Mee eens, ik erger me ook aan dat gejank.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Digi_Djeff het volgende:
Met al dat gepraat over, uitslag is van ondergeschikt belang, konden ze net zo goed deze wedstrijd niet spelen. Het is erg wat er gebeurd is en 1 minuut stilte is dan ook zeker op zijn plaats maar daarna moeten beide teams er gewoon voor gaan.
Gisteren na die minuut stilte moest iedereen toch ook weer keihard aan het werk?
Werd er gister officieel een minuut stilte gehouden dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Digi_Djeff het volgende:
Met al dat gepraat over, uitslag is van ondergeschikt belang, konden ze net zo goed deze wedstrijd niet spelen. Het is erg wat er gebeurd is en 1 minuut stilte is dan ook zeker op zijn plaats maar daarna moeten beide teams er gewoon voor gaan.
Gisteren na die minuut stilte moest iedereen toch ook weer keihard aan het werk?
twitter:BendeJager twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:30:42#BREAKING: Stadion #Hannover ontruimd/afgesloten. Mogelijk verdachte koffer gevonden. #GERNED #DUINED (Source: HNA) reageer retweet
Merkel zal nu wel juichenquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:37 schreef Max23 het volgende:
twitter:BendeJager twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:30:42#BREAKING: Stadion #Hannover ontruimd/afgesloten. Mogelijk verdachte koffer gevonden. #GERNED #DUINED (Source: HNA) reageer retweet
nul-nulletjes zijn de vreselijkste wedstrijden die er zijn. Dan hoop ik nog liever op 2-1 voor Duitsland ofzo. Zou ook niet weten waarom beide teams verplicht gelijk moeten spelen, ik zie er de logica niet van in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:48 schreef RipCity het volgende:
Zal wel salonremise worden. net als engeland frankrijk.
Inderdaad , morgen dat stadion slopen en er een moskee neerzettenquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oh, wordt die pot alsnog afgelast? Misschien maar beter ook.
Ik heb vooral vrees voor de situatie die zich voordeed op het memoriam in Parijs waar een lichtje sprong en de volledige menigte in paniek probeerde te vluchten. De schrik zal er ongetwijfeld nog steeds erg in zitten vanavond en je moet niet denken dat er straks een soortgelijke situatie ontstaat dat je door wat voor reden ergens een knal hoort opzet of materiële pech. De ergste scenario is dat de fans in de verdrukking raken en niet meer weg kan komen. Datzelfde gebeurde ook met de dam schreeuwer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oh, wordt die pot alsnog afgelast? Misschien maar beter ook.
Het is in Hannover he, verder weg van Parijs dan Nederland. Zou niet weten waarom terroristen het nu ineens op deze wedstrijd zouden hebben voorzien. Is geen enkele reden voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik heb vooral vrees voor de situatie die zich voordeed op het memoriam in Parijs waar een lichtje sprong en de volledige menigte in paniek probeerde te vluchten. De schrik zal er ongetwijfeld nog steeds erg in zitten vanavond en je moet niet denken dat er straks een soortgelijke situatie ontstaat dat je door wat voor reden ergens een knal hoort opzet of materiële pech. De ergste scenario is dat de fans in de verdrukking raken en niet meer weg kan komen. Datzelfde gebeurde ook met de dam schreeuwer.
Klopt, laten we met z'n allen in Franse tenues gaan spelen. Straks zul je nog zien dat ze het Franse volkslied gaan zingen ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg vanavond. Franse vlag en alles
Daar ben ik ook niet bang voor maar tijdens zo'n wedstrijd zijn knallen heel gewoon zeker over 90 minuten, normaal reageer je daar niet op, maar hoe zal de toeschouwers daar vanavond op reageren mocht een onschuldige knal voorkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is in Hannover he, verder weg van Parijs dan Nederland. Zou niet weten waarom terroristen het nu ineens op deze wedstrijd zouden hebben voorzien. Is geen enkele reden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |