Die zijn toch ook allemaal links?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welnee Adolf Hitler, Mussolini, Hirohito, Franco, Assad, Loekasjenko, Poetin etc wilden/willen de Amerikanen ook kapot maken
neequote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het morgen weer hebben over non-terroristische dingen?
Kinderen zijn ook terroristen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vluchtelingen?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mounir?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Het meest verschrikkelijke product van de Arabische lente is nog wel Mounir Samuels.
Vluchtelingen aka kolonisten!quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever dit dan die showbizz meuk bij Jinek en Tan.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vluchtelingen?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot de Eredivisie weer begint.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn toch ook allemaal links?
Pauw en voetbal, een gouden combinatie!quote:
Eens, maar ik had toch wel graag de mening van veerpont Ferry Mengele gehoord over de belastingaids.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever dit dan die showbizz meuk bij Jinek en Tan.
Pauw is volwassen geboren.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''maar iedereen is wel eens kind geweest en jij moet ook zo irritant zijn geweest :S''
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar ik had toch wel graag de mening van veerpont Ferry Mengele gehoord over de belastingaids.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat de kans op een meteoor op je hoofd toch kleiner is.
Hij was toen wel heerlijk relativerendquote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dit zei Maarten ook na 9/11 weet ik nog. Toen mocht hij een tijdje niet meer op tv. Het ging een beetje tegen het paniek sfeertje in.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef Confetti het volgende:
Wat een held. De enige die niet meedoet aan dat paniekzaaien.
Maarten blijft natuurlijk naïef als PvdA-lid.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor Van Rossem altijd graag, maar ik word een beetje moe van het relativerende geneuzel uit de categorie "Het verkeer is veel gevaarlijker". Iedereen die zich in het verkeer begeeft, weet dat -ie goed moet opletten. Wie naar een concert in Parijs gaat, is niet ingesteld op een bloedbad met meer dan honderd doden.
In 14 jaar tijd is er veel veranderd. Nu zijn dit soort meningen juist heel erg gewenst.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dit zei Maarten ook na 9/11 weet ik nog. Toen mocht hij een tijdje niet meer op tv. Het ging een beetje tegen het paniek sfeertje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |