abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157686333
Blijkbaar toch pijn, kiesjes denk ik. Kwartiertje na de pcm kalm bij ons in bed dankzij nijntje sterrenprojector, na een half uur wakker in eigen bed gelegd, weer pieps maar slaapliedje was genoeg.

Uiteraard slaapt hij nu nog, heb ik me verslapen en ligt J die thuis is vandaag nog lekker op 1 oor...

:O

Hoe is bij jullie de nacht afgelopen JufM?
Kwak
pi_157686364
Tussendoor nog een keer wakker, toen ging hij weer makkelijk slapen (heeft J gedaan), half 7 wakker, toen ben ik er met 'm uit gegaan. Pcm duidelijk uitgewerkt, zielige uk ;( Nu pcm weer werkt is hij wel weer goed te pas. Dus netjes elke 4u geven, en hoe schuldig ik me daar ook over voel: we gaan wel kdv en logeren proberen :{ :@ We moeten toch echt verhuizen, en aan de rotzooi van de laatste dag en de verhuisdag heeft hij niks.. Als het echt niet goed gaat daar komt hij weer terug en ga ik wel met 'm naar goede vrienden, de rust opzoeken. Maarverhuizen zonder mij is ook niet handig (met J de opperchaoot aan het roer :{ ) Timing, we have it not :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157686422
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 07:33 schreef JufMariska het volgende:
Tussendoor nog een keer wakker, toen ging hij weer makkelijk slapen (heeft J gedaan), half 7 wakker, toen ben ik er met 'm uit gegaan. Pcm duidelijk uitgewerkt, zielige uk ;( Nu pcm weer werkt is hij wel weer goed te pas. Dus netjes elke 4u geven, en hoe schuldig ik me daar ook over voel: we gaan wel kdv en logeren proberen :{ :@ We moeten toch echt verhuizen, en aan de rotzooi van de laatste dag en de verhuisdag heeft hij niks.. Als het echt niet goed gaat daar komt hij weer terug en ga ik wel met 'm naar goede vrienden, de rust opzoeken. Maarverhuizen zonder mij is ook niet handig (met J de opperchaoot aan het roer :{ ) Timing, we have it not :')
Elke zes uur, toch :@ of mogen jullie meer geven?

Bij Melba werken ze ook maar vier uur lang helaas. Op t kdv mogen ze bij ons geen pcm geven maar vaak is hij daar zo afgeleid dat het wel goed gaat :Y

Rottiming zo, met je verhuizing. Sterkte.
Kwak
pi_157686446
De huisarts vannacht zei elke 4u.
En op ons kdv geven ze meds als je een toestemmingsformulier van 2 kantjes invult. Gedoe dus, maar het kan prima.
pi_157686452
Oh kwak en JM, wat een nachten ;( :*

Wat een timing inderdaad, JM, hopelijk lukt her verhuizen toch nog een beetje soepeltjes. Beterschap voor jullie! :*

Hier ook een 'slechte' nacht (maar nog niks vergeleken met jullie :@ ). Gisteravond 38.5, dus zetpil en op bed gelegd, ben er twee keer uitgewerkt vannacht, maar even aan de borst lurken was voldoende. Wel jammer dat zoiets altijd gebeurd als ik een belangrijke dag heb, sollicitatie gesprek vanmiddag :') en daarbij ben ik zelf ook wat ziekig, dus hoop dat fie zich ook snel beter voelt!
pi_157686619
Beterschap voor de kleintjes! Hopen dat het vandaag toch redelijk gaat jm, zodat jullie toch over kunnen. Krijgertje succes met de sollicitatie.
pi_157686641
Och, de arme kereltjes. ;(. Zo sneu als ze pijn hebben en je weet niet wat er is. Maris, ik ben (afgezien van Muziek op Schoot zo) ook thuis vandaag, mocht je een back-up nodig hebben!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157686645
Krijgerrtje, succes! Voor wat voor baan is het?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157686651
Spannend vandaag krijgerrtje, succes!
pi_157686680
Lief DaD!
En succes Krijger!

Hij kruipt nu ontzettend vrolijk rond, kletst tegen de katten, zit ingespannen een luier te vullen en lijkt in niks meer op de hysterische uk van vannacht, bizar! Maar wel fijn zo (z'n laatste uurtjes in dit huis :'( )
  vrijdag 20 november 2015 @ 08:33:59 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157686772
Wat gaan jullie snel verhuizen Mariska! Succes :) en beterschap met L's oortje.
KuikenGuppy
pi_157686948
Aaah JM, afscheid nemen van een huis is ook moeilijk, ook al ga je naar een mooiere en fijnere plek! Succes met vandaag :* Wel fijn dat L weer wat opgeknapt lijkt.

Succes vanmiddag Krijgertje!

Kwak, nog op tijd op werk aangekomen? Succes met het doorkomen van de dag :* c_/
pi_157686951
Ah zielig JM, beterschap! En veel verhuissucces!
yeah voor goedgekeurde W ;)
Fazz, 1,5 wowie! Vind ik ook zo mooi klinken, anderhalf jaar. :)
Wat naar Kwak! Zwaar die gebroken nachten. Gelukkig hielp de pcm. :*
Succes vanmiddag krijgertje!

B is ook ziekjes, snot, waterige oogjes, uit zijn hum en eind van de dag steeds koorts. Eet ook minder, drinkt wel goed gelukkig.

Gisteren hadden we samen vrij en was B op kdv, we gingen shoppen. Voor ons zelf :D :') Bijna gelukt, alleen voor B gekocht.... :@ Maar wel een fijne dag gehad.
pi_157686968
Voor een stage!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157687169
Is het voor jullie ook herkenbaar dat je alles zo goed verstopt voor kleine grijpende handjes je het vervolgens niet meer terug kan vinden? Waar Is mijn lader? _O-
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:25:28 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_157688151
Oh, ik vind die kletsverhalen zo leuk van Fazz en Franny! En die van Dyre probeert ook al goed aan te haken! :D
Ik kreeg gisteren op het CB ook de vraag of ze al woordjes zei... maar voordat ik in de onzekere modus kon schieten vroeg ze ook of ze al langs de tafel stapte, en dat doet ze al maanden, dus 't zal gemiddeld wel kloppen allemaal :')

Ik heb de foto's van F-je nog gezien, klein heertje, en zeker in de lijst van best geklede dreumesen hier :D O+
En V tussen zijn beestencollectie :D Hoezo V te zwaar :') Whatever, M was op de gewichtscurve ook iets omhoog gegaan, maar da's net een keer wel of niet plassen. Kreeg er ook geen commentaar op.

Fie is de boomdecoratie aan het uitzoeken? Kerstmeisje O+

Franny, dat klinkt... uitdagend :') Op een of andere manier denk ik dus dat de mijne precies zo gaat worden :D Dus ik hou je even in de gaten voor wat komen gaat en eventuele tips :')

Dondruiper, klinkt doodnormaal. Het kind is anderhalf he, die redeneren heeeeeel anders dan dertigjarigen :P

Beterschap voor familie Kwak en JM! :*

Krijgertje, succes!
disclaimer
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:30:35 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_157688268
Butter, ik heb je filmpje even zonder geluid bekeken maar omg wat cute O+

Wij waren dus gisteren bij het CB, voor de BMR. Ik moest Mauwtje in de houdgreep op schoot houden met haar benen tussen mijn benen geklemd en toen kreeg ze die prikken in haar armen. Nu heb ik een kind wat vrij veel geluid kan produceren (ze heeft ook nooit een bibberig babyhuiltje gehad, ze klonk al meteen als een kind van 8 maanden :')) maar dit was zelfs voor haar doen wel heel zielig :') ;(
Nou ja, voor de komende 2,5 jaar zijn we van de prikken af _O-
En ze blijft mooi haar lijn volgen nu, precies tussen de 0 en +1 in. 78,5 cm!
disclaimer
pi_157688412
Oh Mariska ga je nu al over? Wat tof! Hopelijk heeft L het fijn op het kdv, ondanks de ziekenboeg. Beterschap wel, en verhuis-ze!
pi_157688741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Butter, ik heb je filmpje even zonder geluid bekeken maar omg wat cute O+

Wij waren dus gisteren bij het CB, voor de BMR. Ik moest Mauwtje in de houdgreep op schoot houden met haar benen tussen mijn benen geklemd en toen kreeg ze die prikken in haar armen. Nu heb ik een kind wat vrij veel geluid kan produceren (ze heeft ook nooit een bibberig babyhuiltje gehad, ze klonk al meteen als een kind van 8 maanden :')) maar dit was zelfs voor haar doen wel heel zielig :') ;(
Nou ja, voor de komende 2,5 jaar zijn we van de prikken af _O-
En ze blijft mooi haar lijn volgen nu, precies tussen de 0 en +1 in. 78,5 cm!
Woordjes kunnen ook geluidjes zijn voor dingen he. Stip zei heel lang bah als hij een lamp bedoelde, dat vond ik ook tellen :Y Inmiddels is het via bvah nu la dus we zijn er bijna :+
pi_157688788
F zegt ook heel goed 'eten', dat oefent hij zo'n 80x per dag :')
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:11:23 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_157688877
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:00 schreef Dot. het volgende:

[..]

Woordjes kunnen ook geluidjes zijn voor dingen he. Stip zei heel lang bah als hij een lamp bedoelde, dat vond ik ook tellen :Y Inmiddels is het via bvah nu la dus we zijn er bijna :+
ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana" :') ze heeft wel taalbegrip, want bij het horen van "nee" schudt ze haar hoofd, bij "dag" gaat ze zwaaien en bij "lekker" maait ze met haar hand langs haar oor :+
disclaimer
pi_157688895
De enige woorden die er echt duidelijk uit komen en waar hij al enige tijd op blijft hangen zijn auto, open, papa, mama en hallo. De belangrijkere dingen in het leven dus :P
pi_157688925
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana" :') ze heeft wel taalbegrip, want bij het horen van "nee" schudt ze haar hoofd, bij "dag" gaat ze zwaaien en bij "lekker" maait ze met haar hand langs haar oor :+
Ja, andere dingen waren ook bah idd, maar lamp is dat ook echt nog even gebleven en hij zei het ook altijd terwijl hij naar een lamp wees. Echt, die fascinatie met licht :?
pi_157688947
SQ, hier heeft het echt de afgelopen maand een enorme sprong genomen. Dus wat dat betreft heeft mauw nog wel even ;)
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:16:55 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_157688967
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:14 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, andere dingen waren ook bah idd, maar lamp is dat ook echt nog even gebleven en hij zei het ook altijd terwijl hij naar een lamp wees. Echt, die fascinatie met licht :?
Het Licht is Alles!
Mijn broertje had dat ook, dat weet ik nog. Zijn eerste twee woordjes waren "pep" (lamp) en "krok" (klok). Hij kon ook als dreumes een fricking uur voor de klok gaan zitten met zijn duim in zijn mond voor dertig seconden excitement als de klok ging boinken ;(
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')