Geregeldquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef Zhero het volgende:
Was toch niet zo moeilijk.
Edit: Shit, het topicnummer veranderde vanzelf mee. Kan iemand het terug veranderen naar 20?
Niet echt. de eerste heeft de beste kansen. aangezien ik mod bent neem ik al een kutteam om mijn voordeel toch kwijt te spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:02 schreef Jorn999 het volgende:
Volgende week vrijdag de 27e speelt mijn team haar laatste wedstrijd in de premier league . Wanneer is jullie laatste speeldag?
En in welke competitie spelen jullie volgend seizoen?
Is een soort van loting een idee om een manager aan een club te koppelen?
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt. de eerste heeft de beste kansen. aangezien ik mod bent neem ik al een kutteam om mijn voordeel toch kwijt te spelen.
Een loting is ook wel leuk. Maar weet iemand hier een geschikte site voor waar je dat online kan doenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Atletico wint met 4-0 van mij. Das een beetje overdreven, volgens mij gebruiken ze doping.![]()
Nu heb ik wel Bony gekocht, dus die gaat iedereen kapot maken!
[..]
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.
Nee, dat lijkt mij echt kut haha.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:51 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Een loting is ook wel leuk. Maar weet iemand hier een geschikte site voor waar je dat online kan doen
]quote:Op woensdag 18 november 2015 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Atletico wint met 4-0 van mij. Das een beetje overdreven, volgens mij gebruiken ze doping.![]()
Nu heb ik wel Bony gekocht, dus die gaat iedereen kapot maken!
[..]
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstquote:Op woensdag 18 november 2015 18:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
]
Het gaat sws lekker bij mij ik heb 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen en 13 van de 14
Jij hebt nog thuisvoordeel en ik weet ook niet zeker of ik een TK ga zetten. Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstJe hebt wel 1 voordeel je zal wellicht geen TK tegen krijgen. wil alles op de beker zetten
Dat wordt dan een spannende avondquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wil alles op de beker zetten
Np! Toch goed gedaan om mijn tactiek lichtjes te veranderen. Had alleen wel geen 4 goalen verwachtquote:
quote:
Ook maar net 11 spelers om op te stellen, waaronder 2 keepersquote:Op donderdag 19 november 2015 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Check nu de selectie van Celta de Vigo. Heel wat schorsingen. Er mag maar 1 middenvelder spelen.
Succes aan de manager!
Nog 24 uurquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstJe hebt wel 1 voordeel je zal wellicht geen TK tegen krijgen. wil alles op de beker zetten
Klopt, ik heb betere verdedigers. Maar ik zocht nog een jonge speler om te trainen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:40 schreef Jonmen het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dief. Zit ik elke dag mijn scouts uit te sturen voor random spelers om de transferlijst groot te houden, komt er iemand interessant naar boven, en dan pik jij hemjij hebt toch betere verdedigers?
(ok, ik zou waarschijnlijk toch nog 3 speeldagen gewacht hebben om hem te kopen)
[..]
Ook maar net 11 spelers om op te stellen, waaronder 2 keepers![]()
Heb me blijkbaar vergist, is dus morgen al.quote:
Nooit naar je adviseur luisterenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plannetje tegen real aardig mislukt. Maar hoe realistisch is het spel weer met 6 verdedigers die 90+ zijn met 4-0 verliezen ....... Die 6-3-1 loer op de counter mag dus weer in de opbergkast.
Weet ik, maar had vroeger successen met 6-3-1 tegen topploegen .Ik zie op het programma dat je nog tegen Real, Barca en tegen mij moetquote:Op donderdag 19 november 2015 21:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nooit naar je adviseur luisteren
Ik verwacht dat ik sws verlies tegen Barca en Real. Uit tegen jou heb ik nog een kans, maar als ik die verlies is het nog niet over voor mij, want jij moet nog uit tegen Sociedad. Verder zijn deze 3 wedstrijden ook de enige wedstrijden die ik verwacht niet te winnenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik, maar had vroeger successen met 6-3-1 tegen topploegen .Ik zie op het programma dat je nog tegen Real, Barca en tegen mij moet. Je derde plaats is nog niet binnen
Bij de oefenwedstrijden geldt ook het principe van uit en thuis voetballen dacht ik..quote:Op donderdag 19 november 2015 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb me blijkbaar vergist, is dus morgen al.
op basis van de oefenwedstrijden heb ik morgen geen schijn van kans
quote:Valencia treft Real Sociedad in de beker
VALENCIA - Alles of niets voor Valencia en Real Sociedad. Zij maken in Valencia in een rechtstreeks duel uit wie doorgaat naar de volgende bekerronde.
Waar sommige managers zich liever volledig richten op de competitie, treffen vanavond twee ploegen elkaar die dit seizoen de bekeraspiraties duidelijk hebben uitgesproken. "Deze wedstrijd is voor ons veel meer dan zomaar een tussendoortje. Het winnen van de beker gebeurt je misschien één keer in je leven. Wanneer we die kans krijgen, pakken we hem zeker", meende Valencia-manager capuchonJongen. Zijn collega Bottom Line is het grotendeels met die woorden eens: "Wie het bekertoernooi niet serieus neemt, houdt niet van voetbal. De ambiance tijdens bekerduels is uniek."
quote:Vanavond spelen er vier teams voor de finaleplekken van het bekertoernooi van FOK! Championship .
Real Sociedad, Valencia, Real Madrid en Barcelona maken nog een kans op de felbegeerde finaleplaats. Van deze teams lijkt Real Sociedad de meeste kans te maken op het daadwerkelijk bereiken van de eindhalte van het nationale toernooi.
Bekertoernooien staan altijd garant voor verrassingen. Kleine ploegen kunnen stunten door makkelijke tegenstanders te loten en grote ploegen te verrassen. Dat is een van de factoren die bijdraagt aan de charme van het bekervoetbal.
Plek zatquote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef Christiaan023 het volgende:
Nog plaats voor een manager volgend seizoen 0:)
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De competitie eindigd woensdag 2 december
Mijn sterkste 11 staan ook op het veld, geen enkel blessurequote:Op vrijdag 20 november 2015 08:37 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Bij de oefenwedstrijden geldt ook het principe van uit en thuis voetballen dacht ik..
Het gaat spannend worden. Ik heb mijn sterkst mogelijk team opgesteld
Behalve in de aanval weet ik het nog niet goed.. Ik heb betere aanvallers als Vela, maar hij is wel 95% van de tijd, topschutter geweest van onze competitie..
Om de spanning erin te houden, wijze woorden van de OSMkrant!
[..]
[..]
Daarom juist.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
? Je staat in de finale
Ah okéquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daarom juist.
Laatste speelronde nog tegen Atleti en ik wil graag mijn DS halen. Keuzes, keuzes.
kzou voor je DS gaan, beker is ook mooi, maar een niet behaalde doelstelling staat lelijk op je palmares. Dus ik zou je spelers rust gunnen in de bekerfinale om dan volle 100% tegen A.madrid te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daarom juist.
Laatste speelronde nog tegen Atleti en ik wil graag mijn DS halen. Keuzes, keuzes.
Haha ik zou ook zeggen dat ie de beker op moet geven als ik tegen hem moet spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kzou voor je DS gaan, beker is ook mooi, maar een niet behaalde doelstelling staat lelijk op je palmares. Dus ik zou je spelers rust gunnen in de bekerfinale om dan volle 100% tegen A.madrid te kunnen spelen
Tgeeft in iedergeval voordelen. Ik win de beker, jij haalt je DS
Jij speelt thuis dus je wint sws wel lolquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daarom juist.
11 tegen 11.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Jij speelt thuis dus je wint sws wel lol
Met pijn in het hart, proficiat!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekerfinale Valencia - Real Madrid dus. Ben eigenlijk gwn kansloos dus
Bedankt, maar jij had het natuurlijk ook verdiend..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |