Ik zou alvast maar een paar katten uitkiezenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef Fripsel het volgende:
Shit, ik ben geen Doutzen Kroes?![]()
Pijnlijke realitiecheck deze.
Terecht! Uiterlijk is zeker belangrijk, maar aantrekkingskracht zit in meer dingen dan alleen uiterlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mannen die denken "hee leuk koppie. Wat voor inhoud zit erin".
Is dat zo? Dat is me nooit opgevallen in userfoto's.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:23 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Op fok vinden we uiterlijk van mensen al snel bijzonder valt me op. Sonic. Ziet er prima uit, maar volgens fok begrippen is het een George Clooney.fripsel, wordt hier omschreven als een half doutzen kroes terwijl in het echte leven lopen er vooral in grotere steden meisjes die er echt heeel goed uitzien en die worden dan als gewoon normaal knap bestempeld. Hier worden mensen snel knap(per) gevonden
Exact! En realistisch naar jezelf en anderen zijn helpt ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja, door gewoon normaal te doen en een gezonde kijk op het leven hebben.
Gelukkig heb ik er al 3quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik zou alvast maar een paar katten uitkiezen
Nee, iedereen krijgt die onzin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik de enige die constant nepprofielen op tinder krijgt?
"ik heb zin in een hete date klik even hier dan mag je vanavond aan mijn kale kano zitten"
Dat soort spam bedoel ik dan.
Alleen maar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik de enige die constant nepprofielen op tinder krijgt?
"ik heb zin in een hete date klik even hier dan mag je vanavond aan mijn kale kano zitten"
Dat soort spam bedoel ik dan.
Ja, dat is zo. Moet jou vast ook wel opgevallen zijn!quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht! Uiterlijk is zeker belangrijk, maar aantrekkingskracht zit in meer dingen dan alleen uiterlijk
[..]
Is dat zo? Dat is me nooit opgevallen in userfoto's.
[..]
Exact! En realistisch naar jezelf en anderen zijn helpt ook.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik zou alvast maar een paar katten uitkiezen
Thuis?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is trouwens gruwelijk kut om een leuke date te verzinnen. Na zeven of acht dates (waarvan vier keer bier drinken) is mijn fantasie volledig op, en die van haar ook.
Hier in de stad is geen fuck te doen behalve bier drinken, en helaas hebben we alleen in de avond tijd...
8 dates? Al in bed geeindigd?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is trouwens gruwelijk kut om een leuke date te verzinnen. Na zeven of acht dates (waarvan vier keer bier drinken) is mijn fantasie volledig op, en die van haar ook.
Hier in de stad is geen fuck te doen behalve bier drinken, en helaas hebben we alleen in de avond tijd...
Dat hebben we ook al gedaan. Maar we zijn geen van beiden echte bankhangers.quote:
Bowlen,quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De dates zijn altijd leuk, maar voor de zoveelste keer de kroeg induiken wordt een beetje eentonig.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tering, als je allerlei grappen en grollen nodig hebt om een date leuk te houden zie ik het somber in...
Dus je bent al uitgepraat? Je kunt je niet met haar vermaken als je een avondje lekker thuis doorbrengt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De dates zijn altijd leuk, maar voor de zoveelste keer de kroeg induiken wordt een beetje eentonig.
Maar hoe ga je dat dan doen als jullie een relatie hebben? Is eentonig dan niet meer verkeerd ineens?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De dates zijn altijd leuk, maar voor de zoveelste keer de kroeg induiken wordt een beetje eentonig.
Kom je afgetaaid uit je werk moet je nog met je lief naar het klimpark om een fijne avond te kunnen hebben...quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dat dan doen als jullie een relatie hebben? Is eentonig dan niet meer verkeerd ineens?
Bowlen, eten en BIOS hebben we gedaan, theater/concert en wandeling staan op de planning afhankelijk van het weer en wanneer iets komt dat ons aanstaat, dagtripjes is moeilijk vanwege werk/studie/hobbies, de rest is hier in de buurt niet te vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bowlen,
Schaatsen,
Snowboarden,
Lasergame,
Dierentuin,
Karten,
Sushi eten,
Standwandeling,
Boswandeling,
Bioscoop,
Stedentrip in Nederland/belgie (utrecht, amsterdam, gent, burgge oid)
Theater,
etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |