Het is meer, van let op dit gaat gebeuren binnen kort gaan we naar de slachtbank!quote:Op woensdag 18 november 2015 09:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die selectief-kritische houding nu nog verder brengt?
Je bent geen kuddedier: props.
Maar laat je je dan dus willens en wetens naar de slachtbank brengen? Of is de 'kritische' BNW-er in het geheim bezig met een tegenoffensief?
Je beseft je dat dit exact hetzelfde klinkt als alle religieuze 'eind der tijden predikers'?quote:Op woensdag 18 november 2015 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, achter de schermen zijn ze in hun nopjes. Geduld is een schone zaak als je de massa wilt manipuleren, daar moet je langzaam mee beginnen. Het tempo wordt nu opgevoerd maar het gros van de kudde slikt het nog steeds als zoete koek.
helaas is het gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:23 schreef penny-wise het volgende:
[..]
"Altijd"....?
En het is een spel...?
Echt een serieuze vraag: geloof je dat nu echt werkelijk...?
Echt vasthouden aan die gedachtes, dat verwonderd mij echt....
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals eerder al langs kwam in dit topic, mensen zijn belabberd in het inschatten van kansen. Dit op gezond verstand proberen te doen werkt niet. Je moet nogal wat weten om te bepalen of dit meer dan toeval is. Hoe vaak er oefeningen zijn, en hoe vaak er aanslagen zijn is de belangrijkste. Daarnaast zijn er factoren die er voor zorgen dat je sowieso mag verwachten dat er meer overlap dan puur toeval in zit. Aanslagen volgen een bepaald patroon, met specifieke doelwitten en momenten in de week/dag die een groter risico hebben dan anderen. Zowel de terroristen, als de planners van de oefeningen weten die, en maken daar gebruik van. Terroristen kunnen er natuurlijk ook achter komen wanneer een oefening gepland is, en hun plannen daarop aanpassen.
Jij wil op gezond verstand gebaseerd op dit alles en meer hier een kans voor bepalen?
nee een andere groep.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die selectief-kritische houding nu nog verder brengt?
Je bent geen kuddedier: props.
Maar laat je je dan dus willens en wetens naar de slachtbank brengen? Of is de 'kritische' BNW-er in het geheim bezig met een tegenoffensief?
En wat nu als op beide antwoorden met nee geantwoord word?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
helaas is het gewoon de realiteit.
Serieuze vraag. geloof je nu werkelijk dat overheid/politiek er voor de bevolking is.
Geloof je werkelijk dat MSM transparante en integere journalistiek bedrijft?
natuurlijk is er andere smaak mogelijkquote:Op woensdag 18 november 2015 10:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat nu als op beide antwoorden met nee geantwoord word?
Moet je dan kritiekloos meegaan in wat jij en de andere zelfbenoemde "waarheidszoekers" als serieuze bronnen zien of is er dan ook nog een andere smaak mogelijk?
Daar moet je net zo mee omgaan.quote:En wat is jouw argument om de alternatieve media wel als transparant en integer te zien?
quote:Je favoriete bron naturalnews is al zo vaak ontmaskerd dat het nog lager op de betrouwbaarheid ladder staat dan de Telegraaf.
Helaas. NaturalNews gebruikt voor zijn artikelen tientallen bronnen. En ja ook WHO, CDC enz.quote:Het is bij naturalnews al meerdere malen voorgekomen dat hun bron totaal wat anders stelt dan wat zij er van maken.
Ik heb voor veel van die false flags theorieën nog geen concreet bewijs gezien. Alleen vergezochte verwijzingen en belachelijke argumenten.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
helaas is het gewoon de realiteit.
Serieuze vraag. geloof je nu werkelijk dat overheid/politiek er voor de bevolking is.
Geloof je werkelijk dat MSM transparante en integere journalistiek bedrijft?
Ja dat zeg ik, ze gebruiken inderdaad bronnen alleen staan hun bronnen regelmatig haaks op wat zij er van gemaakt hebben. Kortom ze verdraaien regelmatig hun bron en dat maakt ze in mijn ogen compleet onbetrouwbaar, je bent daar ook wel vaker op gewezen maar dan is het weer vingers in de oren, ogen dicht en heel hard lalalala zingen om vervolgens weer vrolijk verder te gaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Helaas. NaturalNews gebruikt voor zijn artikelen tientallen bronnen. En ja ook WHO, CDC enz.
Telegraaf of andere MSM is altijd volkomen bronloos.
Het bewerkstelligen van de agenda van PTB.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ze gebruiken inderdaad bronnen alleen staan hun bronnen regelmatig haaks op wat zij er van gemaakt hebben. Kortom ze verdraaien regelmatig hun bron en dat maakt ze in mijn ogen compleet onbetrouwbaar, je bent daar ook wel vaker op gewezen maar dan is het weer vingers in de oren, ogen dicht en heel hard lalalala zingen om vervolgens weer vrolijk verder te gaan.
En om nu te stellen dat de MSM niet aan bronnen doet is niet zo handig, geeft alleen maar aan dat je niet op de hoogte bent van wat de MSM (wat overigens ook niet met 1 mond spreekt) te melden heeft.
Oke, laat ik het dan even concreet bij jou houden. Jij bent 'wakker'. Wat doe jij met jouw wakkere wetenschap? Ga je vechten (en hoe dan?) of neem je het voor kennisgeving aan en wacht je lijdzaam (want in the know) af?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:20 schreef Lambiekje het volgende:
nee een andere groep.
http://www.wanttoknow.nl/(...)-de-waarheid-nadert/
oh niet bijquote:Op woensdag 18 november 2015 10:26 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik heb voor veel van die false flags theorieën nog geen concreet bewijs gezien. Alleen vergezochte verwijzingen en belachelijke argumenten.
Heb alleen bij de moord op JFK grote vraagtekens, maar dat ligt er ook dik bovenop...
nee daarom dus de wake up calls hier.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oke, laat ik het dan even concreet bij jou houden. Jij bent 'wakker'. Wat doe jij met jouw wakkere wetenschap? Ga je vechten (en hoe dan?) of neem je het voor kennisgeving aan en wacht je lijdzaam (want in the know) af?
Het word echt een keer tijd dat daar een topic voor komtquote:Op woensdag 18 november 2015 10:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh niet bij
9/11
Sandy Hook
Boston Bombing
Underpants bomber
London 7/7
Oklahoma bombing
Pearl Harbor
Hebdo
Titanic
Tonkin incident
of nog meer zaken
http://www.washingtonsblo(...)se-flag-attacks.html
Welke daden? Hier lijk je immers ook weinig anderen dan het zelfde groepje te bereiken.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:53 schreef Lambiekje het volgende:
Demonstreren is volstrekt zinloos. Nee we moeten weer het heft in eigen handen nemen. Dus niet meer praten of onderhandelen, maar daden.
Maar als je mensen "wakker wil schudden" dan zou je toch wat kritischer moeten kijken naar je eigen bronnen en zelf toch wat wakkerder zijn voordat je die bronnen gebruikt. Jij bent namelijk compleet blind voor de onzin die jij hier neer durft te zetten.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee daarom dus de wake up calls hier.
Want als we collectief de onzin van politiek en journaille en uiteraard het hyperbedrog van BadPharma doorzien dan maken we een kans.
Demonstreren is volstrekt zinloos. Nee we moeten weer het heft in eigen handen nemen. Dus niet meer praten of onderhandelen, maar daden.
Eerst dacht ik: Bijzonder dat RT dit uitzend... Sinds Rusland zelf ook meedoet. Maar niet veel later...quote:
nee snuggere. Wanneer komt het binnen dat IS/ ISIL/ ISIS Amerikaans is!?quote:Op woensdag 18 november 2015 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: Bijzonder dat RT dit uitzend... Sinds Rusland zelf ook meedoet. Maar niet veel later...
Tot: 4.01
There is no such thing as ISIS, ISIS is a creation of The United States. (Is er nou wel of geen ISIS?)
[...]
The Russians have routed much of the Islamic State.
[...]
France wants to support the moderate millitants. There are no moderate militants. (Precies wat Rusland wil zeggen; sinds Rusland ook The Free Syrian Army bombardeert.)
[...]
Western Corporate Elites and their geopolitcal interests.
Media propaganda campaign.Dat hij het zijn strot uit krijgt.
Ik snap wel dat je hierbij staat te jubelen though, hij zegt exact wat er hier altijd gezegd wordt. Conspiracy sites zijn 'rationeel en eerlijk'en de overheid gaat ze allemaal sluiten...
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:56 schreef Copycat het volgende:
Welke daden? Hier lijk je immers ook weinig anderen dan het zelfde groepje te bereiken.
Hoe wil je het heft in handen nemen?
We moeten zelf Rutte in de boeien slaan.quote:
Aha. En dat klinkt jou wel haalbaar in de oren? En wie is 'we'?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
We moeten zelf Rutte in de boeien slaan.
Zeg maar zoals IJsland de bankiers achter tralies heeft gekregen.
Ik blijf het nieuws in de gaten houden, msm weliswaar, maar Lambiekje die Rutte in de boeien slaat zenden ze vast wel uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |