Waarom niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:56 schreef Marsenal het volgende:
Anonymous spokesman Alex Poucher![]()
Hackers die zichzelf hackers noemen
Niet alle volgers zijn potentiele terroristen, ik volg zoveel mensen die mijn stem nooit zouden krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 01:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Als ze nou eens de gegevens van de pro IS volgers zouden doorgeven aan de autoriteiten.
Dezelfde authoriteiten die al deze ellende in eerste instantie hebben veroorzaakt?quote:Op woensdag 18 november 2015 01:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Als ze nou eens de gegevens van de pro IS volgers zouden doorgeven aan de autoriteiten.
Omdat ze het niet leuk vinden als ze "Daesh" genoemd wordenquote:Op woensdag 18 november 2015 00:51 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waarom is de TT niet volledig in het Arabisch? Daesh is een acronym voor ISIS in het Arabisch...
Andere naam voor IS. Voor hun is die naam niet tof omdat het lijkt op 2 andere woorden die ik niet meer weet. Oftewel, voor hun is t een vorm van belediging.quote:
Dat zal IS wel tegenhouden.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Andere naam voor IS. Voor hun is die naam niet tof omdat het lijkt op 2 andere woorden die ik niet meer weet. Oftewel, voor hun is t een vorm van belediging.
Digitale propaganda is juist een van hun sterkste middelen om jongeren te bereiken. Europese overheden zouden dit soort intelligentie moeten integreren in hun aanpak.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze tenminste een keer iets nuttigs, al heeft zoiets natuurlijk maar bar weinig invloed op het grotere geheel
Daesh is een ander woord voor IS dat gebruikt wordt omdat Islamitische staat te negatief zou zijn voor moslims volgens sommige mensen.quote:
Meer dan we denken en het is niet op lucht gebasseerd. Social media is één van de belangrijkste podia (zo niet de belangrijkste) voor ze om relevant te blijven in Europa en de rest van de wereld.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze tenminste een keer iets nuttigs, al heeft zoiets natuurlijk maar bar weinig invloed op het grotere geheel
Over kneuzen gesproken......quote:Op woensdag 18 november 2015 13:04 schreef Zolder het volgende:
Anonymous, puisterige nerdjes die dit niet kunnen accepteren en daarom zichzelf als heldhaftige vrijheidsstrijders profileren. Kneusjes
Ditquote:Op woensdag 18 november 2015 00:56 schreef Marsenal het volgende:
Anonymous spokesman Alex Poucher![]()
Hackers die zichzelf hackers noemen
Puisterige nerds die het voor ons een stukje veiliger maken. Ze draaien de IS PR-kraan dicht. Dat doe jij ze vermoedelijk niet na.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:04 schreef Zolder het volgende:
Anonymous, puisterige nerdjes die dit niet kunnen accepteren en daarom zichzelf als heldhaftige vrijheidsstrijders profileren. Kneusjes
ik ben het er niet mee eens dat ze ook maar iets veiliger maken, hoogstens staan ze het (undercover) werk van overheden in de weg.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Puisterige nerds die het voor ons een stukje veiliger maken. Ze draaien de IS PR-kraan dicht. Dat doe jij ze vermoedelijk niet na.
Lees de uitleg hierboven en probeer het maar van tafel te vegen. Als je de cartels in Mexico naast de meetlat legt zie je dat social media daar een hoofdrol heeft gespeeld in succesvolle acties. Exact op dezelfde manier, maar pak en beet 7 jaar eerder.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens dat ze ook maar iets veiliger maken, hoogstens staan ze het (undercover) werk van overheden in de weg.
ik ben het er niet mee eens dat ze ook maar iets veiliger maken, hoogstens staan ze het (undercover) werk van overheden in de weg.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lees de uitleg hierboven en probeer het maar van tafel te vegen. Als je de cartels in Mexico naast de meetlat legt zie je dat social media daar een hoofdrol heeft gespeeld in succesvolle acties. Exact op dezelfde manier, maar pak en beet 7 jaar eerder.
Je bedoelt dat er een kans is dat overheden anonymous in de weg staan.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens dat ze ook maar iets veiliger maken, hoogstens staan ze het (undercover) werk van overheden in de weg.
Onzin. 'Daesh' wordt vooral gebezigd door linksmensen omdat de titel 'Islamitische Staat' zogenaamd stigmatiserend zou zijn voor niet-IS geaffilieerde moslims.quote:Op woensdag 18 november 2015 06:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Omdat ze het niet leuk vinden als ze "Daesh" genoemd wordenVolgens mij staat er daar zelfs een straf op.
Je bedoeld het undercoverwerk van de CIA, die de planner van de aanslagen op de lijst had. Dezelfde planner die ook met z'n hoofd in de boekjes van IS zit, met een verhaal erbij? Dat heeft wel gewerkt ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Point of view, maar ik zie anonymous niet als erkend orgaan in dit probleem, terwijl overheden dat wel zijn. En laten we niet doen alsof anonymous er beter in is. Wanneer overheden dat zouden willen zouden ze makkelijk 5000 twitter accounts kunnen neerhalen, zelfs alleen maar door Twitter te benaderen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er een kans is dat overheden anonymous in de weg staan.
En het wordt semi-aangeraden tegenwoordig om die naam te gebruiken in het Westen om elke connotatie met een staat los te koppelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Andere naam voor IS. Voor hun is die naam niet tof omdat het lijkt op 2 andere woorden die ik niet meer weet. Oftewel, voor hun is t een vorm van belediging.
Maar we hebben toch vrijheid van den meningsuiting extremisten zoals ISIS of den PVV hailen is gewoon legaal toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:49 schreef Zolder het volgende:
[..]
Point of view, maar ik zie anonymous niet als erkend orgaan in dit probleem, terwijl overheden dat wel zijn. En laten we niet doen alsof anonymous er beter in is. Wanneer overheden dat zouden willen zouden ze makkelijk 5000 twitter accounts kunnen neerhalen, zelfs alleen maar door Twitter te benaderen.
Maar je hebt er niks aan, je kan bijvoorbeeld veel beter de (prive) communicatie van die accounts monitoren.
Nauwelijks, maar de wetenschap dat het hen gruwelijk irriteert geeft toch wel weer een klein beetje voldoening.quote:
En wat wil je juist niet als je tegen een maffialeger vecht? Met je naam en achternaam in een functie. Opvallen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:49 schreef Zolder het volgende:
[..]
Point of view, maar ik zie anonymous niet als erkend orgaan in dit probleem, terwijl overheden dat wel zijn.
Ga er maar zitten als Jan Jansen. Grote kans dat een van de 5000 een actie tegen je uitvoert zoals bij een Amerikaanse activist vorig jaar. Dat wil je niet. Je kunt beter een snipper in een groter geheel zijn.quote:En laten we niet doen alsof anonymous er beter in is. Wanneer overheden dat zouden willen zouden ze makkelijk 5000 twitter accounts kunnen neerhalen, zelfs alleen maar door Twitter te benaderen.
IS maakt oa gebruik van een eigen app om te communiceren. Die wordt ook gescand.quote:Maar je hebt er niks aan, je kan bijvoorbeeld veel beter de (prive) communicatie van die accounts monitoren.
Worden wij op een Christelijke middelbare school opgeleid tot Johova's?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Broeinest voor IS in Nederland?
Daesh is an acronym for the Arabic phrase al-Dawla al-Islamiya al-Iraq al-Sham (Islamic State of Iraq and the Levant).quote:
Ok, klopt.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onzin. 'Daesh' wordt vooral gebezigd door linksmensen omdat de titel 'Islamitische Staat' zogenaamd stigmatiserend zou zijn voor niet-IS geaffilieerde moslims.
Ok, dus omdat er in dat IS memootje van waar dan ook ter wereld #ica stond, en omdat dat óók een afkorting is van Islamitisch Centrum Amsterdam.. Is het 1+1=2.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zoals Obama en Erdogan?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onzin. 'Daesh' wordt vooral gebezigd door linksmensen omdat de titel 'Islamitische Staat' zogenaamd stigmatiserend zou zijn voor niet-IS geaffilieerde moslims.
Helderquote:Op woensdag 18 november 2015 13:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Op een christelijke school krijg je wel (christelijke) levensbeschouwing, mag je niet vloeken en wordt er geacht de christelijke handhaving te honoreren. bron: eigen ervaring. Ik geloof niet dat je een Jehova's getuige kunt worden, net zoals een protestant of een katholieke dat wél kan, omdat Jehova's getuigen geloven dat er maar 144.000 wáre christenen (zijzelf) naar het paradijs kunnen als de aarde wordt vernietigd. Dit weet ik overigens niet zeker, maar lijkt me wel de meest logische verklaring voor het feit dat er geen uitleg wordt gegeven als je zoekt naar 'hoe word je een jehova's getuige'.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:48 schreef livors het volgende:
[..]
Worden wij op een Christelijke middelbare school opgeleid tot Johova's?
Misschien dat daar beter op gelet moet worden, vooral omdat het afzijdig houden van een beleerde toekomst, gaten maakt in het toekomstperspectief en zo de jongere de richting van IS kan treffen in de trant van 'he, zij bieden mij een toekomst, laat ik met hun meedoen'. Dat is voor zowel het antiterreurbeleid als voor de moslimbevolking niet goed, omdat a) er weer een risicogeval bij zit waar aandacht aan besteed moet worden en b) er voor de moslimbevolking er een zwart schaap bij zit die de hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht stelt, omdat de rest van de bevolking roept 'oh het is weer een moslim hoor'. Gelukkig is dat nu afgezwakt naar 'godver, weer die IS'.quote:Het zijn eerder de kinderen die spijbelen van school die kans maken om geronseld te worden.
Nee, dat wil ik niet zeggen.quote:Of wilde je eigenlijk alleen maar zeggen dat je een Islamitisch college niet vind kunnen?
Iemand anders kwam met de uitleg voor de afkorting. Ik heb al lang en breed gezocht voor de afkorting van #ica, maar er kwam, afgezien van het islamitisch college, verder niks uit wat linkt met het bericht.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ok, dus omdat er in dat IS memootje van waar dan ook ter wereld #ica stond, en omdat dat óók een afkorting is van Islamitisch Centrum Amsterdam.. Is het 1+1=2.
Van alle ica's lijkt me dit centrum toch wel de minst waarschijnlijke kandidaat.
Ff beter zoeken
Niet alleen zonder twitter maar uberhaupt zonder westerse uitvindingen zoals de auto's, wapens, vliegtuigen, moderne communicatiemiddelen etc.quote:Op woensdag 18 november 2015 02:50 schreef HexHunter het volgende:
Dat wordt tijd voor IS om de jihad te staken. Shit wordt ruig zonder twitter.
Nu ben je aan het laxeren. Daesh is de Arabisch benaming voor ISIS.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Prettig, dat je zo uitgebreid antwoord. Daar kan ik wel wat mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Op een christelijke school krijg je wel (christelijke) levensbeschouwing, mag je niet vloeken en wordt er geacht de christelijke handhaving te honoreren. bron: eigen ervaring. Ik geloof niet dat je een Jehova's getuige kunt worden, net zoals een protestant of een katholieke dat wél kan, omdat Jehova's getuigen geloven dat er maar 144.000 wáre christenen (zijzelf) naar het paradijs kunnen als de aarde wordt vernietigd. Dit weet ik overigens niet zeker, maar lijkt me wel de meest logische verklaring voor het feit dat er geen uitleg wordt gegeven als je zoekt naar 'hoe word je een jehova's getuige'.
[..]
Misschien dat daar beter op gelet moet worden, vooral omdat het afzijdig houden van een beleerde toekomst, gaten maakt in het toekomstperspectief en zo de jongere de richting van IS kan treffen in de trant van 'he, zij bieden mij een toekomst, laat ik met hun meedoen'. Dat is voor zowel het antiterreurbeleid als voor de moslimbevolking niet goed, omdat a) er weer een risicogeval bij zit waar aandacht aan besteed moet worden en b) er voor de moslimbevolking er een zwart schaap bij zit die de hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht stelt, omdat de rest van de bevolking roept 'oh het is weer een moslim hoor'. Gelukkig is dat nu afgezwakt naar 'godver, weer die IS'.
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen.
[..]
Iemand anders kwam met de uitleg voor de afkorting. Ik heb al lang en breed gezocht voor de afkorting van #ica, maar er kwam, afgezien van het islamitisch college, verder niks uit wat linkt met het bericht.
Is al een paar jaar geleden gesloten.. dus nee.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:59 schreef Beathoven het volgende:
Ga er maar zitten als Jan Jansen. Grote kans dat een van de 5000 een actie tegen je uitvoert zoals bij een Amerikaanse activist vorig jaar. Dat wil je niet. Je kunt beter een snipper in een groter geheel zijn.
IS maakt oa gebruik van een eigen app om te communiceren. Die wordt ook gescand.
En lekker politiek correct omdat het woordje 'islamitisch' ook wegvalt. Ik nomineer 'Islamitische Gekkies' als nieuwe term, hebben we niet meer het woordje 'staat' er in en blijft het toch duidelijk wie we bedoelenquote:Op woensdag 18 november 2015 13:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En het wordt semi-aangeraden tegenwoordig om die naam te gebruiken in het Westen om elke connotatie met een staat los te koppelen.
http://www.vox.com/2015/11/14/9734894/daesh-isis-isil
De app(s)quote:
Telegram pakt dat zelf al opquote:Op woensdag 18 november 2015 16:32 schreef poemojn het volgende:
Mooi, hopelijk gaan ze nu verder met de wervende telegramkanalen.
je kan wel jehova worden, ze komen namelijk altijd aan de deur om leden te wervenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Op een christelijke school krijg je wel (christelijke) levensbeschouwing, mag je niet vloeken en wordt er geacht de christelijke handhaving te honoreren. bron: eigen ervaring. Ik geloof niet dat je een Jehova's getuige kunt worden, net zoals een protestant of een katholieke dat wél kan, omdat Jehova's getuigen geloven dat er maar 144.000 wáre christenen (zijzelf) naar het paradijs kunnen als de aarde wordt vernietigd. Dit weet ik overigens niet zeker, maar lijkt me wel de meest logische verklaring voor het feit dat er geen uitleg wordt gegeven als je zoekt naar 'hoe word je een jehova's getuige'.
[..]
Misschien dat daar beter op gelet moet worden, vooral omdat het afzijdig houden van een beleerde toekomst, gaten maakt in het toekomstperspectief en zo de jongere de richting van IS kan treffen in de trant van 'he, zij bieden mij een toekomst, laat ik met hun meedoen'. Dat is voor zowel het antiterreurbeleid als voor de moslimbevolking niet goed, omdat a) er weer een risicogeval bij zit waar aandacht aan besteed moet worden en b) er voor de moslimbevolking er een zwart schaap bij zit die de hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht stelt, omdat de rest van de bevolking roept 'oh het is weer een moslim hoor'. Gelukkig is dat nu afgezwakt naar 'godver, weer die IS'.
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen.
[..]
Iemand anders kwam met de uitleg voor de afkorting. Ik heb al lang en breed gezocht voor de afkorting van #ica, maar er kwam, afgezien van het islamitisch college, verder niks uit wat linkt met het bericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |