Dat weet ikquote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was uiteraard sarcastisch. De VS kent een behoorlijke problematiek op dit vlak. Er is ook veel kritiek op Obama, omdat hij weinig doet aan de hoge zelfmoordcijfers onder veteranen als gevolg van PTSS bijvoorbeeld.
Heb ik iets gemist? Ik geloof niet dat het per land uitmaakt hoeveel soldaten aan PTSS lijden.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik beweer toch ook niet het tegendeel?
Het Orakel weet alles, alles.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Maarten is van Amerika-kenner gewoon M-O-kenner geworden.
Doe jij ook eens normaal zegquote:Op woensdag 18 november 2015 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij symboliseert slechts de putlucht die uit zijn giechel komt met die smiley.
Amerika bashen is extreem links joh.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef Tremonilas het volgende:
Een Amerika-bash in Pauw dat ik dacht nog mee heb mogen maken.
Ik was sarcastisch met mijn opmerking over Nederlandse soldaten.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik geloof niet dat het per land uitmaakt hoeveel soldaten aan PTSS lijden.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Amerika bashen is extreem links joh.
Iedereen zou dat moeten doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Amerika bashen is extreem links joh.
Kees gaat naar die Spaanse elke avondquote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef DrDentz het volgende:
De situaties van Geert Glas en Kees en Ruud zijn ook uitzichtloos maar niemand heeft zich nog aangesloten bij een terroristische organisatie.
Zou het toch aan de koran liggen?
Het is een combinatie. Het is nou eenmaal een feit dat het Westen veel moslims vermoord in Arabische landen, hoe genuanceerd je dat ook kan uitleggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ben het niet met Moarten eens wat betreft Amerika die dit monster gecreëerd heeft. Dat gelul over Sociale omstandigheden vind ik ook zo doodvermoeiend. Dan kunnen hele Hollandse achterstandswijken zelfs radicaliseren. Dat doe je niet alleen in spannende wijken als Molenbeek.
Oh jezus.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch met mijn opmerking over Nederlandse soldaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |