zegt iemand met zo'n usernamequote:Op woensdag 18 november 2015 09:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iemand die niet goed kan spellen is nog altijd erger dan IS zie je maar weer
There's too much panic in this town, goeie ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Nice one, ik heb deeper underground in mijn hoofd
Er is een Sunnah die zegt dat je in het zwaard van je vijand mag lopen als je 'm daarmee kunt doden (beetje kort door de bocht, maar dat is ongeveer de strekking).quote:Op woensdag 18 november 2015 09:02 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mensen die in een pavlov reactie elke keer de islam willen vrijpleiten vind ik ook niet zo slim.
Mijn statement is namelijk kloppend, die bomgordels worden gebruikt omdat ze denken dat ze daarna toch bij allah komen. Het is dus wel degelijk religieus gemotiveerd om te gebruiken.
Je hebt zojuist weer bewezen dat de mensen die de islam beschermen dat niet doen op basis van argumenten.
Ik denk dat het dit keer een keuze was van opblazen en hopen dat je iemand meeneemt of doodgeschoten worden door een kogel (misschien doodgeschoten en een failsafe?).quote:Op woensdag 18 november 2015 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit weinig logica in het gebruik van die bomgordels.. Je zou denken dat ze door bomgordels zoveel mogelijk slachtoffers willen maken, maar ze blazen steeds alleen zichzelf op
? De juiste spelling was al geregistreerdquote:
jammer, maar ik pleit niets of niemand vrij.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:02 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mensen die in een pavlov reactie elke keer de islam willen vrijpleiten vind ik ook niet zo slim.
Mijn statement is namelijk kloppend, die bomgordels worden gebruikt omdat ze denken dat ze daarna toch bij allah komen. Het is dus wel degelijk religieus gemotiveerd om te gebruiken.
Je hebt zojuist weer bewezen dat de mensen die de islam beschermen dat niet doen op basis van argumenten.
NOS.quote:Een deel van station Gare du Nord in Parijs is afgesloten. Er is een verdacht pakketje gevonden. Alleen in het ondergrondse deel van het station zijn delen ontruimd.
quote:Het aantal arrestaties in Saint-Denis is opgelopen tot vijf. Dat meldt de openbaar aanklager. Er zijn nog geen details over de identiteit van de aangehouden personen.
Hoeveel verdachte pakketjes zullen er nog volgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
NOS.
Zal wel weer met een sisser aflopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |