abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 09:26:01 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157642103
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2004 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 100.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
pi_157656257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je probleem doorgespeeld naar de customer service, en zij komen met het volgende voorstel: omdat we dit kabeltje niet los verkopen storten we $3 terug (of maken het over in BG-punten, wat jij het liefste hebt) zodat je zelf een nieuwe kabel kunt uitkiezen.
Kun je me laten weten wat je van dit voorstel vindt? :)
Prima, is het misschien makkelijk om mij direct SKU252857 (Vervangende micro-usb kabel) toe te sturen? Dat scheelt wat geregel, en hij is goedkoper dan 3 dollar :)
  CHI shopkeeper donderdag 19 november 2015 @ 03:16:38 #3
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157663683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Prima, is het misschien makkelijk om mij direct SKU252857 (Vervangende micro-usb kabel) toe te sturen? Dat scheelt wat geregel, en hij is goedkoper dan 3 dollar :)
Hoi, dat is in principe geen probleem, alleen is het zo dat die kabel op dit moment niet voorradig is. Ik kan de order dus wel voor je aan laten maken en dan wordt ie verstuurd zodra we 'em weer op voorraad hebben, maar ik kan niet precies zeggen hoe lang dat gaat duren. Ik wil dat dus met alle plezier voor je doen, maar als je liever een andere kabel hebt, of alsnog $3.00 retour, dan kan dat natuurlijk ook! Ik hoor het van je ;)
  CHI shopkeeper donderdag 19 november 2015 @ 07:50:13 #4
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157664108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 05:04 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Top! Bedankt voor het helpen :)
Hoi, ik heb van de verantwoordelijke persoon ongeveer hetzelfde aanbod gekregen als dat jij in je mail ontving: het opnieuw versturen van één quadcopter en 5 motortjes.
Ik bekijk altijd onpartijdig of een voorstel van een collega eerlijk is richting klanten (voor ons goedkoop is namelijk niet altijd het beste voor de klant), en ik moet in dit geval zeggen:

Het vervangen van een motortje van deze specifieke quadcopter is zeer eenvoudig. Ik heb dit zelf één keer gedaan en je bent binnen een paar minuten klaar (schroefjes los, plastic omhulsel eraf, 2 draadjes van het motortje los en vervolgen de 2 draadjes van het nieuwe motortje op dezelfde plek weer vast, schroefjes weer terug en klaar). Onderstaand filmpje laat dit ook duidelijk zien.
Omdat de draadjes wel m.b.v. een soldeerbout moeten worden los- en vastgemaakt en niet iedereen over een soldeerbout beschikt of deze kan hanteren, wil ik je vragen wat je van dit aanbod vindt.

Zie je het op deze manier niet zitten, dan zoek ik naar een andere oplossing. :)

P.S. ik ben door omstandigheden de aankomende weken iets minder actief en wat later met reacties, maar ik zorg er sowieso voor dat je klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld!
  CHI shopkeeper donderdag 19 november 2015 @ 10:01:07 #5
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157665357
Beste Fok!kers,

Door omstandigheden ben ik de aankomende paar weken minder op Fok! aanwezig dan gewoonlijk. Ik ga mijn best doen in ieder geval de webcare te blijven doen voor zover dat mogelijk is, maar houd er a.u.b. rekening mee dat het langer kan duren voor ik reageer dan normaal.
Ik ben de enige Nederlander bij Banggood en kies er daarom bewust voor om onze activiteiten hier op Fok! niet over te dragen aan een collega die er met slecht Engels misschien een potje van maakt.
Ik raad aan om (vooral voor kleine dingetjes) de live chat-functie op www.banggood.com te gebruiken of te mailen (in beide gevallen in het Engels) naar cservice@banggood.com
Ik hoop op jullie begrip en ik zal het kenbaar maken wanneer ik weer volledig aan de slag ga.

Groet, Thomas

P.S. Alle aanbiedingen in ‘De zak van Sinterklaas’ zijn al vooraf voorbereid, dus die worden wel door een collega dagelijks geplaatst.
pi_157676396
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dat is in principe geen probleem, alleen is het zo dat die kabel op dit moment niet voorradig is. Ik kan de order dus wel voor je aan laten maken en dan wordt ie verstuurd zodra we 'em weer op voorraad hebben, maar ik kan niet precies zeggen hoe lang dat gaat duren. Ik wil dat dus met alle plezier voor je doen, maar als je liever een andere kabel hebt, of alsnog $3.00 retour, dan kan dat natuurlijk ook! Ik hoor het van je ;)
Mooi stukje service, had niet gezien dat hij niet voorradig was.. Is SKU159636 ook mogelijk (in het zwart) ? Die is wel ietsje duurder, ik wil het verschil (hij is 3,24 euro) wel bijbetalen, maar als je coupon FOKNLBG zou gebruiken komt 'ie op circa drie euro.. Graag uw reactie en alvast hartelijk bedankt!
pi_157679481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 07:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb van de verantwoordelijke persoon ongeveer hetzelfde aanbod gekregen als dat jij in je mail ontving: het opnieuw versturen van één quadcopter en 5 motortjes.
Ik bekijk altijd onpartijdig of een voorstel van een collega eerlijk is richting klanten (voor ons goedkoop is namelijk niet altijd het beste voor de klant), en ik moet in dit geval zeggen:

Het vervangen van een motortje van deze specifieke quadcopter is zeer eenvoudig. Ik heb dit zelf één keer gedaan en je bent binnen een paar minuten klaar (schroefjes los, plastic omhulsel eraf, 2 draadjes van het motortje los en vervolgen de 2 draadjes van het nieuwe motortje op dezelfde plek weer vast, schroefjes weer terug en klaar). Onderstaand filmpje laat dit ook duidelijk zien.
Omdat de draadjes wel m.b.v. een soldeerbout moeten worden los- en vastgemaakt en niet iedereen over een soldeerbout beschikt of deze kan hanteren, wil ik je vragen wat je van dit aanbod vindt.

Zie je het op deze manier niet zitten, dan zoek ik naar een andere oplossing. :)

P.S. ik ben door omstandigheden de aankomende weken iets minder actief en wat later met reacties, maar ik zorg er sowieso voor dat je klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld!
Hallo,

Eerlijk gezegd dacht ik eerst aan 3 drones resend en 2 motors voor de ander drone, omdat niemand er plezier aan kon beleven voordat deze 3 al stuk waren (1 was meteen al stuk, de andere twee na 1-2 keer aanzetten), maar misschien dacht ik wel te optimistisch. Als ik vanuit de kant van banggood kijk snap ik natuurlijk wel het voorstel.

In de video die je hebt meegestuurd lijkt het inderdaad vrij simpel om het op te lossen. Ik heb zelf nog nooit met een soldeerbout gewerkt. Ik heb zoiets dus ook niet thuis liggen, wat betekent dat ik het extra bij moet kopen (in NL kosten ze rond de 10 euro).
Het is bovendien geen garantie dat de drones werken na de motors te vervangen, maar het is nu niet anders.

Zo te zien gaan de motors van deze dingen vrij snel stuk.
Daarom is mijn voorstel: 5 motors zoals jij heb gezegd plus 3 extra motors als reserve (voor de 5 drones die ik in totaal heb gekocht).
Daarnaast zou het ook fijn zijn als ik het geld ontvang voor de soldeerbout.
Ik koop tenslotte de soldeerbout speciaal om de drone te repareren en daarna ga ik het waarschijnlijk nooit meer gebruiken.
Het bedrag voor de soldeerbout mag jij beslissen.
En natuurlijk 1 extra drone.

Graag hoor ik wat jij denkt van dit voorstel. Uiteindelijk wil ik dus bovenop jou voorstel 3 extra motors en geld voor de soldeerbout dat jij mag beslissen hoeveel geld dat is.
Als er een andere oplossing is wat voordeliger is voor ons beiden dan hoor ik dat ook graag.

Bedankt voor de tijd en moeite die je neemt om alles naar wens te handelen.

Mvg.
pi_157687764
Goedendag,

Ondanks dat je wat minder aanwezig bent probeer ik het toch even.

Vandaag mijn bestelling met ondernr 9898115 binnen gekregen, met daarin ondermeer de 5.8g FPV 720P set tbv van de Syma x5c Drone. Eerste wat opviel was dat de doos al helemaal uit elkaar lag, kan ik nog wijten aan transport, maar bij het verder openen viel gelijk op dat er van alles miste in het pakket. Geen lader om de camera en het scherm op te laden, geen brackets om de display aan de controller te monteren en geen houders om het cameraatje aan de Drone te bevestigen.

Dit was mijn eerste bestelling op banggood maar dit geeft absoluut geen vertrouwen voor de toekomst.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat jullie zo snel mogelijk een complete set, of de missende onderdelen opsturen.

Hoop zo spoedig mogelijk op een reactie.

Mvg,
Ruud Swart
pi_157696984
Hoi,

Een tijd geleden heeft mijn vriendin 2x Xiaomi Mi band (Order No. 9656204 en 9822453) besteld en helaas heeft ze nog niks ontvangen. Wij zijn gewend dat de bestellingen van Banggood altijd veel eerder binnen komen.Ook al is ze langs de lokale postkantoor geweest, maar daar lag helaas ook niks. Is er misschien iets verkeerd gegaan?

Alvast bedankt en groetjes
  CHI shopkeeper maandag 23 november 2015 @ 13:13:44 #10
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157760730
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:53 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Hallo,

Eerlijk gezegd dacht ik eerst aan 3 drones resend en 2 motors voor de ander drone, omdat niemand er plezier aan kon beleven voordat deze 3 al stuk waren (1 was meteen al stuk, de andere twee na 1-2 keer aanzetten), maar misschien dacht ik wel te optimistisch. Als ik vanuit de kant van banggood kijk snap ik natuurlijk wel het voorstel.

In de video die je hebt meegestuurd lijkt het inderdaad vrij simpel om het op te lossen. Ik heb zelf nog nooit met een soldeerbout gewerkt. Ik heb zoiets dus ook niet thuis liggen, wat betekent dat ik het extra bij moet kopen (in NL kosten ze rond de 10 euro).
Het is bovendien geen garantie dat de drones werken na de motors te vervangen, maar het is nu niet anders.

Zo te zien gaan de motors van deze dingen vrij snel stuk.
Daarom is mijn voorstel: 5 motors zoals jij heb gezegd plus 3 extra motors als reserve (voor de 5 drones die ik in totaal heb gekocht).
Daarnaast zou het ook fijn zijn als ik het geld ontvang voor de soldeerbout.
Ik koop tenslotte de soldeerbout speciaal om de drone te repareren en daarna ga ik het waarschijnlijk nooit meer gebruiken.
Het bedrag voor de soldeerbout mag jij beslissen.
En natuurlijk 1 extra drone.

Graag hoor ik wat jij denkt van dit voorstel. Uiteindelijk wil ik dus bovenop jou voorstel 3 extra motors en geld voor de soldeerbout dat jij mag beslissen hoeveel geld dat is.
Als er een andere oplossing is wat voordeliger is voor ons beiden dan hoor ik dat ook graag.

Bedankt voor de tijd en moeite die je neemt om alles naar wens te handelen.

Mvg.
Hoi, ik snap het; dan ga ik voor een andere oplossing. Maak je in ieder geval geen zorgen om de termijn, want je we hebben je filmpjes gewoon allemaal binnen, dus deze vertraging heeft daar verder geen invloed op. Ik zit nu zelf even in Nederland en mijn collega's in China zijn al vrij, maar ik ga ze morgenochtend contacten en dan hoor je spoedig van me.

Groet, Thomas
  CHI shopkeeper maandag 23 november 2015 @ 13:17:19 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157760802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:01 schreef Ruudswart1975 het volgende:
Goedendag,

Ondanks dat je wat minder aanwezig bent probeer ik het toch even.

Vandaag mijn bestelling met ondernr 9898115 binnen gekregen, met daarin ondermeer de 5.8g FPV 720P set tbv van de Syma x5c Drone. Eerste wat opviel was dat de doos al helemaal uit elkaar lag, kan ik nog wijten aan transport, maar bij het verder openen viel gelijk op dat er van alles miste in het pakket. Geen lader om de camera en het scherm op te laden, geen brackets om de display aan de controller te monteren en geen houders om het cameraatje aan de Drone te bevestigen.

Dit was mijn eerste bestelling op banggood maar dit geeft absoluut geen vertrouwen voor de toekomst.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat jullie zo snel mogelijk een complete set, of de missende onderdelen opsturen.

Hoop zo spoedig mogelijk op een reactie.

Mvg,
Ruud Swart
Hoi, dat is inderdaad zeker niet zoals je je bestelling zou moeten ontvangen. Ik ga morgenochtend mijn collega's contacten, i.v.m. het tijdsverschil. Kun je in de tussentijd alvast een foto sturen van hoe je de boel hebt ontvangen? Die kun je óf hier uploaden, óf even per PM/DM een linkje sturen. Ik ga sowieso naar een goede oplossing zoeken.

Groet, Thomas
  CHI shopkeeper maandag 23 november 2015 @ 13:26:22 #12
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157760997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:42 schreef xileS het volgende:
Hoi,

Een tijd geleden heeft mijn vriendin 2x Xiaomi Mi band (Order No. 9656204 en 9822453) besteld en helaas heeft ze nog niks ontvangen. Wij zijn gewend dat de bestellingen van Banggood altijd veel eerder binnen komen.Ook al is ze langs de lokale postkantoor geweest, maar daar lag helaas ook niks. Is er misschien iets verkeerd gegaan?

Alvast bedankt en groetjes
Hoi, ik heb voor je gekeken en zie dat de bestellingen op 29-10 en 05-11 zijn verzonden. Hoewel ze dan meestal na zo'n tijd al aan moeten zijn gekomen, kan het toch af en toe gebeuren dat het langer duurt. We hanteren een termijn van 25 werkdagen na verzending, en de kans is groot dat je bestellingen voor die tijd nog gewoon aankomen. Mocht deze termijn nou verlopen zonder dat je iets hebt ontvangen thuis of bij je afhaalpunt, laat het me dan even weten!
pi_157763548
Ik heb mijn order van 29-10 nog niet ontvangen..
Betreft ordernummer 9682022.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157764271
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik snap het; dan ga ik voor een andere oplossing. Maak je in ieder geval geen zorgen om de termijn, want je we hebben je filmpjes gewoon allemaal binnen, dus deze vertraging heeft daar verder geen invloed op. Ik zit nu zelf even in Nederland en mijn collega's in China zijn al vrij, maar ik ga ze morgenochtend contacten en dan hoor je spoedig van me.

Groet, Thomas
Ik maak me zeker geen zorgen om de tijd, als het maar goed wordt opgelost :)
  CHI shopkeeper woensdag 25 november 2015 @ 09:54:47 #15
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157805006
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:01 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Ik maak me zeker geen zorgen om de tijd, als het maar goed wordt opgelost :)
Hoi, n.a.v. jouw voorstel gaan we het zo oplossen: je ontvangt van ons
• 1x nieuwe quadcopter (drone)
• 8x motor
• 1x soldeerbout

Dit wordt vandaag nog in orde gemaakt!
pi_157805061
Hoi Thomas,

mijn order 9654398 van 28-10 is nog niet binnen, ik maak me geen zorgen. Vroeg me alleen af of je in jullie systeem iets kunt zien. Untracked pakketje, dus we zullen wel niet veel meer kunnen doen dan wachten, maar niet geschoten is altijd mis!

Alvast bedankt, je doet goed werk hiero!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157811948
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:25 schreef Miniem het volgende:
Ik heb mijn order van 29-10 nog niet ontvangen..
Betreft ordernummer 9682022.
Ah, ontvangen :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157814304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, n.a.v. jouw voorstel gaan we het zo oplossen: je ontvangt van ons
• 1x nieuwe quadcopter (drone)
• 8x motor
• 1x soldeerbout

Dit wordt vandaag nog in orde gemaakt!
Top, goed service!
Nog 1 kleine vraagje. Ik ben altijd bang als ik uit China iets haal met een stekker, doordat ik vaak lees dat er soms brand kan ontstaan enzo. Ik ga er van uit dat dit niet het geval is met deze soldeerbout en dat het een degelijke versie is?

Nogmaals bedankt voor je tijd en goed opgelost. :)
pi_157826533
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb voor je gekeken en zie dat de bestellingen op 29-10 en 05-11 zijn verzonden. Hoewel ze dan meestal na zo'n tijd al aan moeten zijn gekomen, kan het toch af en toe gebeuren dat het langer duurt. We hanteren een termijn van 25 werkdagen na verzending, en de kans is groot dat je bestellingen voor die tijd nog gewoon aankomen. Mocht deze termijn nou verlopen zonder dat je iets hebt ontvangen thuis of bij je afhaalpunt, laat het me dan even weten!
1 van de 2 is vandaag ontvangen, de andere zal dan vast ook spoedig binnen komen.

Ik zag trouwens dat er een PostNL tracking nummer erop was geplakt, maar als ik op jullie site kijk staat er untracked bij de tracking number. Ik neem aan dat er bij jullie dan ook helemaal geen tracking nummer bekend is bij deze pakketjes toch?
  CHI shopkeeper donderdag 26 november 2015 @ 15:03:25 #20
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157834982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoi Thomas,

mijn order 9654398 van 28-10 is nog niet binnen, ik maak me geen zorgen. Vroeg me alleen af of je in jullie systeem iets kunt zien. Untracked pakketje, dus we zullen wel niet veel meer kunnen doen dan wachten, maar niet geschoten is altijd mis!

Alvast bedankt, je doet goed werk hiero!
Hoi, ik kan helaas niet zien waar je pakketje momenteel is.. Hij gaat al aardig richting de 25 werkdagen termijn. Als die is bereikt en je hebt nog niets ontvangen (ook niet bij je plaatselijke PostNL-afhaalplek) laat het me dan ajb weten, dan gaan we het oplossen.
En dank je voor je compliment:)
  CHI shopkeeper donderdag 26 november 2015 @ 15:03:41 #21
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157834987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:31 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ah, ontvangen :P
;)
  CHI shopkeeper donderdag 26 november 2015 @ 15:11:06 #22
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157835106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:07 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Top, goed service!
Nog 1 kleine vraagje. Ik ben altijd bang als ik uit China iets haal met een stekker, doordat ik vaak lees dat er soms brand kan ontstaan enzo. Ik ga er van uit dat dit niet het geval is met deze soldeerbout en dat het een degelijke versie is?

Nogmaals bedankt voor je tijd en goed opgelost. :)
Hoi, dank je:)
Wat betreft je vraag: ik snap dat je daar je twijfels over hebt, maar de producten die wij verkopen zijn, hoewel niet voorzien van een relevant keurmerk, veilig te gebruiken. Daarnaast stop je de stekker alleen in het stopcontact wanneer je em gebruikt en ben je er dus constant bij (sowieso altijd aan te bevelen bij gebruik van een soldeerbout) dus geen reden tot zorgen. :)

Over de motortjes: we hebben 4 kloksgewijs en 4 contrakloksgewijs motortjes opgestuurd. De draadjes daarvan hebben verschillende kleuren dus je kunt ze gewoon één op één vervangen, precies met dezelfde kleur draadjes als de kapotte motortjes.
Als je nog vragen hebt vooraf of tijdens het repareren dan kun je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je dan namelijk uitleg geven.

Succes!
  CHI shopkeeper donderdag 26 november 2015 @ 15:16:49 #23
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157835237
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:42 schreef xileS het volgende:

[..]

1 van de 2 is vandaag ontvangen, de andere zal dan vast ook spoedig binnen komen.

Ik zag trouwens dat er een PostNL tracking nummer erop was geplakt, maar als ik op jullie site kijk staat er untracked bij de tracking number. Ik neem aan dat er bij jullie dan ook helemaal geen tracking nummer bekend is bij deze pakketjes toch?
Hoi, goed om te horen dat je al één van de twee bestellingen binnen hebt. Wij hebben inderdaad geen trackingcode van beiden, dus ik kan niet zien waar de ander zich momenteel bevindt. Aangezien je andere pakketje een PostNL-code heeft, is het enige dat ik je kan aanraden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) hen contacten met deze vraag. En gewoon blijven wachten in de tussentijd ;)
pi_157835416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, goed om te horen dat je al één van de twee bestellingen binnen hebt. Wij hebben inderdaad geen trackingcode van beiden, dus ik kan niet zien waar de ander zich momenteel bevindt. Aangezien je andere pakketje een PostNL-code heeft, is het enige dat ik je kan aanraden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) hen contacten met deze vraag. En gewoon blijven wachten in de tussentijd ;)
Ik wou net mijn bericht aanpassen dat ik net het 2e pakketje ook binnen heb gekregen. Het heeft dit X langer geduurd dan normaal. Net dat we ons zorgen begonnen te maken, zijn ze dus alsnog net een paar dagen achter elkaar bezorgd. Iig bedankt voor het nakijken :)
pi_157835927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:02 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Mooi stukje service, had niet gezien dat hij niet voorradig was.. Is SKU159636 ook mogelijk (in het zwart) ? Die is wel ietsje duurder, ik wil het verschil (hij is 3,24 euro) wel bijbetalen, maar als je coupon FOKNLBG zou gebruiken komt 'ie op circa drie euro.. Graag uw reactie en alvast hartelijk bedankt!
Quote mezelf even, graag uw reactie :) Bedankt alvast!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')