neequote:Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app dat je om de haverklap credits moet kopen?
Dat lijkt mij voornamelijk oplichting
Hoe, wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:43 schreef SiIk het volgende:
Straks voor t eerst in meer dan een jaar daten.
Succes jonge!quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:43 schreef SiIk het volgende:
niet zo veel aantrekkingkracht?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:43 schreef SiIk het volgende:
"Het was gezellig, maar ik zie er verder geen toekomst in. Houdoe, Fripsel"quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:37 schreef Fripsel het volgende:
Gister tweede date gehad. Was wel leuk maar geen "ik wil meer" gevoel erbij. nog even over nadenken hoe ik dat breng.
Ja zo moet dat eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 21 november 2015 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Het was gezellig, maar ik zie er verder geen toekomst in. Houdoe, Fripsel"
Niks zeggen en het een stille dood laten sterven zou je je een stuk schuldiger over moeten voelen. Na 2 dates kan je het ook prima nog via whatsapp doen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja zo moet dat eigenlijk wel heheb het nog nooit echt hoeven doen. Ik heb n beetje het idee dat hij mij 100x leuker vind dan ik hem en nu voel ik me schuldig
Oh dat doe ik sowieso niet. Ik wacht even tot hij me een berichtje stuurt. En als dat maandag nog niet is app ik hem zelf wel even dat het m niet word.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niks zeggen en het een stille dood laten sterven zou je je een stuk schuldiger over moeten voelen. Na 2 dates kan je het ook prima nog via whatsapp doen.
Hoe bedoel je? Ik date gewoon niet zo vaakquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:25 schreef motorhelm het volgende:
[..]
niet zo veel aantrekkingkracht?
hoho. Niet te snel conclusies trekken. Hij vroeg me of ik wilde laten weten als ik thuis was. Heb ik gedaan. Geen reactie op gehad terwijl er daarvoor nog geen avond voorbij ging zonder berichten. Blijkbaar heeft hij geen zin/tijd om nu te reageren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:51 schreef Peejtur het volgende:
Echt? Damn als je het nu al weet, doe het dan ook meteen!
Waarom wacht je op hem dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh dat doe ik sowieso niet. Ik wacht even tot hij me een berichtje stuurt. En als dat maandag nog niet is app ik hem zelf wel even dat het m niet word.
Denk dat als hij niet reageert, en maandag ook niet, het vrij duidelijk is dat hij d'r ook hetzelfde over denkt. Dan is een bericht van jouw kant niet nodig imo, want hij heeft geen antwoord meer gegeven en daarmee aangegeven geen interesse meer te hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
hoho. Niet te snel conclusies trekken. Hij vroeg me of ik wilde laten weten als ik thuis was. Heb ik gedaan. Geen reactie op gehad terwijl er daarvoor nog geen avond voorbij ging zonder berichten. Blijkbaar heeft hij geen zin/tijd om nu te reageren.
Ja dat dacht ik dus ook, maar dacht dan stuur ik zelf nog n bericht dan is het sowieso klaar. Al zou ik het niet helemaal snappen maargoed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Denk dat als hij niet reageert, en maandag ook niet, het vrij duidelijk is dat hij d'r ook hetzelfde over denkt. Dan is een bericht van jouw kant niet nodig imo, want hij heeft geen antwoord meer gegeven en daarmee aangegeven geen interesse meer te hebben.
Altijd vreemd dat mensen dat zo aanpakken, maar helaas.
Mja zou ik niet doen eigenlijk, want hij stuurt dan zelf al niks meer dus dan stuur je een berichtje terwijl het al duidelijk is..quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar dacht dan stuur ik zelf nog n bericht dan is het sowieso klaar. Al zou ik het niet helemaal snappen maargoed.
Ik heb ze nog nooit opgemaakt en heb belachelijk veel matches waarvan ik 80% nog nooit gesproken heb..quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef Maryn. het volgende:
Hoeveel tindermatches hebben jullie nou gemiddeld per dag als je die likes 'opmaakt'?
Ditquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit opgemaakt en heb belachelijk veel matches waarvan ik 80% nog nooit gesproken heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |