Link?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik wilde een leuke grabbelfoto voorstellen.
Trouwens, geef toe, Gerard Butler is ook wel 10/10.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik wilde een leuke grabbelfoto voorstellen.
http://41.media.tumblr.co(...)RG1qjyni8o1_1280.jpgquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Link?
Er is altijd ruimte voor 2 he.
Oe, ik weet welke ik kies!quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
En eens. Altijd plaats voor twee. Of drie.
Ik bedoelde in totaal.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe, ik weet welke ik kies!
Maar jij kan dus drie peners tegelijk aan?
Het is een kruising tussen filosofie, politiek en economie. Economie heb ik al gedaan. Wil meer de politieke kant op in het bedrijfsleven. Ben nu meer accountant/controller, wil meer een generalist worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat wil je met politiek doen dan? En welke richting binnen de studie??
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik bedoelde in totaal.
Ging het over piemels dan?
Algemene economie of bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen filosofie, politiek en economie. Economie heb ik al gedaan. Wil meer de politieke kant op in het bedrijfsleven. Ben nu meer accountant/controller, wil meer een generalist worden.
Heb een propedeuse econometrie en later hbo bedrijfseconomie/controlling afgerond.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Algemene economie of bedrijfseconomie?
En wat is de politieke kant in het bedrijfsleven?
Maar je doelt dus gewoon op de politieke spelletjes binnen bedrijven? Dat heeft toch niets te maken met wat je bestudeert bij een studie politicologiequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb een propedeuse econometrie en later hbo bedrijfseconomie/controlling afgerond.
Lol. Bijna alles in het bedrijfsleven is politiek. Ik ben echt een cijferneukert, wil me breder ontwikkelen.
Nee, geen spelletjes. In het bedrijfsleven moet je ook lobbyen, politiek bedrijven en wat niet meer, als consultant bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je doelt dus gewoon op de politieke spelletjes binnen bedrijven? Dat heeft toch niets te maken met wat je bestudeert bij een studie politicologie
Maar dat zijn nog altijd puur praktische vaardigheden waarbij een studie politicologie me ook op geen enkele wijze lijkt te helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, geen spelletjes. In het bedrijfsleven moet je ook lobbyen, politiek bedrijven en wat niet meer, als consultant bijvoorbeeld.
Het is ook het snijpunt van economie, filosofie en politicologie, waarbij je juist gebruikt maakt van de analytische tools uit de drie disciplines.
Plus dat het me gewoon leuk lijkt en ik een grote behoefte heb aan informatie.
Ik heb vorig jaar ook een diploma gehaald tot gewichtsconsulent en ben nu bezig een studie tot stresscounselor af te ronden, ook totaal geen nut, maar heb er wel lol in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat zijn nog altijd puur praktische vaardigheden waarbij een studie politicologie me ook op geen enkele wijze lijkt te helpen.
Neemt niet weg dat ik het heel tof vind dat je dat gaat doen hoor, interesse is ook een hele goede reden natuurlijk.
Hehe coolquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook een diploma gehaald tot gewichtsconsulent en ben nu bezig een studie tot stresscounselor af te ronden, ook totaal geen nut, maar heb er wel lol in.
Nick Jonasquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef Rezania het volgende:
Zeg, wie is die leuke gozer in de OP? Die ene die loopt te graaien.
Holy shit, srsly? Die is echt veranderd dan.quote:
Wij kunnen dus ook zoiets verwachten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb ooit naar al m'n Facebook vrienden een kerstkaart gestuurd van mezelf met een kerstmuts in een bad met enkel wat schuim op strategische plekken. Denk ik opeens aan door al die foto's van Sebastián.
Pics.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb ooit naar al m'n Facebook vrienden een kerstkaart gestuurd van mezelf met een kerstmuts in een bad met enkel wat schuim op strategische plekken. Denk ik opeens aan door al die foto's van Sebastián.
Paxcon die pics neemt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Hee jongens. Klopt het dat Paxcon hier een Pic van zijn buik heeft gepost?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Hee jongens. Klopt het dat Paxcon hier een Pic van zijn buik heeft gepost?
Ja, hier dus niet hè.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus niet. Ben meer dan een stuk vlees
Ben je uit de kast? Eindelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus niet. Ben meer dan een stuk vlees
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Paxcon lijkt me wel een goede gozer. Zo eentje die ik op m'n sleutels zou durven laten passen.
Nee, nu. Snel, zoek een kerstmuts en ga naakt!quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:04 schreef Kaas- het volgende:
Haha, misschien met kerst weer. Duurt niet zo lang.
Viezerikquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar 'waait' stond las ik 'ben'
Lastig om homo te zijn soms
hehequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar 'waait' stond las ik 'ben'
Lastig om homo te zijn soms
Nee morgen date met een meisje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je uit de kast? Eindelijk!
DMquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Volgens mij heb ik nog een strategische schuimfoto.
heb je je haar inmiddels weer gefreshed?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee morgen date met een meisje waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Volgens mij heb ik nog een strategische schuimfoto.
Smooth hosselboii.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zat weer aan vunzige dingen te denken zeker
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:13 schreef Kaas- het volgende:
Nou slaap lekker mensen, allemaal op tijd naar bed he
Ja maar ze wist nog niet zeker of ze kon. Sindsdien wel leuk gepraat dus kan niet meer misgaan eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je je haar inmiddels weer gefreshed?
gezellig hoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar ze wist nog niet zeker of ze kon. Sindsdien wel leuk gepraat dus kan niet meer misgaan eigenlijk
Misschien morgen, misschien is het een date of misschien is het een meisje?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens een leuke vriendin regelen?quote:
nooitquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens een leuke vriendin regelen?
Misschien morgen een datequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Misschien morgen, misschien is het een date of misschien is het een meisje?
Oh doe je m'n ouders na?quote:
chanantquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh doe je m'n ouders na?
Nee die gaan dat niet meer vragen. Al vroeg m'n vader wel eens of ik een vriendin heb.
Moeder vroeg en vraagt zulke dingen nooitquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sws irritante vraag dat. En daarna waarom niet
mine vragen het nooit gelukkigquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moeder vroeg en vraagt zulke dingen nooit
is echt zo'n vadersdingetje volgens mij
ja echt domme vragenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mine vragen het nooit gelukkig
Maar ook andere mensen die dat vragen
Haha, zo awkward altijd. Deed mijn moeder ook vroeger.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh doe je m'n ouders na?
Nee die gaan dat niet meer vragen. Al vroeg m'n vader wel eens of ik een vriendin heb.
Vraagt ze nu niet of je al een vriendje hebt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, zo awkward altijd. Deed mijn moeder ook vroeger.
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vraagt ze nu niet of je al een vriendje hebt?
Oh, ik ken een homo, jullie moeten daten!quote:Op woensdag 18 november 2015 00:04 schreef Peter het volgende:
Ze draagt nog net geen kandidaten aan? "een zoon van mijn collega is ook homo, hij houdt van postzegels, iets voor jou?"
Jullie zijn meestal wel erg makkelijk tochquote:Op woensdag 18 november 2015 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik ken een homo, jullie moeten daten!Ja, want zo werkt het.
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie zijn meestal wel erg makkelijk toch
Zullen wij anders daten, kan ik gewoon ja antwoorden, lekker makkelijk.quote:
Smooth!quote:Op woensdag 18 november 2015 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen wij anders daten, kan ik gewoon ja antwoorden, lekker makkelijk.
wowquote:Op woensdag 18 november 2015 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen wij anders daten, kan ik gewoon ja antwoorden, lekker makkelijk.
Awww, kasthomo's.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
Ik kom even op bezoek hier.
(ik ben geen hommo)
Zou ik ook zeggen op die leeftijd. Komt wel goed.quote:
KLB / Verslaafd zijn aan het nieuwe album van JBquote:Op woensdag 18 november 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
Ik kom even op bezoek hier.
(ik ben geen hommo)
Dus iedereen die luistert naar JB is gay? Lol.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
KLB / Verslaafd zijn aan het nieuwe album van JB
Doei
Nee alleen jijquote:Op woensdag 18 november 2015 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus iedereen die luistert naar JB is gay? Lol.
whahahhahahah 3 dms srslyquote:Op woensdag 18 november 2015 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier roepen jullie ook meteen om foto's als ik post en drie dm's gehad
Nu ben je een onbekende, door een pic weet ik of je op het exclusieve 'Oh ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap t wel hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan wil je alleen even leuk praten hier
Beetje knuffelen, beetje neuken, moet kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Dan wordt het zo serieus
Alleen mortaxx doet dit soort dingen op de 1e datequote:Op woensdag 18 november 2015 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje knuffelen, beetje neuken, moet kunnen.
Daten houdt ook meer dan één date in.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen mortaxx doet dit soort dingen op de 1e date
Ja daagquote:Op woensdag 18 november 2015 00:37 schreef Rezania het volgende:
Moet je trouwens wel in Leiden komen wonen.
Niks mis met Leiden, zoals je in de kerstvakantie zal zien.quote:
Sinds dat je in deze SC post zeg je opeens hele seksuele dingen enzoquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds dat je in deze SC post zeg je opeens hele seksuele dingen enzo
blijf preuts aub
Ik ben ontketend tegenwoordigquote:Op woensdag 18 november 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds dat je in deze SC post zeg je opeens hele seksuele dingen enzo
blijf preuts aub
Jij deed dit ook op je eerste date met bramskiquote:Op woensdag 18 november 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen mortaxx doet dit soort dingen op de 1e date
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij deed dit ook op je eerste date met bramski
Viezerik. Laat Paxcon aub Paxcon blijven.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:51 schreef Rezania het volgende:
Beter wordt Pax minder preuts, heb ik enkel voordeel van.
dit verzin je terplekkequote:Op woensdag 18 november 2015 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar is bram eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2015 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat die jongen anders zelf bepalen hoe hij zijn leven wil leiden en bemoei je vooral enkel met je eigen.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Viezerik. Laat Paxcon aub Paxcon blijven.
samen studeren. Kom nou Paxcon. Dit had ik ook tegen mijn ouders gezegd als ik op m'n veertiende zou datenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
samen studeren. Kom nou Paxcon. Dit had ik ook tegen mijn ouders gezegd als ik op m'n veertiende zou daten
Je bent wel heel erg blij dat Pax naar je toe komt he.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
In dat geval, Pax komt in de kerstvakantie hier studeren.
gezelligquote:Op woensdag 18 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
In dat geval, Pax komt in de kerstvakantie hier studeren.
Ja, oprecht. Altijd gezellig met die jongen.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg blij dat Pax naar je toe komt he.![]()
Beetje biertjes drinken, beetje gamen, lullen, lachen. Leuk.quote:
Paxcon drinkt liever warm waterquote:Op woensdag 18 november 2015 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje biertjes drinken, beetje gamen, lullen, lachen. Leuk.
Lachen toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze opmerkingen vindt hij vreselijk
Ik ga vanavond.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik was in Carre bij Priscilla, queen of the desert. Nu ga ik wel vaker naar musicals maar ik heb nog nooit zo veel homo's tegelijk in het theater gezien
Ik kan wel lief zijn, komt goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
luister naar mijn tips of die date wordt geen genot
Whehehequote:Op woensdag 18 november 2015 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem oordopjes mee...quote:
Dan mis je in ieder geval alle cruisende homo's als je gaat pissen in de pauzequote:Op woensdag 18 november 2015 09:04 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga vanavond direct uit werk naar The Prodigy in Ziggo Dome, ben dan juist waarschijnlijk juist de enige homo.
Ik pis dan altijd traag en moeilijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan mis je in ieder geval alle cruisende homo's als je gaat pissen in de pauze
Hokjes ftwquote:Op woensdag 18 november 2015 09:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik pis dan altijd traag en moeilijk.Dus ben ik wel blij om.
Ik ga vrijdagquote:
Ik was zo met je meegegaan hoor. Maar heb ze al een x gezien.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:04 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga vanavond direct uit werk naar The Prodigy in Ziggo Dome, ben dan juist waarschijnlijk juist de enige homo.
Doet niet iedere man dat, ongeacht geaardheid?quote:Op woensdag 18 november 2015 09:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nja, ik vind het zelf soms ook wel leuk om even te spieken.
Maken nog steeds albumsquote:
Oh misschien wel jaquote:Op woensdag 18 november 2015 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet niet iedere man dat, ongeacht geaardheid?
Ik ook, gewoon weer gaanquote:Op woensdag 18 november 2015 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zo met je meegegaan hoor. Maar heb ze al een x gezien.
Doelde ze niet gewoon op de kaas op je cock?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh misschien wel jaik had een paar buitenlandse vrienden tijdens m'n uitwisseling die tijdens het pissen constant bij j over het schotje keken en dan zeiden "nice cock, Kaas"
verder zo hetero als wat hoor
Ik vond 1x wel prima. Zeker omdat er volgens mij niet gek veel nieuw materiaal is. Maar dat weet ik eigenlijk niet. Is er een nieuwe cd?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doelde ze niet gewoon op de kaas op je cock?
Och, is Ginuwine weer opgestaan?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:14 schreef Rezania het volgende:
Deze blijft wel leuk:
If you're horny
Let's do it
Ride it
My pony
I feel your pain, man.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Nog 26 nachtjes slapen en dan is m'n Aziaat hier
Na 6 maanden wachten
Neequote:Op woensdag 18 november 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doelde ze niet gewoon op de kaas op je cock?
Goede seksmuziekquote:Op woensdag 18 november 2015 10:14 schreef Rezania het volgende:
Deze blijft wel leuk:
If you're horny
Let's do it
Ride it
My pony
Ik geloof t niet. Ik ben erg visueel ingeteld, dus foto's zouden mijn gedachten kunnen veranderen.quote:
Ja, dit gaat natuurlijk nooit goedquote:Op woensdag 18 november 2015 10:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
I feel your pain, man.
Dat heb ik ook zes jaar gedaan
Parks & Recquote:Op woensdag 18 november 2015 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, is Ginuwine weer opgestaan?
Had ie geld nodig? #terenopjeonedayfly
Bij mij eindigde het in een huwelijk, dus weet waar je aan begintquote:Op woensdag 18 november 2015 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dit gaat natuurlijk nooit goed
Maar ook weer in een scheiding, dus ik kan ook t hele gedoe overslaanquote:Op woensdag 18 november 2015 11:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij mij eindigde het in een huwelijk, dus weet waar je aan begint
Kijk ik niet. Is me wel eens aangeraden, maar heb nog te veel te kijken/doen.quote:
Dat had daar dan weer niks mee te maken..quote:Op woensdag 18 november 2015 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ook weer in een scheiding, dus ik kan ook t hele gedoe overslaan
Opportunistisch ventjequote:Op woensdag 18 november 2015 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof t niet. Ik ben erg visueel ingeteld, dus foto's zouden mijn gedachten kunnen veranderen.
Aren't we all? Puur altruism bestaat niet.quote:
Hoe ik rt vol hou? Iedere dag texten, bellen of skypen.quote:6 maand op je vriend wachten is trouwens wel echt lang zeg, hoe houd je het vol? Zelf ook eens 4 maand moeten doen, vreselijk
Doe je goed. Ik miste het knuffelen en elkaar vasthouden eigenlijk zelfs nog meerquote:Op woensdag 18 november 2015 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aren't we all? Puur altruism bestaat niet.
[..]
Hoe ik rt vol hou? Iedere dag texten, bellen of skypen.
En seks Mogen hebben.
jij kent me goedquote:Op woensdag 18 november 2015 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze opmerkingen vindt hij vreselijk
Ik ga anders wel mee als bodyguard. Rez beetje op afstand houden en zo.quote:
Je raakt me 1 keer aan en valt gelijk op je knieën.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga anders wel mee als bodyguard. Rez beetje op afstand houden en zo.
Om hem dan zelf opeens te claimen.
ga je gang, ik kijk wel toequote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga anders wel mee als bodyguard. Rez beetje op afstand houden en zo.
Om hem dan zelf opeens te claimen.
[[*talktothehandsmiley]quote:Op woensdag 18 november 2015 12:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je raakt me 1 keer aan en valt gelijk op je knieën.
Ja, lekker. En dan zo je keel in, lekker verfrissend.quote:
Volgens mij had je t dan net andersom, niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 11:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik miste het knuffelen en elkaar vasthouden eigenlijk zelfs nog meermaar heb toen gewoon 4 maanden geen seks gehad daar op uitwisseling
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker. En dan zo je keel in, lekker verfrissend.
Ja lukte eigenlijk ook prima.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij had je t dan net andersom, niet?
Dat je m de hele tijd zag en dan 4 maanden niet.
Nou die 4 mnd zonder seks zou ik dan ook wel volhouden hoor
De kaasscene. Die moet toch groot zijn in dit land!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:39 schreef Kaas- het volgende:
Niet dat ik hier 'in de scene zit' trouwens.
I'd love me some sugardaddyquote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef sebastiansdrawings het volgende:
In Frankrijk heb je een merk suikerklontjes dat 'Daddy' heet
In Berlijn een koffieketen die Balzac heet.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef sebastiansdrawings het volgende:
In Frankrijk heb je een merk suikerklontjes dat 'Daddy' heet
Geheim genootschap.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kaasscene. Die moet toch groot zijn in dit land!
Dan wil ik enkel ouwe kaas, bah.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kaasscene. Die moet toch groot zijn in dit land!
Ja aan die jonge kaas zit vaak kraak noch smaakquote:Op woensdag 18 november 2015 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wil ik enkel ouwe kaas, bah.
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De kaasgrap begint wel een beetje belegen te worden
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De kaasgrap begint wel een beetje belegen te worden
Ik ken je niet buiten je user ID, dus het wordt dan wat lastig de draak met je te stekenquote:Op woensdag 18 november 2015 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Soms smelt ik van jullie lieve berichten en grapjes.
Is die ook gemaakt.
En nu potverdorie genoeg over kaas, tenzij het over mij gaat.
Hoeft ook niet per ze in negatieve sferen.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken je niet buiten je user ID, dus het wordt dan wat lastig de draak met je te steken
Idd. Ouwe kaas.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja aan die jonge kaas zit vaak kraak noch smaak
Waar ga je je draak steken?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken je niet buiten je user ID, dus het wordt dan wat lastig de draak met je te steken
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nu overigens prachtig werk. Er is hier tentamenweek, dus ik zit gewoon wat te surveilleren. Maar kan dus betaald beetje fokken gewoon, niemand die afkijkt bij een toets Engels.
Durf alleen geen Snapchats te openen, vanochtend gedaan en kwamen er net leerlingen binnen gvd. Gauw weggedrukt maar dus een foto gemist, want daarna verdwijnt die.
Ik heb er nog eentje staan die ik zo kan bekijken als ik vrij ben. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]Gewoon opscheppen tegen leerlingen.
"de draak steken" hoeft ook niet negatief te zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per ze in negatieve sferen.
Je kan toch 1x per dag een foto voor de 2e x bekijken?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nu overigens prachtig werk. Er is hier tentamenweek, dus ik zit gewoon wat te surveilleren. Maar kan dus betaald beetje fokken gewoon, niemand die afkijkt bij een toets Engels.
Durf alleen geen Snapchats te openen, vanochtend gedaan en kwamen er net leerlingen binnen gvd. Gauw weggedrukt maar dus een foto gemist, want daarna verdwijnt die.
Nou je kan t veel noemen, maar een draak?quote:
Ja, maar dan moet je dat direct doen. Nu issie weg.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan toch 1x per dag een foto voor de 2e x bekijken?
He poke. Daar gaat je FOMO t dak door!quote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dat direct doen. Nu issie weg.
Vuurspuwende draak.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je kan t veel noemen, maar een draak?![]()
Ik verklein liever het fysieke verschil.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij wordt per dag relatief kleiner.
Technisch correct, biatch.
Heb jij zoveel snaps dan? Perv.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje staan die ik zo kan bekijken als ik vrij ben. Ben benieuwd.
Volgens mij heeft Rezania wel wat sales-ervaring achter het station opgedaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:46 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo homo's!
We hebben 2 supertoffe Sales vacatures! Doe er je voordeel mee..
https://www.planetromeo.com/en/jobs/
Anonieme dick pics die zichzelf verwijderen na een paar secquote:
Vraag je om een nieuwe, of is dat abnormaal op Snapchat?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dat direct doen. Nu issie weg.
Ik heb m'n naam erop getatoeëerd. Heel klein lettertype, slechts af en toe leesbaar.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anonieme dick pics die zichzelf verwijderen na een paar sec
Stuur gewoon je leuter met je naam er op man
Als je weet van wie het is, dan is het toch niet anoniem?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, station Leiden heeft geen achterkant.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rezania wel wat sales-ervaring achter het station opgedaan.
Ik denk dat ik idd ff ga vragen om eentje extra.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vraag je om een nieuwe, of is dat abnormaal op Snapchat?
Gewoon vol met het gezicht erop, yolo. Lul hebben we toch wel allemaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ouwe viezerik.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik idd ff ga vragen om eentje extra.
Moet je dus van dichtbij kijken.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb m'n naam erop getatoeëerd. Heel klein lettertype, slechts af en toe leesbaar.
De ziekenhuiskant is toch de achterkant?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:50 schreef Rezania het volgende:
Nee, station Leiden heeft geen achterkant.
Soms heb je alleen een user ID zonder dat je weet wie er achter zitquote:Op woensdag 18 november 2015 15:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als je weet van wie het is, dan is het toch niet anoniem?
Kunnen we hier de GUPA grap maken?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb m'n naam erop getatoeëerd. Heel klein lettertype, slechts af en toe leesbaar.
Vind je? Ik vind gewoon dat het twee ingangen heeft.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De ziekenhuiskant is toch de achterkant?
Precies. Zo doen we dat!quote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon vol met het gezicht erop, yolo. Lul hebben we toch wel allemaal.
Ja, nee, enkel bij snapchat.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Zo doen we dat!
*past dudesnude profile aan*
Ik zit nu te tellen hoeveel Fok!-homo piemels ik eigenlijk heb gezien.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Zo doen we dat!
*past dudesnude profile aan*
GEMENGDE GEVOELENS!quote:Op woensdag 18 november 2015 15:58 schreef Rezania het volgende:
Wtf is dat? Ik ruik naar AmbiPur. Vraag me af of het iemand zou opvallen als ik de quote verkloot.
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik zit nu te tellen hoeveel Fok!-homo piemels ik eigenlijk heb gezien.
En jij openen voor al die koters, blijkt het projectiescherm aan te staan.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Aight, de persoon stuurt ook gewoon direct een tweede haha. Te makkelijk eigenlijk.
En je komt op?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik zit nu te tellen hoeveel Fok!-homo piemels ik eigenlijk heb gezien.
Dat kanquote:Op woensdag 18 november 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw aantal.
Mannnnn ik ben echt helemaal para ik durf amper op m'n telefoon te kijken. Open ik die app net vraagt er een "meneer mag ik een blaadje?" nadat ik al een seconde of tien niet doorhad dat ie blijkbaar z'n vinger opstakquote:Op woensdag 18 november 2015 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij openen voor al die koters, blijkt het projectiescherm aan te staan.
Klinkt eerder gewoon preuts.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:13 schreef Kaas- het volgende:
Paxcon heeft wel klasse hoor. Gewoon niet toegeven aan de sociale druk hier.
Die van mij ook. Zwaardvechten?quote:
Die nieuwen wil jij echt wel zien man.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zwaardvechten?
Maar van de oud [HOMO] leden heb ik niet echt zoiets van "Goh daar zou ik nou de pener wel eens van willen zien!". De nieuwe ken ik nog niet
Zeg. Doe je werk eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mannnnn ik ben echt helemaal para ik durf amper op m'n telefoon te kijken. Open ik die app net vraagt er een "meneer mag ik een blaadje?" nadat ik al een seconde of tien niet doorhad dat ie blijkbaar z'n vinger opstak
Ja?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die nieuwen wil jij echt wel zien man.
Nou. Bedankt he.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar van de oud [HOMO] leden heb ik niet echt zoiets van "Goh daar zou ik nou de pener wel eens van willen zien!". De nieuwe ken ik nog niet
Mysterieus ditquote:Op woensdag 18 november 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens gisteren nog de groeten van mij gekregen via iemand anders? Ja/nee volstaat.
Ik ben de mooiheid zelve, aangenaam.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zwaardvechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |