Hoezo ? wat is er mis met mensen in de sociale werkvoorziening ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:19 schreef MisterCe het volgende:
DEN HAAG -
Hij belde aan bij een vrouw in Hellevoetsluis om te zien of ze geïnteresseerd was in goedkope elektriciteit. Maar toen ze opendeed, trok de dertigjarige verkoper haar shirt en bh omhoog, wreef over haar borsten, begon haar te zoenen, liep haar woning in, ging op haar bed zitten en pakte zijn geslachtsdeel en haar heupen. "Wil je wat bij mij doen? Mag ik wat bij jou doen?", vroeg hij.
Dat was geen aanranding, zei het gerechtshof in Den Haag dinsdag. De man werd vrijgesproken. De rechters twijfelen er niet aan dat de vrouw niet gediend was van wat de man deed. Maar voor aanranding moet ook duidelijk zijn dat de verdachte wist dat zij het niet wilde. En dat is tijdens het proces niet vast komen te staan, aldus het hof. De rechters voegen er wel aan toe dat het gedrag van de man ingaat tegen "de verwachtingen die men mag hebben ten aanzien van het gedrag van een colporteur".
De man was vorig jaar door de rechtbank in Rotterdam veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_aanranding__.html
Wat een goede rechters hebben we toch he. De verdachte wist niet dat ze daar niet van gediend was![]()
Ik denk serieus dat we beter de mensen van de sociale werkvoorziening voor rechter kunnen laten spelen.
Niet waar, als je niet weet dat de vrouw daar niet van gediend is klopt hij zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:23 schreef Paxcon het volgende:
Misleidende en stemmingmakende topictitel
Niks, sterker nog, ze kunnen beter rechter worden. is een compliment hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:25 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hoezo ? wat is er mis met mensen in de sociale werkvoorziening ?
Daar zijn websites voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:33 schreef MMXMMX het volgende:
Jammer dat die gast er geen filmpje van heeft gemaakt
Je kan met websites filmpjes maken als je een vrouw betast ?quote:
Het is inderdaad zo debiel dat ik het nauwelijks kan en wil geloven inderdaad. Ik hoop echt héél, héél hard dat de werkelijkheid iets genuanceerder ligt dan dit verhaal. Het blijft natuurlijk de wel te Telegraaf hè.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:37 schreef Tocadisco het volgende:
Weten we echt zeker dat niet op de een of andere manier van Speld komt? Het lijkt allemaal net iets te debiel om waar te kunnen zijn.
Ga daar maar vanuit, want als een rechter echt deze uitspraak gedaan heeft op deze gronden dan is het een waardeloze rechter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo debiel dat ik het nauwelijks kan en wil geloven inderdaad. Ik hoop echt héél, héél hard dat de werkelijkheid iets genuanceerder ligt dan dit verhaal. Het blijft natuurlijk de wel te Telegraaf hè.
Normaal zegt de rechter dan toch dat er onvoldoende bewijs is, en niet dat er niet bewezen kan worden dat de vrouw er niet van gediend was?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan het best geloven, dit soort zaken zijn moeilijk te bewijzen.
Idd bij de eerste poging om het t-shirt omhoog te krijgen trap je hem toch onder zijn ballen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:22 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Nice.
Waarschijnlijk was de vrouw te dom omzichzelf te verdedigen en heeft ze het allemaal maar toegelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |