Geregeldquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef Zhero het volgende:
Was toch niet zo moeilijk.
Edit: Shit, het topicnummer veranderde vanzelf mee. Kan iemand het terug veranderen naar 20?
Niet echt. de eerste heeft de beste kansen. aangezien ik mod bent neem ik al een kutteam om mijn voordeel toch kwijt te spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:02 schreef Jorn999 het volgende:
Volgende week vrijdag de 27e speelt mijn team haar laatste wedstrijd in de premier league . Wanneer is jullie laatste speeldag?
En in welke competitie spelen jullie volgend seizoen?
Is een soort van loting een idee om een manager aan een club te koppelen?
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt. de eerste heeft de beste kansen. aangezien ik mod bent neem ik al een kutteam om mijn voordeel toch kwijt te spelen.
Een loting is ook wel leuk. Maar weet iemand hier een geschikte site voor waar je dat online kan doenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Atletico wint met 4-0 van mij. Das een beetje overdreven, volgens mij gebruiken ze doping.![]()
Nu heb ik wel Bony gekocht, dus die gaat iedereen kapot maken!
[..]
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.
Nee, dat lijkt mij echt kut haha.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:51 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Een loting is ook wel leuk. Maar weet iemand hier een geschikte site voor waar je dat online kan doen
]quote:Op woensdag 18 november 2015 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Atletico wint met 4-0 van mij. Das een beetje overdreven, volgens mij gebruiken ze doping.![]()
Nu heb ik wel Bony gekocht, dus die gaat iedereen kapot maken!
[..]
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstquote:Op woensdag 18 november 2015 18:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
]
Het gaat sws lekker bij mij ik heb 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen en 13 van de 14
Jij hebt nog thuisvoordeel en ik weet ook niet zeker of ik een TK ga zetten. Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstJe hebt wel 1 voordeel je zal wellicht geen TK tegen krijgen. wil alles op de beker zetten
Dat wordt dan een spannende avondquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wil alles op de beker zetten
Np! Toch goed gedaan om mijn tactiek lichtjes te veranderen. Had alleen wel geen 4 goalen verwachtquote:
quote:
Ook maar net 11 spelers om op te stellen, waaronder 2 keepersquote:Op donderdag 19 november 2015 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Check nu de selectie van Celta de Vigo. Heel wat schorsingen. Er mag maar 1 middenvelder spelen.
Succes aan de manager!
Nog 24 uurquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstJe hebt wel 1 voordeel je zal wellicht geen TK tegen krijgen. wil alles op de beker zetten
Klopt, ik heb betere verdedigers. Maar ik zocht nog een jonge speler om te trainen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:40 schreef Jonmen het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dief. Zit ik elke dag mijn scouts uit te sturen voor random spelers om de transferlijst groot te houden, komt er iemand interessant naar boven, en dan pik jij hemjij hebt toch betere verdedigers?
(ok, ik zou waarschijnlijk toch nog 3 speeldagen gewacht hebben om hem te kopen)
[..]
Ook maar net 11 spelers om op te stellen, waaronder 2 keepers![]()
Heb me blijkbaar vergist, is dus morgen al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |