nou ja, de terroristen kunnen meekijken/luisteren. Dus in dat opzicht is het niet handig om alles wat je weet maar meteen eruit te gooien. Dit zijn geen zaken waarbij je de burger op kunt roepen uit te kijken naar bijv een bepaalde auto oid. Veel te veel kans dat daardoor escalaties ontstaan, met mogelijk (nog meer) doden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Over de bron en de meldingen kan ik verder geen commentaar geven, want terroristen pakken blabla
Ze zeggen idd he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Als je niets gaat zeggen, houd dan ook geen persconferentie.
Maar ik ga niets zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
reporter: Is er nog gevaar?
saaie mannen in pak: ik begrijp de vraag
mooi
Kan ik niet zeggen want dan raakt iedereen in paniek. Nee, lekker geruststellend.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
vrag: wat was de reden voor de afgelasting?
antwoord: kan ik geen antwwoord op geven (maar dan in 16 zinnen en zee wollig)
jezus
2 verschillende cellen? Of een voor de zekerheid of als vergelding voor het niet lukken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef jpjedi het volgende:
Als er een verband zou zijn. Waarom zou je dan plannen om een aanslag te plegen in Parijs bij een wedstrijd waar het Duits elftal speelt en een paar dagen later hetzelfde proberen in Duitsland bij een wedstrijd van hetzelfde team? Bedoel, als aanslag 1 gelukt zou zijn dan was er geen vervolg wedstrijd meer. Was het mislukt dan is het veel moeilijker geworden. Oftewel, dat kan plannimgstechnisch toch niet gelinkt worden?
quote:Ik begrijp alle vragen, maar alstublieft, begrijp dat ik er geen antwoord op wil geven. Het volk raakt hierdoor ongerust.
het elftal was niet het doelwit he, de mensen op de tribunes.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef jpjedi het volgende:
Als er een verband zou zijn. Waarom zou je dan plannen om een aanslag te plegen in Parijs bij een wedstrijd waar het Duits elftal speelt en een paar dagen later hetzelfde proberen in Duitsland bij een wedstrijd van hetzelfde team? Bedoel, als aanslag 1 gelukt zou zijn dan was er geen vervolg wedstrijd meer. Was het mislukt dan is het veel moeilijker geworden. Oftewel, dat kan plannimgstechnisch toch niet gelinkt worden?
Ja, toch? In een ambulance?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog geen arrestaties gedaan.
Is een bom gevonden? Nee.
Dat waren geruchten; is niet bevestigd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch? In een ambulance?
Begin nu even de draad kwijt te raken.
Dat was een verhaal van de lokale media, maar nooit bevestigd. Nu dus ontkracht.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch? In een ambulance?
Begin nu even de draad kwijt te raken.
Als dat echt zo is, dan melden ze dat echt nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef chento het volgende:
Speurders hebben in Parijs de smartphone gevonden die aan een van de terroristen zou toebehoord hebben die afgelopen vrijdag in de Franse hoofdstad toesloegen. De ontdekking kan mogelijk een grote doorbraak betekenen om het terreurcomplot - en het netwerk dat erachter schuilgaat - te doorgronden.
Dat melden terreurbestrijders en medewerkers van de inlichtingendiensten aan nieuwszender CNN.
twitter:LizClaman twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:27:52BREAKING: 200 POLICE UNIFORMS FOUND IN THE SOUTH OF FRANCE IN A RAID, ALONG WITH ROCKET LAUNCHERS AND RIFLES, according to @DeirdreBolton reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |