abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157634225
Op basis van aanwijzingen, lekker vaag allemaal.
pi_157634260
Over de bron en de meldingen kan ik verder geen commentaar geven, want terroristen pakken blabla

We vonden het ook wel fijn een wedstrijd te zien, maar om slachtffers te voorkomen hebben we het gecancelled.

Dank je wel aan de veiligheidsdiensten en de fans blabla
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157634351
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Over de bron en de meldingen kan ik verder geen commentaar geven, want terroristen pakken blabla
nou ja, de terroristen kunnen meekijken/luisteren. Dus in dat opzicht is het niet handig om alles wat je weet maar meteen eruit te gooien. Dit zijn geen zaken waarbij je de burger op kunt roepen uit te kijken naar bijv een bepaalde auto oid. Veel te veel kans dat daardoor escalaties ontstaan, met mogelijk (nog meer) doden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_157634357
Als je niets gaat zeggen, houd dan ook geen persconferentie.
pi_157634373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Als je niets gaat zeggen, houd dan ook geen persconferentie.
Ze zeggen idd he-le-maal niks. :{
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2015 @ 21:31:23 #131
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_157634387
Geen mogelijkheid bij de aanwijzingen, dat ze verkeerd geïnterpreteerd zijn.
pi_157634396
Het is voor de rest gelukkig wel rustig gebleven in Hannover alleszins!
Nuja, kan nog veranderen, maar denk het niet.
pi_157634425
Deze zegt ook al niks pfff
pi_157634490
Ik heb de Nederlandse ministers op de hoogte gebracht, en heb daarna met Bierhoff en Löw gesproken over de afgelasting.
Duitse en NL bus reden achter elkaar naar het stadion ongeveer nog 5km te gaan, toen zijn ze omgekeerd.
NL'ers zijn op weg naar het vliegveld
pi_157634531
reporter: Is er nog gevaar?
saaie mannen in pak: ik begrijp de vraag

mooi ;(
pi_157634544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
reporter: Is er nog gevaar?
saaie mannen in pak: ik begrijp de vraag

mooi ;(
Maar ik ga niets zeggen.
pi_157634563
vrag: wat was de reden voor de afgelasting?
antwoord: kan ik geen antwwoord op geven (maar dan in 16 zinnen en zeer wollig)
jezus :')
pi_157634575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
vrag: wat was de reden voor de afgelasting?
antwoord: kan ik geen antwwoord op geven (maar dan in 16 zinnen en zee wollig)
jezus :')
Kan ik niet zeggen want dan raakt iedereen in paniek. Nee, lekker geruststellend.
pi_157634585
Als er een verband zou zijn. Waarom zou je dan plannen om een aanslag te plegen in Parijs bij een wedstrijd waar het Duits elftal speelt en een paar dagen later hetzelfde proberen in Duitsland bij een wedstrijd van hetzelfde team? Bedoel, als aanslag 1 gelukt zou zijn dan was er geen vervolg wedstrijd meer. Was het mislukt dan is het veel moeilijker geworden. Oftewel, dat kan plannimgstechnisch toch niet gelinkt worden?
pi_157634637
Na dat nietszeggende antwoord van die ene gast, neemt die andere het woord en geeft ook geen antwoord.
pi_157634639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef jpjedi het volgende:
Als er een verband zou zijn. Waarom zou je dan plannen om een aanslag te plegen in Parijs bij een wedstrijd waar het Duits elftal speelt en een paar dagen later hetzelfde proberen in Duitsland bij een wedstrijd van hetzelfde team? Bedoel, als aanslag 1 gelukt zou zijn dan was er geen vervolg wedstrijd meer. Was het mislukt dan is het veel moeilijker geworden. Oftewel, dat kan plannimgstechnisch toch niet gelinkt worden?
2 verschillende cellen? Of een voor de zekerheid of als vergelding voor het niet lukken.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_157634660
quote:
Ik begrijp alle vragen, maar alstublieft, begrijp dat ik er geen antwoord op wil geven. Het volk raakt hierdoor ongerust.
:')__!
pi_157634669
Nog geen arrestaties gedaan.
Is een bom gevonden? Nee.
pi_157634692
Speurders hebben in Parijs de smartphone gevonden die aan een van de terroristen zou toebehoord hebben die afgelopen vrijdag in de Franse hoofdstad toesloegen. De ontdekking kan mogelijk een grote doorbraak betekenen om het terreurcomplot - en het netwerk dat erachter schuilgaat - te doorgronden.

Dat melden terreurbestrijders en medewerkers van de inlichtingendiensten aan nieuwszender CNN.
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:40:21 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157634703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef jpjedi het volgende:
het elftal was niet het doelwit he, de mensen op de tribunes.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157634704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog geen arrestaties gedaan.
Is een bom gevonden? Nee.
Ja, toch? In een ambulance?

Begin nu even de draad kwijt te raken.
I´m back.
pi_157634725
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat waren geruchten; is niet bevestigd.

Vraag: is een bom in een ziekenwagen gevonden?
Antwoord: dat kunnen wij niet bevestigen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2015 @ 21:41:04 #148
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_157634732
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat was een verhaal van de lokale media, maar nooit bevestigd. Nu dus ontkracht.
pi_157634738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef chento het volgende:
Speurders hebben in Parijs de smartphone gevonden die aan een van de terroristen zou toebehoord hebben die afgelopen vrijdag in de Franse hoofdstad toesloegen. De ontdekking kan mogelijk een grote doorbraak betekenen om het terreurcomplot - en het netwerk dat erachter schuilgaat - te doorgronden.

Dat melden terreurbestrijders en medewerkers van de inlichtingendiensten aan nieuwszender CNN.
Als dat echt zo is, dan melden ze dat echt niet :D . Geef je een enorme troef weg...
pi_157634756
LizClaman twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:27:52 BREAKING: 200 POLICE UNIFORMS FOUND IN THE SOUTH OF FRANCE IN A RAID, ALONG WITH ROCKET LAUNCHERS AND RIFLES, according to @DeirdreBolton reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')