Het is te zienquote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef Jopie78 het volgende:
Loop sinds 6 weken hard![]()
Eet heel gezond, dat wel.
Die houd je wel mooi voor jezelf he.quote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef Rezania het volgende:
Vooral die TS ja, met z'n dildo en autofalatio.
Man, je deed het midden op de Dam.quote:Op maandag 16 november 2015 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die houd je wel mooi voor jezelf he.
Mehh. Jij zou volgens mij nog eerder tot zoiets in staat zijn dan ik.quote:Op maandag 16 november 2015 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, je deed het midden op de Dam.
Maar zwembandjes?quote:Op maandag 16 november 2015 18:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik zwem, maar daar krijg ik niet echt buikspieren door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een paar maanden geleden.![]()
quote:Op maandag 16 november 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Dit elke avond een aantal keer een seconde of 25 vasthouden. Werkt als een trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een paar maanden geleden.![]()
Edit: overigens niets om je voor te schamen.![]()
Mag ik zijn kont vasthouden?quote:Op maandag 16 november 2015 18:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit elke avond een aantal keer een seconde of 25 vasthouden. Werkt als een trein.![]()
[ afbeelding ]
Planking, ik ken hetquote:Op maandag 16 november 2015 18:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit elke avond een aantal keer een seconde of 25 vasthouden. Werkt als een trein.![]()
[ afbeelding ]
Heb ik gelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2015 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik gelopen.Heb mezelf tot doel gesteld NY '17 te lopen, een hele dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed ook nog om de dag oefeningen, maar ben daar even mee gestopt.quote:
Zou wel cool zijn. Ik trainde daar ook voor (niet specifiek degene die je noemt), maar ben uiteindelijk halve marathons gaan lopen omdat ik die echt lange afstanden ontzettend saai bleek te vinden.quote:Op maandag 16 november 2015 18:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb mezelf tot doel gesteld NY '17 te lopen, een hele dan.
Aanleg?quote:Op maandag 16 november 2015 18:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik deed ook nog om de dag oefeningen, maar ben daar even mee gestopt.
Planking, sit ups, push ups etc
Wil 1 x een M op mijn lijstje, verder geen aspiraties om een wedstrijd te lopen. Loop nu 3 x per week en vind het best lekker. Zonder doel zou ik er wrs snel klaar mee zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn. Ik trainde daar ook voor (niet specifiek degene die je noemt), maar ben uiteindelijk halve marathons gaan lopen omdat ik die echt lange afstanden ontzettend saai bleek te vinden.
Is wel echt een vet doel, eigenlijk wil ik ook nog wel, gewoon om die van m'n Bucket list te halen.quote:Op maandag 16 november 2015 18:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil 1 x een M op mijn lijstje, verder geen aspiraties om een wedstrijd te lopen. Loop nu 3 x per week en vind het best lekker. Zonder doel zou ik er wrs snel klaar mee zijn.
Helemaal gestopt met lopen nu?
Zoiets had ik ook, nu of nooit.quote:Op maandag 16 november 2015 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel echt een vet doel, eigenlijk wil ik ook nog wel, gewoon om die van m'n Bucket list te halen.
Loop nog wel, 2x per week, 10-16 km per keer. Welke afstanden train je nu mee?
Goede opbouw is echt superbelangrijk, niks mis mee.quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook, nu of nooit.
Ben echt net begonnen, moet volgende week 5 km in 30 min doen en dan is het eerste programma van 8 weken klaar. Was een beetje een luie flikker
Het valt je eigenlijk niet af te zien dat je niet sport.quote:Op maandag 16 november 2015 19:03 schreef Rezania het volgende:
Ik vind het wel knap dat jullie het hardlopen vol houden. Een keer geprobeerd, vond het zo saai dat ik er na een paar keer mee ben gestopt.
Vind je?quote:Op maandag 16 november 2015 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het valt je eigenlijk niet af te zien dat je niet sport.
Zoek een maatje om mee te lopen. Ik heb mijn zusje van de bank af getrokken.quote:Op maandag 16 november 2015 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel gaan hardlopen (nou ja, als het beter weer wordt) maar ben bang dat ik ook kap na een paar keer. Heb echt een hekel aan duursporten.
Krachtsport
Uhm, altijd naar de uni Leiden, dus zo'n 25 km per dag 4 dagen per week. Weet niet of dat veel is?quote:
Best redelijk. Verklaart de goede benen.quote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, altijd naar de uni Leiden, dus zo'n 25 km per dag 4 dagen per week. Weet niet of dat veel is?
Die stonden niet op de foto's hier.. BUSTED!quote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best redelijk. Verklaart de goede benen.
De benen die totaal uit verhouding met de rest zijn ja.quote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best redelijk. Verklaart de goede benen.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Die stonden niet op de foto's hier.. BUSTED!
Die heb je net gemist dan.quote:Op maandag 16 november 2015 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Die stonden niet op de foto's hier.. BUSTED!
Getrainde kont.quote:Op maandag 16 november 2015 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit betekent volgens mij gewoon 'zere kont'.
Kan niet, ben niet in een UB.quote:Op maandag 16 november 2015 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel als je een foto van je kont post.
Ik heb al tachtigduizend collega's die steeds vragen of ik ook ga lopen. Maar die kunnen het al en ik begin dus netquote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zoek een maatje om mee te lopen. Ik heb mijn zusje van de bank af getrokken.
Nu geef je drie avonden per week op om te fokken.quote:Op maandag 16 november 2015 19:24 schreef Rezania het volgende:
Basketbal is wel tof, maar om daar nou drie avonden per week voor op te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Kan ik tenminste vrij inplannen.quote:Op maandag 16 november 2015 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu geef je drie avonden per week op om te fokken.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:26 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gewoon beginnen. Ik liep 6 weken geleden ook 2 minuten hard, nu al bijna een half uur. Gaat echt best snel.quote:Op maandag 16 november 2015 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al tachtigduizend collega's die steeds vragen of ik ook ga lopen. Maar die kunnen het al en ik begin dus net
Ja, 10/10 zou wakker naast willen worden.quote:
Nou, zou gelijk toevoegen op Snapchat en naar de UB gaan.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, zou gelijk toevoegen op Snapchat en naar de UB gaan.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef Rezania het volgende:
Sebastiaan, had je gisteren nou een stuk uit die kontfoto geknipt?
quote:
Mijn tafelgenoot was een erg goede jongen. Zo een die je zou toevertrouwen een avondje op je kinderen te passen.quote:
Ja, dat zit aan de voorkant.quote:Op maandag 16 november 2015 19:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er moet iets over blijven voor Snapchat & DM's.
Ik werk op de 7e verdieping en was laat en lift was vol, dus moest vanmiddag helemaal omhoog rennen. Eenmaal daar poker-face, adem inhouden en doen alsof ik niet bek af was.quote:Op maandag 16 november 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb twee keer de trap genomen ter compensatie
Ik ben soms ook lichtelijk vermoeid als ik op de 5e ben aangekomenquote:Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werk op de 7e verdieping en was laat en lift was vol, dus moest vanmiddag helemaal omhoog rennen. Eenmaal daar poker-face, adem inhouden en doen alsof ik niet bek af was.
Uit zicht gauw uithijgen.
Café, met een streepje op de e.quote:Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, ff cafe'tje pakken. Te voet, want ik woon op een awesome locatie.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ook. Zit me af te vragen wat ik met de rest van mijn leven aan moet.
#diep.
Via Grindr valt vast wel iemand te vindenquote:Op maandag 16 november 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
Helpt nu ook niet echt dat ik niemand om te snappen heb.
post je het hier.quote:Op maandag 16 november 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
Ja, ouwe mannen ja.quote:Op maandag 16 november 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Via Grindr valt vast wel iemand te vinden![]()
Een lichaam kan ook oud zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze zonder hoofd willen sturen
Lol, nee. Gisteren al gedaan.quote:Op maandag 16 november 2015 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
ik ben net geweest, het is jouw beurt weer.
quote:Op maandag 16 november 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
Oh.quote:
Uh, nee.quote:Op maandag 16 november 2015 21:13 schreef Peter het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2239875 Leef je uit
Jij eerst.quote:Op maandag 16 november 2015 21:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/gaybrosgonemild dan. Of https://www.reddit.com/r/gaybrosgonewild. Of https://www.reddit.com/r/gaymersgonewild.
Dat is geen taalfout maar een telefoon die niet meewerkt.quote:
Euribob?quote:Op maandag 16 november 2015 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is geen taalfout maar een telefoon die niet meewerkt.
Raad eens met wie ik in een cafe ben?
Renesite? Pax? De UB-rukker?quote:Op maandag 16 november 2015 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is geen taalfout maar een telefoon die niet meewerkt.
Raad eens met wie ik in een cafe ben?
Ook god, dan hou ik het op 63.quote:Op maandag 16 november 2015 22:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nee! Ga ik niet zeggen!
36?quote:Op maandag 16 november 2015 22:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
In één keer goed!![]()
Maar wat dacht je dan, echt
Dat is toch niet oud?quote:
Ik vind ouder worden niet leuk.quote:Op maandag 16 november 2015 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch niet oud?Bij oud denk ik echt aan 40+
De UB-rukker was er ook!quote:Op maandag 16 november 2015 21:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Renesite? Pax? De UB-rukker?
Nee, gewoon geen zin. Heb ook al 15 uur fallout 4 gespeeld dit weekend, dus daar ben ik nu ook mee klaar.quote:Op maandag 16 november 2015 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jongeee nooit iets nuttigs te doen?
Maar hoe weet je dan dat hij er was?quote:Op maandag 16 november 2015 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja soort van. Weet nog niet wie het is.
Heb je ook black ops 3?quote:Op maandag 16 november 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin. Heb ook al 15 uur fallout 4 gespeeld dit weekend, dus daar ben ik nu ook mee klaar.
[..]
Maar hoe weet je dan dat hij er was?
Nee, ik speel geen pure shooters. Heb wel een PS3, kunnen we een beetje gamen in de vakantie.quote:Op maandag 16 november 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je ook black ops 3?
Soms als ik van die filmpjes zie krijg ik enorme zin om weer een playstation te kopen
Ik heb net iets te veel gedronken om dit soort vragen tactisch te beantwoorden.quote:Op maandag 16 november 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin. Heb ook al 15 uur fallout 4 gespeeld dit weekend, dus daar ben ik nu ook mee klaar.
[..]
Maar hoe weet je dan dat hij er was?
Je bent gaan drinken, terwijl je vanavond een deadline hebt?quote:Op maandag 16 november 2015 22:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb net iets te veel gedronken om dit soort vragen tactisch te beantwoorden.
Helaas heb ik ook net iets te veel gedronken om de deadline die ik vandaag heb voor bet inleveren van het eea om 23:59 op fatsoenlijke wijze te halen. Zal ik toch moeten proberen zo.
oh nicequote:Op maandag 16 november 2015 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen pure shooters. Heb wel een PS3, kunnen we een beetje gamen in de vakantie.
Wat is je budget?quote:Op maandag 16 november 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis in Groningen wel de tv die ik op m'n slaapkamer bij ouders heb staan...
Beetje marktplaats in de gaten houden dan maar voor tv'tje met HDMI voor chromecast
Mwahquote:
Oh, ja, dat is wel heel weinig.quote:Op maandag 16 november 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah
60 euro ofzo?
Zag er laatst een van 19'' met hdmi voor 45 euro maar die had enorm kutgeluid volgens reviews en geen zin om weer speakers erbij te moeten halen.
Ja niet zo handig maar ik had het nog niet af en Euri was al in het cafe dus ben ik maar gegaan om hem niet te laten wachtenquote:Op maandag 16 november 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gaan drinken, terwijl je vanavond een deadline hebt?Mijn god hé.
Ja, maar 60 euro voor een nieuwe TV met Chromecast?quote:Op maandag 16 november 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb nu zo'n ding uit de prehistorie staan
Nee marktplaats oidquote:Op maandag 16 november 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar 60 euro voor een nieuwe TV met Chromecast?
Oh, dat moet nog wel lukken ja. Alhoewel ik mijn budget naar 100 zou verhogen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee marktplaats oid
en excl chromecast
quote:Op maandag 16 november 2015 23:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
HDMI is wel chill dan lijkt Gears of War 3 veel
Mooier
Voor 130 kan ik dan wel een nieuwe kopenquote:Op maandag 16 november 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat moet nog wel lukken ja. Alhoewel ik mijn budget naar 100 zou verhogen.
Niet een goede. Goede tweedehands voor 100 euro kan wel.quote:Op maandag 16 november 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor 130 kan ik dan wel een nieuwe kopen
Vast, maar zo werkt het niet.quote:Op maandag 16 november 2015 23:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind je die niet leuk?
GoW is zooo vet
Ja, oké, laat maar, ik dacht te moeilijk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh jawel toch? Als je scart kavel ipv HDMI kavel doet is het beeld gewoon kut.
Hahahaquote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oké, laat maar, ik dacht te moeilijk.
Nee, ik dacht technischer dan jij, die simpele logica van jou brak mijn complexe redenatie.quote:Op maandag 16 november 2015 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha
Dronken alfa is technischer dan jij BITCH![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een apart scherm voor m'n PS4 omdat ik die niet kan aansluiten op m'n iMac.
En tv is te klein.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Zo, doe maar duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een apart scherm voor m'n PS4 omdat ik die niet kan aansluiten op m'n iMac.
En tv is te klein.
Ik heb gewoon een game-PC.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Zo'n soort tvtje moet ik ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een apart scherm voor m'n PS4 omdat ik die niet kan aansluiten op m'n iMac.
En tv is te klein.
Misschien iets groter
Ziet er mooi uit.quote:Op maandag 16 november 2015 23:15 schreef Rezania het volgende:
http://www.philips.nl/c-p(...)tv-met-pixel-plus-hd
Ik heb deze.
Maar dan maakt het sowieso niet uit als je upgrade, mooier wordt het er toch niet op.quote:Op maandag 16 november 2015 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit.
Heb zelf een 40'' maar heb in m'n studentenkamer geen digitale tv dus een beetje zonde om om te wisselen
Ik kan nu niets casten enzoquote:Op maandag 16 november 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan maakt het sowieso niet uit als je upgrade, mooier wordt het er toch niet op.
The fuck is casten anyway?quote:Op maandag 16 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan nu niets casten enzo
dat vind ik kut
Daarom vind ik een 22'' ofzo hier ook prima
media casten naar je tvquote:
Oh, ik heb dat in mijn TV zitten allemaal.quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
media casten naar je tv
via je telefoon/laptop icm Chromecast
Netflix en NPO Gemist en gedownloade series enzo
quote:Op maandag 16 november 2015 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik dacht technischer dan jij, die simpele logica van jou brak mijn complexe redenatie.
wattequote:Op maandag 16 november 2015 23:27 schreef Rezania het volgende:
Maar Pax, chromecast, dat is toch zo'n USB stick? Kan je daar anders niet een raspberry PI voor gebruiken, die zou je moeten kunnen aansluiten met scart.
Is gewoon een kleine computer met Linux erop, kan je best toffe dingen mee doen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
watte
en dat wordt zeker door geen enkele app ondersteund
Oh, ja, dat wist ik niet. Dan gewoon een TV kopen ja.quote:Op maandag 16 november 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Heb al een chromecast en dat werkt perfect
oh wat ingewikkeld allemaalquote:Op maandag 16 november 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon een kleine computer met Linux erop, kan je best toffe dingen mee doen.
Valt wel mee hoor, is ook gewoon een OS waar programma's voor zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me super sexyquote:
Ik wil binnenkort een nieuwe kopen en mijn oude verkopen (42" Samsung smart TV) maar dan moet je wel naar Amsterdam komen om hem op te halen.quote:Op maandag 16 november 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis in Groningen wel de tv die ik op m'n slaapkamer bij ouders heb staan...
Beetje marktplaats in de gaten houden dan maar voor tv'tje met HDMI voor chromecast
Hoeveel Bigmacs is dat?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een nieuwe kopen en mijn oude verkopen (42" Samsung smart TV) maar dan moet je wel naar Amsterdam komen om hem op te halen.
Volgende keer zal ik ook de rest van het topic lezen voor ik reageer
Ligt eraan of je met extra kaas en bacon wil.quote:
iMac zou toch ook behoorlijk klein zijn, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een apart scherm voor m'n PS4 omdat ik die niet kan aansluiten op m'n iMac.
En tv is te klein.
Mijn TV is ook voornamelijk voor m'n PS4. En dvd's en bluray, maar die kijk ik via de PS4
Ik zet de TV ook standard aan met de PS4 controller. Ik gebruik 'm nooit zonder dat dat ding ook aangaat.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
Ze willen geen homo's in de bus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:28 schreef Rezania het volgende:
Bussen die voor je neus wegrijden als je aan komt lopen.
fittiequote:Op dinsdag 17 november 2015 10:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, jij past niet eens in de bus.
Dan is het tenminste niet erg om de bus te missen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, jij past niet eens in de bus.
Dat is wel kut. Heb ik ook eens gehad, moest ik 5 km lopen terwijl ik dronken was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:55 schreef Kaas- het volgende:
Ik was vanochtend te laat voor college, omdat m'n fiets vannacht gejat bleek te zijn en moest toen snel de tram pakken.
Maar daar paste ik gelukkig wel in, na wat passen en meten.
Whehe, uur verder.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Heb ik ook eens gehad, moest ik 5 km lopen terwijl ik dronken was.
Gewoon op tijd komen. ORDNUNG MUSS SEIN!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:28 schreef Rezania het volgende:
Bussen die voor je neus wegrijden als je aan komt lopen.
Niet per ongeluk bij de kroeg laten staan en naar huis gelopen omdat je dacht dat je lopend was?quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:55 schreef Kaas- het volgende:
Ik was vanochtend te laat voor college, omdat m'n fiets vannacht gejat bleek te zijn en moest toen snel de tram pakken.
Maar daar paste ik gelukkig wel in, na wat passen en meten.
Nee ik ging ook al lopend maar de kroeg. Kon m'n fiets toen zo snel ook niet vinden maar dacht dat dat wel goed zou zitten. Niet dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet per ongeluk bij de kroeg laten staan en naar huis gelopen omdat je dacht dat je lopend was?
Mutsquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee ik ging ook al lopend maar de kroeg. Kon m'n fiets toen zo snel ook niet vinden maar dacht dat dat wel goed zou zitten. Niet dus.Wat dat betreft kan het best zijn dat hij al voor afgelopen nacht gestolen is.
Jouw docenten zijn gewoon nog gekker dan die glazenbolwrijvers bij ons.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:08 schreef Rezania het volgende:
Docent is met pepermunt aan het gooien.
Onze opleidingsdirecteur is wel echt niet helemaal 100% ja. Gelukkig wel grappig gek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw docenten zijn gewoon nog gekker dan die glazenbolwrijvers bij ons.
Jij hebt les van Trelawney?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw docenten zijn gewoon nog gekker dan die glazenbolwrijvers bij ons.
Het was ook wel een beetje nerdyquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest googelen, weer niets van Harry Potter.
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje nerdy
Hou je wel van lezen?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest googelen, weer niets van Harry Potter.
Ik weet wel dingen van Harry Potter, maar had de naam Trelawney echt niet herkend hoorquote:
Ik weet nog een leuke trilogie over een homoseksuele politieagentquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Alleen dan nog steeds geen Harry Potter.
Niks mis met nerds trouwens hoor.
Emma Thompsonquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel dingen van Harry Potter, maar had de naam Trelawney echt niet herkend hoor
Het is dat ik net vorige week een Harry Potter marathon heb gedaan (ik was ziek), anders had ik het denk ik ook niet 1,2,3 geweten...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel dingen van Harry Potter, maar had de naam Trelawney echt niet herkend hoor
Om het eerlijk te houden kies ik voor een vechtstijl die we beiden niet goed beheersen: Turks modderworstelen.quote:
Ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als een ontzettend goed boek. Alledrie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke trilogie over een homoseksuele politieagent
Vergaderingen bij commissies.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:48 schreef Rezania het volgende:
Vandaag drie vergaderingen en twee blokuren college. RIP sociaal leven.
Opleidingscommissie en symposiumcommissie is serieuze shit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vergaderingen bij commissies.
Drie uur lang discussieren over welk bier er op de tap gaat.
Wel goed hoor. Met zo'n beta-opleiding moet je toch aantonen met je cv dat je wel eens met andere mensen hebt gesproken en zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opleidingscommissie en symposiumcommissie is serieuze shit.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met zo'n beta-opleiding moet je toch aantonen met je cv dat je wel eens met andere mensen hebt gesproken en zo.
Ik werp me op als scheidsrechter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Om het eerlijk te houden kies ik voor een vechtstijl die we beiden niet goed beheersen: Turks modderworstelen.
Doe dan olieworstelen en dan dat de winnaar de verliezer anaal mag domineren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Om het eerlijk te houden kies ik voor een vechtstijl die we beiden niet goed beheersen: Turks modderworstelen.
Denken studenten dat nog steeds? Dat commissies relevant zijn voor je CV?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met zo'n beta-opleiding moet je toch aantonen met je cv dat je wel eens met andere mensen hebt gesproken en zo.
Ik doe het gewoon omdat leuk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Denken studenten dat nog steeds? Dat commissies relevant zijn voor je CV?![]()
Whaha, wel lekkere heilzame modder en zo he?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben deel 1 kwijtquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt als een ontzettend goed boek. Alledrie.
Maar er zijn dan misschien mensen die -willen- verliezen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe dan olieworstelen en dan dat de winnaar de verliezer anaal mag domineren.
Ja, dan geef ik me dus meteen gewonnenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe dan olieworstelen en dan dat de winnaar de verliezer anaal mag domineren.
Vind ik goed. Tussen de klappen en klemmen door beetje insmeren en zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, wel lekkere heilzame modder en zo he?
Tuurlijk niet, iedereen is top toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar er zijn dan misschien mensen die -willen- verliezen.
Fulltime bestuur van een vereniging voor een jaartje heeft me wel erg geholpen bij het vinden van een stage.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Denken studenten dat nog steeds? Dat commissies relevant zijn voor je CV?![]()
Ben jij 100% bottom?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan geef ik me dus meteen gewonnen
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, iedereen is top toch?
Wil je je anaal laten domineren dan? Kom maar.quote:
Niet 100%.quote:
"Wat is er zo grappig?" vroeg iemand toen ik dit las.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil je je anaal laten domineren dan? Kom maar.
Net alsof jij nee zou kunnen zeggen tegen mijn 30cm.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Wat is er zo grappig?" vroeg iemand toen ik dit las.
"Ehm niets joh".
Lijkt me typisch zo'n momentje dat ik niet helder na zou denken over het antwoord maar gewoon instinctief zou handelen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij nee zou kunnen zeggen tegen mijn 30cm.
Dus voorover buigen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me typisch zo'n momentje dat ik niet helder na zou denken over het antwoord maar gewoon instinctief zou handelen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet werken, geen tijd om te antwoorden.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben deel 1 kwijt(nee wondy, nog steeds niet terug)
Deel 2 en 3 heb ik nogMaar deel 3 nog niet gelezen
Maar da's redelijk recent toch?quote:
Jup. Nou ja, jaartje of..... 3.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup. Nou ja, jaartje of..... 3.
Sinds de stomme hetero loser ex boyfriend eigenlijk
Toch nog iets goeds uitgekomen dusquote:
Of ingekomen.quote:
Da's heul nie veilig nie!quote:
Wil in bed liggen, saampjes met iemand en er voorlopig niet uitkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Het is vieskoud en viesnat. En vieswinderig. Bovendien heb ik totaal geen zin om te koken. -_-
Ik nu ook!quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil in bed liggen, saampjes met iemand en er voorlopig niet uitkomen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu ook!
Die gedachte maakte me toch even twee seconden blij.
Toen stond ik weer in de regen met een wind die zo hard en koud tegen m'n oor suist dat ik morgen wel een oorontsteking zal hebben.
Ja dank daarvoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Ben blij dat ik je dag voor 2 secondes kon opleuken.
![]()
Moet zo nog hardlopen.
240 seconden, man man man ik heb nog wel een jaar of 30 aan warme en lieve gedachtes voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dank daarvoor.Heb je daar misschien nog 240 van? Over 8 minuten komt m'n tram pas.
Hardlopen haha. Ik eigenlijk ook, maar ik weet nog niet hoor.
Mutsen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu ook!
Die gedachte maakte me toch even twee seconden blij.
Toen stond ik weer in de regen met een wind die zo hard en koud tegen m'n oor suist dat ik morgen wel een oorontsteking zal hebben.
Of gaf-ie een tip voor warme oren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Begint die Sebastián zo maar tegen je te schelden.
Oh dat is aardig. Normaal vind ik ov opzich wel relaxed trouwens, maar nu is het wel kut ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
240 seconden, man man man ik heb nog wel een jaar of 30 aan warme en lieve gedachtes voor je.![]()
Erg he, wachten. Vind ik zo doelloos. Reizen met het OV valt bij mij ook onder "straf".
Heb je je deadline nog gehaald?
Jejquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is aardig. Normaal vind ik ov opzich wel relaxed trouwens, maar nu is het wel kut ja.
Deadline had ik met 8 minuten gemist. Ingeleverd om 00:07 waar 23:59 moest.Maar sprak vanochtend de docent en die vond het niet zo'n ramp.
Vanavond weer... moet donderdag iets inleveren maar morgen de hele dag werken en 's avonds concert (The Prodigyquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jej![]()
Procrastinator(overigens heel herkenbaar!)
Vanavond vrij of staat er weer een nieuw project te wachten?
Zat gisteren nog te kijken of ik nog een studie zou oppakken, als ik dit zo hoor denk ik dat ik er verstandig aan doe het voorlopig lekker niet te doen. (alhoewel de studie me wel heel interessant leek!)quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanavond weer... moet donderdag iets inleveren maar morgen de hele dag werken en 's avonds concert (The Prodigy) dus moet helaas wel vanavond. Ook al geen zin in haha.
Kan jij wel chillen?
Welke denk je over na dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zat gisteren nog te kijken of ik nog een studie zou oppakken, als ik dit zo hoor denk ik dat ik er verstandig aan doe het voorlopig lekker niet te doen. (alhoewel de studie me wel heel interessant leek!)
Kan ik wel chillen? Vanwaar deze vraag?![]()
(En neuh, niet echt.. )
Political science. Nieuwe studie aan de VU. Maar dan moet ik mijn hele leven omgooien. Overdag naar school en 's avonds en in het weekend mijn geld verdienen. Even kijken of en hoe ik dat voor elkaar ga boksen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke denk je over na dan?
Studentenleven is opzich wel mooi maar soms denk ik ook van godver het werkende leven is wel lekker overzichtelijk ermee vergeleken, houdt het tenminste ook op als je thuis bent ipv dat je eigenlijk 24/7 iets moet doen.
En ik was gewoon geďnteresseerd of je wel lekker aan chillen toekomt vanavond haha.
Die wil ik ook nog een keer doen ja. Misschien volgend jaar, kan prima naast afstuderen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De bierbrouwcommissie van jou klinkt wel interessant
Een lekkere natte muts die de kou extra goed vasthoudt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen in bad.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Plek voor 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen in bad.![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Fwiet Fwiew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen in bad.![]()
![]()
Meer naar het zuiden de volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen in bad.![]()
![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Policy proof bijgesneden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer naar het zuiden de volgende keer.![]()
![]()
Wat wil je met politiek doen dan? En welke richting binnen de studie??quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Political science. Nieuwe studie aan de VU. Maar dan moet ik mijn hele leven omgooien. Overdag naar school en 's avonds en in het weekend mijn geld verdienen. Even kijken of en hoe ik dat voor elkaar ga boksen.
Heb eigenlijk altijd gestudeerd, ook naast mijn baan. Ben wel klaar met dat hele financiele gebeuren, zou wel meer de kant van politiek op willen. Anyhow.. Dromen en nog tijd zat..
Lol. Oh. Ga zo hardlopen met zusterlief en daarna wat schrijven. Weinig boeiends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |