Zijn alweer terug naar de reguliere programmering, FOK blijkt toch maar weer de enige site te zijn waar je bij nieuws wel op de hoogte blijft. Dankzij de users, dat wel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik kan geen rtl z ontvangen, omdat het tv-signaal te slecht is.

Dit inderdaad...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Onnoman het volgende:
zit ik nou naar een duitse versie van gtst te kijken via rtl nieuws?

op n-tv wordt het ook gezegdquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit meldt Bild en het wordt door iedereen overgenomen zonder bron. Rond Parijs waren er ook allerlei onware geruchten, laten we voorzichtig doen.

Een veel makkelijker doelwit dan andere coalitielanden die IS bombarderen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef FlipjeHolland het volgende:
binnenkort is nederland dus aan de beurt.

10 Best Special Forces in the worldquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:31 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:31:23UPDATE: #Germany top GSG 9 counter-terrorism unit is on its way to the stadium in #Hannover reageer retweet

Bang worden gemaakt bedoel ik hiermee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat we vooral heel erg bang moeten zijn.

heb liever een brick threatquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit meldt Bild en het wordt door iedereen overgenomen zonder bron. Rond Parijs waren er ook allerlei onware geruchten, laten we voorzichtig doen.

Een of andere duitse serie??quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef Infection het volgende:
Persco hier te volgen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ie-situatie-hannover

Wordt gemeld door een lokale krant.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
twitter:drhelldigger twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:32:34@Conflicts @L0gg0l According to information from the local paper, an ambulance has been discovered with explosives. reageer retweet

ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat de angst regeert en er vermoedelijk echt niks aan de hand is.
Het zou te legendarisch zijn. Lijkt me sterk.²

Jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Onnoman het volgende:
zit ik nou naar een duitse versie van gtst te kijken via rtl nieuws?

De orginele bron is de Kreiszeitung...die hebben het van 'hun bronnen' zoals ze schrijven...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]

Met verwijzingen naar de Syrische vluchtelingen. Zou wel een goede zet van ze zijn. Dat zou hun standpunt aanzienlijk helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..

tering jantje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |