Geen idee. Vaak zit hij ernaast, maar dit wordt gemeld door meerdere media dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar haalt Jaap van terreurmonitor zijn info eigenlijk vandaan?
Het lijkt soms uit zijn duim...quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar haalt Jaap van terreurmonitor zijn info eigenlijk vandaan?
twitter:ecetoksabay twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:32:15Istanbul fans boo minute of silence for Paris attacks, chant "Allahu akbar" before Turkey vs Greece soccer friendly reageer retweet
Treinen rijden niet meer, mensen moeten lopenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Publiek is rustig weggegaan.
Zal je zien dat het druk is op het treinstation en dan ...
Sterfquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Vrienden van ISIS:twitter:ecetoksabay twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:32:15Istanbul fans boo minute of silence for Paris attacks, chant "Allahu akbar" before Turkey vs Greece soccer friendly reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Bensel het volgende:
Regulier voetbal afgelast, daarvoor in de plaats paniekvoetbal
AIVD ingelicht.quote:
Valt nog mee dat ze niet toeterend over het veld reden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
Ondertussen, in Turkije.
Istanbul fans boo minute of silence for Paris attacks, chant "Allahu akbar" before Turkey vs Greece soccer friendly
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze niet toeterend over het veld reden.
Brengt sommige mensen op een idee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze niet toeterend over het veld reden.
Zo zijn ze. Grote groepen moslims zijn zo, ook hier in Nederland.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
Ondertussen, in Turkije.
Istanbul fans boo minute of silence for Paris attacks, chant "Allahu akbar" before Turkey vs Greece soccer friendly
Haha godverdomme nu weet ik zeker dat je een troll bent.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen welke entiteit nu het hardste lacht: ISIS! Wie het ook moge zijn of er achter zit. Ik ben normaal niet zo van de conspiracy's, maar als jullie mijn binnenkort niet meer zien posten weten jullie dat ik vermoedelijk ben "kaltgestellt" omdat ik te veel weet.
Wellicht dat Nederland zich bij die tak van sport wél voor het EK kan plaatsen dan....quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Bensel het volgende:
Regulier voetbal afgelast, daarvoor in de plaats paniekvoetbal
Schei uit, gek, ik moet altijd enorm om je lachen, wrs niet alleen ik, dus niemand gaat jou kaltstellen...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen welke entiteit nu het hardste lacht: ISIS! Wie het ook moge zijn of er achter zit. Ik ben normaal niet zo van de conspiracy's, maar als jullie mijn binnenkort niet meer zien posten weten jullie dat ik vermoedelijk ben "kaltgestellt" omdat ik te veel weet.
Dit alles zorgt er nl. steeds meer voor dat mensen makkelijker hun privacy opgeven.˛
Je zult gemist worden *kuch*quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de conspiracy's, maar als jullie mijn binnenkort niet meer zien posten weten jullie dat ik vermoedelijk ben "kaltgestellt" omdat ik te veel weet.
Ik zal het noteren voor het geval datquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit alles zorgt er nl. steeds meer voor dat mensen makkelijker hun privacy opgeven.˛
Het enige juiste.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik de bondscoach van Griekenland was geweest, had ik mijn spelers van het veld gehaald. Dan zijn al die "fans" voor niks naar het stadion gekomen.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:09:11German police: "Concrete plans discovered that someone wanted to cause an explosion" -- local radio reageer retweet
Ja, de TUI-Arena naast het stadion. De Söhne Mannheims zouden daar optreden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
Ook concertzaal in stad ontruimd. #Hannover
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:10:44Persco Duitse minister bin. zaken om 20:30 uur. reageer retweet
quote:'Serieuze plannen voor explosies'
Er waren serieuze aanwijzingen dat er plannen waren iets tot onploffing te brengen, heeft de hoofcommissaries van de politie de dreiging voor Hannover verklaard. Dat meldt de NDR. Daarom is het stadion ontruimd, en gaat de wedstrijd tussen Duitsland en Nederland niet door.
http://www.volkskrant.nl/(...)e=1447787220000#live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |