying 2 hide what u think lmao!”

As Radar reported, this feud exploded shortly after Abraham allegedly hit a Teen Mom producer on camera. Furious, her fellow cast mates have since called for her to be removed from the show.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 19:09:50 #98
382129 crew  Donna
pi_158416686
_O-

Farrah sloeg een Teen Mom producer? Wat een wijf zeg.
pi_158440123
quote:
'I'm very excited!' Teen Mom star Farrah Abraham, 24, reveals she is adopting a child

She has gone from teenage mother to reality star to porn vixen to sex toy entrepreneur.
But now Farrah Abraham says she is ready to make a serious career change so she can be a mother-of-two.
The Teen Mom star's approach to parenting has sometimes raised eyebrows, but the 24-year-old has revealed she has room in her heart for another child.
The reality star revealed this week she is in the process of adopting a sibling for her six-year-old daughter Sophia.

First reported by OK magazine but then personally confirmed by the Teen Mom OG star to Us Weekly, Farrah said she was very excited.
The 24-year-old said: 'I'm happy to confirm I'm moving forward in my adoption process.
'This means I will be making some changes in my career to welcome a new addition to my family.'

While she did not say what changes she planned to make, of late Farrah has been distancing herself from a particular period of her life.
Farrah has long been one of the most infamous members of the Teen Mom series, after she went from reality star to porn star.
In 2013, the MTV celebrity featured in a pornographic film, Farrah Superstar: Backdoor Teen Mom with adult-film star James Deen.

Farrah has recently been one of many women to come forward and accuse Deen sexual assault.
Now looking towards her future and her possible growing family's future, the brunette told Us Weekly: '[I am] very excited and this feels so right. I'm very blessed for this opportunity.'

According to Farrah, Sophia is also very excited, with the star telling OK: 'Sophia is in the right frame of mind and is very supportive as well.
'She is very open and accepting to understanding that someone else had other parents, and we would be their second parent and be a loving family to them.'

Farrah has raised Sophia as a single mom as the little girl's father Derek Underwood, died in a car accident in February 2009 before she was born.
However, Farrah did give custody of Sophia to her own mother Debra briefly back in 2011 while she moved to Florida to pursue her education and modelling.

The star has admitted to spending long periods away from her daughter and became the target of criticism back in 2013 after saying having time apart was 'healthy'.
The star told InTouch: 'It's healthy that we have a break. She has her own life and is doing her own thing, and I'm doing mine.'
In one of the latest trailers for the upcoming season of Teen Mom, Sophia shows wisdom beyond her years, consoling her mother after Farrah wars with MTV producers.

However in a new trailer released Monday, Farrah brands her daughter 'selfish' after the six-year-old pokes out her tongue at her grandmother and smacks her mom.
In the clip, Farrah disciplines the little girl saying: 'Sometimes you're immature and you're selfish, and you don't think about other people but yourself.'
Bron: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz3v3pR1G38

Ik kan alleen maar heel hard hopen dat ze niet door de adoptieprocedure heen komt. Adoptie-kinderen hebben een stabiel nieuw thuis nodig en Farrah is gewoon gestoord. Ik vind het eigenlijk al zorgwekkend dat Sophia bij haar opgroeit :{
pi_158441498
Ach Catelynn :'(

Farrah zou echt eens een paar tikken op haar neus moeten krijgen. Elke keer als ze iets doms zegt, bijvoorbeeld.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158441550
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:48 schreef piglet het volgende:
[quote]
'I'm very excited!' Teen Mom star Farrah Abraham, 24, reveals she is adopting a child

She has gone from teenage mother to reality star to porn vixen to sex toy entrepreneur.
But now Farrah Abraham says she is ready to make a serious career change so she can be a mother-of-two.
The Teen Mom star's approach to parenting has sometimes raised eyebrows, but the 24-year-old has revealed she has room in her heart for another child.
The reality star revealed this week she is in the process of adopting a sibling for her six-year-old daughter Sophia.

First reported by OK magazine but then personally confirmed by the Teen Mom OG star to Us Weekly, Farrah said she was very excited.
The 24-year-old said: 'I'm happy to confirm I'm moving forward in my adoption process.
'This means I will be making some changes in my career to welcome a new addition to my family.'

While she did not say what changes she planned to make, of late Farrah has been distancing herself from a particular period of her life.
Farrah has long been one of the most infamous members of the Teen Mom series, after she went from reality star to porn star.
In 2013, the MTV celebrity featured in a pornographic film, Farrah Superstar: Backdoor Teen Mom with adult-film star James Deen.

Farrah has recently been one of many women to come forward and accuse Deen sexual assault.
Now looking towards her future and her possible growing family's future, the brunette told Us Weekly: '[I am] very excited and this feels so right. I'm very blessed for this opportunity.'

According to Farrah, Sophia is also very excited, with the star telling OK: 'Sophia is in the right frame of mind and is very supportive as well.
'She is very open and accepting to understanding that someone else had other parents, and we would be their second parent and be a loving family to them.'

Farrah has raised Sophia as a single mom as the little girl's father Derek Underwood, died in a car accident in February 2009 before she was born.
However, Farrah did give custody of Sophia to her own mother Debra briefly back in 2011 while she moved to Florida to pursue her education and modelling.

The star has admitted to spending long periods away from her daughter and became the target of criticism back in 2013 after saying having time apart was 'healthy'.
The star told InTouch: 'It's healthy that we have a break. She has her own life and is doing her own thing, and I'm doing mine.'
In one of the latest trailers for the upcoming season of Teen Mom, Sophia shows wisdom beyond her years, consoling her mother after Farrah wars with MTV producers.

However in a new trailer released Monday, Farrah brands her daughter 'selfish' after the six-year-old pokes out her tongue at her grandmother and smacks her mom.
In the clip, Farrah disciplines the little girl saying: 'Sometimes you're immature and you're selfish, and you don't think about other people but yourself.'
Bron: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz3v3pR1G38

Ik kan alleen maar heel hard hopen dat ze niet door de adoptieprocedure heen komt. Adoptie-kinderen hebben een stabiel nieuw thuis nodig en Farrah is gewoon gestoord. Ik vind het eigenlijk al zorgwekkend dat Sophia bij haar opgroeit :{
[/quote]

Ik denk dat Farrah het onderstreepte niet daadwerkelijk tegen Sophia zegt. Al zou het wel waar zijn :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158444917
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 22 december 2015 16:49

Ik denk dat Farrah het onderstreepte niet daadwerkelijk tegen Sophia zegt. Al zou het wel waar zijn :')
Dat idee kreeg ik ook al, ik denk dat ze het tegen haar moeder had.
Maar voor zover ik kan beoordelen is het van toepassing op alle generaties dames in die familie :o
pi_158452582
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:48 schreef piglet het volgende:

[..]

Bron: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz3v3pR1G38

Ik kan alleen maar heel hard hopen dat ze niet door de adoptieprocedure heen komt. Adoptie-kinderen hebben een stabiel nieuw thuis nodig en Farrah is gewoon gestoord. Ik vind het eigenlijk al zorgwekkend dat Sophia bij haar opgroeit :{
daarbij is ze altijd onderweg voor club appearances en ter promotie van haar kunstvagina's en andere sexspeeltjes

feitelijk zijn t haar ouders weer die sophia opvoeden
pi_158459803
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

daarbij is ze altijd onderweg voor club appearances en ter promotie van haar kunstvagina's en andere sexspeeltjes

feitelijk zijn t haar ouders weer die sophia opvoeden
En die zijn ook gestoord :')
pi_158460690
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

En die zijn ook gestoord :')
precies!
pi_158483018
Is het in NL al op de buis?
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 23:57:05 #108
382129 crew  Donna
pi_158485367
Het begint 4 januari in Amerika. Dus dan zal het in NL ergens in april/mei erop komen?
pi_158642518
Wat leuk! MTV heeft al een paar dagen Teen mom marathon in aanloop naar het nieuwe seizoen. Zit best wel wat bij wat ik gemist heb, dus ik smul er van :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158645199
:o wat was gary civil, tegen amber :o

En mijn hart breekt steeds voor caitlyn... wat een ellendige Thuissituatie met die moeder :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158652137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:57 schreef DonnaRush het volgende:
Het begint 4 januari in Amerika. Dus dan zal het in NL ergens in april/mei erop komen?
5 januari :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 08:54:17 #112
382129 crew  Donna
pi_158663796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

5 januari :o
Huh? MTV zegt January 4. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2015 @ 09:10:26 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158663987
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o wat was gary civil, tegen amber :o

En mijn hart breekt steeds voor caitlyn... wat een ellendige Thuissituatie met die moeder :N
Je kan ook wel heel duidelijk zien dat Amber constant onder invloed is. Echt helemaal van het padje af.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_158664078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Huh? MTV zegt January 4. :D
Jaa, nee, ja, nee! Ik geloof dat ik voorbij zag komen dat het 5 januari al in NL op tv is!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 09:26:43 #115
382129 crew  Donna
pi_158664196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaa, nee, ja, nee! Ik geloof dat ik voorbij zag komen dat het 5 januari al in NL op tv is!
Ik zie dinsdagavond 5 januari inderdaad een Teen Mom OG op de TV gids staan, maar het wordt me op de site niet duidelijk welk seizoen. Zou gaaf zijn!
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 09:28:42 #116
382129 crew  Donna
pi_158664221
Je hebt verdikkeme gelijk! 1 dag na de uitzending in Amerika is het dinsdagavond hier al op TV! O+
pi_158664234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:28 schreef DonnaRush het volgende:
Je hebt verdikkeme gelijk! 1 dag na de uitzending in Amerika is het dinsdagavond hier al op TV! O+
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 09:34:15 #118
382129 crew  Donna
pi_158664282
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*
De Behind de camera's aflevering komt ook. Om 18:05 al. En daarna om 19:00 de nieuwe Teen Mom OG aflevering. En die laatste herhalen ze dan om 20:55. *O*
pi_158664734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:28 schreef DonnaRush het volgende:
Je hebt verdikkeme gelijk! 1 dag na de uitzending in Amerika is het dinsdagavond hier al op TV! O+
Tof!
pi_158680048
Wat was Sophia al vroeg een demon zeg :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158684355
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Jenelle is 24 geworden!
Wait whut? Is dat Jenelle? Heeft ze plastische chirurgie ondergaan?
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 20:51:27 #122
382129 crew  Donna
pi_158687247
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wait whut? Is dat Jenelle? Heeft ze plastische chirurgie ondergaan?
Haar mond is anders he? Op sommige foto's lijkt de lach erg strak te zitten ofzo.
pi_158712158
Er is een tijd geweest dat het met Farrah ergens naar toe leek te gaan :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158714742
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wait whut? Is dat Jenelle? Heeft ze plastische chirurgie ondergaan?
verschillende borstvergrotingen en lippen op laten spuiten zover ik weet
pi_158714986
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Leandra het volgende:
Amber heeft weer gedeelde voogdij over Leah, waar die tot voor kort volledig bij Gary lag.
http://radaronline.com/ce(...)eah-ex-gary-shirley/
quote:
EXCLUSIVE! ‘Teen Mom’ Amber Portwood Does NOT Have Joint Custody of Daughter Yet, Despite Reports

Earlier this month, Radar Online announced that Teen Mom OG star Amber Portwood had been awarded joint custody of her six-year-old daughter, Leah, but according to court records discovered by The Ashley, that may not be the case…at least, not yet anyway.

After Radar published that story, multiple sites reported the custody change as fact, but it appears that the case is still pending. Amber, who signed over full custody of her daughter to her ex, Gary Shirley, before entering prison in 2012, is definitely making progress in regaining 50/50 custody of Leah, however.

The Ashley can exclusively reveal that a hearing has been set for January 15 to decide the custody case of Leah. Currently, Gary still has full custody of Leah, despite what the media is reporting.

Amber first filed a motion to change the custody situation of Leah on August 26, right in the middle of when MTV was filming her for the upcoming season of ‘Teen Mom OG.’ The original custody hearing was set for October 1 but it was cancelled for some reason.

The hearing was later rescheduled for January 15. Technically, the judge has the authority to deny the custody change if it is viewed to be in the best interest of the child.

It does sound like Amber and Gary have come to some type of agreement regarding the custody of their daughter, however.

“I’m very happy that Gary and I are going to share joint custody of Leah,” she told OKMagazine.com. “This is something I’ve been waiting for. The time is perfect.”

Naturally, the custody battle will play out on the upcoming season of ‘Teen Mom OG.’ Amber told OK! that it took some convincing to get Gary to agree to the 50/50 custody arrangement.

“We talked for 30 minutes and I said, ‘This is not healthy for any of us, this is not healthy for Leah, let’s just be adults and do this,’” Amber said. “There are certain things I did that made him feel a little better about it.”

In the OK! interview, Amber even admitted that Radar had jumped the gun on reporting the custody change, stating that things aren’t “finalized yet.”

The Ashley will update this story when she gets more information.
pi_158798284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:28 schreef DonnaRush het volgende:
Je hebt verdikkeme gelijk! 1 dag na de uitzending in Amerika is het dinsdagavond hier al op TV! O+
volgens mij is dat t vorige seizoen wat in de us al in zn geheel is uitgezonden
pi_158798711
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens mij is dat t vorige seizoen wat in de us al in zn geheel is uitgezonden
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! :( zal toch niet? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158800969
Ik zie nu op MTV nieuwe dingen. Met af en toe flitsend in het beeld NEW SEASON.
pi_158801847
Godverdomme, ik zit al sinds 13.00 aan MTV vastgeplakt :')

Afgelopen jaren regelmatig gekeken (ook in dit topic) maar ben nu weer helemaal bij.

Korte samenvatting;

Farrah :r Debra :r Dat kind :r

Nuff said.

Klopt het dat dinsdag een nieuw seizoen begint?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 21:35:51 ]
pi_158802131
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:18 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zie nu op MTV nieuwe dingen. Met af en toe flitsend in het beeld NEW SEASON.
ja new season voor mtv nl ja
nou ja, we zien t dinsdag wel, maar vermoed echt dat t niet t allernieuwste seizoen is
pi_158802270
De nieuwe baby's zijn van 2015, en in de special die nu te zien is zijn ze al wat ouder.
Dan is het nieuwe seizoen toch recent? :?
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 21:44:22 #132
382129 crew  Donna
pi_158802306
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens mij is dat t vorige seizoen wat in de us al in zn geheel is uitgezonden
De titel van de aflevering van dinsdag op MTV NL komt overeen met de titel van de aflevering van morgenavond op MTV USA.

Het vorige Teen Mom OG seizoen is afgelopen herfst op MTV NL al uitgezonden. Dus het moet eigenlijk wel het nieuwste zijn.
pi_158802723
Ja, het is het nieuwste hoor. Zag net Gary aan Amber vertellen dat Matt 7 kinderen heeft :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158803540
ok, dan heb ik t mis
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 22:05:58 #135
382129 crew  Donna
pi_158803546
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, het is het nieuwste hoor. Zag net Gary aan Amber vertellen dat Matt 7 kinderen heeft :D
Kon ook eigenlijk niet missen! *O*
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 22:06:50 #136
382129 crew  Donna
pi_158803585
We gaan iig genieten! :9
pi_158804787
Ik vind het bijzonder dat er zo intens veel gevloekt en gescholden wordt in bijzijn van de kinderen. Waarom grijpt de crew niet in? :{
pi_158805570
Nu ze in het nieuwe seizoen dus meer inkijkjes geven in hoe het samenwerken met de crew werkt, heb je dus een veel beter beeld van hoe dat er aan toe gaat. En wat ik bijzonder vind is dat er dus blijkbaar bij elke crew een beveiliger aanwezig is.

Hoe kunnen al die geweldsincidenten dan ontstaan en zo escaleren?

Ik zat de trailer te bekijken en echt een van de eerste dingen die ik dacht, was dat iemand bij MtV de divabullshit van Farrah zat was en nu eens uit wilde zenden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158807455
Man man man... Die Farah... Ik wil haar slaan :'(
pi_158812902
Ik moet zeggen dat ik Maci ook wel wil slaan hoor! Ik vind haar altijd superleuk, maar dat gedram om een huwelijk... 8)7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 4 januari 2016 @ 11:58:55 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158813706
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu ze in het nieuwe seizoen dus meer inkijkjes geven in hoe het samenwerken met de crew werkt, heb je dus een veel beter beeld van hoe dat er aan toe gaat. En wat ik bijzonder vind is dat er dus blijkbaar bij elke crew een beveiliger aanwezig is.

Hoe kunnen al die geweldsincidenten dan ontstaan en zo escaleren?

Ik zat de trailer te bekijken en echt een van de eerste dingen die ik dacht, was dat iemand bij MtV de divabullshit van Farrah zat was en nu eens uit wilde zenden :D
Ik denk niet dat de beveiliger aanwezig is om geweld tussen de deelnemers in te dammen...

Wat blijf ik het toch knap vinden dat Catelyn en Tyler het samen zo goed doen, en dan te bedenken dat ze van de OG-serie van zo ongeveer de beroerdste achtergrond komen.
Dat gedoe over die foto's van Carly vind ik dan wel weer heel dom van ze, maar het is niet anders.

En Farrah... werkelijk, een kind van 6 vertellen dat ze naar bed kan gaan (waarop dat kind ook alleen naar bed lijkt te gaan), haar vervolgens weer uit bed plukken omdat je vindt dat zij een bepaald stukje moet zien, en haar daarna weer zelfstandig naar boven sturen... domme doos |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158813958
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de beveiliger aanwezig is om geweld tussen de deelnemers in te dammen...

Wat blijf ik het toch knap vinden dat Catelyn en Tyler het samen zo goed doen, en dan te bedenken dat ze van de OG-serie van zo ongeveer de beroerdste achtergrond komen.
Dat gedoe over die foto's van Carly vind ik dan wel weer heel dom van ze, maar het is niet anders.

En Farrah... werkelijk, een kind van 6 vertellen dat ze naar bed kan gaan (waarop dat kind ook alleen naar bed lijkt te gaan), haar vervolgens weer uit bed plukken omdat je vindt dat zij een bepaald stukje moet zien, en haar daarna weer zelfstandig naar boven sturen... domme doos |:(
Sowieso heb ik deze week best vaak de marathonuitzendingen zitten kijken en Farrah zit vanaf dat het kind een uur oud is met haar "te overleggen' of brieven aan haar voor te lezen :')))))
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158813969
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de beveiliger aanwezig is om geweld tussen de deelnemers in te dammen...

Wat blijf ik het toch knap vinden dat Catelyn en Tyler het samen zo goed doen, en dan te bedenken dat ze van de OG-serie van zo ongeveer de beroerdste achtergrond komen.
Dat gedoe over die foto's van Carly vind ik dan wel weer heel dom van ze, maar het is niet anders.

En Farrah... werkelijk, een kind van 6 vertellen dat ze naar bed kan gaan (waarop dat kind ook alleen naar bed lijkt te gaan), haar vervolgens weer uit bed plukken omdat je vindt dat zij een bepaald stukje moet zien, en haar daarna weer zelfstandig naar boven sturen... domme doos |:(
wat betreft catelyn en tyler ben ik het helemaal met je eens, vooral van hem vind ik t zo knap dat hij zn gevoelens zo goed kan uiten

enige dat ik jammer vind is dat ze zich niet aan hun voornemen hebben gehouden om eerst studies af te ronden en carrières op te bouwen voor ze zouden trouwen en meer kinderen krijgen
  maandag 4 januari 2016 @ 12:12:08 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158814027
Dat kind van Farrah wordt nog honderd keer zo erg als haar moeder, dankzij haar moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:13:26 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158814052
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sowieso heb ik deze week best vaak de marathonuitzendingen zitten kijken en Farrah zit vanaf dat het kind een uur oud is met haar "te overleggen' of brieven aan haar voor te lezen :')))))
Zou ze haar nieuwe "carrière" ook eerst met Sophia overlegd hebben? :X

Ik vond dat echt zo'n BS, dat kind weer uit bed halen voor een stukje uitzending, het is niet alsof ze het nooit eerder gezien kan hebben en nooit meer kan zien....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:14:26 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158814088
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat betreft catelyn en tyler ben ik het helemaal met je eens, vooral van hem vind ik t zo knap dat hij zn gevoelens zo goed kan uiten

enige dat ik jammer vind is dat ze zich niet aan hun voornemen hebben gehouden om eerst studies af te ronden en carrières op te bouwen voor ze zouden trouwen en meer kinderen krijgen
True, maar ik had het eerlijk gezegd al eerder verwacht, zeker voor Amerikaanse begrippen hebben ze een erg lange verkering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158814157
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:12 schreef Copycat het volgende:
Dat kind van Farrah wordt nog honderd keer zo erg als haar moeder, dankzij haar moeder.
En oma/opa.... die moeder natuurijk ook deels hebben gevormd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158814218
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

True, maar ik had het eerlijk gezegd al eerder verwacht, zeker voor Amerikaanse begrippen hebben ze een erg lange verkering.
misschien hebben ze farrah's advies ter harte genomen; waiting is for ugly girls
  maandag 4 januari 2016 @ 12:30:05 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158814449
quote:
12s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

misschien hebben ze farrah's advies ter harte genomen; waiting is for ugly girls
Over ugly gesproken.... wat zag haar bovenlip er uit :X
En het werd nog eens extra benadrukt door de oude beelden waarin ze wel een normale mond had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:35:30 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158814610
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

En oma/opa.... die moeder natuurijk ook deels hebben gevormd...
Ik weet niet hoe dat precies is gegaan, vroeger, maar wat worden die ouders als voetvegen behandeld door haar. Net als de crew. 'Buiten plassen!' 'Mensen hebben schoenen aan in huis, jouw job om dat tegen te gaan, kun je helemaal niks?'

Natuurlijk heeft ze haar trieste back story, maar in die zes jaar is ze imo enkel meer bitchy en obnoxious geworden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158814819
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat precies is gegaan, vroeger, maar wat worden die ouders als voetvegen behandeld door haar. Net als de crew. 'Buiten plassen!' 'Mensen hebben schoenen aan in huis, jouw job om dat tegen te gaan, kun je helemaal niks?'

Natuurlijk heeft ze haar trieste back story, maar in die zes jaar is ze imo enkel meer bitchy en obnoxious geworden.
Ja, geniaal dat dat nu in beeld wordt gebracht :D De geruchten waren er al veel langer :D

Ik snap niet dat niemand tegen haar zegt, ok whateves, bye.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158814989
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, geniaal dat dat nu in beeld wordt gebracht :D De geruchten waren er al veel langer :D

Ik snap niet dat niemand tegen haar zegt, ok whateves, bye.
de enige die dat zou kunnen doen is mtv zelf, dr ouders zijn (financieel) veel te afhankelijk van haar

trouwens haar zus heeft t wel gedaan, die heeft geen contact meer met farrah en volgens mij ook niet met hun ouders
  maandag 4 januari 2016 @ 12:52:12 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158815077
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat precies is gegaan, vroeger, maar wat worden die ouders als voetvegen behandeld door haar. Net als de crew. 'Buiten plassen!' 'Mensen hebben schoenen aan in huis, jouw job om dat tegen te gaan, kun je helemaal niks?'

Natuurlijk heeft ze haar trieste back story, maar in die zes jaar is ze imo enkel meer bitchy en obnoxious geworden.
Wat dat betreft is het alleen maar mooi dat ze nu meer laten zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:52:52 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158815087
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:49 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens haar zus heeft t wel gedaan, die heeft geen contact meer met farrah en volgens mij ook niet met hun ouders
Dat verhaal begreep ik niet. Ze had een zus en die had een andere stiefvader die ze bij zijn voornaam noemde en daarom noemt Farrah haar vader Michael.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:55:36 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158815152
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de enige die dat zou kunnen doen is mtv zelf, dr ouders zijn (financieel) veel te afhankelijk van haar

trouwens haar zus heeft t wel gedaan, die heeft geen contact meer met farrah en volgens mij ook niet met hun ouders
Haar ouders afhankelijk van haar?
Die hadden het toch sowieso al niet beroerd?
Het huis aan de overkant was ook eigendom van Debra.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:58:00 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158815204
quote:
5s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verhaal begreep ik niet. Ze had een zus en die had een andere stiefvader die ze bij zijn voornaam noemde en daarom noemt Farrah haar vader Michael.
Dat is een leuk excuus voor het feit dat je je vader niet als "meerdere" wilt zien, als je 16 bent.

Daarom behandelt ze hem waarschijnlijk ook als een voetveeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158815237
quote:
5s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verhaal begreep ik niet. Ze had een zus en die had een andere stiefvader die ze bij zijn voornaam noemde en daarom noemt Farrah haar vader Michael.
die zus (ben dr naam even kwijt, ashley??) heeft idd een andere vader

maar is natuurlijk een bullshit reden om vervolgens je eigen vader ook michael te noemen
ze heeft weleens gezegd dat bewust te doen omdat ze em niet resperteert als vader (goh, nooit wat van gemerkt)
ze weet dat t em pijn doet dat ze em geen dad noemt dáárom doet ze t
  maandag 4 januari 2016 @ 12:59:37 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158815243
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:58 schreef Leandra het volgende:

Dat is een leuk excuus voor het feit dat je je vader niet als "meerdere" wilt zien, als je 16 bent.

Uiteraard. Maar ik doelde op het vage verhaal van die zus met stiefvader.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 januari 2016 @ 13:00:57 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158815278
quote:
12s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar ik doelde op het vage verhaal van die zus met stiefvader.
Mijn oudste noemt N ook bij z'n voornaam :+
En mij bij m'n achternaam :')

OMG, ik ben z'n mattie :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158815359
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar ouders afhankelijk van haar?
Die hadden het toch sowieso al niet beroerd?
Het huis aan de overkant was ook eigendom van Debra.
volgens mij heeft debra t al een tijd niet meer zo breed als in de beginjaren van teen mom en 16 & pregnant

je zag een tijdje geleden bv ook hoe ze farrah aan dr kop bleef zeuren om geld voor een facelift :') waarop farrah zei dat je niet aan plastische chirurgie moet beginnen als je je t niet kan veroorloven
pi_158815394
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn oudste noemt N ook bij z'n voornaam :+
Ik noem mijn vader ook altijd bij zijn voornaam.
Wel meer mensen van mijn leeftijd die hun ouders bij hun voornaam noemen in mijn omgeving.
Misschien iets typisch voor jaren 70 kinderen met van die hippe/vrijgevochten ouders?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158815403
Die Debra komt ook altijd zo spaced out over vind ik...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158815410
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens mij heeft debra t al een tijd niet meer zo breed als in de beginjaren van teen mom en 16 & pregnant

je zag een tijdje geleden bv ook hoe ze farrah aan dr kop bleef zeuren om geld voor een facelift :') waarop farrah zei dat je niet aan plastische chirurgie moet beginnen als je je t niet kan veroorloven
Ze is toch ook alcoholist?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158815424
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze is toch ook alcoholist?
Is dat echt zo? Of zijn dat geruchten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158815448
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Of zijn dat geruchten?
We zitten in SHO: dus het is waar :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158815479
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze is toch ook alcoholist?
daar is weleens op gezinspeeld maar nooit echt duidelijk uitgesproken volgens mij, maar t lijkt me wel duidelijk

oh en die ouders zijn ook al en tijd gescheiden hè, en michael woonde ook een tijdje bij farrah in huis

weet niet wat er met dat geld van dr ouders gebeurd is, maar ze hebben tegenwoordig duidelijk minder te besteden
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 13:09:33 #167
382129 crew  Donna
pi_158815480
quote:
12s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

We zitten in SHO: dus het is waar :P
Haha!
pi_158815518
echt mensen, waarom zou je gtst kijken als je teen mom (2) hebt?!
  maandag 4 januari 2016 @ 13:11:55 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158815544
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik noem mijn vader ook altijd bij zijn voornaam.
Wel meer mensen van mijn leeftijd die hun ouders bij hun voornaam noemen in mijn omgeving.
Misschien iets typisch voor jaren 70 kinderen met van die hippe/vrijgevochten ouders?
In mijn omgeving ook. Inderdaad kinderen van meer progressieve ouders. Maar dat is weer een ander verhaal dan dat van Farrah.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 januari 2016 @ 13:12:39 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158815562
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik noem mijn vader ook altijd bij zijn voornaam.
Wel meer mensen van mijn leeftijd die hun ouders bij hun voornaam noemen in mijn omgeving.
Misschien iets typisch voor jaren 70 kinderen met van die hippe/vrijgevochten ouders?
Farrah is een kind van die kinderen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 januari 2016 @ 15:28:19 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158819027
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

daar is weleens op gezinspeeld maar nooit echt duidelijk uitgesproken volgens mij, maar t lijkt me wel duidelijk

Ah! Dit zou me niets verbazen. Ik vond Deb er altijd zo ontzettend worn out uitzien. Op een ongezonde manier gewoon. Nu ziet ze er simpelweg maf uit. Als een kogelvis. Met die facelift van d'r, gefinancierd door Farrah :').

Ik keek deze dagen ook de hele tijd die marathon; wat was Deb ook echt schijtirritant, zeg. Ik kan me prima voorstellen dat Farrah vaak helemaal gek werd (vaak genoeg ook onterecht hoor). Moest ook wel lachen om die scène in de auto dat ze ruzie kregen en Deb 'genoeg had van die anti-Christ attitude' van Farrah. Haha.
Maar dan nu wel het pornogeld van je dochter gebruiken voor cosmetische chirurgie. Pff, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_158835862
Ik vind die vader eigenlijk wel okay. Ik heb gruwelijk medelijden met hem. Dat dan weer wel...
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:20:34 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158836595
Ik vind Michael vooral een naïeve goedzak, en een oen dat hij zich zo door zijn dochter laat behandelen.
En zelfs min of meer gaat verdedigen dat die sextape nooit effect op Sophia kan hebben, man, man, man.... als je dan kijkt hoe ze in huis rondloopt en de deur uitgaat (en haar dochter dat dan dus ziet), weet je gewoon al dat het kind er absoluut wel gezeik mee gaat krijgen.
Mensen gaan daar gewoon opmerkingen over maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158839596
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind die vader eigenlijk wel okay. Ik heb gruwelijk medelijden met hem. Dat dan weer wel...
Het is een voetveeg en zo laat hij zich ook behandelen :N

Heel triest..
pi_158841607
Het is gisteren uitgezonden toch? Ik kan het niet vinden...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158841868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is gisteren uitgezonden toch? Ik kan het niet vinden...
Vanavond om 19.00 op MTV NL
pi_158841924
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vanavond om 19.00 op MTV NL
Ja nee ja nee, dan ben ik niet thuis.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158841948
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja nee ja nee, dan ben ik niet thuis.
Rond 22.00 herhaling :D
pi_158841966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Rond 22.00 herhaling :D
Dan ben ik nog lang niet terug!

Wat idioot, binnen 3 uur 2 keer uitzenden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158841985
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan ben ik nog lang niet terug!

Wat idioot, binnen 3 uur 2 keer uitzenden :D
Maar wel een dag na the USA ^O^

Heb het nooit gestreamed, dus ik kan je ook niet helpen verder..
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 11:12:07 #181
382129 crew  Donna
pi_158842238
Ik heb zin in vanavond! Ja de herhaling is inderdaad om 21:00. Apart!
pi_158843915
Ik weet nog wel dat ik in de beginjaren dacht dat Farrah het behoorlijk goed deed. Kokschool, duidelijk kok willen worden, er voor kiezen om op zichzelf te gaan. Heel voorzichtig omgaan met de familie van die (overleden) vader van Sophia.. En daarna is het opeens bergafwaarts gegaan ofzo..
pi_158843950
Door het geld van mtv zijn ze ook totaal niet gemotiveerd om zich te scholen volgens mij. Ik zie ze ook nooit werken. Of wordt dat niet in beeld gebracht?
pi_158843963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:30 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet nog wel dat ik in de beginjaren dacht dat Farrah het behoorlijk goed deed. Kokschool, duidelijk kok willen worden, er voor kiezen om op zichzelf te gaan. Heel voorzichtig omgaan met de familie van die (overleden) vader van Sophia.. En daarna is het opeens bergafwaarts gegaan ofzo..
Nou ja dat dus. Toen ze bezig was met die kokschool deed ze meer dan de resterende moeders bij elkaar.
Nu wellicht ook, maar een treurige branche :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158843975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vanavond om 19.00 op MTV NL
Super dat ze het zo snel gaan doen!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158844235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:32 schreef Rianne84 het volgende:
Door het geld van mtv zijn ze ook totaal niet gemotiveerd om zich te scholen volgens mij. Ik zie ze ook nooit werken. Of wordt dat niet in beeld gebracht?
Dus dat!

In de eerdere seizoenen was iedereen daar nog wel mee bezig. Nu hoor je nooit meer iemand over een normale baan geloof ik... Alleen bij Farrah gaat het over inkomen genereren.

Ik weet dat veel van hen ook wel bookdeals e.d. hebben. Kan me voorstellen dat dat ook aardig wat oplevert. Iig Amber, Kailyn, Maci en Farrah heb ik er wel eens over gehoord.

Daarom doet iedereen ook steeds weer mee, alles wat ze verdienen is gelinkt aan hun deelname aan Teen Mom.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158845094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus dat!

In de eerdere seizoenen was iedereen daar nog wel mee bezig. Nu hoor je nooit meer iemand over een normale baan geloof ik... Alleen bij Farrah gaat het over inkomen genereren.

Ik weet dat veel van hen ook wel bookdeals e.d. hebben. Kan me voorstellen dat dat ook aardig wat oplevert. Iig Amber, Kailyn, Maci en Farrah heb ik er wel eens over gehoord.

Daarom doet iedereen ook steeds weer mee, alles wat ze verdienen is gelinkt aan hun deelname aan Teen Mom.
chelsea werkt wel nog bij die zonnestudio, al is t volgens mij geen volledige baan
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 13:27:03 #188
382129 crew  Donna
pi_158845275
Ja inderdaad. Chelsea bij die schoonheidssalon ennnn, dat was het :P.

Kailyn is nog een blauwe maandag tandartsassistente geweest en ze studeert nu.
pi_158849747
Mooi ook hoe Farrah de hele tijd roept dat iedereen in therapie moet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158852037
ik zie de eerste eps nog niet online staan maar zie wel dat een special 6 dagen geleden online is gezet, die maar ff kijken dan :9
pi_158852357
Zit die marathon weer te kijken. Bijna bij de nieuwe aflevering denk ik. Sophia is echt een demonisch kind zeg :o

Simon zei dat ze moest ophouden hem te slaan. Waarschijnlijk de eerste keer dat ze nee hoort :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158852686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef HyrulePrincess het volgende:
ik zie de eerste eps nog niet online staan maar zie wel dat een special 6 dagen geleden online is gezet, die maar ff kijken dan :9
Die special was zondagavond ook al te zien op MTV NL.
Kijkje achter de schermen, interactie met de staff en previews voor komend seizoen.
pi_158852998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die special was zondagavond ook al te zien op MTV NL.
Kijkje achter de schermen, interactie met de staff en previews voor komend seizoen.
ik heb geen tv abbo dus had het niet gezien, heb de special net gekeken, hopelijk staat morgen de eerste eps online :D
pi_158853067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:25 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

ik heb geen tv abbo dus had het niet gezien, heb de special net gekeken, hopelijk staat morgen de eerste eps online :D
Aah oké dat kan uiteraard ook ;)

Ik zag op MTV.nl dat ze een app hebben en dat je daar alle afleveringen kunt kijken. Niet gechecked, iemand die dit kan bevestigen?


Edit; geen app, website van mtv.com. Afleveringen zijn niet beschikbaar }:|

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 18:30:59 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:38:46 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158853330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:32 schreef Rianne84 het volgende:
Door het geld van mtv zijn ze ook totaal niet gemotiveerd om zich te scholen volgens mij. Ik zie ze ook nooit werken. Of wordt dat niet in beeld gebracht?
Het werken van Farrah is wel in beeld gebracht hoor... niet bij MTV trouwens, maar dat is wat anders :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 18:56:04 #196
382129 crew  Donna
pi_158853796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het werken van Farrah is wel in beeld gebracht hoor... niet bij MTV trouwens, maar dat is wat anders :+
:X
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 18:56:28 #197
382129 crew  Donna
pi_158853810
De special is er nu op. Leuk!

Ik zit klaar voor de nieuwe aflevering.
pi_158853820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:56 schreef DonnaRush het volgende:
De special is er nu op. Leuk!

Ik zit klaar voor de nieuwe aflevering.
Ik toch ook *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 januari 2016 @ 19:00:02 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158853942
Ik kijk ook! :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_158854015
Die Matt weer in schaduwmodus :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 januari 2016 @ 19:04:50 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158854097
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die Matt weer in schaduwmodus :r
schaduwmodus?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_158854105
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

schaduwmodus?
Als een schaduw aan Amber gekleefd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158854113
Wait whut, Bentley mag weer meedoen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158854155
Oh wauw! Dat kind van Cate al aan de gaatjes! :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158854189
Oef, ik vind er niks aan. Afgelopen seizoen al regie in beeld, maar nu zijn het halve interviews met de camera en producers. Jammer..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158854411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh wauw! Dat kind van Cate al aan de gaatjes! :o
#Rednecks
pi_158854551
OMG nieuwe man voor Cate's moeder :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:24:30 #208
382129 crew  Donna
pi_158854652
Gisteren in Amerika waren er 2 afleveringen. Maar die tweede van gisteren daar, komt pas volgende week hier. Dus na vanavond lopen we alsnog een week achter. :{w
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 januari 2016 @ 19:26:11 #209
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158854710
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als een schaduw aan Amber gekleefd.
Ja, hij is echt creepy.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:26:13 #210
382129 crew  Donna
pi_158854712
OMG wat is Sophia een naar kind. >:)
pi_158854729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:26 schreef DonnaRush het volgende:
OMG wat is Sophia een naar kind. >:)
Eeeeeeeeecht he! Ik verwacht steeds dat haar hoofd 360 gaat :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158854743
OMG BUTCH :D

Uiteraard, gelijk een wifebeater aan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:27:22 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854759
Is Nick trouwens het kind van April en Butch (en dus zowel een halfbroertje van Catelyn als Tyler), of is het alleen een kind van April?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:28:13 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854791
Butch ziet er een stuk steviger uit dan eerder.... met een beetje mazzel nog afgekickt in de bajes ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:28:45 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854807
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eeeeeeeeecht he! Ik verwacht steeds dat haar hoofd 360 gaat :D
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:29:15 #216
382129 crew  Donna
pi_158854824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eeeeeeeeecht he! Ik verwacht steeds dat haar hoofd 360 gaat :D
PRECIES dit. :s)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 januari 2016 @ 19:29:43 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158854843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef Leandra het volgende:
Butch ziet er een stuk steviger uit dan eerder.... met een beetje mazzel nog afgekickt in de bajes ook.
Als het goed is, is ie clean & sober. Dat zag ik tenminste op Tylers Instagram! :D

Hij ziet er iig wel beter en gezonder uit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_158854847
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:29:48 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854849
Jayde gaat naar Ryan's ouders? :o
Zo.... dan is de band met je ex-schoonouders wel heel goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158854875
Knap dat Maci het BLIJFT proberen :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:31:31 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854905
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Knap dat Maci het BLIJFT proberen :N
Aan de andere kant snap ik echt niet waarom Ryan mee had moeten doen met die modderloop, Bentley is er niet eens bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158854908
Maci is ook amazeballs teruggeplooid zeg :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:29 schreef Leandra het volgende:
Jayde gaat naar Ryan's ouders? :o
Zo.... dan is de band met je ex-schoonouders wel heel goed.
Volgens mij zijn die ouders al jaren meer #teamMaci dan #teamRyan. Ze hebben Ryan ook heel lang via die ouders gewisseld.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:32:24 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158854923
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:29 schreef Leandra het volgende:
Jayde gaat naar Ryan's ouders? :o
Zo.... dan is de band met je ex-schoonouders wel heel goed.
Ik heb altijd het idee dat Ryans ouders een beetje haar surrogaatouders zijn. En zij hun surrogaat-kind.
Ryan :r .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158854928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant snap ik echt niet waarom Ryan mee had moeten doen met die modderloop, Bentley is er niet eens bij.
Nee, ja, ok, kun je over discussiëren idd. Maar zeg dan NEE. Niet ja zeggen en het maar weer eens af laten weten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:32:50 #225
382129 crew  Donna
pi_158854933
Simom is zo'n drol. 8)7
pi_158854949
Wie is die blonde vrouw?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158854959
Nick noemt Butch daddy. En April is zeker weten zijn moeder, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:33:40 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854960
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maci is ook amazeballs teruggeplooid zeg :o

[..]

Volgens mij zijn die ouders al jaren meer #teamMaci dan #teamRyan. Ze hebben Ryan ook heel lang via die ouders gewisseld.
Ja, ik weet dat ze Bentley heel lang via zijn ouders gewisseld hebben, maar dat vind ik toch echt van een andere orde dan op de baby passen die je ex-schoondochter met haar volgende partner gekregen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:33:58 #229
382129 crew  Donna
pi_158854966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:27 schreef Leandra het volgende:
Is Nick trouwens het kind van April en Butch (en dus zowel een halfbroertje van Catelyn als Tyler), of is het alleen een kind van April?
Lijkt nu wel behoorlijk dat het zijn kind is ja.
pi_158854976
Wie ZIJN al die kinderen? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158854978
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:


Volgens mij zijn die ouders al jaren meer #teamMaci dan #teamRyan. Ze hebben Ryan ook heel lang via die ouders gewisseld.
Maar daarvoor waren ze wel (jaren) redelijk smerig en haast anti Maci met opmerkingen over haar als ze in gesprek met Ryan waren over de omgang.
Gelukkig hebben ze het licht gezien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:34:27 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, ja, ok, kun je over discussiëren idd. Maar zeg dan NEE. Niet ja zeggen en het maar weer eens af laten weten...
Nee idd, zeg dan gewoon niet dat je zult gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158855006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat ze Bentley heel lang via zijn ouders gewisseld hebben, maar dat vind ik toch echt van een andere orde dan op de baby passen die je ex-schoondochter met haar volgende partner gekregen heeft.
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Ook belangrijk voor Bentley denk ik? Dat hij en SilentY zoveel mogelijk broer en zus zijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:36:17 #234
382129 crew  Donna
pi_158855040
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie is die blonde vrouw?
Zus van Catelynn of Tyler? Die zal wel de moeder zijn van Butch kleinkinderen? Zus van Tyler denk ik dan.
pi_158855055
Ouch! Leah! :o :o :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:37:00 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158855062
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:33 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Lijkt nu wel behoorlijk dat het zijn kind is ja.
OMG... dan zijn Catelyn en Tyler dus halfzus en halfbroer van hetzelfde kind....
En Carly en Nova hebben ouders die beiden een broer hebben en toch hebben ze maar één oom.

Het is bijna zo'n puzzel waarin je moet aanvinken wie in welk huis met welke partner woont en wat de kleur van de auto is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158855074
Waarom zenden ze dit soort dingen uit, wat een meisje over haar moeder zegt. :{ ik snap dat echt niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158855085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG... dan zijn Catelyn en Tyler dus halfzus en halfbroer van hetzelfde kind....
En Carly en Nova hebben ouders die beiden een broer hebben en toch hebben ze maar één oom.

Het is bijna zo'n puzzel waarin je moet aanvinken wie in welk huis met welke partner woont en wat de kleur van de auto is.
De ouders van Pietje hebben 3 zoons... Kwik, kwak EN?

:D _O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:38:33 #239
382129 crew  Donna
pi_158855099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zenden ze dit soort dingen uit, wat een meisje over haar moeder zegt. :{ ik snap dat echt niet.
Amber zag dit gisteren voor het eerst. Ze is er kapot van las ik op Twitter. Inmiddels gaat het beter met haar en Leah.
pi_158855100
Wauw, je kunt volgens mij veel over Gary zeggen, maar niet dat hij geen goede vader is zeg :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:39:17 #241
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158855116
Tja kinderen zijn hard maar wel eerlijk :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_158855134
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Amber zag dit gisteren voor het eerst. Ze is er kapot van las ik op Twitter. Inmiddels gaat het beter met haar en Leah.
Ze zou eens wat meer hand in eigen boezem moeten steken als ze dit soort dingen hoort.

Wat me ook opviel bij de laatste paar uitzendingen, was dat ze alleen maar op die bank zat, met die telefoon in haar handen en die plakschaduw naast dr. Blijkbaar merkte Leah dus ook dat effect...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855172
Mijn hart brak bij Leah.. ;(

Ik ben vanaf seizoen 1 al #TeamGary. Je kunt veel over hem zeggen, maar Leah is imo toch wel het best opgevoed en beschaafd.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:41:45 #244
382129 crew  Donna
pi_158855191
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ze zou eens wat meer hand in eigen boezem moeten steken als ze dit soort dingen hoort.

Wat me ook opviel bij de laatste paar uitzendingen, was dat ze alleen maar op die bank zat, met die telefoon in haar handen en die plakschaduw naast dr. Blijkbaar merkte Leah dus ook dat effect...
Jup. Op de bank met telefoon en plakschaduw. Leah heeft gewoon gelijk, ze is gewoon eerlijk.

Zielig hoor. Gary is een prima vader denk ik voor haar.
pi_158855197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ze zou eens wat meer hand in eigen boezem moeten steken als ze dit soort dingen hoort.

Wat me ook opviel bij de laatste paar uitzendingen, was dat ze alleen maar op die bank zat, met die telefoon in haar handen en die plakschaduw naast dr. Blijkbaar merkte Leah dus ook dat effect...
Ja maar dat je dit soort privé dingen tussen moeder en kind uit gaat zenden...

Maar ja, dat ze elkaar sloegen terwijl ze nog een baby was, ging ook de hele wereld over :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:42:22 #246
382129 crew  Donna
pi_158855216
Gezellig zo dit topic tijdens de aflevering O+
pi_158855229
Kleine Satan praat ook alsof ze nog 3 is :{
Eng ding..
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:43:35 #248
382129 crew  Donna
pi_158855244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Kleine Satan praat ook alsof ze nog 3 is :{
Eng ding..
Kleine Satan. _O-
pi_158855246
Fijn dat jullie hier reageren, m'n tv is stuk...
Is er ook al iets bekend over Catelynn? Had zij niet iets van een postnatale depressie?
pi_158855249
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar dat je dit soort privé dingen tussen moeder en kind uit gaat zenden...

Maar ja, dat ze elkaar sloegen terwijl ze nog een baby was, ging ook de hele wereld over :')
Tja, ze hebben hun ziel aan de duivel verkocht. Gelukkig krijgen ze er royaal voor betaald en kunnen ze, daardoor, nog meer verdienen dan ooit zonder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855270
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef Reismeis het volgende:
Fijn dat jullie hier reageren, m'n tv is stuk...
Is er ook al iets bekend over Catelynn? Had zij niet iets van een postnatale depressie?
Nog niet in beeld gebracht. Ze is/lijkt nu happy.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:42 schreef DonnaRush het volgende:
Gezellig zo dit topic tijdens de aflevering O+
Echt he O+ We moeten straks naar TV...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:45:39 #253
382129 crew  Donna
pi_158855307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nog niet in beeld gebracht. Ze is/lijkt nu happy.
Vond dat niet plaats tussen de opnames? Dus voor deze periode.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:46:18 #254
382129 crew  Donna
pi_158855323
Haha foutje in de ondertiteling. Er stond Gary, maar dat moest Ryan zijn.
pi_158855335
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vond dat niet plaats tussen de opnames? Dus voor deze periode.
Volgens mij zat er wel een stukje in de trailer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:47:12 #256
382129 crew  Donna
pi_158855350
Farrah is niet echt ehh slim he. :'(
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:48:00 #257
382129 crew  Donna
pi_158855367
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Volgens mij zat er wel een stukje in de trailer...
Oh hmm. Okee.
Dacht trouwens dat Maci het ook erg zwaar gehad heeft. Kijk iig uit naar dit seizoen.
pi_158855382
IM NOT RUSHING SIMOOOON!!!

Farrah is echt intercedente geweest in een vorig leven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855393
Laat Farrah ooit wel eens iemand WEL uitspreken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:48:53 #260
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158855395
Arme arme Simon
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_158855403
Oh dat gesnauw, alsof die Simon niet beter kan krijgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:49:22 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158855410
Er is echt niks leuks aan Farrah. Wat een kut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158855423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Revanches het volgende:
Arme arme Simon
Hoezo? Hij is een volwassen man. Hij weet zelf waar hij mee in zee gaat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:49:48 #264
382129 crew  Donna
pi_158855424
I mean; gaaaawd! O-)
pi_158855442
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Copycat het volgende:
Er is echt niks leuks aan Farrah. Wat een kut.
Het beeld wat zij van zichzelf heeft en hoe zij is verschillen echt als dag en nacht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:50:22 #266
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158855443
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoezo? Hij is een volwassen man. Hij weet zelf waar hij mee in zee gaat :')
Tja, dan hoef je nog niet zo afgesnauwd te worden. Maar hij zou beter moeten weten inderdaad.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:50:35 #267
382129 crew  Donna
pi_158855449
Catelynns zus noemt Butch ook dad.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:51:06 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158855470
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

Het beeld wat zij van zichzelf heeft en hoe zij is verschillen echt als dag en nacht.
Bizar is dat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158855499
Heeft Butch 4 jaar onder de zonnebank gelegen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:52:38 #270
382129 crew  Donna
pi_158855519
Klopt het wel dat het Catelynns zus is? Ze lijkt op Tyler. :?
pi_158855535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft Butch 4 jaar onder de zonnebank gelegen?
4 jaar in het zonnetje mogen luchten :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158855545
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:52 schreef DonnaRush het volgende:
Klopt het wel dat het Catelynns zus is? Ze lijkt op Tyler. :?
Shiiiiit, dit is echt verwarrend hoor :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855582
Farrah zou een poosje in dat huis van de faceless man van Game of Thrones moeten gaan wonen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855609
Bentley bij opa en oma in de tuin, Ryan ligt op de bank, binnen _O-

Ik blijf het een ad(h)d jongen vinden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 januari 2016 @ 19:55:40 #275
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_158855615
Farrah komt zichzelf nog wel eens tegen. Al is het alleen al wanneer Sophia gaat puberen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_158855634
Dat Simon nog de moeite neemt.. :')

En wat is er met tiny Cate gebeurd? Dat mens poft alle kanten uit :{
pi_158855637
Ep 2 loopt nu binnen hoor :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158855667
Kan ik dit ergens terugkijken straks? Ik ben op werk :(
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:58:54 #279
382129 crew  Donna
pi_158855719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:57 schreef Confashions_ het volgende:
Kan ik dit ergens terugkijken straks? Ik ben op werk :(
9 uur komt de herhaling. En volgende week maandagavond ook nog. Weet alleen de tijd niet.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 19:59:24 #280
382129 crew  Donna
pi_158855742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ep 2 loopt nu binnen hoor :@
Ga je die nu al kijken? Ik twijfel of ik netjes zal wachten.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:00:17 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158855774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:52 schreef DonnaRush het volgende:
Klopt het wel dat het Catelynns zus is? Ze lijkt op Tyler. :?
Volgens mij is het Tylers zus idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158855799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

9 uur komt de herhaling. En volgende week maandagavond ook nog. Weet alleen de tijd niet.
Dan ben ik ook nog niet thuis.. nergens online te zien?
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_158855839
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ga je die nu al kijken? Ik twijfel of ik netjes zal wachten.
Ik ben vaak niet thuis op het moment dat het uitgezonden wordt, dus hop, doooor :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:02:22 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158855854
Komt er nu elke week een nieuwe aflevering?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 20:09:59 #285
382129 crew  Donna
pi_158856087
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef Copycat het volgende:
Komt er nu elke week een nieuwe aflevering?
Ja, alleen gisteren waren er in Amerika 2 afleveringen. Hier in Nederland is nu alleen de eerste uitgezonden, wij krijgen volgende week aflevering 2. Dus vanaf volgende week lopen we 1 week achter in plaats van 1 dag.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 20:10:31 #286
382129 crew  Donna
pi_158856097
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben vaak niet thuis op het moment dat het uitgezonden wordt, dus hop, doooor :D
Haha ohja dat is ook zo. Nou veel plezier dan maar. Ik vind dit wel een fijne dinsdagavond besteding, dus ik laat het maar zo.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 20:10:55 #287
382129 crew  Donna
pi_158856111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Dan ben ik ook nog niet thuis.. nergens online te zien?
Waarschijnlijk wel op van die watch online for free websites, maar daar heb ik altijd ruzie mee. :X
pi_158856181
O god, ik zal niet spoileren, maar het kost me wel moeite :X
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158856216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik zal niet spoileren, maar het kost me wel moeite :X
Doe mij die streamlink dan, nu wil ik ook kijken :o
pi_158856251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Doe mij die streamlink dan, nu wil ik ook kijken :o
Torrent!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 20:19:41 #291
382129 crew  Donna
pi_158856380
~O>
pi_158856442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Torrent!
Ik heb geen download programma :'( N00b..

Iemand een streamlinkje? :@
pi_158856588
Ok weird shit :D In de download zit ineens een heel raar frame van een actiefilm geknipt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 20:35:28 #294
382129 crew  Donna
pi_158856909
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is het Tylers zus idd.
Ik ga zo in de herhaling gewoon even goed opletten, haha.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:52:49 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158857457
Ik lees net dat Tyler en Catelynn eerder een relatie hadden dan April & Butch.
Zo te zien is Nick niet de zoon van Butch, maar hij zal hem wel als vader zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158857460
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158859634
Welke special hebben jullie het over? Ik kan hem niet terugvinden op mtv.nl
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:03:16 #298
16715 Mylene
*schatje*
pi_158859659
Hola Unblocker werkt ook niet meer omdat je moet inloggen met een Amerikaanse provider.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 22:14:49 #299
382129 crew  Donna
pi_158860025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Welke special hebben jullie het over? Ik kan hem niet terugvinden op mtv.nl
Behind the camera's heet die special
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:32:08 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_158860477
-edit: nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door Mylene op 05-01-2016 22:39:46 ]
pi_158861900
hier komen eps 1 en 2 nu ook binnen :D spannend :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')