Niet zo serieus allemaal, het is het interwebs maar.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. 100 in de WAO. PM me dan leg ik het je uit. Eigenlijk liever niet. Je hebt geen idee misbaksel.
Hij is dan ook een klasse of 5 minder goed, dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:57 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook het is inderdaad een opmerkelijke voetballer die Zlatan. Jammer dat hij nooit die sterrenstatus als Ronaldo of Messi heeft behaalt.
Gek he?quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:57 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook het is inderdaad een opmerkelijke voetballer die Zlatan. Jammer dat hij nooit die sterrenstatus als Ronaldo of Messi heeft behaalt.
Denemarken is wel een erg grote tegenstander ofniet.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee klopt. En zoals wedstrijden waar het ek op het spel staat. Oh wacht.
Was mijn eerste WK, echt een paar weken ervoor ontdekte ik voetbal. Iedereen liep nog op zwarte schoenen en die shirtjesquote:Op woensdag 18 november 2015 23:10 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooie beelden. Wat waren we goed
Wat een elftal.
Tja, wie niet?quote:Op zondag 22 november 2015 01:35 schreef superniger het volgende:
Hij had toch ook Sylvie Meis geneukt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |