SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is hier ook. I huilt met gemak anderhalf uur om alleen te stoppen als ik ga voeden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zetpil hadden we gedaan inderdaad. Dat hielp na de tweede keer wel.
Hij is soms zo moeilijk te troosten. Ook in andere gevallen. Bij huils in de nacht is ook alleen de fles goed genoeg. Afbouwen hoeven wij niet te proberen helaas..
Acceptaaaaaatie.. Alleen accepteer ik 1 nachtvoeding al niet graag en wil ik er van af, dus ik snap het dat je I zn tijdstippen liever niet hebt.quote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat laatste is hier ook. I huilt met gemak anderhalf uur om alleen te stoppen als ik ga voeden.
Ik heb ook geen tips helaas.
Omdat het salaris dat ze bieden veel te laag is en ik me afvraag of ze in willen gaan op mijn tegenbodquote:Op zondag 22 november 2015 20:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Amsel, klinkt toch allemaal heel goed! Als ze je zo graag willen hebben, waarom denk je dan er niet uit te komen?
Je zou 'm afbuigend kunnen noemen maar ze was tijdens de bv-periode gewoon een bolliequote:Op maandag 23 november 2015 09:50 schreef Burdie het volgende:
Mooie curve, Soes.
Ik wil iets voorstellen voor de slecht-slapen-kindjes... Vertel voor/bij het slapen gaan eens wat de bedoeling is. Bijvoorbeeld: "lekker slapen tot het licht is" of "lekker slapen tot papa je komt halen". Sommige kindjes zullen er nog te jong voor zijn, maar ze begrijpen al best veel... bij ons werkte het! Niet altijd, en misschien was kuiken zonder dit ook beter gaan slapen, maar proberen is gratis.
Succes vandaag DAD.
Dit is de groeicurve van het CB toch? Ik denk dat 'ie op de WHO curve veel minder afbuigend zal zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je zou 'm afbuigend kunnen noemen maar ze was tijdens de bv-periode gewoon een bollie.
Ja, rond half acht is het hier licht genoeg voor kuiken om te denken dat hij wakker mag worden, vind ik een prima tijdquote:Op maandag 23 november 2015 09:57 schreef Dot. het volgende:
Pff, DaD, dat is pas op je laatste tandvlees lopenDan ben ik stiekem wel blij met mijn kantoorbaan
Sterkte!
Wij moeten Stip ook echt in zn eigen bed gaan krijgen voor de baby er is, dus mijn vriend gaat de cosleeper sowieso opruimen boven. We krijgen een peuterbed van mijn schoonmoeder, zodat het ledikant naar de baby kan en ik twijfel nu hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Eerst zo veel mogelijk op zn eigen kamer proberen te houden en dan over naar het peuterbed of wachten op het peuterbed en dan ineens de overgang maken?
Vannacht ging het iig wel prima. 2x wakker en toen was weer neerleggen, instoppen en er even bij gaan zitten voldoendeDat mocht ook wel na 3 nachten drama
Burdie, maar het is pas heel laat licht heEn die andere zou bij ons niet zo werken, want ik sta altijd eerder op en ben ook diegene die naar hem toe gaat 's nachts. Misschien kunnen we mn wake-up light bij hem neerzetten en die laten oplichten als hij mag opstaan.
+1quote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat laatste is hier ook. I huilt met gemak anderhalf uur om alleen te stoppen als ik ga voeden.
Ik heb ook geen tips helaas.
Dit gaan wij ook doenquote:Op maandag 23 november 2015 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
+1en sterkte vandaag DaD
en Away ook al hetzelfde probleem, dus het is niet perse borstvoedingsgerelateerd... Ik hoop dat we snel fatsoenlijke nachten gaan krijgen met zn allen. We zitten hier nog steeds op elke 2 uur een voeding en soms zelfs elk uur. Ik ga denk ik maar eens een lactatiekundige bellen, misschien heeft die nog advies. Ik weet het anders ook niet meer.
We gaan ook proberen om het bedje weg te halen, gewoon even alleen het matrasje op de grond. Hij lijkt in paniek te raken als we hem in zijn bed leggen. Op het kdv slaapt hij inmiddels met de peuters mee op een matje en niet meer in van die ledikanthokken omdat hij daar alles bij elkaar brulde. Op een matje slaapt hij prima. Misschien voelt hij zich opgesloten. Ik ben benieuwd of dat wat verbetering gaat brengen, al zal het nog geen effect hebben waarschijnlijk op de hoeveelheid voedingen.
Amsel spannend met je nieuwe baan, is zuur als je er niet uitkomt dan
JM nog even en dan zit je in je nieuwe huisjewel even druk zo zeker met zwanger zijn. Ziet er iig al gezellig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |