Waarom niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:56 schreef Marsenal het volgende:
Anonymous spokesman Alex Poucher![]()
Hackers die zichzelf hackers noemen
Niet alle volgers zijn potentiele terroristen, ik volg zoveel mensen die mijn stem nooit zouden krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 01:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Als ze nou eens de gegevens van de pro IS volgers zouden doorgeven aan de autoriteiten.
Dezelfde authoriteiten die al deze ellende in eerste instantie hebben veroorzaakt?quote:Op woensdag 18 november 2015 01:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Als ze nou eens de gegevens van de pro IS volgers zouden doorgeven aan de autoriteiten.
Omdat ze het niet leuk vinden als ze "Daesh" genoemd wordenquote:Op woensdag 18 november 2015 00:51 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waarom is de TT niet volledig in het Arabisch? Daesh is een acronym voor ISIS in het Arabisch...
Andere naam voor IS. Voor hun is die naam niet tof omdat het lijkt op 2 andere woorden die ik niet meer weet. Oftewel, voor hun is t een vorm van belediging.quote:
Dat zal IS wel tegenhouden.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Andere naam voor IS. Voor hun is die naam niet tof omdat het lijkt op 2 andere woorden die ik niet meer weet. Oftewel, voor hun is t een vorm van belediging.
Digitale propaganda is juist een van hun sterkste middelen om jongeren te bereiken. Europese overheden zouden dit soort intelligentie moeten integreren in hun aanpak.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze tenminste een keer iets nuttigs, al heeft zoiets natuurlijk maar bar weinig invloed op het grotere geheel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |