Weer een nu... Beiden leken gewond aan been/voet...quote:Op woensdag 18 november 2015 10:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar hoe is hij gewond geraakt?
Ze zeiden bij de 2de dat hij gewond was aan de kniequote:Op woensdag 18 november 2015 10:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Weer een nu... Beiden leken gewond aan been/voet...
Ik denk dat hij van zijn fiets gevallen is.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar hoe is hij gewond geraakt?
Lachen, maar serieus.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:48 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van zijn fiets gevallen is.
Ai vast vervelend gevallen danquote:Op woensdag 18 november 2015 10:48 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van zijn fiets gevallen is.
Gaat erom dat die nabestaanden ook naar tv kijken.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dus? Al zijn er 12000 doodgeschoten, dat heeft toch helemaal niks met zijn stelling te maken?
Ik moet het met de beelden doen, ik versta wel Frans, maar niet op de snelheid waarmee de Fransen het sprekenquote:Op woensdag 18 november 2015 10:46 schreef chento het volgende:
[..]
Ze zeiden bij de 2de dat hij gewond was aan de knie
quote:Een bewoner van het belegerde appartement in Saint-Denis heeft zonder het te weten terroristen in huis gehaald. ,,Ik wist niet dat het terroristen waren. Ze vroegen mij om hulp, die heb ik geboden. Ik heb drie dagen twee mensen in huis gehad."
De man reageert geschokt en verbaasd voor de camera als hij beseft dat hij wereldwijd gezochte terroristen onderdak heeft verleend. ,,Ik hoor net dat ze bij mij in huis zaten. Ik wist van niets."
Het appartement ligt al de hele ochtend onder vuur van de Franse politie. Meerdere terroristen zouden zich in het appartement bevinden, waaronder mogelijk het brein achter de gruwelijke aanslagen in Parijs, Abdelhamid Abaaoud.
quote:Een vriend heeft me gevraagd om twee van zijn maten enkele dagen onderdak te geven", zei de man. Daarop stelde hij een appartement in de rue du Corbillon in Saint-Denis ter beschikking.
"Ik heb hen gezegd dat ik geen matrassen had. Ze hebben me geantwoord dat dat niet erg is, dat ze enkel water nodig hebben en willen bidden. Ik heb daarna mijn vriend teruggebeld, die me vertelde dat ze uit België kwamen", zo luidt zijn uitleg. "Ik wist niet dat het terroristen waren", verklaarde de man nog voordat hij door politieagenten werd weggebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |