Oh heb ik gemist. Kan me er ook niet zo druk om maken want is een onderdeel van the big plan. Veel van wat er in het nieuws komt over misdragingen is bedoeld als haat zaaien en onrust stoken. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurd is trouwens, het is een onderdeel van de bewuste zet om al die vluchtelingen onze kant op te sturen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
De verklaring voor het geroep staat er allang.
Nee, het is geen onderdeel van een big plan. Het is de wijze waarop zij de overledenen respect betonen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh heb ik gemist. Kan me er ook niet zo druk om maken want is een onderdeel van the big plan. Veel van wat er in het nieuws komt over misdragingen is bedoeld als haat zaaien en onrust stoken. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurd is trouwens, het is een onderdeel van de bewuste zet om al die vluchtelingen onze kant op te sturen.
Ik denk nog steeds dat 't enorme overdreven is.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh heb ik gemist. Kan me er ook niet zo druk om maken want is een onderdeel van the big plan. Veel van wat er in het nieuws komt over misdragingen is bedoeld als haat zaaien en onrust stoken. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurd is trouwens, het is een onderdeel van de bewuste zet om al die vluchtelingen onze kant op te sturen.
Aha is cultuur. Jij slikt veel zegquote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het is geen onderdeel van een big plan. Het is de wijze waarop zij de overledenen respect betonen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Waarom schuif je de rationele verklaring meteen aan de kant. Dat snap ik echt niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha is cultuur. Jij slikt veel zeg
Al zou het hun manier van respect tonen zijn dan is het evengoed respectloos dat je geen respect toont voor de andere cultuur die op dat moment één minuut stil wil zijn tbv herdenking.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom schuif je de rationele verklaring meteen aan de kant. Dat snap ik echt niet.
Ze mogen in hun eigen land niet op hun eigen manier hun respect tonen?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Al zou het hun manier van respect tonen zijn dan is het evengoed respectloos dat je geen respect toont voor de andere cultuur die op dat moment één minuut stil wil zijn tbv herdenking.
Weet je ik vind dit heel bijzonder..quote:Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Toevallig ben ik de afgelopen tijd met hem in discussie via de dm...
Het zijn vast verwante zielenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weet je ik vind dit heel bijzonder..
Een User die meer dan een half jaar pleite is heeft gesprekken met een user die net 1 maand actief is
Of zelfs meer dan dat!quote:
Kan niet zeggen dat ik echt verbaasd ben . Er zijn genoeg legitieme argumenten voor een false flagquote:Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Hier een artikel dat wederom wijst naar de fransegrondwet wijziging, en tevens naar de franse geheime dienst.
Klein stukje copy paste, google translate
Conclusie
Al deze feiten blijkt ondubbelzinnig dat de Franse staat heeft alles gecoördineerd met de geheime diensten, het hanteren van de islamisten, zoals poppen, en in hun eigen belang: verander de grondwet, en een Patriot Act op te leggen in het Frans, zoals VS na de aanslagen op het World Trade Center. Ze worden gebruikt om Daesh en haar agenten, zoals ze deden in het begin om te proberen Bashar al-Assad ten val te brengen in Syrië.
http://www.wikistrike.com(...)t-un-false-flag.html
De schietpartijen zijn de dingen waar de meeste slachtoffers zijn gevallen. De suicidebombers hebben gruwelijk gefaald.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of zelfs meer dan dat!
![]()
Maar goed back on-topic!
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-aanslagpleger.html
bewakings video van een van de restaurants waar de schietpartijen hadden plaatsgevonden.
Nou dat is dan iig consistent tussen verschillende conspiraciesquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
Om nog even terug te komen op de hoax roepers binnen de 'truth community'
Maar de man die de vid maakt gelooft niet in stalen balken.
Het zou me niet verbazen als die mod blijkt te zijn van cluesforumquote:Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou dat is dan iig consistent tussen verschillende conspiracies
Wat vreemd dan dat de Tukse coach Fatih Terim het boegeroep veroordeeld heeft. Die zou toch op de hoogte moeten zijn van die traditie.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het is geen onderdeel van een big plan. Het is de wijze waarop zij de overledenen respect betonen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
De berichtgeving is inderdaad nogal tegenstrijdig.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat vreemd dan dat de Tukse coach Fatih Terim het boegeroep veroordeeld heeft. Die zou toch op de hoogte moeten zijn van die traditie.
Sorry als dit 'n beetje moeillijk is voor 'n paar van onze wat gevoelige posters is....quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
Om nog even terug te komen op de hoax roepers binnen de 'truth community'
Een van de comments vatte het goed samen : This how they do this shit. You expose an event and then you get a horde of shill accounts trying to push a dumbass narrative. "lol Paris Attack aren't false-flags, itz a COMPLETE HOAX!!!111 LOL LOLZ! ONLY TRU TRUTHERS C DAT!" Way shills get the truth community to look dumb. Yeah, like they can pull off hoaxing the deaths of over a 100 people without anyone noticing.
Om aan te geven hoe achterlijk het er aan toe gaat check de volgende filmpje van een 'truther'
De vrouw in de vid hangt met een hand aan de raam terwijl ze haar voeten rust op stalen balken. Maar de man die de vid maakt gelooft niet in stalen balken. Hij blijft erop hameren dat het onmogelijk is om zo lang aan een hand te hangen
In een van zijn vid merkt die op dat alle lampen branden behalve daar waar de vrouw staat. AHAAAAAAAAAAA busted!!! 100% CGI exposed ofzo![]()
![]()
En net wanneer je denkt dat het niet erger kan krijg je dit
Nee hoor - ik heb heel veel gelezen en gezien bij gun enthusiast forums enz.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:55 schreef ems. het volgende:
Want jij hebt intensieve ervaring met AK's en bommen en hoeveel schade die kunnen aanrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |