Het is hier zo druk, maar.. ik ben EINDELIJK door m'n nakijkwerk heen

! Vanavond doe ik NIKS! WOO YAY! OK.. eerst even bijlezen:
Wat klinkt het nieuwe huis fijn JM

Let je wel een beetje op jezelf? En veel succes met verhuizen

!
I klinkt altijd zo heerlijk als zichzelf Franny, ik vond haar op de meet ook zo leuk. Echt een dametje inderdaad

! Wel lastig die peuterfase..
Goeie stats SQ! En die BMR werd er hier ook vrij hardhandig ingeduwd, vond het wel wat hardhandig gaan allemaal. Hier in het linkerbeen en de linkerarm. A huilt nooit bij prikken, maar nu ging het alarm toch wel aan, arm schaap.
Krijgertje, hoe is het vanmiddag gegaan? Hopelijk goed en heb je snel een stage

!
Exode beterschap voor B
Hoe was 't vandaag Kwak, was je nog op tijd? En is Melba alweer aan de beterende hand?
Butterflower, wat een leuk meisje heb je toch

! Dat springen

! En die muts

!
Vicje met z'n knuffels, heerlijk kind

!
Fazz de Ardennenfoto's zien er heerlijk uit! Jullie zijn altijd zo avontuurlijk, dat lijkt me zo fijn opgroeien voor F , zo lekker de natuur in.
NeusLou , ik ben sinds de meet nóg meer fan! Ze is tof
Over de dreumesen-met-eigen-wil.. Check! A. heeft sinds vandaag 'de plank' ontdekt als ze niet in de auto/buggy wil zitten. Dan kan ik uitleggen wat ik wil, maar ze wil niet

. Wat vandaag hielp: een rondje aan de hand om de auto, nog even wat bomen aanwijzen, een kusje, en dan opnieuw proberen. Geduld.. Maar ik ben niet zo geduldig

. Goed leermomentje.
En qua taal gaat ze heel hard ineens

. Papa, opa, héél soms mama (bij huils

) , die, dat, bal, pop, ditte (drinken), sjah (alles wat ze om haar nek weet te draperen inclusief de theedoek

) , ete, autah (auto), naah (banaan), poeh (poes), neite (nijntje) en kijke (TV). Dierengeluiden beginnen te komen, vandaag zei het eendje ineens kak-kak (hey, het is al beter dan kutkutkut

) en de hond wa-wa. De koe zegt nog steeds BAL overigens, dat is de naam voor alles wat rond is. Dus plaatjes van de zon, maan, een ballon, een bal, een klok - alles is BAL.
Passief begrijpt ze wel veel meer inderdaad, ze kan haar neus, oor, oog, handjes, voetjes, teentjes, navel en buikje aanwijzen. En de kom-maar-brengen feature is ook tof

! Hoef ik de bank niet meer af voor de afstandsbediening

.
En dan tenslotte nog even mijn smeltmoment van vandaag: M'n lief was wezen winkelen met z'n dochter en kwam thuis met sjaals, een muts, schoenen, en een jurkje. Hadden ze helemaal samen uitgezocht. Ik ben soms zo verliefd op hoe ze samen zijn. HIj had niet zoveel met haar als baby, vond het geregeld 'eng' om met haar alleen te zijn, en lastig om te troosten. Maar sinds ze een maand of 10 is zie ik hun band echt veranderen, ik vind dat zo bijzonder

.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 20:28:07 ]