fixed, no thank.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Zoveelste goede topic van werkman.
Dit doe je expres.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:09 schreef HPLC het volgende:
Goede paint. Guus krijgt terecht een paar klappen, geen minderjarigen in een café
Die vind ik ook grappig!quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geweldig!!! Plaatje drie alleen al
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Maak je nou speciaal dit topic om genomineerd te worden?
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat dat gaande was, en eerlijk gezegd boeit dat me geen reet.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Maak je nou speciaal dit topic om genomineerd te worden?
Paling en co passen in jouw verhalen!quote:Op donderdag 19 november 2015 20:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat dat gaande was, en eerlijk gezegd boeit dat me geen reet.
Gewoon lekker lol trappen en de rest boeit me niet zo.
Kan kloppen, Ik heb de hele verzameling die in Nederland verschenen is compleet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:33 schreef Holy_Goat het volgende:
Paling en co passen in jouw verhalen!
Wanneer komt de volgende paintquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan kloppen, Ik heb de hele verzameling die in Nederland verschenen is compleet.
Ik heb van iedere tekenaar die ik vroeger bewonderde stukje bij beetje gejat en gemixt.
Jammer dat de gloriejaren van de stipalbums voorbij zijn.
Guust Flater, joop klepzeiker, Fam Doorzon...
Fantastisch jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan kloppen, Ik heb de hele verzameling die in Nederland verschenen is compleet.
Ik heb van iedere tekenaar die ik vroeger bewonderde stukje bij beetje gejat en gemixt.
Jammer dat de gloriejaren van de stipalbums voorbij zijn.
Guust Flater, joop klepzeiker, Fam Doorzon...
Al haal ik dat niveau natuurlijk bijlange niet.
Nooit van gehoord, maar aan de tekenstijl te zien ongetwijfeld van Greg alias Michel Regnier .quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:05 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Fantastisch ja
Maar je vergeet er eentje. Die heb ik dan weer
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is r maar een nummer van
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:27 schreef Leandra het volgende:
OMG Werkman, die ouwe van je was gewoon een trendsetter, zijn idee is door Utrechtse scholen overgenomen![]()
![]()
Nou maar hopen dat de uitvoering van het idee daar wel wat beter gaat
Populaire Minion vervangt Zwarte Piet op Utrechtse school
Of een zekere schoolhoofd heeft dit topic gelezen, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:27 schreef Leandra het volgende:
OMG Werkman, die ouwe van je was gewoon een trendsetter, zijn idee is door Utrechtse scholen overgenomen![]()
![]()
Nou maar hopen dat de uitvoering van het idee daar wel wat beter gaat
Populaire Minion vervangt Zwarte Piet op Utrechtse school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |