Sowieso mijn advies om altijd clean install te doen als het kan. Verder geen idee hoe het kan dat het trager gaat..Ik heb eigenlijk alleen omgekeerde voorbeelden.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:30 schreef Frank_Underwood het volgende:
Windows 10 geďnstalleerd, maar het start trager dan bij Windows 7. Weet niet waardoor het komt.. Heeft iemand enig idee?
Ik heb overigens de upgrade uitgevoerd ipv clean install.
Bij mij werkt het geheel omgekeerd. Alles gaat trager, comp.problemen, fps decrease etc.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Sowieso mijn advies om altijd clean install te doen als het kan. Verder geen idee hoe het kan dat het trager gaat..Ik heb eigenlijk alleen omgekeerde voorbeelden.
Drivers?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Bij mij werkt het geheel omgekeerd. Alles gaat trager, comp.problemen, fps decrease etc.
Mijn specs:
Cpu: amd athlon x4 860k
Gpu: gtx 750 ti
Ram: 8gb
Hdd: 1 tb
windows 7 naar 10 upgrade uitgevoerd
Oh ja hoor: Fast Startup a.k.a. hybrid boot (in energieopties) uitzetten, Secure boot uitzetten (in BIOS). Kijk hoe dat gaat?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:30 schreef Frank_Underwood het volgende:
Windows 10 geďnstalleerd, maar het start trager dan bij Windows 7. Weet niet waardoor het komt.. Heeft iemand enig idee?
Ik heb overigens de upgrade uitgevoerd ipv clean install.
Ik kom van Windows 7, dus alleen de upgrade uitgevoerd. Voor de rest niks gedaan..quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil mijn laptop afsluiten. Zoals eerder krijg ik alleen de opties 'bijwerken en afsluiten' of 'bijwerken en opnieuw opstarten'.
Ik wil echter niks bijwerken.
Ik heb gekeken bij instellingen en update. Maar krijg weinig gevonden? Hoe krijg ik dit uit, ik wil normaal afsluiten zónder updates.
Eh.. het is toch juist goed dat ie wil bijwerken? En volgens mij kun je wel instellen dat ie het midden in de nacht doet.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil mijn laptop afsluiten. Zoals eerder krijg ik alleen de opties 'bijwerken en afsluiten' of 'bijwerken en opnieuw opstarten'.
Ik heb gekeken bij instellingen en update. Maar krijg weinig gevonden? Hoe krijg ik dit uit, ik wil normaal afsluiten zónder updates.
Ik ben een beetje huiverig nadat ik na de laatste update (afgelopen week) niet meer in kon loggen, toetsenbord was niet meer te gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Eh.. het is toch juist goed dat ie wil bijwerken? En volgens mij kun je wel instellen dat ie het midden in de nacht doet.
Dat had ik moeten doen, bedoel je?quote:
Keyboard indeling op us-international zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:40 schreef Super-B het volgende:
Goedemiddag,
Zojuist Windows 10 er weer opgezet. Tijdens het installeren van drivers viel mij op dat de shift-knop niet meer te gebruiken is voor 'tijdelijke' caps-lock, ook valt mij op dat ik niet meer dezelfde toetsenbord-indeling heb; een vraagteken tevoorschijn halen, gaat niet meer op dezelfde manier.. Daarentegen krijg ik een / teken.
Hetzelfde geldt voor het feit dat ik geen uitroeptekens e.d. meer kan plaatsen. Ik krijg gewoon het getal 1..
Wat goede hulp zou ik goed kunnen gebruiken.
Hij staat bij mij gewoon op; Verenigde-Staten - Internationaal // QWERTY.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
Keyboard indeling op us-international zetten.
Ik vrees dat dat niet gaat. Ik heb in ieder geval voor W7 nooit een manier kunnen vinden om dat te doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat je de volgende keer dat je je computer gebruikt toch al je computer opnieuw opstart en het ook dan in orde is. Als je zoals de meeste mensen niet direct herstart maar verder gaat met wat je aan het doen bent aangezien je het prima vindt wanneer die updates iets later worden verwerkt dan is dat best wel een beetje ergerlijk aangezien je dan weer 40 seconden tot tegen de twee minuten (als je geenquote:
Vaag.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:53 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hij staat bij mij gewoon op; Verenigde-Staten - Internationaal // QWERTY.
EDIT: kabel eruit halen en er weer in doen, blijkt geholpen te hebben..
Dat snap ik, maar op een gegeven moment ben je toch klaar met je laptop, je klikt op afsluiten en daarna installeert ie de hele zooi en uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet gaat. Ik heb in ieder geval voor W7 nooit een manier kunnen vinden om dat te doen.
[..]
Omdat je de volgende keer dat je je computer gebruikt toch al je computer opnieuw opstart en het ook dan in orde is. Als je zoals de meeste mensen niet direct herstart maar verder gaat met wat je aan het doen bent aangezien je het prima vindt wanneer die updates iets later worden verwerkt dan is dat best wel een beetje ergerlijk aangezien je dan weer 40 seconden tot tegen de twee minuten (als je geen
SSD hebt) aan het wachten bent voordat dat apparaat weer is opgestart en je het alsnog kan afsluiten. .
Ik weet niet of dat jij weet waarvoor het herstarten precies nodig is? Dat is omdat de software die al draait pas gewijzigd kan worden (het gaat specifiek over wat er wordt gerund, niet over de code) op het moment dat die software wordt afgesloten. Bij het besturingssysteem houdt dat helaas in dat je je computer opnieuw moet opstarten, of dat je eerst de computer uit zet en dan weer aanzet (bijv. een dag lager) danwel je computer herstart maakt geen verschi.
Start een command prompt (cmd) op als administrator, en typ dit in:quote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
http://superuser.com/ques(...)stures-in-windows-10quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat de Taakweergave met name tevoorschijn komt als ik de muis op een bepaalde manier beweeg: een klein tikje schuin naar achteren en hem gelijk daarna omhoog tillen.
Heel vreemd en best irritant, maar nog geen manier om het uit te zetten helaas.
is het niet een instelling in je muis software, dat deze gesture taakweergave activeert ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat de Taakweergave met name tevoorschijn komt als ik de muis op een bepaalde manier beweeg: een klein tikje schuin naar achteren en hem gelijk daarna omhoog tillen.
Heel vreemd en best irritant, maar nog geen manier om het uit te zetten helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |