Paniek peeuw, dood, wat heb je nu geleerd?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:12 schreef Drinky het volgende:
Laten we met z'n alle in volledige paniek raken en van daaruit te reageren. Paniekreacties zijn altijd goed doordacht
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Weet alleen niet waar de Elsevier dit vandaan heefttwitter:Elsevier twitterde op woensdag 18-11-2015 om 17:44:38LIVE: Abaaoud gedood bij politieactie Saint Denis https://t.co/9RecBZauDX https://t.co/qY4E95UoHL reageer retweet
Opzich wel, maar dit is ook prima.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou mooier zijn als ze hem gewoon opgepakt hadden ipv gedood.
Wat moet iemand nog meer doen om actief te worden gevolgd door de inlichtingendiensten?!quote:Belgische politie verhoorde terreurbroers maanden geleden al, maar liet ze gaan
De broers Salah en Brahim Abdeslam, die beiden betrokken zijn bij de aanslagen in Parijs, zijn maanden geleden al verhoord door de Belgische politie. Dat gebeurde toen Brahim Abdeslam terugkeerde uit Turkije, nadat hij tevergeefs had geprobeerd om Syrië te bereiken. Op dat moment leken de broers echter geen gevaar te vormen. Dat meldt de nieuwssite Politico en bevestigt het federaal parket.
(...)
"We wisten dat beide broers geradicaliseerd waren en mogelijk naar Syrië zouden trekken maar ze leken geen directe bedreiging te vormen. Beide broers werden dan ook niet gesignaleerd aan de Franse veiligheidsdiensten", aldus Van Der Sypt.
Salah Abdeslam werd in het verleden al vervolgd voor gewapende overval, samen met Abdelhamid Abaaoud, die gezien wordt als het brein achter de aanslagen in Parijs, en achter de terreurcel die in januari opgerold werd in Verviers en Brussel.
Tja het geloof verbied ze iemand te beledigen of te liegen maar het gebied ze niet de waarheid te spreken dacht ik?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:19 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat moet iemand nog meer doen om actief te worden gevolgd door de inlichtingendiensten?!
Aanslagen plegenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:19 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat moet iemand nog meer doen om actief te worden gevolgd door de inlichtingendiensten?!
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Weet alleen niet waar de Elsevier dit vandaan heefttwitter:Elsevier twitterde op woensdag 18-11-2015 om 17:44:38LIVE: Abaaoud gedood bij politieactie Saint Denis https://t.co/9RecBZauDX https://t.co/qY4E95UoHL reageer retweet
Je hoeft ze ook niet op te pakken, maar er is toch voldoende aanleiding om ze te schaduwen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja het geloof verbied ze iemand te beledigen of te liegen maar het gebied ze niet de waarheid te spreken dacht ik?
Dan komt er ook niks uit als ze iets gevraagd wordt of wel?
Met het risico dat hij weer vrij komt of ontsnapt, of vanuit de gevangenis nog steeds zaken kan organiseren?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
De rechsstaat is totaal machteloos en irrelevant in tijden van nood.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarom EBIquote:Op woensdag 18 november 2015 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat hij weer vrij komt of ontsnapt, of vanuit de gevangenis nog steeds zaken kan organiseren?
Wat denk je dat die vent erger zou vinden? Ik denk een deprimerende cel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
De rechsstaat is totaal machteloos en irrelevant in tijden van nood.
Alsof die nog vrij zou komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat hij weer vrij komt of ontsnapt, of vanuit de gevangenis nog steeds zaken kan organiseren?
Ongetwijfeld de cel inderdaad maar rechtszaken zijn zo'n gedoe. Beyond reasonable doubt enzovoort. Soms is afknallen het beste voor de Staat.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je dat die vent erger zou vinden? Ik denk een deprimerende cel.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:23 schreef Karrs het volgende:
[..]Dat zou prachtig nieuws zijn!
Ik dacht vanochtend al opeens, goh, wat is die wereld opeens een stukje mooier...
quote:* 17.42 Abdelhamid Abaaoud, het vermeende brein achter de aanslagen in Parijs, is woensdagochtend omgekomen bij de anti-terreuractie in Saint Denis. Dat meldt een hoge Belgische bron die betrokken is bij het onderzoek aan de site politico.eu.
Nou, ik denk dat de meeste moslims helemaal niet zo jofel denken over zaken als vrijheid van meningsuiting, geloofsafval, (homo)seksualiteit, vrouwenrechten etc. En dus behoorlijk in de extremistische hoek zitten zonder perse geweld te gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij zegt dat de islam de oorzaak is. Als dat het geval is is het vreemd dat 99% van de moslims niet extremistisch is. Kennelijk is er wat anders aan de hand.
Dat is lekker humaan. Way to go.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je dat die vent erger zou vinden? Ik denk een deprimerende cel.
ik denk dat een gematigde moslim een beetje op SGP niveau zitquote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de meeste moslims helemaal niet zo jofel denken over zaken als vrijheid van meningsuiting, geloofsafval, (homo)seksualiteit, vrouwenrechten etc. En dus behoorlijk in de extremistische hoek zitten zonder perse geweld te gebruiken.
Ik las ergens dit weekend dat Frankrijk ca 10.000 geradicaliseerde moslimjongeren in het vizier heeft waarvan een groot deel ook naar Syrie zijn of zijn geweest en vast een groot deel ook criminele dingen hebben gedaan. Je kan ze niet allemaal heel nauwkeurig volgen...quote:Op woensdag 18 november 2015 18:19 schreef Childofthe90s het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |