Stap van Stalin naar SP is niet zo groot.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Staat bekend als de Stalin van defensie. Dat dan weer wel.
Pang pang pangquote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom krijgen Nederlandse militairen altijd PTSS?
Heeft los van dat ook gewoon een helder en goed verhaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gestudeerd aan de Universiteit in Leuven en momenteel is ie onderzoeker aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Ik heb nog geen oplossing gehoord.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef Tremonilas het volgende:
[..]
Heeft los van dat ook gewoon een helder en goed verhaal.
Vanwege zijn eerdere uitspraken, de blik in zijn ogen en zijn uitje naar Syrië met radicale moslims.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom dacht je het in eerste instantie?
Ja hij heeft wel een boze blik :pquote:Op woensdag 18 november 2015 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanwege zijn eerdere uitspraken, de blik in zijn ogen en zijn uitje naar Syrië met radicale moslims.
Heb jij die wel?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen oplossing gehoord.
Nee, want die is minister van defensie.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht in de aankondiging voor de reclame dat het om een kennis zou gaan.
Omdat we hier in een vrij softe samenleving opgroeien en beschermd worden voor de boze buitenwereld.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom krijgen Nederlandse militairen altijd PTSS?
Zoals veel moslims....quote:Op woensdag 18 november 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel een boze blik :p
Gelukkig hebben ze in stoere landen als de VS geen PTSS.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat we hier in een vrij softe samenleving opgroeien en beschermd worden voor de boze buitenwereld.
Oh dat zie ik niet...quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoals veel moslims....
Ik zie vaak het vuur in hun ogen.
Alsof deze zo makkelijk te formuleren is... Als deze er überhaupt is behalve dat hele gebied in een parkeerplaats te veranderen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen oplossing gehoord.
Stond op facebookquote:Op woensdag 18 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Hoe weet Maarten dit allemaal? National Geographic?
Hij geeft wel Filip Dewinter en het Vlaams Belang en de Overheid de schuld.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef Tremonilas het volgende:
[..]
Heeft los van dat ook gewoon een helder en goed verhaal.
Amerikaanse veteranen krijgen ook PTSS, worden ongeschikt bevonden en aan hun lot over gelaten.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Omdat we hier in een vrij softe samenleving opgroeien en beschermd worden voor de boze buitenwereld.
Dat verklaart wel waarom de Russische ex-medic een oase van rust is hier in de kliniek en de andere Nederlander ook ex-medic, een zenuwpees. De een is ook wat ruwer/harder dan de ander.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in stoere landen als de VS geen PTSS.
Amerikaanse militairen zijn ook softies, pubers met het duurste mooiste materiaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Amerikaanse veteranen krijgen ook PTSS, worden ongeschikt bevonden en aan hun lot over gelaten.
Daar ook uiteraard. Kijk de docu Beer is cheaper than therapy maar eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in stoere landen als de VS geen PTSS.
Alle soldaten waar dan ook kunnen PTSS krijgen? Ook IS-strijders.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij kan de feiten zonder media-duiding zelf optellen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Hoe weet Maarten dit allemaal? National Geographic?
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
De mond van Maarten is net een ruftende anus van een vuil varken.
Dat was uiteraard sarcastisch. De VS kent een behoorlijke problematiek op dit vlak. Er is ook veel kritiek op Obama, omdat hij weinig doet aan de hoge zelfmoordcijfers onder veteranen als gevolg van PTSS bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar ook uiteraard. Kijk de docu Beer is cheaper than therapy maar eens.
Natuurlijk. Ik beweer toch ook niet het tegendeel?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:30 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Alle soldaten waar dan ook kunnen PTSS krijgen? Ook IS-strijders.
Dat weet ikquote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was uiteraard sarcastisch. De VS kent een behoorlijke problematiek op dit vlak. Er is ook veel kritiek op Obama, omdat hij weinig doet aan de hoge zelfmoordcijfers onder veteranen als gevolg van PTSS bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |