Mja, wat ik zal zei. Grote kans dat deze ook een bomgordel draagt.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze hem absoluut levend willen hebben om eventuele andere plannen door te spelen naar de politie. Daarom duurt het ook zo lang anders waren ze allang naar binnen gevlogen met zo'n grote politiemacht tegen 1.
In Saint Denis wel, maar niet bij dat appartement waar het al de hele ochtend loos is... Die beelden met die grote zwarte politietruck in beeld zijn volgens mij van die tweede interventie.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:01 schreef chento het volgende:
Ze praten hele tijd over een 2de interventie, is die op een andere plaats?
RIP Dieselquote:Diesel, malinois de 7 ans, chienne d'assaut du #RAID a été tuée par les terroristes dans l'opération en cours
Dankuquote:Op woensdag 18 november 2015 11:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 november 2015 11:02 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/
Diesel verdient een staatsbegrafenis en een postuum Legion d'Honneur (zal hij ook wel krijgen)quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik kijk Euronews, zelfde beelden als BFM maar Engels, dus ik versta er nog wat van.
Handig!quote:Op woensdag 18 november 2015 11:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik kijk Euronews, zelfde beelden als BFM maar Engels, dus ik versta er nog wat van.
Heb ik al gevondenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik kijk wel op tv, maar streams zullen er ook wel zijn.
Die Amerikaanse agent op jouw UI had dit allang opgelostquote:Op woensdag 18 november 2015 11:06 schreef xzaz het volgende:
Een hond doodschieten, nu gaan ze echt te ver.
Nuke them, let's nuke the bastards.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:06 schreef xzaz het volgende:
Een hond doodschieten, nu gaan ze echt te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |