Ik vind het ook stom SQ! Wst je zegt over Mauw herken ik heel erg van Melba, het zijn gewoon eenjarigen met temperament.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
en het kdv heeft mij ook sip gekregen
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.
Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.
En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen
Als het om 9 uur zou beginnen zou ik het ook niet doen hoor. Dan worden we meestal pas wakkerquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen![]()
Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op
Oh, we zijn dan wel wakker hoor, maar ik ga vaak pas tegen 9 uur richting de badkamer. Lekker uitgebreid ontbijten in pyjamaquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wat slapen jullie allemaal lekker lang uit
M is zelden later dan 7 uur wakker... Vaker voor zessen dan erna...
Ik vind dat ook altijd zo zielig op onze werkdagenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:38 schreef Fazzoletti het volgende:
F heeft vandaag tot half 9 geslapen... ik voel me wel eens rot op onze werkdagen dat we hem al zo vroeg wakker moeten makenMaar daarom mag hij op onze vrije dagen wel altijd extra lang uitslapen
Half acht idd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:52 schreef Burdie het volgende:
Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed dan?
De mijnes slaapt gemiddeld tot half acht/kwart voor acht.
En ik wil best ruilen met iemand die z'n kind om 19 uur slapend op bed heeft liggen.
Ik ben tegen die tijd ook allang al op werk, vriend doet het hier dus ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo zielig op onze werkdagen![]()
Daarom laat ik dat vriendje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |