?quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef luckass het volgende:
Zany in dat programma van Nicky Holzken
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2015 18:35 schreef Sethje het volgende:
Leuk allemaal! Line-up en ook onze Reactivate is echt dik geworden
Nog mensen naar Nostalgia?
Zany en Vince hebben een jaar of 10 geleden ooit een 'opkomstnummer' voor hem gemaakt en Holzken heeft hen gevraagd om het een beetje te actualiseren, zodoende ging hij bij Zany in de studio langs en dat was in het programma te zien.quote:
Leuk toch?quote:Op zondag 6 december 2015 20:43 schreef luukert het volgende:
[..]
Zany en Vince hebben een jaar of 10 geleden ooit een 'opkomstnummer' voor hem gemaakt en Holzken heeft hen gevraagd om het een beetje te actualiseren, zodoende ging hij bij Zany in de studio langs en dat was in het programma te zien.
Volgens mij was het gewoon Pwoap van de southstylers....quote:Op zondag 6 december 2015 20:43 schreef luukert het volgende:
[..]
Zany en Vince hebben een jaar of 10 geleden ooit een 'opkomstnummer' voor hem gemaakt en Holzken heeft hen gevraagd om het een beetje te actualiseren, zodoende ging hij bij Zany in de studio langs en dat was in het programma te zien.
Haha je hebt gelijk ook! Was me niet opgevallenquote:Op maandag 7 december 2015 13:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon Pwoap van de southstylers....
quote:Op maandag 7 december 2015 17:43 schreef Fylax het volgende:
https://soundcloud.com/ba(...)tal-dream-radio-edit
dat is te horenquote:Our goal was to create a new track in just one night!
quote:C: And at the same time the whole hardstyle scene is looking for the older sounds. I’m not saying the whole scene will go back to that old sound, but I think people are missing it. So it’s the perfect opportunity for us to dive into it and bring back that kind of sound, without interfering with our own projects.
quote:I also think it’s kind of pointless to build a fanbase with your name and then disappear to another scene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort dus meet van Bioweaponquote:Okay, so a second last question. “Reload the Weapon” is already up, when will we hear the other two tracks?
C: Definitely this year. At least one more this year, and if not then you’ll definitely be able to stream them from January on.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Welkomquote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo hé... al tijden hardstyle liefhebber en Fokker... maar voor het eerst dat ik dit topic tegen kom.
Thanks...quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef mstx het volgende:
http://www.hardnews.nl/en(...)ck-and-here-to-stay/
[..]
[..]Deze klinkt best goed moet ik zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Binnenkort dus meet van Bioweapon
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Waar moet je heen dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja ik wil ook naar Nostalgia!
Alleen als het om 5 uur is afgelopen kan ik nergens heen, want de eerste praktische trein gaat pas om half 8.
Eindhoven!quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan?
Voor mij is prima te doen gelukkig, lopen naar HS en om 5:38 de trein pakken
nice!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef mstx het volgende:
https://lsdb.nl/set/17543(...)warm-up-mix-12-12-15
blijquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:12 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/DJCyberMusic/videos/1089840584381965/
Ik ben er niet bijquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Fok meet in den haag ? Dan kom ik ook wel
Ga morgenochtend om 5 uur naar Denemarken. Direct door ga ik niet trekkenquote:
Hoe gaan jullie? Ik kan namelijk 2 (gratis) kaarten regelen, maar vervoer is een beetje een issue.quote:Op zondag 13 december 2015 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
Tijdmachine uitverkochtkameraad was te laat, dus we komen met 3 vanuit Twente
wij gaan met 1 auto, hebben hotel geboekt om na het feestje nog even paar uurtjes te kunnen pitten voordat we terug naar Haaksbergen rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie? Ik kan namelijk 2 (gratis) kaarten regelen, maar vervoer is een beetje een issue.
Oldenzaal btw.
Aanwezig voor om feauteaus te maken!quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
timetable! wel oké, jammer dat we er gelijk vanaf 9 uur 'moeten' zijnPavo tegelijk met Josh & Wesz is grootste knelpunt, rest komt goed
![]()
[ afbeelding ]
dat is zeker geen verkeerde ontwikkeling!!quote:Op zondag 27 december 2015 16:17 schreef mstx het volgende:
want tegenwoordig is dit concept op tig feesten te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |