Misschien omdat het uit jouw koker komt? Zonder enig bewijs. Gewoon omdat jij zegt dat het zo IS.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
Uiteraard is er geen commentaar op dat ISIS een Amerikaans fabricated groepje ongeregeld is ?!
het is niet mijn koker. kijk ff paar posts omhoogquote:Op woensdag 18 november 2015 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat het uit jouw koker komt? Zonder enig bewijs. Gewoon omdat jij zegt dat het zo IS.
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd. Dat sommige IS leden (dubbel) spionnen zijn, is logisch. Dat de CIA sommige IS leden getraind heeft, geloof ik ook. Dat is ook logisch te verklaren. Het is daar, zoals gezegd, een enorme clusterfuck. Je kunt niemand vertrouwen en loyaliteiten zijn zacht als boter; of hard als cash.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
Uiteraard is er geen commentaar op dat ISIS een Amerikaans fabricated groepje ongeregeld is ?!
Lieve schat, dat stukje van Bashir. Really? Reaaaallyyyy?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is niet mijn koker. kijk ff paar posts omhoog
http://www.wanttoknow.nl/(...)en-bewapend-door-vs/
http://www.telegraaf.nl/b(...)ad_achter_IS___.html
Denk dat ie dat juist bedoelt met 'ontmaskerd', aangezien het al zo ontzettend vaak is voorgekomen dat ze een bron neerzetten die helemaal niet ondersteund wat er beweerd en geclaimed wordt. (soms zelfs het tegenovergestelde....triest..)quote:Op woensdag 18 november 2015 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Helaas. NaturalNews gebruikt voor zijn artikelen tientallen bronnen.
En ditquote:Op woensdag 18 november 2015 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd. Dat sommige IS leden (dubbel) spionnen zijn, is logisch. Dat de CIA sommige IS leden getraind heeft, geloof ik ook. Dat is ook logisch te verklaren. Het is daar, zoals gezegd, een enorme clusterfuck. Je kunt niemand vertrouwen en loyaliteiten zijn zacht als boter; of hard als cash.
Dat is alleen een far cry van IS = CIA.
Yep, die vertelt het inderdaad wel even zo te zien.quote:
Het waren Kia's. In eerste instantie dacht men in Amerika aan een 'Hostile UN takeover', toen dat niet waar bleek waren de auto's van de CIA en nu dus naar het M.O. als steun voor IS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door SicSicSics op 18-11-2015 14:28:12 ]Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Je hebt kennelijk nogal je zorgen over de gigantische massa-immigratie welke hier door de strot geduwd wordt, echter zodra iemand buiten jouw boekje praat en de oorzaken van dit alles aanstreept, dan ga je er tegenin roeien. Is het allemaal te zwaar voor je ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat het uit jouw koker komt? Zonder enig bewijs. Gewoon omdat jij zegt dat het zo IS.
Wat zit je nou uit te lokken? Geen trek in. Dag Mataquote:Op woensdag 18 november 2015 13:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk nogal je zorgen over de gigantische massa-immigratie welke hier door de strot geduwd wordt, echter zodra iemand buiten jouw boekje praat en de oorzaken van dit alles aanstreept, dan ga je er tegenin roeien. Is het allemaal te zwaar voor je ofzo?
Dacht je nou echt toeval is dat de grenzen naar de EU wagenwijd open staan??
poehpoeh.. gigantische massa-immigratie nog wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk nogal je zorgen over de gigantische massa-immigratie welke hier door de strot geduwd wordt, echter zodra iemand buiten jouw boekje praat en de oorzaken van dit alles aanstreept, dan ga je er tegenin roeien. Is het allemaal te zwaar voor je ofzo?
Dacht je nou echt toeval is dat de grenzen naar de EU wagenwijd open staan??
Ik lok niks uit, ik constateer alleen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zit je nou uit te lokken? Geen trek in. Dag Mata
Woonde die Nederlander niet in Colombia?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zit je nou uit te lokken? Geen trek in. Dag Mata
Vanaf de jaren 70 is het Coudenhove-Kalergi plan in werking gezet en zodoende zijn er over de jaren gigantische stromen immigranten van allerlei culturen naar onze gebieden gehaald, met als doel de Europese culturen te vernietigen om zodoende makkelijker over te heersen voor de elite.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:59 schreef nikao het volgende:
[..]
poehpoeh.. gigantische massa-immigratie nog wel.
Wat hadden we dan eind jaren 90/begin 2000 dan? mega-ultra-turbo-immigratie?
pfff
Toevallig ben ik de afgelopen tijd met hem in discussie via de dm...quote:Op woensdag 18 november 2015 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Woonde die Nederlander niet in Colombia?
hoe heet het ook weer wanneer je verhuist naar een ander land.
Het ligt op het puntje van mijn tong....
Toevallig had hij beloofd op te rotten van FOKquote:Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Toevallig ben ik de afgelopen tijd met hem in discussie via de dm...
Toch fijn om complexiteit en onzekerheid zo makkelijk en kortzichtig te kunnen platslaan in absolute zekerheden voor jezelf..quote:Op woensdag 18 november 2015 14:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vanaf de jaren 70 is het Coudenhove-Kalergi plan in werking gezet en zodoende zijn er over de jaren gigantische stromen immigranten van allerlei culturen naar onze gebieden gehaald, met als doel de Europese culturen te vernietigen om zodoende makkelijker over te heersen voor de elite.
Klopt. Die zal binnenkort dus wel weer aan de drugs zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef theguyver het volgende:
btw ik wist niet dat het bandje wat speelde opgericht was door Josh Homme.
Frontzanger en gitarist van de rockband Queens of the Stone Age en Them Crooked Vultures.
http://www.volkskrant.nl/(...)het-podium~a4186401/
Hopelijk nietquote:Op woensdag 18 november 2015 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt. Die zal binnenkort dus wel weer aan de drugs zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat echt met een WOW WTF er naar te kijken.
Dat niet maar 1 van zijn vrienden die in de merchendise zat is wel omgekomen.Er staat nog een vraag voor u open!!
hoezo zijn moonhoaxquote:Op woensdag 18 november 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toevallig had hij beloofd op te rotten van FOK![]()
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
Mocht hij terug komen er wachten nog veel users op zijn moonhoax uitleg!
zo en nu weer terug on-topic!
En op z'n uitleg wat volgens hem nu homeopathie is... want dat snapt ie volgens mij ook nog steeds niet en lijkt ie nog altijd te verwarren met fytotherapie...quote:Op woensdag 18 november 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toevallig had hij beloofd op te rotten van FOK![]()
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
Mocht hij terug komen er wachten nog veel users op zijn moonhoax uitleg!
zo en nu weer terug on-topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |