abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2015 @ 21:12:55 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157658566
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef mootie het volgende:

[..]

De verklaring voor het geroep staat er allang.
Oh heb ik gemist. Kan me er ook niet zo druk om maken want is een onderdeel van the big plan. Veel van wat er in het nieuws komt over misdragingen is bedoeld als haat zaaien en onrust stoken. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurd is trouwens, het is een onderdeel van de bewuste zet om al die vluchtelingen onze kant op te sturen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157658625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh heb ik gemist. Kan me er ook niet zo druk om maken want is een onderdeel van the big plan. Veel van wat er in het nieuws komt over misdragingen is bedoeld als haat zaaien en onrust stoken. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurd is trouwens, het is een onderdeel van de bewuste zet om al die vluchtelingen onze kant op te sturen.
Nee, het is geen onderdeel van een big plan. Het is de wijze waarop zij de overledenen respect betonen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_157658721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat 't enorme overdreven is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 november 2015 @ 21:22:18 #29
189978 controlaltdelete
pi_157658825
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, het is geen onderdeel van een big plan. Het is de wijze waarop zij de overledenen respect betonen.
Aha is cultuur. Jij slikt veel zeg >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157658864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha is cultuur. Jij slikt veel zeg >:)
Waarom schuif je de rationele verklaring meteen aan de kant. Dat snap ik echt niet.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:36:05 #31
189978 controlaltdelete
pi_157659175
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom schuif je de rationele verklaring meteen aan de kant. Dat snap ik echt niet.
Al zou het hun manier van respect tonen zijn dan is het evengoed respectloos dat je geen respect toont voor de andere cultuur die op dat moment één minuut stil wil zijn tbv herdenking.
pi_157660698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Al zou het hun manier van respect tonen zijn dan is het evengoed respectloos dat je geen respect toont voor de andere cultuur die op dat moment één minuut stil wil zijn tbv herdenking.
Ze mogen in hun eigen land niet op hun eigen manier hun respect tonen?
pi_157661448
Had ik dit beter hier kunnen plaatsen?
De titel hier is dan wel parijs, maar zo langzamerhand kan dat ook wel gewoon Frankrijk zijn dacht ik zo.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 19 november 2015 @ 12:24:44 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157667361
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Toevallig ben ik de afgelopen tijd met hem in discussie via de dm... ;)
Weet je ik vind dit heel bijzonder..
Een User die meer dan een half jaar pleite is heeft gesprekken met een user die net 1 maand actief is :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157667395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Weet je ik vind dit heel bijzonder..
Een User die meer dan een half jaar pleite is heeft gesprekken met een user die net 1 maand actief is :?
Het zijn vast verwante zielen *;
  donderdag 19 november 2015 @ 12:45:55 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157667688
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Het zijn vast verwante zielen *;
Of zelfs meer dan dat!
:*

Maar goed back on-topic!

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-aanslagpleger.html

bewakings video van een van de restaurants waar de schietpartijen hadden plaatsgevonden.
pi_157669217
Hier een artikel dat wederom wijst naar de fransegrondwet wijziging, en tevens naar de franse geheime dienst.

Klein stukje copy paste, google translate

Conclusie

Al deze feiten blijkt ondubbelzinnig dat de Franse staat heeft alles gecoördineerd met de geheime diensten, het hanteren van de islamisten, zoals poppen, en in hun eigen belang: verander de grondwet, en een Patriot Act op te leggen in het Frans, zoals VS na de aanslagen op het World Trade Center. Ze worden gebruikt om Daesh en haar agenten, zoals ze deden in het begin om te proberen Bashar al-Assad ten val te brengen in Syrië.

http://www.wikistrike.com(...)t-un-false-flag.html
There is only one religion
pi_157669271
Om nog even terug te komen op de hoax roepers binnen de 'truth community'

Een van de comments vatte het goed samen : This how they do this shit. You expose an event and then you get a horde of shill accounts trying to push a dumbass narrative. "lol Paris Attack aren't false-flags, itz a COMPLETE HOAX!!!111 LOL LOLZ! ONLY TRU TRUTHERS C DAT!" Way shills get the truth community to look dumb. Yeah, like they can pull off hoaxing the deaths of over a 100 people without anyone noticing.

Om aan te geven hoe achterlijk het er aan toe gaat check de volgende filmpje van een 'truther'

De vrouw in de vid hangt met een hand aan de raam terwijl ze haar voeten rust op stalen balken. Maar de man die de vid maakt gelooft niet in stalen balken. Hij blijft erop hameren dat het onmogelijk is om zo lang aan een hand te hangen

In een van zijn vid merkt die op dat alle lampen branden behalve daar waar de vrouw staat. AHAAAAAAAAAAA busted!!! 100% CGI exposed ofzo |:( :N

En net wanneer je denkt dat het niet erger kan krijg je dit

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157669322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Hier een artikel dat wederom wijst naar de fransegrondwet wijziging, en tevens naar de franse geheime dienst.

Klein stukje copy paste, google translate

Conclusie

Al deze feiten blijkt ondubbelzinnig dat de Franse staat heeft alles gecoördineerd met de geheime diensten, het hanteren van de islamisten, zoals poppen, en in hun eigen belang: verander de grondwet, en een Patriot Act op te leggen in het Frans, zoals VS na de aanslagen op het World Trade Center. Ze worden gebruikt om Daesh en haar agenten, zoals ze deden in het begin om te proberen Bashar al-Assad ten val te brengen in Syrië.

http://www.wikistrike.com(...)t-un-false-flag.html
Kan niet zeggen dat ik echt verbaasd ben . Er zijn genoeg legitieme argumenten voor een false flag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157669517
[/quote]
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of zelfs meer dan dat!
:*

Maar goed back on-topic!

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-aanslagpleger.html

bewakings video van een van de restaurants waar de schietpartijen hadden plaatsgevonden.
De schietpartijen zijn de dingen waar de meeste slachtoffers zijn gevallen. De suicidebombers hebben gruwelijk gefaald.
There is only one religion
  donderdag 19 november 2015 @ 14:35:58 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157669584
quote:
[..]

De schietpartijen zijn de dingen waar de meeste slachtoffers zijn gevallen. De suicidebombers hebben gruwelijk gefaald.
[/quote]
Daar hadden ze alleen zichzelf mee :+
pi_157669585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
Maar de man die de vid maakt gelooft niet in stalen balken.
Nou dat is dan iig consistent tussen verschillende conspiracies :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157669693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou dat is dan iig consistent tussen verschillende conspiracies :D
Het zou me niet verbazen als die mod blijkt te zijn van cluesforum

pi_157671060
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat vreemd dan dat de Tukse coach Fatih Terim het boegeroep veroordeeld heeft. Die zou toch op de hoogte moeten zijn van die traditie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157671677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat vreemd dan dat de Tukse coach Fatih Terim het boegeroep veroordeeld heeft. Die zou toch op de hoogte moeten zijn van die traditie.
De berichtgeving is inderdaad nogal tegenstrijdig.

http://www.turksvoetbal.n(...)supporters-181134293
pi_157673625
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Ali_boo het volgende:

Een van de comments vatte het goed samen : This how they do this shit. You expose an event and then you get a horde of shill accounts trying to push a dumbass narrative. "lol Paris Attack aren't false-flags, itz a COMPLETE HOAX!!!111 LOL LOLZ! ONLY TRU TRUTHERS C DAT!" Way shills get the truth community to look dumb. Yeah, like they can pull off hoaxing the deaths of over a 100 people without anyone noticing.

Om aan te geven hoe achterlijk het er aan toe gaat check de volgende filmpje van een 'truther'

De vrouw in de vid hangt met een hand aan de raam terwijl ze haar voeten rust op stalen balken. Maar de man die de vid maakt gelooft niet in stalen balken. Hij blijft erop hameren dat het onmogelijk is om zo lang aan een hand te hangen

In een van zijn vid merkt die op dat alle lampen branden behalve daar waar de vrouw staat. AHAAAAAAAAAAA busted!!! 100% CGI exposed ofzo |:( :N

En net wanneer je denkt dat het niet erger kan krijg je dit

Sorry als dit 'n beetje moeillijk is voor 'n paar van onze wat gevoelige posters is....
Heb je wat fotos van voor en naar 't aanslag gezien?
Er zijn niet meer dan 30 lijken op de dansvloer in de zaal te zien.
Er is ook geen schade van kogels en/of bommen te zien.Ze waren toch bezig voor bijna 2 uurtjes?
Ik zou meer schade van 3 AK-47's en 3 bommen verwachten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157673663
Want jij hebt intensieve ervaring met AK's en bommen en hoeveel schade die kunnen aanrichten.
Conscience do cost.
pi_157673691
Dat de nare overheid het in zijn hoofd haalt om dat soort basale fouten in details te maken en ook nog eens vergeten om een tweede en derde aanslag uit te voeren om ons helemaal onder de tafel te krijgen. ;(
pi_157673701
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:55 schreef ems. het volgende:
Want jij hebt intensieve ervaring met AK's en bommen en hoeveel schade die kunnen aanrichten.
Nee hoor - ik heb heel veel gelezen en gezien bij gun enthusiast forums enz.
Misschien weet jij wat van door je shoot em up video games.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')