abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:30:04 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157622253
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
pi_157622290
Shit, ik ben geen Doutzen Kroes? -O-

Pijnlijke realitiecheck deze.
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:33:35 #3
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_157622308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef Fripsel het volgende:
Shit, ik ben geen Doutzen Kroes? -O-

Pijnlijke realitiecheck deze.
Ik zou alvast maar een paar katten uitkiezen
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:34:15 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157622317
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook mannen die denken "hee leuk koppie. Wat voor inhoud zit erin". ^O^
Terecht! Uiterlijk is zeker belangrijk, maar aantrekkingskracht zit in meer dingen dan alleen uiterlijk

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:23 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Op fok vinden we uiterlijk van mensen al snel bijzonder valt me op. Sonic. Ziet er prima uit, maar volgens fok begrippen is het een George Clooney. :P fripsel, wordt hier omschreven als een half doutzen kroes terwijl in het echte leven lopen er vooral in grotere steden meisjes die er echt heeel goed uitzien en die worden dan als gewoon normaal knap bestempeld. Hier worden mensen snel knap(per) gevonden O-)
Is dat zo? Dat is me nooit opgevallen in userfoto's.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ja, door gewoon normaal te doen en een gezonde kijk op het leven hebben.
Exact! En realistisch naar jezelf en anderen zijn helpt ook.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157622341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik er al 3 O-)
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:56:54 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157622670
Ben ik de enige die constant nepprofielen op tinder krijgt?

"ik heb zin in een hete date klik even hier dan mag je vanavond aan mijn kale kano zitten"
Dat soort spam bedoel ik dan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157622703
Ik ben de Susan Boyle van FOK! Marry me.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:59:01 #8
431144 Teydelyk
pi_157622715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:

"ik heb zin in een hete date klik even hier dan mag je vanavond aan mijn kale kano zitten"
Nee, iedereen krijgt die onzin.
pi_157622798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:

Alleen maar. ;(
Doe ook geen moeite meer om bij matches een leuke openingszin te bedenken. Als ze er na 48u nog zijn en geen spam hebben gestuurd, dan pas.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157623060
0,0 last van. Beetje selectief zijn met wat je liked en kijken naar de extra informatie die sinds de laatste update gegeven wordt.

Sinds vorige week al geen bots meer gehad.
pi_157623230
Wilde ik dat gaan chekcen, heb ik geen eens tinder op mijn nieuwe telefoon staan. _O-
Geen moment gemist :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_157623710
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:34 schreef yats het volgende:

[..]

Terecht! Uiterlijk is zeker belangrijk, maar aantrekkingskracht zit in meer dingen dan alleen uiterlijk

[..]

Is dat zo? Dat is me nooit opgevallen in userfoto's.

[..]

Exact! En realistisch naar jezelf en anderen zijn helpt ook.
Ja, dat is zo. Moet jou vast ook wel opgevallen zijn!

Realisme. Mooi iets. (8>
pi_157623830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

:(

Ik vind het vervelend aan aangesproken worden dat ik niet uitga om aangesproken te worden. Ik wil soms dansen en een toffe tijd met vriendinnen hebben zonder weer iemand die een move wil maken. Het is voor mij soms storend. Als je op een festival bijvoorbeeld over de 20x wordt aangesproken heb ik ook zoiets van Nah nee. Maar snap dat sommige vrouwen en mannen het opvatten als complimentjes. 8-) O-)
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:08:30 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157623990
Het is trouwens gruwelijk kut om een leuke date te verzinnen. Na zeven of acht dates (waarvan vier keer bier drinken) is mijn fantasie volledig op, en die van haar ook.

Hier in de stad is geen fuck te doen behalve bier drinken, en helaas hebben we alleen in de avond tijd...
pi_157624044
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is trouwens gruwelijk kut om een leuke date te verzinnen. Na zeven of acht dates (waarvan vier keer bier drinken) is mijn fantasie volledig op, en die van haar ook.

Hier in de stad is geen fuck te doen behalve bier drinken, en helaas hebben we alleen in de avond tijd...
Thuis?
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:11:49 #16
431144 Teydelyk
pi_157624054
quote:

8 dates? Al in bed geeindigd?
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:17:50 #17
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157624171
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:11 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Thuis?
Dat hebben we ook al gedaan. Maar we zijn geen van beiden echte bankhangers.

Ik heb maar een spelletjesavond voorgesteld. Afgezaagd en klef, maar het is iets... En actiever dan bankhangen.
pi_157624606
quote:

Bowlen,
Schaatsen,
Snowboarden,
Lasergame,
Dierentuin,
Karten,
Sushi eten,
Standwandeling,
Boswandeling,
Bioscoop,
Stedentrip in Nederland/belgie (utrecht, amsterdam, gent, burgge oid)
Theater,

etc etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157624622
Hier in de buurt hebben we een klimbos, ook leuk voor een date weet ik uit ervaring :Y
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157624794
Tering, als je allerlei grappen en grollen nodig hebt om een date leuk te houden zie ik het somber in...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:54:01 #21
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157624906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tering, als je allerlei grappen en grollen nodig hebt om een date leuk te houden zie ik het somber in...
De dates zijn altijd leuk, maar voor de zoveelste keer de kroeg induiken wordt een beetje eentonig.
pi_157624915
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De dates zijn altijd leuk, maar voor de zoveelste keer de kroeg induiken wordt een beetje eentonig.
Dus je bent al uitgepraat? Je kunt je niet met haar vermaken als je een avondje lekker thuis doorbrengt?

Lekker eten, muziekje op, goede gesprekken? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:55:43 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157624940
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Maar hoe ga je dat dan doen als jullie een relatie hebben? Is eentonig dan niet meer verkeerd ineens?
pi_157624963
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dat dan doen als jullie een relatie hebben? Is eentonig dan niet meer verkeerd ineens?
Kom je afgetaaid uit je werk moet je nog met je lief naar het klimpark om een fijne avond te kunnen hebben...
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:57:14 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157624979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Bowlen,
Schaatsen,
Snowboarden,
Lasergame,
Dierentuin,
Karten,
Sushi eten,
Standwandeling,
Boswandeling,
Bioscoop,
Stedentrip in Nederland/belgie (utrecht, amsterdam, gent, burgge oid)
Theater,

etc etc
Bowlen, eten en BIOS hebben we gedaan, theater/concert en wandeling staan op de planning afhankelijk van het weer en wanneer iets komt dat ons aanstaat, dagtripjes is moeilijk vanwege werk/studie/hobbies, de rest is hier in de buurt niet te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')