Het is te zienquote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef Jopie78 het volgende:
Loop sinds 6 weken hard![]()
Eet heel gezond, dat wel.
Die houd je wel mooi voor jezelf he.quote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef Rezania het volgende:
Vooral die TS ja, met z'n dildo en autofalatio.
Man, je deed het midden op de Dam.quote:Op maandag 16 november 2015 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die houd je wel mooi voor jezelf he.
Mehh. Jij zou volgens mij nog eerder tot zoiets in staat zijn dan ik.quote:Op maandag 16 november 2015 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, je deed het midden op de Dam.
Maar zwembandjes?quote:Op maandag 16 november 2015 18:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik zwem, maar daar krijg ik niet echt buikspieren door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een paar maanden geleden.![]()
quote:Op maandag 16 november 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Dit elke avond een aantal keer een seconde of 25 vasthouden. Werkt als een trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een paar maanden geleden.![]()
Edit: overigens niets om je voor te schamen.![]()
Mag ik zijn kont vasthouden?quote:Op maandag 16 november 2015 18:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit elke avond een aantal keer een seconde of 25 vasthouden. Werkt als een trein.![]()
[ afbeelding ]
Planking, ik ken hetquote:Op maandag 16 november 2015 18:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit elke avond een aantal keer een seconde of 25 vasthouden. Werkt als een trein.![]()
[ afbeelding ]
Heb ik gelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2015 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik gelopen.Heb mezelf tot doel gesteld NY '17 te lopen, een hele dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed ook nog om de dag oefeningen, maar ben daar even mee gestopt.quote:
Zou wel cool zijn. Ik trainde daar ook voor (niet specifiek degene die je noemt), maar ben uiteindelijk halve marathons gaan lopen omdat ik die echt lange afstanden ontzettend saai bleek te vinden.quote:Op maandag 16 november 2015 18:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb mezelf tot doel gesteld NY '17 te lopen, een hele dan.
Aanleg?quote:Op maandag 16 november 2015 18:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik deed ook nog om de dag oefeningen, maar ben daar even mee gestopt.
Planking, sit ups, push ups etc
Wil 1 x een M op mijn lijstje, verder geen aspiraties om een wedstrijd te lopen. Loop nu 3 x per week en vind het best lekker. Zonder doel zou ik er wrs snel klaar mee zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn. Ik trainde daar ook voor (niet specifiek degene die je noemt), maar ben uiteindelijk halve marathons gaan lopen omdat ik die echt lange afstanden ontzettend saai bleek te vinden.
Is wel echt een vet doel, eigenlijk wil ik ook nog wel, gewoon om die van m'n Bucket list te halen.quote:Op maandag 16 november 2015 18:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil 1 x een M op mijn lijstje, verder geen aspiraties om een wedstrijd te lopen. Loop nu 3 x per week en vind het best lekker. Zonder doel zou ik er wrs snel klaar mee zijn.
Helemaal gestopt met lopen nu?
Zoiets had ik ook, nu of nooit.quote:Op maandag 16 november 2015 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel echt een vet doel, eigenlijk wil ik ook nog wel, gewoon om die van m'n Bucket list te halen.
Loop nog wel, 2x per week, 10-16 km per keer. Welke afstanden train je nu mee?
Goede opbouw is echt superbelangrijk, niks mis mee.quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook, nu of nooit.
Ben echt net begonnen, moet volgende week 5 km in 30 min doen en dan is het eerste programma van 8 weken klaar. Was een beetje een luie flikker
Het valt je eigenlijk niet af te zien dat je niet sport.quote:Op maandag 16 november 2015 19:03 schreef Rezania het volgende:
Ik vind het wel knap dat jullie het hardlopen vol houden. Een keer geprobeerd, vond het zo saai dat ik er na een paar keer mee ben gestopt.
Vind je?quote:Op maandag 16 november 2015 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het valt je eigenlijk niet af te zien dat je niet sport.
Zoek een maatje om mee te lopen. Ik heb mijn zusje van de bank af getrokken.quote:Op maandag 16 november 2015 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel gaan hardlopen (nou ja, als het beter weer wordt) maar ben bang dat ik ook kap na een paar keer. Heb echt een hekel aan duursporten.
Krachtsport
Uhm, altijd naar de uni Leiden, dus zo'n 25 km per dag 4 dagen per week. Weet niet of dat veel is?quote:
Best redelijk. Verklaart de goede benen.quote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, altijd naar de uni Leiden, dus zo'n 25 km per dag 4 dagen per week. Weet niet of dat veel is?
Die stonden niet op de foto's hier.. BUSTED!quote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best redelijk. Verklaart de goede benen.
De benen die totaal uit verhouding met de rest zijn ja.quote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best redelijk. Verklaart de goede benen.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Die stonden niet op de foto's hier.. BUSTED!
Die heb je net gemist dan.quote:Op maandag 16 november 2015 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Die stonden niet op de foto's hier.. BUSTED!
Getrainde kont.quote:Op maandag 16 november 2015 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit betekent volgens mij gewoon 'zere kont'.
Kan niet, ben niet in een UB.quote:Op maandag 16 november 2015 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel als je een foto van je kont post.
Ik heb al tachtigduizend collega's die steeds vragen of ik ook ga lopen. Maar die kunnen het al en ik begin dus netquote:Op maandag 16 november 2015 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zoek een maatje om mee te lopen. Ik heb mijn zusje van de bank af getrokken.
Nu geef je drie avonden per week op om te fokken.quote:Op maandag 16 november 2015 19:24 schreef Rezania het volgende:
Basketbal is wel tof, maar om daar nou drie avonden per week voor op te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Kan ik tenminste vrij inplannen.quote:Op maandag 16 november 2015 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu geef je drie avonden per week op om te fokken.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:26 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gewoon beginnen. Ik liep 6 weken geleden ook 2 minuten hard, nu al bijna een half uur. Gaat echt best snel.quote:Op maandag 16 november 2015 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al tachtigduizend collega's die steeds vragen of ik ook ga lopen. Maar die kunnen het al en ik begin dus net
Ja, 10/10 zou wakker naast willen worden.quote:
Nou, zou gelijk toevoegen op Snapchat en naar de UB gaan.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, zou gelijk toevoegen op Snapchat en naar de UB gaan.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef Rezania het volgende:
Sebastiaan, had je gisteren nou een stuk uit die kontfoto geknipt?
quote:
Mijn tafelgenoot was een erg goede jongen. Zo een die je zou toevertrouwen een avondje op je kinderen te passen.quote:
Ja, dat zit aan de voorkant.quote:Op maandag 16 november 2015 19:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er moet iets over blijven voor Snapchat & DM's.
Ik werk op de 7e verdieping en was laat en lift was vol, dus moest vanmiddag helemaal omhoog rennen. Eenmaal daar poker-face, adem inhouden en doen alsof ik niet bek af was.quote:Op maandag 16 november 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb twee keer de trap genomen ter compensatie
Ik ben soms ook lichtelijk vermoeid als ik op de 5e ben aangekomenquote:Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werk op de 7e verdieping en was laat en lift was vol, dus moest vanmiddag helemaal omhoog rennen. Eenmaal daar poker-face, adem inhouden en doen alsof ik niet bek af was.
Uit zicht gauw uithijgen.
Café, met een streepje op de e.quote:Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, ff cafe'tje pakken. Te voet, want ik woon op een awesome locatie.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ook. Zit me af te vragen wat ik met de rest van mijn leven aan moet.
#diep.
Via Grindr valt vast wel iemand te vindenquote:Op maandag 16 november 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
Helpt nu ook niet echt dat ik niemand om te snappen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |