Ik wil niet zo'n hele relatie/date-act opzetten, en ik weet niet waar ik ze kan vindenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook niet
Hook a brother upquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook niet
drm gwn beginnen met wanna fuk bbquote:Op woensdag 18 november 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n hele relatie/date-act opzetten, en ik weet niet waar ik ze kan vinden.
Snappen ze denk ik niet, alleen verkaasde mocro's zoals jij weten wat men daarmee bedoeltquote:Op woensdag 18 november 2015 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
drm gwn beginnen met wanna fuk bb
ewaja das shit voor je
Ben niet verkaasd though.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snappen ze denk ik niet, alleen verkaasde mocro's zoals jij weten wat men daarmee bedoelt.
Ja idd drm vroeg ik jou weet je, d8 mss heb je shi zina connect.
Ja, zo'n stiekemerd moet ik hebbenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Vroeger had je op TMF zo toch die live disco stream ofzoiets. En dan zag je wel eens zo'n hoofddoekje ertussen die tegen ouders had gezegd dt ze bij khadija ging slapen. proberen ze zo tussen de mensen te verstoppen
en dan op marokko.nl gingen ze researchen wie het was en waarvandaan.
die kan je kopen bij die hoeren vriendin van haarquote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van me![]()
.
Een van jullie zeker xDquote:Ik gaf mijn telefoonnummer, en niet veel later zag ik op mijn telefoon een berichtje van een onbekend nummer. Er stond: Ik moet je wel waarschuwen, ik heb een enorme banaan in mijn broek. Daar gaan we weer hoor, dacht ik. Het was misschien te mooi om waar te zijn. Hij stuurde me een foto. Hij stond erop met een banaan voor de helft door zijn gulp gestoken. Ik moest lachen. En dus spraken we een dag later af, we zouden alleen een drankje doen. Ik had me opgedoft en mijn mooiste casual, maar toch beetje sexy jurk aangetrokken, want ik wilde toch indruk maken. Ik vond hem echt ontzettend leuk en aantrekkelijk.
Op de klok zag ik dat het al bijna 12 uur was, mijn verstand zei dat ik naar huis moest. Ik moest de volgende dag weer om zeven uur op mijn werk zijn. Dus besloot ik afscheid te nemen. Maar man, wat vond ik hem leuk. Bij ons afscheid trok hij me iets dichter naar zich toe en ik zoende hem.
Nou ja, zoende ik? Het was eerder: híj hapte toe. Zijn hele mond bedekte mijn gezicht! Hij likte aan mijn lippen, mijn tanden, mijn tong. Ik had het gevoel dat hij als een hond zijn etensbak aan het schoonlikken was, inclusief de slobbergeluiden. Er was geen ontsnappen aan.
Eindelijk los gekomen uit zijn houdgreep, voelde ik zijn speeksel koud worden op mijn gezicht, zijn blik was veranderd in een blik die ik kende: hij wilde sex.
Ik zei snel dat ik echt naar huis moest en vertrok meteen. Bij thuiskomst kreeg ik nog een aantal berichtjes: hij vond me leuk, knap, grappig en ik kon lekker zoenen. Maar ik had hem niet zo moeten opgeilen. Ik hoorde mijn telefoon nog een keer. Een afbeelding van Bas. Ik opende het bericht. De begeleidende tekst onder foto was: ken je deze nog? Meneer had de banaan in zijn kont gestoken. En dacht dat ik zat te wachten op een foto ervan.
Zo een kende ik er ook maar dan Somalisch. Altijd hoofddoek alles en toen kwam ik d'r een keer tegen ergens in een club. Bos krullen, legging en rooie lippen waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Vroeger had je op TMF zo toch die live disco stream ofzoiets. En dan zag je wel eens zo'n hoofddoekje ertussen die tegen ouders had gezegd dt ze bij khadija ging slapen. proberen ze zo tussen de mensen te verstoppen
ik ging altijd helemaal stuk om die shock als ze camera zagen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, zo'n stiekemerd moet ik hebben.
Is het raar als een chick hoofddoek draagt maar d'r zusje niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet verkaasd though.
Ikweenie man ik heb 1 hoofddoek vriendin rest is andere afkomsten.
Gvdquote:Op woensdag 18 november 2015 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ging altijd helemaal stuk om die shock als ze camera zagen.
en zo'n stiekemerd moet jij veel moeite voor gaan doen die gaat eerst maanden doen alsof ze halal is voordat ze haar pumpum geeft. Zeker weten dat je haar niet gaat flashen.
In 40-45 was dit heel normaalquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
hjb dit mag je niet zegenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je gehaktballen maakt maak je extra voor op brood
je bent gewoon hollands
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ging altijd helemaal stuk om die shock als ze camera zagen.
en zo'n stiekemerd moet jij veel moeite voor gaan doen die gaat eerst maanden doen alsof ze halal is voordat ze haar pumpum geeft. Zeker weten dat je haar niet gaat flashen.
Watquote:
Omdat je zelf een restrictief leven lijdt anderen gaan naaien.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Ik geef je exact 60 seconden voor namen en rugnummers.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik geef je exact 60 seconden voor namen en rugnummers.
ra!nbows of zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik geef je exact 60 seconden voor namen en rugnummers.
Nee, mijn zus droeg ook al veel langer hoofddoek toen ik er zonder bij liep ;s.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het raar als een chick hoofddoek draagt maar d'r zusje niet?
[..]
Gvd. Nog tips enzo? Mss een gofundme starten
.
marokkanen zijn echt naaiers maar ik ging gewoon altijd meekijken en vond zo grappig hequote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat je zelf een restrictief leven lijdt anderen gaan naaien.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
Had een keer een collega die, toen ik zei dat ik benieuwd was hoe ze eruit zag zonder hoofddoek (quote:Op woensdag 18 november 2015 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, mijn zus droeg ook al veel langer hoofddoek toen ik er zonder bij liep ;s.
ja sry als je beetje smooth nigga bent zal t je wel lukken in rdam of adam.
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
marokkanen zijn echt naaiers maar ik ging gewoon altijd meekijken en vond zo grappig he
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haarquote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had een keer een collega die, toen ik zei dat ik benieuwd was hoe ze eruit zag zonder hoofddoek (![]()
![]()
![]()
), zei dat ze me wel een keer zou roepen als ze 'm fixte op de wc. Enkele weken later deed ze dat, en toen showde ze me het
.
Ik zweer het je, ik koester dat moment nog steeds, nooit gedacht dat ik dit zou meemaken.
marokkanen snitchen elkaar onderling als de bestequote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.
Zowel Nl'ers als Marokkanen zijn snitches alleen beide op een andere manier. Marokkanen naaien je op een wat directere manierquote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.
Ja inderdaad, wat maakt haar nou uitquote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haar
Tegenwoordig prop ik ze er overdwars inquote:
Jullie weten hoe je subtiel moet verleiden/spanning kan opbouwen jaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haar
poepie togquote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat maakt haar nou uit
dus ze heeft jou dr haar enzo laten zien maar je hebt haar pumpum nog steeds niet gescoord?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie weten hoe je subtiel moet verleiden/spanning kan opbouwen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |